No je to hrozné, protože je vidět, že se všechno pomalu a jistě sype. Ani my prakticky už nemáme peníze na to si něco kupovat. Jediné, kde se snad jen dá nakupovat je přes weby jako je třeba https://www.mujletak.cz , kde se dají alespoň nahnat nějaké slevy nebo tak. Jinak si to ani nedovedu moc představit.
A koľko tých zautomobilových značiek vzniklo, tiež 20? A keď zanikne značka stará desaťročia, koľko vzniklo iných, ktoré fungujú a majú predpoklad získať meno a existovať aspoň tak dlho?
Aha, takže keď sa niečo robí dlho, tak načo nad tým rozmýšľať, má to tak byť a hotovo...
Typické vyjadrenie člena bezmenného nemysliaceho stáda. Nemám viac slov.
tak par znacek zanikne, znacky se rodej a zanikaj porad, je to jen o nabidce a poptavce, mas produkt co je zadany tak prodavaj, mas produkt co nikdo nechce, tak zanikni
jen v CR za celou dobu zaniklo jiz cca 20+ automobilovych znacek, a pritom vetsina z nich proste jen dnes dela neco jineho nez auta, a nektere jsou v tom svem novem oboru dokonce tak uspesni ze dodavaji do celeho sveta sve soucasne produkty
Mnohem víc toho zanikne. Hlavně u nás v Evropě a díky evropským soudruhům, kteří momentálně vládnou, budou naše firmy moc slabé na to, aby mohlo něco vznikat u nás v Evropě. Jinde ve světě firmám nikdo takové problémy nevytváří.
Prezije Tesla a cast VW, vdaka spolupraci s korejcami a Rimacom.
Zaroven prezije Renault.
Podiely navysia korejci, ktori objektivne uz teraz maju po Tesle druhe najlepsie EV a poznaju aj technologiu vyroby baterii.
Samotne PSA sa bude pekne tvrdo trapit a myslim, ze skonci ako GM pred 30timi rokmi, t.j. znacky sa budu lisit len logom na kapote. Ci to bude uspesny pribeh - uvidime.
Tak vzniknou noví hráči, kteří se chopí nových příležitostí.
Dnes například nejvíce na EV vydělá LG, se svými baterkami, s tím mají samozřejmě dino problémy.
Třeba se začnou objevovat další automobilky jako Tesla, se kterými bude mít Ford a GM problém.
A na trhu nakonec bude i EV značky ETA, Beko, když jim to smontuje Foxconn.
Jo starý dinosauři pochcípaj jak mouchy za voknem.
To už víme 10 let že spousta automobilek nepřežije a místo toho si dál bude fňukat ve svý zlatý kleci.
- Starýho dinosaura novým kouskům nenaučíš, jak nám názorně předvádí vejtahové z VW koncernu, který si ani neuměj zajistit baterky a neustále jim to brzdí a zastavuje výrobu /e-tron/, nebo zpožďuje nástup nových modelů /opět e-tron/, nebo kvůli tom ze zoufalství rovnou ukončej výrobu velmi úspěsných stávajících modelů /citigo/.
- nechápou že do svejch plechovek potřebujou softwér a k tomu armádu chytrejch programátorů, protože bez toho jim pak rok hnije tisíce nefunkčních plechovek na letištích a vedle fabriky
- vše o baterkách a elektropohonu se choděj učit do jugoslavský garáže Rimac, kde si radši rovnou koupili podíl a bez Rimaca by v živote nevznik Taycan, iD3/4 ani e-tron nebo Maniak či závodní Cupra. Natož pak rekordní i.D.R z Pikes peak, který má celý střeva od Rimaca. :-!
- Porše se brutálně rozhádalo s divizí Audi protože ta jakožto koncernový vývojář není schopná dodat slibovaného autopilota pro jejich Taycana. Lol. :D
- elektromobil Audi e-tron žádá výměnu oleje v motoru, Lol, to už jsou fakt úplný paka. Předtím to dělal i e-Golf. Fail jak prase. :D:D
http://electrek.co/2020/02/11/audi-e-tron-owners-needs-oil-change/
- místo silnejch keců jak to všem natřou a kolik miljard do toho narvou teď jen fňukaj že se Tesle možná časem vyrovnaj a že jí snad doženou.
- šéf koncernu Diess práská bičem a varuje zastydlé koncernové mozky, že jestli nepohnou zadkem tak brzo skončej jako Nokie. :D https://www.auto.cz/…ako-nokia-132907
- VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu. V 76 bylo Muskovi 5 let. :D:D:D https://dyler.com/…ic-car-from-1976
Mercedes rovnou hodil flintu do žita a řek že s vývojem robotickejch autonomních aut končí protože na to nemá...? WTF?!? Mercedes, zrovna v Berlíně zavírá fabriku a propouští 2000 lidí zatímco Tesla v Berlíně otvírá fabriku a nabírá 5000 lidí. Jo Mergel byl svýho času akcionářem Tesly a obě automobilky si vyměňovali díly. https://www.autoforum.cz/…t-neni-to-mozne/
BMW za dva roky slavnostně dodá horkou novinku ošklivou almaru iX kterou hned zkritizovali sami Němci že se parametrově nevyrovná dnes už 5 let staré Tesle X čili až přijde na trh tak to bude 7 let zpoždení. :-! https://www.forbes.com/…ars-of-research/
S tímhle přístupem půjdou dinosauři brzo do hrobu za svejma milovanejma spalovákama. :D:D:D:-!:no:
A ví to už spousta německejch inženýrů, lidí z oboru i politiků a dávají to veřejně najevo. :-!
No aby ty značky svou postupnou elektrifikací neukrajovaly Tesle.
Uvidíme.
Teslu rád nemám. Nemám rád nekvalitní věci a lhaní.
Ale přežiju to, když se udrží.
Dalo by se to chapat jako apel na vlastni automobilky.
Prizpusob se nebo zanikni...
Treba diky tomu budou odhodlanejsi (treba v Italii) k nutnym zmenam.
PS "Tavares například zmínil, že PSA již před časem zastavilo investice do vývoje spalovacích motorů pro evropský i čínský trh... " :yes::yes::yes:
jenom zapomněl dodat, že většina těch co pravděpodobně nedožije další dekádu je z jeho stáda, konkrétně Opel, DS, Maserati nebo Alfa jsou na odstřel už nyní.
Fanatismus je těžká věc...
Vidíš pak svět strašně zkresleně.
Když potom ještě k tomu přistoupí absolutní ignorace reality a argumentů, přecházíš do bludu.
A to je už psychiatrická diagnóza.
Nenapadám tě ani nechci dělat srandu.
Myslím to vážně.