Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Byl jsem teď v Toyotě. Potvrdili mi, že nižší výbavy nemají, vyšší ano. Takže to není, že není, ale v nižších výbavách není. Koukal jsem tam na elektricky nastavitelné, a tam normálně nahoru šla.
Je to fail, ale předpokládám, že to Highlander bude mít podobně.
Plečka jak z Agrostroje a cena jako kdyby byla z pozlaceného
Toto je nejšílenější úlet, co jsem u Toyoty zatím viděl, auto je úplně psycho, design jak od duševně narušeného in-že-noýra nebo mimozemšťana,, interiér, tvar, to je opravdu strašné auto. Škaredé, nemocné a s cenou která je o 200% přepálená. Opravdu úsměvný přístup této divné auta výrobní korporace. :-[]:no:
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Ruku do ohně bych za ro nedal, ale jezdil jsem s novou ravkou uz několikrát a toho bych si asi všimnul. V toyote budu zase znovu tento týden, tak se na to podivam
Záleží kde se pohybuješ, na venkově to moc vidět není, i když dneska sem viděl RAMku i X5 na vesnici, ale ve velkých městěch to potkám denně a opravdu desítky kusů dohromady
No na ty prodeje jsem zvědavej, ale ten základ za 1,4 mi úplně přes čáru nepříjde, tady je třeba za 1,3 předváděčka Kodiaq v naftě se stejným výkonem a výbavě L&K, dejme tomu, že novej vychází cca stejně. a výbava asi bude o fous lepší než základ u Highlandera. Asi BYCH vzal tu Toyotu, ale od stolu těžko říct, v RAVce mi ten pohon přijde ještě OK, tohle je zase větší, těžší ... https://www.tipcars.com/…-4x-9173188.html
Ale jo, já jen, že je úplně normální to, že mainstream se dá vyskládat do ceny prémie- Sup za cenu 3-er a pod.
Nijak neprotestuju proti tomu, že tahle Toyota je drahá, a ani se mi nelíbí, vůbec. Ostatní Toyoty aspoň stojí normální peníz - bráno ve svých třídách.
Ja si myslím, že když někdo loví v těchto vodách, tak i kdyby to rxko bylo o 100 až 200 dražší, tak většina Sahne po něm. Nebavíme se o autech za 500 tisíc, kde řešíš, jestli si můžeš koupit metalizu , nebo ne. A pokud budu chtít velký nepremiovy, čili levnější, hybrid suv, větší smysl mi dává nový Sorento. S tou 1.6 turbem to beztak pojede o parník líp a upřímně i ten interiér se mi líbí víc.
Přesně. Chápu nějaký základ 1.4M, ale cena 1.8M už je doména prémie nebo něčeho technicky mnohem víc.
Jak podotkl Remorey, absurdně to leze do zelí šestiválcovému RX z vlastní prémiové stáje. Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc CZ nabídku Highlandera nechápu.
Explorer stojí hodně peněz, ale dává za 2M větší smysl, než tenhle mainstream za 1,8M. Jediná chyba je, že se neprodává nějaká chudší verze, jen fulka.
Tak začíná na 1,4 a upřímně ta základní výbava mi o nic zásadního ochuzená nepříjde, asi jediný co bych chtěl z vyšších výbav jsou ty LED světla, ale jinak ? Elektrickýmu kufru jsem na chuť nepřišel, zvlášť u japonců je to furt otravně pomalý, parkovací kamera je už v základu, takže senzory asi dokážu oželet, elektrický sedačky (pokud to auto často nestřídá řidiče) taky mít nemusím. Za mě ta základní cena je celkem fér. Drahej mi přijde spíš Ford Expolrer, i když je to plug-in a asi o něco větší auto než Highlander. Ale ten pokud vím začíná někde okolo 2 mega a to už fakt dost.
Tak auto je to velký, i základní výbava podle mě stačí. a tam mi ta cenovka mi tak hrozná nepříjde, otázka je jak a za kolik bude jezdit v tak velkým autě ten hybrid.
Jasně jízda stálou rychlostí po dálnici kamionem (kde má ta "úpravna emisí" rozměry menšího osobního auta), tak to je zatím pro diesel to pravé. Na postávání s natočeným autem před školkou se ale diesel opravdu nehodí a proto se nehodí ani do těchto mamacarů.
Spotřeba ropy neustále klesá.... A co další spořebitelé ropy - letadla vč vojenských, lodě vč vojenských, výroba plastů, léčiv, chemikálií a hnojiv, topení ropnými produkty a pohon elektrocentrál a generátorů v oblastech bez elektřiny. To dohromady bude mít velmi podobné nároky jako auta.
Všetky z tých troch SUV majú technológiu, ktorá zodpovedá cene, skôr ide o to, že kto si niečo také kúpi, hlavne ten Ford. Za podobné peniaze je GLE 350 de hoci bez šesťvalca. A kým u nás Toyota neponúkne plug-in hybridnú RAV4, tak ten Across má výhodu.
Tak ten Explorer má mnohem silnější a vyspělejší pohon a v EU se prodává jen v top verzi. Když budeš dobíjet tak i úspornější (PHEV). U nás stojí Explorer 2M, ale odpovídá verzi Highlanderu za 1.8M. Takže v ceníku nevidím moc rozdíl.
Cenu 2M rozhodně lépe obhájí auto s 450k (350k V6 + 100k elektromotoru) než hybridní čtyřválec s celkem 250k a technikou z RAV4.
tady je nutno podotknout, že Highlander a LC nejsou ani trosku konkurence.
Ale za 1,8 už s prehledem koupis RX450h, a to bude trosku jiná liga + sestivalec.
Každému je jasné, že toto nebude predajný trhák, ale je to v podstate jediná cesta, ako ponúknuť veľké rodinné SUV a nemať obavy, že to kvôli vysokým emisiám budú musieť každú chvíľu sťahovať z ponuky. U nás sa Highlander ponúka od 45-tis a komu sa to zdá veľa, toho možno pobaví info, že Ford Explorer bude u nás len v topke so šestvalcovým plug-inom a za....tramtadadadááá: pouhých 75-tisíc eur. Veľa šťastia. :D Ó, a skoro by som zabudol, ešte Suzuki Across plug-in hybrid za 50-tisíc.
Zajímavé, že v Highlanderu je 2.5 HSD v posílené verzi oproti RAV4/Camry nebo NX/ES. Taková verze především Lexusům dost chybí. Ne že by to vyřešilo problém s motory, ale ES je na hraně akceptovatelnosti a bylo by to jedině plus. Bohužel bez šestiválců (které mimo EU existují) je nabídka Toyoty/Lexusu taková handicapovaná :/
A cena Highlanderu je vysoká. Čekal jsem tak +250k nad RAV4 a ne +500k. Jinak řečeno očekával jsem, že naplní cenovou mezeru mezi RAV4 a Land Cruiserem. Za 1.8M nevím proč brát Highlander když LC dostal konečně posílenou naftu. Nebo jasně, LC je offroad, a Highlander moderní a hybridní mamacar do města. Já bych ale rovnou vzal jako mamacar ten LC :D
Rád Highlander zkusím, ale obávám se, že bez velkých slev nemá šanci.
Za 6,6l/100km to jezdit nebude. Manželka s RX450h jezdí za 8,5-9l. Jasně, je to těžší a je tam 3,5V6, ale aby to trochu jelo tak se bude muset Highlander víc točit. No, uvidíme.
Nebuď trapnej. V offroadu nebo autu typu Multivan s velkým nájezdem nebo pro provoz s přívěsem je diesel jasně nejvhodnější. A v malejch autech je nikdo nikomu necpe. To skončilo s oturbením a downsizingem benzínů pod emisním tlakem. Ne tak, jak si myslíš ty.
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Ergonomie japonců je divná. Jedno z mých aut je drahej japonec se sedadlama v kůži, výhřevem a v elektrice.Ale nejdou tam dostat bederní opěrky, To samé loketní opěrka - musel by ti růst loket ze zadku, abys ji použil,
Re: Zákazníci mohou volit výhradně z hybridní varianty....
Je to určitým způsobem mistrovství, první část věty okamžitě postavit na hlavu druhou částí téže věty. Takhle to dopadá, když se opisují marketingové bláboly, to pak prosté logické myšlení vždy dostane pěkně po koulích.
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Mluvím o RAV4 plug-in prodávané na německém trhu. Z jejího konfigurátoru je to dobře patrné. Pokud jde o Highlander, tak na nemožnost výškového nastavování si stěžovali lidi v Americe, ale pochybuju, že evropská verze (i s ohledem na tu RAV4) bude jiná. Navíc jsou ta sedadla relativně vysoko, takže lidi do 180 cm jsou v pohodě, ale fakt vysoký člověk (a nebo někdo s delším trupem) by tam prostě měl problém. Jako u auta za 350tis to pochopím, ale u auta za 1,8mil fakt ne.
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
Jde nastavovat. Dopředu, dozadu, opěradlo sklápět, ale výškově? Výškově ne! Stejně to má RAV4 plug-in. Myšlení japonských inženýrů asi nikdy nepochopím...
Na co velky auto? Ja nevim, co ti na to rict? No proste jezdi velky auta a nejak to nikdo neproziva. I kdyz me nekdy stve ze pres tu krabici nevidim. Deset let na nehodach mi ale naucilo jednu vec. Hmota vitezi. Mas deti? Jezdi okolo tebe jen vyjezdeny vyrovnany, zkuseny ridici a nebo jsou okolo psychopati, lidi co pospichaji? Odpovez si sam
Kdyz tohle bude jezdit za 6.6l benzinu, tak co2 je adekvátní jako 6l nafty. Jestli tohle bude jezdit za 6.6 jak tvrdí wltp nevim, ale co vím, že v takto velkém aute žádná nafta nebude jezdit za 6.
Takze ani ty nizsi emise co2 úplně pravda nebudou.
To je právě ten problém dieselů, že než se stihly nějak rozumně zlepšit na přijatelnou úroveň, tak už o ně není zájem ani v Evropě s "dotovanou" naftou. Dokonce i každá rozumná rozvážková firma má dneska dodávky na CNG. Ve světě nebyl o diesel zájem nikdy, takže to co kecáš ty, nijak nerozporuje to, co jsem napsal výše já.
Re: že převozem přes oceán vše zdraží minimálně o 50%
A tohle nemá výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce?
A co je potom tohle: ( vytaženo z ceníku )
Elektricky nastavitelné sedadlo spolujezdce
To jako, že je elektricky, ale nejde nastavovat nebo co?
Diesel je úpadková technologie a čistě evropská anomálie. S tím, jak celosvětově klesá význam evropského trhu, se diesely už se nepočítá a to je jedině dobře.
Jinak za auto, které nemá ani takovou banalitu, jako je výškové nastavování sedadla spolujezdce (a nelze to mít ani za příplatek v nejvyšší variantě, zatímco v Evropě to má každé (i lowcostové) auto (např. i taková Scala)) jsou ty ceny naprosto absurdní.