Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Mustang GT Convertible – Silně návyková záležitost

Americká klasika se řvoucím osmiválcem, celkem pohodlně naladěným podvozkem a hlavně bez střechy? V letních měsících až neuvěřitelně návyková záležitost, která boří předsudky o amerických autech.
Zpět na článek
26. 10. 2020 07:39
fortik
Jinak ty tvoje kecy jsou klasicky breky lidi co na mustanga nemeli koule a omlouvali si to sobe i na venek, ze to neni sportak. Jako kdyby to nevedelo kazdy maly dite. Urcite si i rad vykladal lidem jak vedle Pepik z vesnice ma bouracku, a je rad ze ma na benzín. Diky ze si mi pripomel ze jsi klasickej Čech a tedy, ***eček.
Avatar - white label
19. 10. 2020 22:44
Re: Tohle auto
Jasně, u víkendovky bude ten manuál logicky dávat větší smyls..
Avatar - speedfred
19. 10. 2020 15:34
Re: Tohle auto
Narážal som na to že k "emerickhej kháre" patrí automat.
Ja proti AT nič nemám ale u nejakej víkendovky by mohlo to kvedlanie ešte priniesť aj trochu radosti a je jedno z ktorej časti sveta je.
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 14:42
Re: Tohle auto
v EU už je těch kár s manuálem pomalu méně jak v USA :-)

Jinak EU kára manuál je odvážný, už vidím jak v Ghostu, Phantomu, Mulsanne nebo S kládě někdo kvedlá, nač proboha? :-)
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 14:41
Re: Tohle auto
do 2017 je tam 6st. od 2018 10 st. :-)
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 14:38
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Tam to dělala převodovka.

Jenže Mustang měl v roce 2010 ještě 5st. a Camaro už 6 :-) Takže tak. Postupem času samozřejmě Ford trochu vyrovnal krok, ale trvalo mu to.
Avatar - Ozzman
19. 10. 2020 14:03
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Výkon neznamená rychlost, vzpomeň si na Superb 2.8 V6 a ten tvuj americkej křáp ;)
Avatar - Ozzman
19. 10. 2020 14:01
Re: Tohle auto
A co US kára = buran ? :D To by taky na nějaké diskutéry sedělo...
19. 10. 2020 11:48
Re: Tohle auto
JPN = CVT :D Chudák Mazda. ;-)
Avatar - speedfred
19. 10. 2020 11:27
Re: Tohle auto
US kára automat
EU kára manuál
JPN kára cvt
Takže rozdelenie už máme, súhlasíš Barík?
Čo ak niekoho ešte baví si troška "zaradiť" aj s tým manuálom?
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 08:53
Re: předsudky o amerických autech
Sem právě pochopil = teda učil se = že asi 80% lidí = blbě chápe :-O :-(

Asi zlatá černá lesba proti https://www.seznamzpravy.cz/…prohlasil-124932
19. 10. 2020 06:26
Re: v8 Mustang bych
F-Type umí fungovat i jako kultivované GT
19. 10. 2020 03:45
Re: Tohle auto
Vím, že se musíš vymezit, ale asi jsi špatně četl můj příspěvek.

"Teoretici plácající něco o rychlosti řazení naprosto nechápou kategorii aut pro radost Není univerzální poučka, prostě každému sedí něco jiného a generelní poučky tu vypisují jen ti co neví "

A pokud by tam patřil jen automat, tak by se manuál nenabízel. Kolikl že má ten automat kvaltů? Určitě by jsi se v tom při snaze se zabavit za volantem vyznal? ;-)
19. 10. 2020 02:56
Re: Tohle auto
Ja na jednu stranu souhlasim, jasny ze manual je manual.

Ale pokud ma mit zivotnost a snaset trochu brutality, je to draha vec jak prevodovka, tak spojka.

U automatu se precejen zbavis tech nejvetsich uzivatelskyvh prasecin uz z podstaty konstrukce, takze ja to z pohledu vyrobce chapu. Zvlast za tu cenu.
19. 10. 2020 02:28
Re: Tohle auto
Právě že nemusíš, můžeš si totiž koupit Mustoše V8 s MANUÁLNÍ PŘEVODOVKOU! :-) :yes: Bůh mu žehnej, a pokud by na něj chtěli nějací rudozelení zmetci z vedení EU šáhnout, ať propadnou peklu!
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 00:21
Re: Tohle auto
K americe patří automat a teoretici plácající něco o manuálu sou těžce mimo.

Co tenhle úhel pohledu?

:-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 00:20
Re: předsudky o amerických autech
Proč by u nás proboha měl být prezidentem/kou černá lesba??

Si ještě nepochopil, že sluníčkářský marxisty tu většina lidí nežere.

LGBT tu lidi milují, ale jenom pokud to znamená Liquer, Guns, Beer and Tits :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 00:18
Re: Mustang
Rychle můžu jezdit am kde to znam a tam kam vidím....
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 00:16
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Jenže tohle právě je. Navíc mělo i větší výkon co se týče V6 a lepší výbavu :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 19:22
Re: předsudky o amerických autech
Nojo od https://www.csfd.cz/…ti-raje/prehled/ stoupal teď se zvyšuje podíl NE černošského obyvatelstva = to bylo od https://zoommagazin.iprima.cz/…vypadaly-pocatky teď tam (docela rychle) roste podíl etnolingvistické skupiny LATINOAMERIČANŮ & HISPÁNCŮ = prostě naše nadřazená bílá rasa je v háji = eště že tu máme čistokrevnýho Pitomia :D :-! :*)

Co by někteří dělali = kdyby u nás byl prezident nebo premiér = holka? Černá? Lesba :D
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 19:01
Re: předsudky o amerických autech
Za tu dobu klesl podíl bělochů v USA z 80% na 60%. Ty marginále.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 18:03
Re: Tohle auto
To nejsou teoretici = ale znalí reality

A u aut typu Toybaru apod. = není o čem JO jednoznačně manuál

Něco jinýho to ale je u mnoha set koní = tam už je prostě univerzálnější jistější atd. (skvělej rychlej) automat. Pro pár výjímek (a popravdě to nebude jen 1 z 10ti) manuály i u výkonných verzí třeba tohohle Mustangu existují. Bez ironie = chtěl bych vidět tebe a manuál 500-600 koní
18. 10. 2020 17:52
Re: Tohle auto
Jistě, u aut pro zábavu (ne honěním kde za desetinami na okruhu, taková tu nikdo neřeší) má manuál jednoznačně smysl, pokud člověk není technický antitalent. A něco málo pověnuje sebezdokonalení. ;-) :yes:

Teoretici plácající něco o rychlosti řazení naprosto nechápou kategorii aut pro radost :-) Není univerzální poučka, prostě každému sedí něco jiného a generelní poučky tu vypisují jen ti co neví :-!
Avatar - Lonestarstate
18. 10. 2020 17:45
Re: předsudky o amerických autech
Naprosto marginalne. Od roku 1900 vzrostla populace USA ze 76 milionu na 330 milionu, zatimco podil cernosske populace stoupl za stejne obdobi z 11,6% na 12,7%. Chapu, ze v EU je ted modni strasit cernochama a scenarem ala JAR, ale tohle opravdu neni americky problem.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 16:17
Re: Tohle auto
Ten výkon JE moc na manuál = PROTOŽE řidič :-O :D

Tak 9 z 10ti (ono to bude ještě víc :-! ) to nedá (a když dá tak spojka ne :-!

Těch 9 z 10ti NE říká (ne)strejda který to dá = tady z diskutérů asi Mig? To není úplně poměr 1 z 10ti :-!

Přitom ten výkon dá(vá) s automatem i (zkušenější) malá holka = jedna (nevím z kolika :) ověřena
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 15:16
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Už jsem ti párkrát říkal, že lepší technika neznamená, že bude to konkrétní auto lepší..
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 14:54
Re: Mustang
Já tu bydlím od mala a jezdím 15 let a věř že mluvím o tom rychlém prujezdu, což v kontextu sportovního auta tak nějak čekám :)
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 14:52
Re: Mustang
To i já :D Silnice se nezvětšují úměrně autum :D

Ted jsem s hruzou zjistil, že Touareg není tím púdorysem o moc větší,než ta moje obluda :D
18. 10. 2020 14:43
Re: v8 Mustang bych
Tak v tom segmentu "musclecar pro lidi s VŠ" je tu Jaguar f-type který jsem myslel především. Ten lze koupit ojetý i s V6 / V8. Facelift má pořád V8 s kompresorem.
18. 10. 2020 13:29
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Tady v testu pisou, ze Stang coby kabrio je daleko lepší
https://www.google.com/…rtible-2019/amp/
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 12:20
Re: Mustang má jednu nevýhodu
A Chevrolet a Dodge nemaj servis, záruku a nejsou dle EU norem? Asi těžko ne, když se to sem vozí přes ofiko dealery Tucar, United Cars jako nový v EU verzi. Oba dva jsou autorizované dealleři Chevrolet a Dodge pro ČR a dostneš plnou záruku a vůz s homologací. Týká se Challengeru a Chargeru, Camara, Corvette a u United Cars i Silverada. Krom toho ještě pak i Cadillaců.
Na Slovensku to samé Todos.

Akorát těch dealerů není tolik jako u fordu no, jinak je to to samé. Ale zas to není tuctovka.
18. 10. 2020 12:01
Re: Mustang má jednu nevýhodu
no ale proč zazlívat případným kupcům, že dají přednost EU autu se servisním zázemím, funkční zárukou a mnoha dalšími výhodami...?
edit: testované auto je kabrio, nejspíš se tedy bavíme v diskusi o otevřených vozech.
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 11:46
Re: Mustang má jednu nevýhodu
A on se Mustang dělá jen jako Kabrio? Camaro i Corvette samo kabria jsou. Challenger ne.
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 11:45
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Jo který?

Camaro mělo víceprvek už v roce 2010, to měl Mustang ještě tuhou zadní.

http://www.chrom-plameny.cz/…7-compressed.pdf
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 11:41
Re: v8 Mustang bych
Jaguar je exkluzivita, souhlasím, ale jen pokud je 15-50 let starej, ta moderní indická plečka se čtyřválcema nebo totální šitozní dehtovou V6 od PSA je všechno jiný než exklusivní.

Kdybys napsal Rolls, ještě bych ti věřil. Jenže v tom 99,5% zdejšího osazenstva nikdy za volantem nesedělo, ani v tom 50 let starým :-)
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 11:37
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Jistě a ještě si u toho musíš zpívat https://www.youtube.com/watch?…

:-) :-)
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 11:34
Re: Mustang
Říká ti něco oblíbená formulace naší dopravní policie "Musíte přizpůsbit rychlost povaze a charakteru vozovky a povětrnostním podmínkám" - tj když to tam neznam, je tam ostrá zatáčka a je mokro nebo sníh, nevlítnu tam jak cukrář 70kou abych pak čuměl, že proti mě jede Tatra......

Co bys dělal kdyby jel dlouhým Sprinterem nebo nedejbože Liazkou a vykoukl na tebe tahač s návěsem :-) Já toho po středočeských kreskách najel tunu, jednak proto, že tam 2 roky bydlím, jednak proto že sem tam měl xy let dědy a chatu a jednak proto, že sem tudy jezdím i po vejletech.
Avatar - Barrichello
18. 10. 2020 11:29
Re: předsudky o amerických autech
A ne snad? Co je na Polu, Passatu, Golfu, Astře atd netuctového, zajímavého a originálního? Já tam nic nevidím
18. 10. 2020 10:09
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Je to oslava amerického kapitalismu. Setkala se nabídka s poptávkou bez účasti regulátora.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 09:43
Re: Mustang
Na okreskach jezdím běžně 100-120, v úzké zatáčce budu mít problém i kdybych jel s oktavkou. ;-)
Avatar - speedfred
18. 10. 2020 09:39
Re: Tohle auto
Mustanga som jazdil iba kúsok v AT, manuál neviem ako funguje ale asi by som riskol ten MT.
Neporovnávam tabuľkové rozmery ale na stredočeskej okreske mi prišiel celkom veľký.
18. 10. 2020 09:37
Re: v8 Mustang bych
Jestli chceš exkluzivitu tak můžeš jít pro jaguára. Jinak jsou to takovy typicky breky lidí co maj pátou generaci která je beztak dovezená jako bouračka. Jako skanzen je to dobrý to uznávám.
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 09:32
Re: Tohle auto
Už cca 25 let (možná déle) jsou v autech s automatem dostupná pádla či jiné možnosti manuálního řazení, takže si můžeš řadit jak chceš... myslím, že se to dělalo i do Fokusu :)
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 09:30
Re: Tohle auto
Aha, já to pochopil, že už ten výkon je moc na manuál :D No a co bys doporučil u Mustangu ? Máš zkušenost ? Je to moje BYauto snů :D Akorát pořád mimo barvy a kol nevím, jestli AT či MT :D
Avatar - speedfred
18. 10. 2020 09:24
Re: Tohle auto
Manuál ma baví, ale to som povedal že konkrétne auto je daleko lepšie zladené ako celok s AT preto by som možno išiel druhý krát do toho.
Avatar - miromen
18. 10. 2020 09:19
Re: Mustang
Jako ten odkaz těžce postrada logiku a jak vidno bezmozek nemusi sedět jen za volantem.
Avatar - miromen
18. 10. 2020 09:16
Re: Tohle auto
Proč by nějake tupe ho.vado mělo byt lepši v běžnem autě ? Tohle nedopustim dokud ta možnost bude. Žadny automat mi logikou nešaha ani po kotniky, protože ja si chci určit kdy se bude řadit a ne nějaka naprogramovana automatika a jako bonus mě to velice bavi. A ne si připadat jak v autičku od kolotoču.
18. 10. 2020 08:29
Re: Tohle auto
rychlosti automatu asi nedosáhneš nikdy, ale řadit více logicky určitě...
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 08:29
Re: předsudky o amerických autech
ODPOR části lidí k faktům = je někdy až FASCINUJÍCÍ

Viz ty a pomlouvání a urážení Vaculíka = protože TY si špatně pochopil a TY si to odmítáš dát jen vysvětlit = tak si nasadil HL
Uznávám že to svým způsobem ŘEŠÍ to co nechceš slyšet = jinak to ale neřeší nic. Prostě na fosteka HL nemáš = nebo? :D
18. 10. 2020 08:28
Re: Ta cena je prostě dobrá.
hadrová asi lepší a navíc v Z4 poměrně jednoduchý mechanismus...
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 08:26
Re: Mustang
On je někdy trochu problém vejít se když proti sobě jedou, na blbějším místě se potkají, jen dva AURISy nebo tak něco = obzvlášť když je sníh = už brzy bude už mám přezuto :D
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 08:24
Re: Mustang
Karel KDYSI říkal že opravdu jezdí velmi pomalu = bez urážky prostě klídek pohoda
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 08:13
Re: Mustang
On je rozdíl se tam vejít na rovince, kde je vidět a pak se potkat v krizové situaci na té úzké typické středočeské okresce v zatáčce. Což někomu, kdo jezdí jako klobouk asi těžko vysvětlím :)
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 08:12
Re: Mustang
Karle, to pak buď jezdíš strašně opatrně, nebo žiješ v nějaké speciální lokaci, kde jsou jen široké silnice. Typicky mám problém trochu rychleji najet do zatáčky i s Mondeem (+/- velikost Mustangu), protože na té silničce, stavěné před padesáti lety na tehdejší auta se mnohdy vyřítí nějaké přerostlé SUV (třeba Turek :-! ), nebo dodávka a máme co dělat, abychom se tam vešli, v horším případě se tam objeví zbloudilý polský kamion. Na tohle se asi zvyknout úplně nedá a pak nezbývá než předvídat a do nepřehledných zatáček jezdit pomalu s časem na reakci.

Má zkušenost.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 08:08
Re: předsudky o amerických autech
Přesně tak = navíc jsou korejci už napřed i celkově = vodík a EV

https://www.hybrid.cz/…vodikove-kamiony naše evropská cesta přes naftu = nás stálLA multi-miliardy (stovky miliard) a v souvislostech ještě stát bude
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 08:06
Re: předsudky o amerických autech
Taky tady sklízí ovoce v podobě slušných prodejů.... a co si budeme nalhávat a líbit se nám to nemusí, taková i30 prostě není rozhodně podprůměrné auto i v kontextu Evropských značek na našem trhu.
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 08:06
Re: předsudky o amerických autech
To já přeci vím, proto píši to srovnání u rohlíků :)
Avatar - Ozzman
18. 10. 2020 08:05
Re: Tohle auto
Navíc, né každý potřebuje být nejrychlejší, toto je auto pro zábavu a točit motor, hlavně atmosféru, prostě zábava je a je mi fuk, že mi vlastně přemotorované naftové biturbo s automatem a čtyřkolkou, třeba v nějakém SUV či kombíku ujede.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 07:28
Re: předsudky o amerických autech
Problém je že už pár let evropskému mainstremu korejci nejen šlapou nejen na paty ale už ho v mnoha věcech i předstihli = furt za nižší ceny
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 07:26
Re: Tohle auto
No Mustang JE ta výjímka že nemusíš mít 10 stupňový automat ale i k výkonnějším verzím jako je pocta https://www.csfd.cz/…-pripad/prehled/ je MOŽNOST 6 st. manuálu

Rychlosti se ani neblížíš = dnešní špičkový 10 st. HDM automaty jako je Aisin sou RYCHLEJŠÍ než 2spojka

POCIT z řazení si myslím víc užiješ v nějaký https://www.youtube.com/watch?… nebo Toybaru apod = než v tom supervýkonném voze. Ostatně PROTO pro snazší zvládnutí pěti set apod. koní bývá většinou automat = jak dopadali řidiči ještě nedávných Ferrari apod. víš znám = reálných příběhů o v lepším případě návštěv škarp je dost = napadá mě https://www.lidovky.cz/…338_ln-media_ttr to co popisuje a o moc rychlejší přesnější reakce než on mít nebudeš ;-) tohle je realita :*)
18. 10. 2020 06:52
Re: Mustang má jednu nevýhodu
A to musí mít člověk vytetovanou émerickou vlajku na rameni a Trumpa na xichtu, aby s tím mohl jezdit? Co to zase meleš Bariku?
18. 10. 2020 06:48
Re: předsudky o amerických autech
Ozzy, Korea desítky let prodávala za směšné ceny, aby se v NA uchytila. Teď sklízí výsledky těchto investic. To žádný evropský mainstream neudělá.
18. 10. 2020 06:47
Re: předsudky o amerických autech
Tuctový plečky :D :yes: Ty zase jedeš. ;-)
18. 10. 2020 06:46
Re: předsudky o amerických autech
JJ, Sakra tu přispěl největší mírou k likvidaci normálních diskuzí. HL samozřejmě funguje, ale jeho bludy, dezinterpretace, výmysly, demagogie pro ty bez HL zůstávají.

Umím si opět představit co tam napsal. Kdyby se mělo vyškrtat vše co tu nabloudil a zůstaly by jen věcné a normální příspěvky, tak tu má tak 10% toho co tu nasázel.
18. 10. 2020 06:39
Re: Tohle auto
Když se člověk zdokonaluje, pak se bude ublížit rychlosti automatů. Nevím jaký je ten v Mustangu, ale určitě bych si ho odpustil. ;-)
A jízda dostává další rozměr :-)
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 23:26
Re: předsudky o amerických autech
Za posledních sto let ano. Kdysi se udavalo, že černá populace se mnozí 2x rychleji a ta hispanska 3x, než bílá na území USA
17. 10. 2020 23:03
Re: Mustang
.... tak za to Mustang nemůže.... řidič deb*l, co dodat....
Avatar - Lonestarstate
17. 10. 2020 22:41
Re: předsudky o amerických autech
Podil cernosske populace se ale opravdu nezvysuje. ;-)
17. 10. 2020 22:16
v8 Mustang bych
Pro mě jako člověka co si několikrát prošel u svého Mustoše kolečkem “schválení do provozu” je tohle už jen slabej odvaz. Nechat vyrazit VIN, u druhého v8 2010, kde už bylo vinko udelany z Německa, se zase na stk šlo po stále svítících bočních červených světýlkách, treti mustang zas nebyl v systému a novej system jim nesel udelat emise, atd. Ale pak si nakonec sel na prihlaseni a dokonce se ti podarilo i vysvetlit typkovy, ze potrebujes ty ctvercovy rz, ze ty obdelniky tam nemaji prostor. A pak si nakonec vyjel... Jinak taky bylo to levný na provoz celkově. Pamatuju si když sem si objednával věci přes pána ve Fordu, který se specializoval na usa auta, a vždy mě překvapil cenou. Olejový filtr original 195,-kč, atd... Jednalo se o auta do roku 2015, který měli tuhej podvozek a jednoduchou zadní nápravu. No, nebylo to moc dobrý z pohledu bezpečnosti, ani pohodlí, a pro evropana, mistra zatáček, a tdi čip borce s proprďenýma sedačkama a unavenýma tlumičema to bylo tvrdý, ale splnil sis sen a potkával si jich málo. Tvl když si potkal Mustanga tak to byl fakt malej svátek. Lidi se zdravili, jako dodnes v Mini cooprech, na srazy jsem moc nebyl, ale dozvedel ses tam dost zajimavostí a ty lidi byli zapálený. Dneska se porad rad podivam na Mustanga ale uz to pro me nemá ten šmak. Muzou za to i ty panicky co v tom potkas v 2,3 eco, mlady kluky v ksiltovce, co vystrci loket... Driv si to musel ridit, jak naprselo a ty si dal podlahu,... hodne jich bylo bouranejch po bazarech, na to ze jich tenkrat tolik moc nejezdilo 😁 No nic, jak rika Bričelo, jeste u Dodge to ma dneska ten podobnej nádech, jinak ja skoncil u mustanga 2014.. Ale diky za test a pripomenuti pro ostatni co vzdy breci ze doba je na picu. Jdi a kup v8
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 21:58
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Camaro jo, ale co tak čtu srovnavacky, tak se na Mustang jízdně nechytaji..
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 21:53
Re: předsudky o amerických autech
Pravda,Amerika nevymira, jen se zvyšuje podíl hispanske a černošské populace.
17. 10. 2020 21:49
Re: Mustang má jednu nevýhodu
Camaro a Challenger jsou kabria?
Avatar - Barrichello
17. 10. 2020 21:36
Re: Mustang
Jezdím řadu let s pětimetrovými kárami (300C, Charger, Jaguar XJ, XF atd) a s Chargerem sem denně v Praze a všude sem se vešel (mimo historické centrum, tam nejezdím).
Pohádky pro pitomce, kam se vejde dodávka a nákladák, musí se vejít i osobák.

Umí s tím jezdit i holky, tuhle sem potkal u Lidla buchtu s dodávkou MB Sprinter a běžně je vídám řídit SUV, znam i jednu co řídí pikap RAM 1500
Avatar - _Karel_
17. 10. 2020 21:30
Re: Mustang
Mám auto s větším půdorysem a nemám pocit, že bych se nevešel na silnici. Řekl bych, že je to jen o zvyku.
Proti Ferrari asi objektivně nic nemám, ale netoužím po něm a asi bych ho nechtěl, ani kdybych na něj měl.
Avatar - Barrichello
17. 10. 2020 21:19
Mustang má jednu nevýhodu
ta kára je tu už děsně profláklá a zprofanovaná a prakticky každej den potkám jeden nebo víc Mustangů. Rekord mam 7 po Praze :-) A kupují si to lidi, kterým ani ameriky nic neříkaj.

Takže dneska je asi lepší volba Camaro nebo Challenger. BTW v USA je letos Challenger neprodávanější z celé trojky.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 21:15
Re: předsudky o amerických autech
Furt tu jsou slušný auta https://www.alpina-automobiles.com/de/

Problém je cena = tou levnou neumíme konkurovat jihokorejcům ty Alpiny apod. jsou zase FAKT drahý. Americký ceny no comment https://www.auto.cz/…a-hubicku-130672 :D
17. 10. 2020 21:13
Re: Mustang
.... hele taky tomu Mustangu za ty prachy těžko něco vytknu.... má to vlastně jedinou chybu - na takové auto tady nejsou silnice.... v tomhle autě se vidím plout na nějaké nekonečné prázdné silnici.... nic takového tady u nás v ČR nemáme, všude vesnic a aut jak prase.... :-(

Jinak co máš proti Ferrari?
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 21:11
Re: předsudky o amerických autech
Nebo TYHLE perly = kolik lidí je má na HL :-!
Avatar - Barrichello
17. 10. 2020 21:11
Re: předsudky o amerických autech
Evropská auta nebyla špatná, to bys měl upřesnit, ten minulý čas. A ještě nebyla špatná pouze za předpokladu, že to byly supersporty nebo to mělo na kapotě logo Jaguar, Bentley, Rolls Royce,Aston Martin a Mercedes.....zbytek byly tuctový plečky který neměly ani na ty ameriky
Avatar - Barrichello
17. 10. 2020 21:09
Re: předsudky o amerických autech
Dyt tu neomarxisti furt brečí, že Evropa vymírá a tahaj sem lidi z Afriky a Asie....
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 21:00
Re: předsudky o amerických autech
Jj snažím se psát jen fakta a nevymýšlím si = můžu se samozřejmě mýlit

Podívej se třeba jen v téhle diskuzi fostek "vyliž mi ***" a "tvý srance číst nebudu" atd. atp. jeho máš na HL?
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 20:54
Re: Tohle auto
Já souhlasím, že automat do běžných aut je lepší volba, ale auta jako mustang s manualem prostě ano :). I když už to má dost výkonu, vím, že speedfred, který má Mt v silném autě říkal, že by vzal znovu at, ale mně to tam asi sedí více. Nejvíce asi do hothatchu či aut jako mx5, gt86 apod..
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 20:51
Re: předsudky o amerických autech
Tak prodeje většinou souvisí s cenou a je jasný, že se bude více prodávat obyc rohlík, než nějake speciální 5x dražší pečivo :)
Avatar - _Karel_
17. 10. 2020 20:47
Re: předsudky o amerických autech
:yes: pěkně napsáno. Vsadím boty, že tu není nikdo jiný, kdo by figuroval na tolika hatelistech.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 20:44
Re: předsudky o amerických autech
To jo i přes problémy s poruchovostí atd. je renomé furt dobrý. Ale reál prodeje viz odkaz
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 20:42
Re: předsudky o amerických autech
Prostě SOUHLAS

ÚROVEŇ diskuzí ŠLA DOLŮ

To je prostě FAKT = smutnej ale FAKT

Preferuju nekecat nevymýšlet (ála fostek ale bohužel nejen on) ale psát FAKTA = nelíbí se ti? Nečti je

Diskutující znalostí a úrovně MT = tu chybí. Hodně to spadlo s předěláním diskuzní platformy = machi(avelli) je dobrej redaktor a pěkně se čte když se s něčím baví na okruhu, ale neni dobrej šéfredaktor = chybovost v článcích se poslední dobou mám pocit KONEČNĚ zase zlepšila :yes: ale celkově úroveň ACZ včetně diskuzí prostě šla dolů
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 20:37
Re: předsudky o amerických autech
Korea má v USA asi lepší jméno, než evropský mainstream, ale Audi, BMW a MB jsou snad vnímány jako lepší ne?
17. 10. 2020 20:35
Re: předsudky o amerických autech
Jak, souhlas? Vzdyt ty jsi vlastnorucne zpusobil, ze se zdejsi diskuze prakticky nedaji cist a mas tu drzost kritizovat ostatni, kterym uz ze cteni tech tvych vyplodu zacina cukat v oku? To je tedy gol, sebereflexe se zrejme dnes nenosi. :-)
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 20:33
Re: předsudky o amerických autech
Tak samozrejme evropska premie ma za oceanem vetsi punc nez ta americka a i VW tu sedla dost lidi, ani Golf tdi neni vyjimkou...
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 20:11
Re: Tohle auto
To holt MUSÍŠ k nižším výkonům = v téhle úrovni se manuály nedávaly nikdy = kombinace mnoha set koní vs (nedokonalý) ruce a hlava řidiče v kombinaci s životností spojky.. :-!
Mě úplně stačí když to třeba jednou za rok vyjde a půjčovací auto zrovna nemají s automatem = je to docela VZRŮŠO řadit po roce někdy i delší době :*)

Vlastně viz vedlejší test Hondy Gold Wing = a úvodní migův komentář

Viz mé opakované odkazy na výkony své doby fantastického BMW 8 = výkony 160 - 240 kW. Nakonec pak supervýkonná verze V12 850 CSi = 280kW :-O :D
Dneska má 3válec v Toyotě 192kW = tam patří a tam je manuál :yes:

Manuál jednak dneska skoro nikdo nechce (automat už je celkově nad ním) takže má smysl jen velmi okrajově = ve výjímkách jako je https://www.topspeed.com/…ff-ar188506.html

V dražších výkonnějších autech = logicky už lepší rychlejší automat
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 20:11
Re: předsudky o amerických autech
Jo máme tady super auta, třeba oktavii s TDI :D Hele ale oni i ty Američani, hlavně bohatší rádi koupi evropské auta, třeba D3..
Avatar - _Karel_
17. 10. 2020 20:10
Mustang
Parádní auto - je mi sympatičtější, než jakýkoliv Ferrari (byť to samozřejmě není stejná kategorie).
Počet stupňů převodovky je vážně trochu nesmyslný. A to, že tlumiče upraví svou tuhost 1000x za vteřinu, to teda nežeru.
Obrovské plus americké káře za češtinu v menu :yes:
Je to jen pár let, co se sem vozily nové Audiny a česky neuměly. Ač je to moje oblíbená značka, nas.ere mě to, kdykoliv si na to vzpomenu.
Avatar - Ozzman
17. 10. 2020 20:07
Re: Tohle auto
Ale s manuálem smůla.. A u takového auta si asi chci radit.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 20:02
Re: předsudky o amerických autech
Bohužel souhlas :-|
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 19:59
Re: Ta cena je prostě dobrá.
To mi připomnělo že nejrychlejší = 7 sekund https://www.novinky.cz/…a-svete-40313216

Stará dobrá skvělá https://www.garaz.cz/…9000-otacek-1661 :yes:
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 19:59
Re: předsudky o amerických autech
Bohuzel ta uroven zdejsich diskuzi sla hodne dolu. Pamatuji kdyz tu pod kazdym clankem bylo alespon par prispevku k veci, ted u vetsiny clanku ani komentar a tam kde jich je vic, tak jde vetsinou o nejakou dlouhou hadku mezi dvema lidmi, ktera je vetsinou mimo tema...
I ten GTI ktereho hodne lidi nemohlo vystat dokazal cloveka odpalkovat se stylem a slusne...
17. 10. 2020 19:35
Re: Ta cena je prostě dobrá.
Nová Z4 funguje spolehlivě a rychle do 50kph,.
17. 10. 2020 19:35
Re: Ta cena je prostě dobrá.
no právě, že z toho moc moudrý nejsem. Ta M8 competition stojí strašnej randál, aby plnila emise, musí mít přeplňování, k tomu masivní pokutu za nadlimitní CO2 a bůhví co ještě. A pak tady někdo prodává Forda s "archaickým" motorem, fofrklackem a stojí to jako naložený Superb....
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 19:29
Re: předsudky o amerických autech
Viz já 19:26 = poslední dny (týdny?) se úplně utrhl

Vždy plácal a vymýšlel si a byl k tomu trochu víc drzej a sprostej = ale teď uplně ztratil kontakt s realitou
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 19:26
Re: předsudky o amerických autech
Vždy si byl sprostej = ale poslední dobou si EXTRÉMNĚ přidal :no:
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 19:26
Re: předsudky o amerických autech
Ale musim uznat ze jsi me prekvapil, cekal jsem ze k te tve vybajene hustokrutoprisne kare ktera ma 600+ koni nebo co sis tenkrat navymyslel prihodis i nejaky ten cerny pasek a par titulu z MMA :-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 19:26
Re: Tohle auto
Fosteku už tím opakováním hoaxů nebavíš https://www.auto.cz/…zeni-roku-136296 proč by tu nebyly?
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 19:23
Re: předsudky o amerických autech
No jo hrdina :D
17. 10. 2020 19:20
Re: předsudky o amerických autech
Až ušetříš na letenku, tak mi můžeš...tak akorát vylízat pr d el. :-!
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 19:19
Re: předsudky o amerických autech
Zacal ses do me navazet ty ty hromado h@ven a klidne az budu v Babisove tak mi muzes dat adresu a rad te prijdu nakrmit!
17. 10. 2020 19:13
Re: předsudky o amerických autech
Zamindrákovanej budu, až budu nádeničit s pickupem.
I když taky jeden mám.
Začal sis onehdá sám. Tak žer, trapnej strupe.
A už ty tvý srance ani dneska dál nehodlám číst ani na ně reagovat.
Nemám čas na niemanda s jeho V8 499 koní nebo co směšnýho jsi tenkrát vytasil.To musí bejt zábavy, jet 8O a půl kiláku před zatáčkou už brzdit, viď.
Zastřel se.
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 19:07
Re: předsudky o amerických autech
Mr. Zamindrakovana hnidka aka klavesnicovy valecnik. Nevim kam bych te mel vozit? 8-s
17. 10. 2020 19:05
Re: předsudky o amerických autech
Jde o to,z jakýho hlediska na to koukáš. Ale velikost země, silnic a tak určitě faktor je.
A máme tady jistě i ta nejlepší superauta. Tak nebreč.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2020 19:04
Re: Jedinečná nabídka
suhlas ... vyborne napisane :yes:
17. 10. 2020 19:02
Re: předsudky o amerických autech
Ne. Evropská auta nejsou špatná. meleš nesmysly.
Kdy "vždy" měli japonci lepší auta.Prvních 70 let automobilismu jistě ne.
Editoval než jsem klikl reakci.
Ignoruj to.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2020 18:57
Re: předsudky o amerických autech
keby podobne velka europa mala 350 milionov obyv ako spojene staty a nie 800 ci 900 tak verim ze aj my tu mame lepsie masiny.. vsetko je to aj o preludneni a s tym spojenymi emisiami ... preto zlata kanada australia ci novy zeland a pod kde mas aj nadalej super masiny
17. 10. 2020 18:56
Re: předsudky o amerických autech
Ty táhni vozit s tím svým redneck pickupem hnůj a nekafrej, pilote.
17. 10. 2020 18:54
Re: Jedinečná nabídka
Ano. Ručka a možnost manuálu...byla na autora moc. ..Mára no.
Právě jsem na to koukal. O kolik by byk ještě levnější v zadarmobarvě, s manuálem, bez infantilních pruhů a bez MagneRidu.
Famózní věc.
Ale nevím, v konfigu maj jen kupé manuál.
17. 10. 2020 18:54
Re: Tohle auto
Proste to nie je auto pre BYkupcov ;-)
Dufam,ze tu s nami este dlho bude V8 Mustang :yes:
17. 10. 2020 18:51
Re: Ta cena je prostě dobrá.
Mudro pises veduci :yes:
Avatar - curwasportiva
17. 10. 2020 18:47
předsudky o amerických autech
V dobe kdy se v Evrope z vetsiny vyrabi pojizdne toastery a lednicky o objemu lepsi motorky, bych se nejakych predsudku vubec nebal...
A i s touto nastrelenou EU cenou marne hledam Evropske auto, ktere nabizi neco podobneho.
17. 10. 2020 18:42
Jedinečná nabídka
Test je vcelku pěkně napsaný, jen je velká škoda, že autor nezmínil to hlavní - že lze ten parádní osmiválec pořídit v kombinaci s MANUÁLNÍ převodovkou. A odmítnout tuto možnost je opravdu automobilový hřích par excelence! Na druhou stranu úplně chápu i racionálně uvažující jedince, kteří si vzhledem k evropským cenám paliva sice dopřáli Mustang, ale jen s přeplňovaným Ecoboostem - umí jezdit s krásným průměrem 9 l/100 km a po namontování patřičných výfuků se dokáže taky pěkně ozvat (byť samozřejmě zdaleka ne tak charakterně, jako V8). Aultor taky nezmínil další fantastickou přednost tohoto Fordova svostu - MECHANICKOU parkovací brzdu! Co se týče nevýhod, autor u otevřené verze zapomněl na tu hlavní - dost malou torzní tuhost otevřené karoserie. Ale to se výrazněji projevuje jen na nekvalitních rozbitých silnicích.... Každopádně Ford Mustang je v této pro země EU příšerné automobilové době fantastickým světelkem naději v naprosté temnotě.
17. 10. 2020 18:34
Tohle auto
si těch 5 hvězd zaslouží jenom za to, že dnes v EU existuje, prodává se a hlavně za tu cenovku. :yes:
17. 10. 2020 18:32
Ta cena je prostě dobrá.
Ani se vlastně nedivím tomu, že Mustang dostal pět hvězdiček a M8 v kabriu jen 4,5. A dá se to koupit s manuálem, s uřvaným atmosférickým motorem a zdaleka nejlevněji, ze všech kabrioletů s V8...
Jinak to stahování střechy do určité rychlosti je spíš mýtus, zkušenosti se Z4 nebo čtyřkou jsou takové, že to funguje jen v úplně minimálních rychlostech... a trvá to daleko víc, než deset sekund.