Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati nechystá žádné plug-in hybridy. Má pro to rozumný důvod

Značka Maserati hodlá v následujících letech kompletně elektrifikovat svoje portfolio. Plug-in hybridy ale navzdory obecným trendům neplánuje. Proč?
Zpět na článek
24. 10. 2020 14:21
Forza Maserati!
Maserati mi přirostlo k srdci. Jejich majitelé jsou větší pohodáři a méně snobové než ferraristé (v Itálii Ferrari vlastní kdejaký "ctihodný" mafián). Jediné, co mi v potrfoliu Maserati chybí, je to, čím bylo Bitrurbo De Tomasa - jednoduché, výkonné, nijak předražené - prostě méně reprezentace a více dostupných jízdních zážitků. Elektrifikace by neměla být přeelektrizovaná - pouze perfektní elektromanagement. Zbytek je od puritánské po luxusní výbavu.
24. 10. 2020 07:15
Re: Maserati....
Toyota s EV urcite pride. Ale ma viac casu. Do roku 2025 sa pokut bat nemusi. Uvime ako ten cas vyuzije, ale v jej prospech hra stale klesajuca cena kompomentov pre EV. Takze by mohla EV normalne predavat a nie len robit matematicke cvicenia s tym kolko ich treba predat, aby pokuta bola najnizsia.
24. 10. 2020 06:38
Re: Diesel
Ako skoro kazde luxusne auto. Ale to nezname, ze je sucast firemnych flotil a uz vobec nie, ze bez nafty bude nepredajne.
Avatar - beibej
23. 10. 2020 22:05
Re: Diesel
Neznám jediný nový Maserati který by nebylo firemní. :-|
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2020 20:18
Re: Maserati....
Toyota do EV jít musí, protože evropská emisní pravidla nedávají na výběr. Viz totální kastrace nabídky Suzuki.
Avatar - palix
23. 10. 2020 19:48
Maserati....
"Součástí plánů je také elektrifikace kompletní modelové řady..."
Len aby na tom nepohoreli a o krátky čas neskrachovali... Poniektoré firmy sa do elektrifikácie vrhajú až veľmi rýchlo... Otázkou je, či je naozaj taký záujem o EV športiaky... Minule som kdesi čítal o problémoch Jaguáru...
Mne osobne sa páči prístup Mazdy (aj keby som ju nemal celkom rád)... Ich MX-30 má malú batériu na pár km, ktorá bude doplnená o malý wankel. Ak chcem jazdiť na elektrinu, budem dobíjať častejšie, ale nestane sa mi, že ostanem niekde stáť. Tí Japonci sú celkom praktickí ľudia. Vlastne ani Honda, Toyota... sa nejako nehrnú do EV. Je to pochopiteľné - Japonci nie sú v podstate nikdy prví, zato majú veci dotiahnuté do detailov.
Vlastne ak by išla Toyota do EV, tak v podstate ide proti sebe (vodíkový pohon).
23. 10. 2020 18:58
Re: Diesel
U nas tiez chceli nakupit pre zamestnancov Maserati, ale ked zrusili diesle nakupili Skodovky.
Avatar - wakantanka
23. 10. 2020 17:47
Re: Diesel
Hlavne Mase je typické firemné fleetové auto že?
Avatar - speedfred
23. 10. 2020 16:12
Re: A co bude s Alfou? A co skamenela Lancia?
Písal som ti súkromnú správu. Skús na to mrknúť.
Avatar - Barrichello
23. 10. 2020 15:15
Re: Maserati
Hlavně v tom účetním zisku byli pouze díky téměř nulovým investicím do vývoje a obnovy modelových řad :-) Což je ted doběhlo :-)
23. 10. 2020 15:15
A co bude s Alfou? A co skamenela Lancia?
Osobne fandim talianskym autam, mal som krasnu a.divoku Lanciu Deltu Integrale Evo2. Napriek vsetkym "objektivnym" nedostatkom ake toto auto malo, bola to droga totalne navykova. Ale kto raz mal takuto horucu talianku, vie o com to je. To sa zial uz neda zazit so ziadnou Oktaviou RS, Golfom GTi, ani nahodou.

Preto stale verim, ze renesancia talianov, hlavne tych sportovych este pride. Alfa zaspala na pol ceste a opat je skoro v hybernacii, mimo pozornost kapitanov FCA. Lancia vyraba dnes cosi, co je karikatura ich povodnej produkcie-nema to ani poriadny motor.

Tavares je naozaj drsny chlapik a osobne dost pochybujem, ze dovoli liat paralelne prasule aj do druhykrat utopenej Alfy aj do znovuzrodenia Maserati. Uvidime.

O Lanciu, ktora bude akysi perverzny remake 2008 nemam zaujem, to si chlapci strcte niekam.
23. 10. 2020 15:00
Re: Maserati
Jenže Marchionne to bral z účetní stránky, zbavil Fiat dluhů a teď bojují s následky koronaviru. Fiat získá CMP, Peugeot zase Girorgio. Vidím v tom velkou příležitost.
Avatar - Barrichello
23. 10. 2020 14:36
Re: Maserati
to říkali o Serjožovi Makaronovi taky, realita je, že nebýt fůze s PSA do pár let zkrachují nebo by museli prodat a zavřit tak 5-7 značek :-)
23. 10. 2020 13:55
Diesel
Už vidím firemní flotily s hybridní nebo mildhybridní technikou😱
23. 10. 2020 13:49
Maserati
... už se těším co pan Tavares předvede ve funkci Ceo Stellantisu. Jestli někdo dokáže dostat Fiat Chrysler na výsluní, tak je to právě on. Myslím si, že se v Itálii začnou dít velké věci.