Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW M2 CS – Tohle je zábava!

První BMW s označením M2 se loučí speciální verzí CS, která by měla být dramatickým vyvrcholením zajímavého příběhu o “nejbavoráčtějším” z moderních bavoráků.
Zpět na článek
19. 11. 2020 17:46
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Znam takové úsloví, až si zítra ráno anglická
královna otevře k rannímu čaji Timesy, nebude ji zajímat prubeh západu v rugby, ale jen výsledek.
Avatar - Dinar
19. 11. 2020 10:35
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Aspoň si ta videa obou aut prohlídni, měří se nájezdová rychlost, ta je nakonec stejná, jenže to jimny jeho ESP po prvním zatočení tak zařízne, že málem hodí boudu přes přední kolo, nakonec to ustojí a pomalu projede zbytek, 2er nic nebrzdí, prostě tam tou sedmdesátkou vjede, a protože je to předokolka, je nedotáčivá a tak je na výjezdu z druhého vinglu široká, čímž nesplní. Projetí losího testu 2er a jimny je ale nebe a dudy, zcela jistě by každý soudný řidič, který ta videa uvidí, seděl mnohem raději ve 2er v reálné krizovce, jediné v čem je ten los obou aut stejný, je ve finále shodná nájezdová rychlost, při níž podmínku testu, netrefit kužel, splní.
18. 11. 2020 18:14
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Jelikož Jimny nesplňuje dnešní emise, musíme počkat na jeho užitkovou verzi. Pak se karta obrátí :-)
Avatar - white label
18. 11. 2020 17:48
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Jak se oslovujete doma je vaše věc, ale tady by ses měl chovat slušně...
18. 11. 2020 17:32
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
zlomil jsi mi srdce, pičko:)
jinak to vůbec nevadí, stačí, když si přečtou ostatní, jak jsem tě seškrábnul...
Avatar - iudex
18. 11. 2020 16:47
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Mig: tvoje príspevky nevidím, tak sa zbytočne nemusíš namáhať reagovaním. ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2020 16:17
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Hned na první videu mají vpravo nahoře záběr na racelogic, tak proč údaje z něj neuvádějí? Třeba proto, že pak by ty výsledky nevypadaly tak "senzačně"... ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2020 16:14
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
To, že naladí ESP jinak u sportovního auta a jinak u SUV je snad pochopitelné a nemusím ti vysvětlovat proč.
K losím testům jsem psal obecně... a mimochodem zrovna Jimny taky není dnešní typické SUV.
18. 11. 2020 15:03
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
pro mě je ale docela zásadní informace, že to mají stejně, protože ten Jimny je mimo toho, že na silnici stačí na tohle, ještě excelentním autem v terénu a to dvojka není ani náhodou... zatímco u Jimnyho je tahle obratnost třešničkou na dortu.
18. 11. 2020 15:02
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
tady je taková tabulka, jsou v něm nejlepší auta v losím testu a na prvních místech jsou sporťáky od Porsche. takže to opravdu o ničem nevypovídá a je to vlastně zbytečný údaj.
https://www.auto.cz/…-prekvapi-103529
18. 11. 2020 14:03
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Jo, a k tomu ESP. Pokud je povinná součást vybavy auta, tak proč spekulace o vypnutí. Samozřejmě auto lehčí, nižší, s nízkým profilem pneumatik atd musí vyjít lépe. Trochu mi to připomíná nějakou reakci výše...že je to i kvůli různým pneumatikám - jako by mělo Jimny na test speciální gumy z F1 a M235 14 let staré protektory, anebo, ze je to řidičem, kde Suzuki řídil Hamilton a na BMW vyšla paní z kantyny. Je to tím ESP, ale to má být omluva, že ho takto naladili?
18. 11. 2020 13:22
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Az budou součástí výsledků testu vsechny další údaje, jako je vyjezdová rychlost, čas průjezdu a kompletní komentáře k obhajobě aut, které dopadly špatně, tak to co píšeš, beru. Zajímavé, že se neohajovala vehementně po testu automobilka, asi měla proč.
Avatar - white label
18. 11. 2020 12:49
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Četl jsi mou včerejší (23:00) polopatickou reakci na tebe?
Hodnota rychlosti tzv. losího testu se týká pouze rychlosti těsně před zahájením vyhýbacího manévru, nikoli rychlosti při průjezdu/výjezdu z něj.
Abys viděl reálný rozdíl bez vlivu ESP, musel bys (před testem) ESP u obou vozů deaktivovat.
18. 11. 2020 12:09
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Slalom projelo Jimny stejně jako sportovní BMW M235 s cenou od 1,5 mega a utrhlo si ostudu. Nic víc jsem nenapsal. Ostatní věci se v diskuzi odvíjí od ješitnosti majitelů, nebo spíše obdivovatelů této značky
Avatar - speedfred
18. 11. 2020 11:19
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Toto čo píšeš snáď nemôžeš myslieť vážne.
Ale asi áno, ten Jimny bude lepší vo všetkom: viac toho, uvezie, viac toho prejde, je lacnejší , losí test fantastico a aj na okruhu bude bezpečnejší.
Zajtra si idem po jedného, ešte že si mi otvoril oči.
18. 11. 2020 11:08
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Pro někoho je BMW modla, tak rád budu reagovat. Tvrdíte, že je to zcela jiný model, že se to nedá srovnávat apod...fajn. Losím testem prošlo auto, které má nejen paket M, ale hovoří se o něm jako o sportovním voze, základní cena cca 1,5 mil. A tohle auto projelo slalomem jako Jimny. Auto v článku je o pár stovek tisíc dražší... Že si BMW, stejně jako jiné značky, utrhlo ostudu, na to nic nezměníte.
Avatar - Ozzman
18. 11. 2020 10:20
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Test už tady byl, stejně jich i přesto jezdí více, než těch Jimny :D
Avatar - iudex
18. 11. 2020 09:44
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Len poopravím, že M Performance nie sú len dizajnové línie ako "N-line, R-line" a pod., obdobou tých N-linov je "M paket", resp. balík "M Sport".
M Performance je nižšia rada športových modelov, o level nižšie, ako ///M modely, ale viac, ako bežné modely s M paketom.
Avatar - iudex
18. 11. 2020 09:40
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Presne tak, tí, ktorí sem ustavične dávajú tie losie testy (km77 a pod.) zjavne nechápu, že úspech v tomto teste nevypovedá nič o kvalitách podvozku, ale len o prísnosti nastavenia ESP. Preto vysoké SUV s citlivým ESP môže ten test zvládnuť lepšie ako športiak s benevolentne nastaveným ESP, pretože ESP to esúvé utne a pribrzdí, kdežto športiaku pustí zadok do mierneho šmyku bez prudkého brzdenia. Potom napr. M2 zostrelí kolík a Vitara nie. Príkladov je ix.
Avatar - Vekacik
18. 11. 2020 09:28
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
přesně jak piše zde Dinar. Pro tvojí řeč, pravé M modely jsou jen M a číslo M2, chápej jako I30N, a modely jako M235i chápej jako I30 N-line ;-)
Avatar - iudex
18. 11. 2020 09:20
Re: No jo...
Presne ako píšeš, 4er už veľkostne dosť lezie do kapusty 8ke. Ja stále hovorím, že nevidím praktický zmysel kúpy M4 (resp. 4er kupé) s výnimkou toho, že sa mi páči. Ak chcem dvojdverové kupé, kde nikdy nikoho nevozím vzadu, je mi tak veľké kupé zbytočné, ide to na úkor agility. Tam mi oveľa lepšiu službu spraví menšia 2ka. Tam mohol byť spočiatku (pri M2 s 370k) problém s "nedostatkom" výkonu (v kontexte odstupu od M4), ale teraz pri 450k CS tento argument odpadá.
A ak mi rozmery 4er nevadia, resp. potrebujem aj nejaké miesto vzadu, tak lepšiu službu spraví 3er (M3).
Avatar - Dinar
18. 11. 2020 09:12
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Je to obyč. předokolka, co od toho čekat, jiná věc je, že v těch španělských losích testech byla např. laguna lepší než boxster atp., největší problém (ve smyslu spornosti) těch testů je ESP, každá automobilka ho nastavuje jinak, a v tom testu paradoxně mají výhodu auta, která ESP po vjezdu "uškrtí", takže sice mají tu nájezdovou rychlost velkou, jenže vlastní průjezd už je pomalý. Jinými slovy, tyhle testy nějakou vypovídací hodnotu mají, ale určitě se, co do podvozku svezeš líp i s tou dvojkou než s jimny. ;-)
Avatar - Dinar
18. 11. 2020 09:05
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
BMW označuje auta divize M jako M2, M3, M4, M5, pokud je v názvu např. M235i, M340i jedná se o vrcholné varianty dané modelové řady, nejsou to čistá emka. Je to prosté, jasné, a ví to každý, kdo se orientuje. ;-)
Avatar - Dinar
18. 11. 2020 09:02
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Až tu o tom autě bude článek, klidně ho tím odkazem ztrapni, zatím jsi ztrapnil jen sebe, M2 (o kterém je jak článek, tak diskuse) s akt. dvojkovou řadou (HB, GC) nemá nic společného. Jinými slovy, článek a diskuse o voze, ty o koze, a jsem celkem přesvědčen o tom, žes neměl ani tušení... ;-)
18. 11. 2020 09:01
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
...a ještě jedna věc:
I automobilka Hyundai má více cti a přizná barvu, když místo označení N dá na levnější auto značení N Line
18. 11. 2020 08:43
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
OK, název M jsem do testovaného auta nevecpal já, ale automobilka BMW. Pokud dá tohle označení vozu, který propluje kužely jako Jimny, tak není problém na u mě, ale u německého výrobce... :-)
18. 11. 2020 08:20
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
fakt, že slalom zvládne Jimny stejnou rychlostí jako BMW 235 mi napovídá, že ten model nebude příliš dobrý... bez ohledu na to, že M2 je pravděpodobně "nejvícbéemwé" současnosti...
18. 11. 2020 08:16
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
přečti si článek. Supra v testu taky moc neexcelovala.
Avatar - Dinar
18. 11. 2020 08:05
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Ta urputnost s jakou se tu někteří dokážete, trváním si na vlastním ignoranství, ztrapňovat, je opravdu úsměvná.
Tak s chutí do toho, fikšne. ;-)
Avatar - speedfred
18. 11. 2020 02:46
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
ouuu, tak to sa odborník na 2er pozná. Tlieskam.
PS: ako pozerám tak "fiction" toho nemá dosť a strápňuje sa dalej. :-(
18. 11. 2020 02:33
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Obecně M2 je naprosto jiné auto se zcela odlišnou koncepcí. Než něco podobného napíšeš, tak si o tom alespoň něco přečti. Nebudeš za vola.
Avatar - white label
17. 11. 2020 23:12
Re: Cenove teda Porsche asi
To ovšem nic nemění na tom, že M2C je/byla za svou cenu mimořádně skvělou nabídkou. :-)
Avatar - white label
17. 11. 2020 23:00
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
My si tu navzájem tykáme, pokud se neurazíš...
Za prvé a hlavně, M235i xd GC rozhodně není M2! M2 je/byla pouze M2, M2C a M2 CS.
Navíc v tomto konkrétním případě jsou to technicky úplně jiná auta tzv. od základu.
Dokud nebyly automobily běžně vybaveny systémy jako je ESP, byl přirozený rozdíl v rychlostech v jakých zvládali tzv. losí test, myslím především dle výšky těžiště.
Když v roce 1997 nezvládl (převrátil se!) losí test MB A, mimochodem i díky sendvičové konstrukci, která poměrně výrazně zvyšovala těžiště, došlo nejen k úpravě jeho podvozku (tužší pružiny a stabilizátory, zvětšený rozchod kol), ale i k sériové implementaci ESP, a to vůbec poprvé v této třídě, pro představu MB třídy S dostal ESP jen dva roky před Ačkem. A především právě díky ESP dalo Ačko pro změnu/najednou losí test v pohodě, podobně jako to i díky ESP zvládají ta SUV o kterých píšeš.
Píšeš, cituji: "...že dnešní sportovní vozy zvládnou projet kužely jako některá SUV, je alarmující."
Jak víš, že dnešní sportovní vozy zvládnou projet kužely (stejně rychle!), jako některá SUV?
Přece ta hlavní uváděná hodnota je o rychlosti při vjezdu do losího testu, nikoli o rychlosti průjezdu a výjezdu z losího testu. Losí test je tak do značné míry soupeřením schopnosti ESP, tedy jeho sofistikovaného brzdění jednotlivých kol, přičemž se dá logicky předpokládat, že ta míra brzdění bude (mimo jiné) odpovídat i výšce těžiště vozu.
U novějších a serióznějších losích testů už sice bývá záběr i na racelogic apod. s možnosti průběžného sledování rychlosti (tak jako je tomu i v prvním záběru tvého odkazu, vpravo nahoře), bohužel v průběhu testu je to v případě tvého odkazu nečitelné, ale vidět tam je i tak, že zatím co do testu vjíždí auto rychlostí 78 km/h, vyjíždí z něj rychlostí už jen něco přes 50 km/h.
A pak tu máme další nezanedbatelné vlivy, jedním z nich je konkrétní obutí/pneumatiky (od rozměrů až po kvalitu směsi a dezénu) a dalším (neméně významným) vlivem jsou schopnosti konkrétního řidiče, který losí test provádí.
Osobně vidím na losím testu mnohem zajímavější to, jak se auto v krizové situaci na videu chová, než to, jakou přesnou rychlostí do něj vjede.
17. 11. 2020 22:18
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Tak já nevím, ale jestli to víš, tak zde testovaný auto je kupů klasické koncepce- tj. motor za přední náprovou podél a pohon zadku. V odkazu jsi postoval úplně něco jinýho. Předohrab s motorem napříč a haldexem na zadní nápravu.
Takže auto, který je stejný pouze číslem 2 v názvu, vše ostatní je naprosto jiný. Není to ani klasický emko....

Tak nad tím předtím příště zapřemýšlej, jak psal M. Z.
17. 11. 2020 21:56
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Když se to Tobě a podobným lidem hodí, rádi ukazují na tabulkové hodnoty. No, a když se to nehodí, tak se odkazují například na emoce. Problém je však v tom, že tu tabulkovou hodnotu nemůžeš zpochybnit, stejně tak uvedený problém dnešních aut :-)
Avatar - m.z.
17. 11. 2020 21:48
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Pokud ti stačí ke štěstí tabulkové výsledky, tak ok, ale zkus trochu zapojit mozek.
17. 11. 2020 20:46
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
Nepsal jsem, že je to přesně tato specifikace, ale obecně M2.
Netvrdím, že je to pomalé auto...ale to, že dnešní sportovní vozy zvládnou projet kužely jako některá SUV, je alarmující. Zdá se Vám to v pořádku, že rychlost průjezdu M2 je na úrovni běžného vozu před 15 lety??
Avatar - white label
17. 11. 2020 20:27
Re: JJ, BMW M2 v losím testu
M235i GC nemá technicky s autem pod kterým píšeme nic společného.
A mimochodem, tzv. "losí test" se musí "číst" pořádně/podrobně, jedna vytržená hodnota je k ničemu.
17. 11. 2020 20:02
JJ, BMW M2 v losím testu
Dnešní rádoby sportovní BMW, kterým dá v zatáčkách na zadek kdejaké SUV 10 let staré

https://www.portalridice.cz/…rive-grand-coupe
17. 11. 2020 19:14
Re: Cenove teda Porsche asi
To ses dobrej. Já ty ceny znalecky zhodnotím a odjedu v jednom ze svých starých krámů :D
Avatar - white label
17. 11. 2020 17:46
Re: Je velmi velmi smutné...
Ano, je to přesně tak. Učebnicově je to vidět na příkladu 911/997 a příchodu PDK po faceliftu této generace. Zatímco u verze před fl dělal podíl 5st. Tiptronicu jen kolem 15% (většina automatů šla tehdy za oceán), s faceliftem a příchodem PDK se podíl manuálu u 911ky postupně propadl až na cca 7%! Což je neskutečný obrat v rámci jedné/stejné generace. Pro místní ortodoxních zastánce manuálu na všem, co má 4 kola, to musí být něco naprosto nepochopitelného a nevysvětlitelného... :-)
A vidět je to třeba i na zájmu/cenách o Audi R8 z druhé ruky, kdy je největší zájem o manuál a S-tronic, kdežto R-tronic je z této trojice převodovek naopak pomyslným černým Petrem.
Avatar - white label
17. 11. 2020 17:13
Re: Postoj M2...
S tím podstatným souhlas. Akorát bych čekal, že napíšeš Cayman, místo Boxster (i když váží stejně), když píšeme pod kupé, ale to je jen detail. Mimochodem ten rozdíl není tak velký (tvé "dva metráky"), BMW totiž udává hmotnost jen v normě EU, Porsche primárně v DIN (ale i EU), takže po sjednoceni norem a převodovek je to rozdíl menší, konkrétně 145 kg ve prospěch Caymanu GTS 4.0. Ale jak správně připomínáš, M2 CS je kupé 2+2, takže ohledně hmotnosti se u Porsche nabízí spíš srovnání s aktuální Carrerou S (992), kde už je ten rozdíl "jen" 60kg (i 911 mezigeneračně přibrala).
Mě spíš trochu překvapilo, že díky všem těm odtučňovacím kúrám, kterými se marketing u verze M2 CS chlubí, nedošlo ke snížení hmotnosti (proti verzi M2C) ani o jediný kg, teda aspoň podle toho, co je dostupné na stránkách bmw.
Avatar - white label
17. 11. 2020 16:46
Re: Cenove teda Porsche asi
Pro "ekonomy" je tu (byla) M2C, která má nesrovnatelně lepší poměr/cena výkon.
M2 CS je spíš "sběratelská" třešnička na dortu.
17. 11. 2020 16:14
Cenove teda Porsche asi
Problem je cena.

Cayman - 1.5 mega
Cayman T - 1.8 mega
Cayman S - 1.9 mega
Cayman GTS - 2.3 mega
Cayman GTS 4.0 (konecne sestivalec) - 2.3 mega
Obycejna 911 - 3 mega

A ted mam odjet v malem BMW za 2.5 - 3 mega ?! ... eee .. neeee :-!

Odjizdim v Porsche.
Dokonce muzu mit doma 2 kusy obycejnych Caymanu... :P
Avatar - speedfred
17. 11. 2020 13:52
Re: No jo...
Tak to už bude snáď aj tá moja haraburda s novou prevodovkou (možno i spojkou). Chcelo by to maličké zrovnanie.
Avatar - speedfred
17. 11. 2020 13:48
Re: Postoj M2...
Tak ono M2 nikdy nebola ľahká, mala cca rovnakú váhu ako už predchádzajúca a vačšia M4.
Avatar - speedfred
17. 11. 2020 13:42
Re: No jo...
....ja som to tiež písal keď som videl zamaskované M3/4 že prišlo mi to už ako hodne veľké auto.
M2 je asi taký ideál.
17. 11. 2020 07:31
Re: No jo...
Jsem zvědav co dostanou jako první, jestli MT s RWD, tak by to mohlo být první testování na dřeň. ;-)
Avatar - Dinar
17. 11. 2020 07:11
Re: Je velmi velmi smutné...
Zvolit manuální převodovku tehdy bylo samozřejmostí, protože soudobé automaty nestály za nic. Dnes je to naopak, AT lepší manuálu, každopádně na způsobu, jakým bmw staví 3er nebo 5er se nezměnilo nic, pořád je to nejlepší řidičská konfekce. ;-)
Avatar - Dinar
17. 11. 2020 07:08
Re: No jo...
Pojedu příští týden měnit brzdy, tak si to pořádně prohlídnu. Každopádně musíme domluvit M3, snad ji budou mít už před zimou, spíš ova, řekl bych.
17. 11. 2020 06:27
Re: No jo...
Souhlas. Jinak včera poprvé naživo 4er. V tmavě modré mě nakonec přední část nijak zásadně neiritovala a spíš mi opět vadilo komplikované provedení předního nárazníku s příčkou mezi otvory než bobr. Ne, že by široké a užší ledvinky nebyly samozřejmě lepší.
Boční pohled pak bude mást, je to opravdu dlouhé auto, normálně bych si myslel, že 8er.
17. 11. 2020 06:24
Re: Postoj M2...
Sice o dva metráky více než Boxster GTS, ale nádavkem má dvě zadní místa. A v zásadě stejně jako Supra. Takže na dnešní dobu ok ;-)
A hlavně, pěkné svezení a řízení to zvládá s přehledem.
17. 11. 2020 04:25
Re: Postoj M2...
Tak tak, jen ta hmotnost je na tak malou zadokolku nějaká vysoká... ;-\
17. 11. 2020 04:10
Re: Je velmi velmi smutné...
U 2GT je mi to fuk, X1 a X2 škoda (jsou to spíš městská a vysoká hopsadla), ale je možnost Xdrive. Od 1er mi to nevoní.
17. 11. 2020 04:09
Postoj M2...
...je jako definice bavoráku. Celkově pěkné, agresivní, ale přitom čisté. Uvnitř bych uvítal alcantaru i na sedadlech (nejen z boku). K motoru se není třeba vyjadřovat, podvozek excelentní a zmiňovaná důvěra v přední kola není jen věc pneumatik. Jde o nastavení celé přední nápravy, odklonů atd. Jde o jeden z nejdůležitějších parametrů pro možnost auto opravdu řídit.
CS skvělé, ale to je i Competition za 1,8 ;-)
17. 11. 2020 04:03
Re: Je velmi velmi smutné...
Souhlas, přední pohon v těchto letech bylo v Mnichově sprosté slovo. A podívej se do jejich výrobního programu dnes! :-(
17. 11. 2020 03:56
Re: Je velmi velmi smutné...
Mnohem důležitější je uspořádání pohonu, tedy podélně uložený motor a pohon zadních kol.
17. 11. 2020 00:00
Re: Je velmi velmi smutné...
No které - každé normální BMW řady 3 a 5 s řadovým šestiválcem od 70. do nultých let, tedy od 320i a 520i nahoru :-) :yes: . Možnost k němu zvolit manuální převodovku tehdy byla samozřejmostí!
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 22:57
Re: Je velmi velmi smutné...
No tohle je zase ekonomická realita = asi i tu máš potřebu popírat

Ale napiš které KONKRÉTNÍ modely oplývající těmito kvalitami máš na mysli
16. 11. 2020 21:35
Je velmi velmi smutné...
...že k tomu, aby člověk získal tradiční hodnoty značky BMW, musí zvolit takto vyjímečný a drahý model. Byly doby, kdy těmito kvalitami oplývalo prakticky každé BMW (pokud tedy odhlédneme od těch úplně nejslabších motorizací, samozřejmě)..... ;-\
Avatar - Dinar
16. 11. 2020 18:10
Re: No jo...
Tovární 19”/20” na akt M3 váží 11,5 resp. 12 kg, standardní 19” na M2 12 kg (oboje akt modely).
Víš kulový, jako obvykle, tak se běž vtírat jinam, prde...
16. 11. 2020 16:17
Re: No jo...
Hm, zažil jsem lehounký a stejně předražený kola na is-kách z 80tek atd.
Pochopili to dávno.
A po několika desítkách let jsi si toho všiml a začals udivovat.
Avatar - Dinar
16. 11. 2020 15:15
Re: No jo...
Skvělé je, že už i u bmw pochopili, jak velkou roli v chování auta hrají lehká kola. ;-)
Avatar - iudex
16. 11. 2020 15:11
Re: No jo...
Presne, zlaté disky k modrej karosérii, to mi asi už navždy bude evokovať Imprezu WRX.
Avatar - Snooob
16. 11. 2020 14:05
Re: No jo...
To bola narážka na modro-zlatú farebnú kombináciu ;-)
https://classicsworld.co.uk/wp-content/uploads/2018/11/Subaru-Impreza-17.jpg
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 13:55
Re: No jo...
Jen R6 místo R4 a RWD místo AWD = ale jo výsledné pocity mohou být trochu PODOBNÉ :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2020 13:13
Re: nemam love
Jediný mínus je ta cena = ale to není jen M2

A bohužel https://www.csfd.cz/…-nebude/prehled/ vzhledem k tomu že my sme (už z doby předcovidové) https://www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada tak horší = dost možná jo

Jsou to velmi okrajový záležitosti ale autům jako https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a tohle :yes: :yes: :yes:
16. 11. 2020 13:10
nemam love
Kdyz m2 dorazila nova za 1,3 tak jsem pokukoval, ze az bude ojety za 750 tak si to poridim. Tady 2,5-3 mega novy to uz je proste moc. Ale diky za test, a vsechny minusy sem, at to mame pekne pohromade a nepicujem jiny lidi, protoze na to nemame.