Tobě fakt furt nedošlo = že argumentuješ výrazně ODLIŠNÝMI výkony? No a PROTO že větší rozdíl? Viz odkaz 17:20 = měření spotřeby na Oktě = rozdíl 0,4 litru
Hele psal si že sis nechal udělat IQ test = tak proč ty mě říkáš primitiv? No asi ze stejnýho důvodu proč našim novejm Toyotám v záruce roky řikáš ŽIVOTU NEBEZPEČENÝ KŘÁPY a sám si tou dobou měl 15 let starou Oktu = fakt VŠECHNO NARUBY
Tak kolik ti vyšlo to IQ? Aspoň to první číslo z těch dvou = 7 nebo 8? :-O
Tak z jakýho roku je tvoje starý auto? Že už roky ohrnuješ nos nad novejma v záruce Toyotama?
Ale s tou velikostí si pobavil = taky sem moh 90% ceny ušetřit a koupit si něco jako ty. Jak se to řiká s tou velikostí aut a..? :-!
Hele za ty roky si občas ZMĚNIL NÁZOR a dokonce jasně správným směrem = teď to bude bolet = za MNOU :*)
Tak co můj názor na https://zpravy.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/ vs tvůj? Stáhle hradní partu a jejího šéfa zločinců pravomocně odsouzených zavřených nebo jen obviněných = bráníš?
Doporučuju celý ale k věci po 10:30 https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/ceska-extremisticka-scena-stagnuje-zato-mynar-se-zase-utrhl-ze-retezu :-O:*):D:-!:-[]
Viz já 17:20 = no donedávna si se kochal dotovanou naftou ale i tuhle ZMĚNU NÁZORU beru :yes:
Když už dneska nestačí těch 77kW v 2kový Oktě = tak kolik je to PODLE TEBE teda teď?
Na světově asi nejrozšířenější maximum 130 km/h stačí Ozzyho stařičký Clio = tzn. asi 40kW :-)
Násobek kterej si psal ty = popravdě bohužel fakt téměř stačí ;-\¨
ALE teď si aktualizoval na...? ;-)
Použil sem na ryccardo názory tzv. mlýnkový algoritmus = se stejným výsledkem jako u radního ČT https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/rada-ct-se-cini-xaver-vesely-ukazuje-kvalitni-televizni-zurnalistiku-a-lipovska-dokonce-stiha-analyzovat-balicky :-!
Když ta Okta tak při stejnym výkonu má podle oproti dřívějšku už docela reálnýho WLTP spotřebu nafta benzín verze 110kW rozdíl 1,2 litru. U základních verzí 85kW je ten rozdíl menší ani ne litr
Sice to píšu opakovaně ale eště jednou = musí se srovnávat STEJNEJ výkon = NE stejná verzi RS apod. ;-)
Fyzika kašle na označení modelu = na ten VÝKON jedno jestli z benzínu nebo nafty = docela dá. No a to je obloukem ta vyšší objemová hmotnost = co si ryccardo taky popíral. To už víš že FAKT EXISTUJE? :-)
Noo... jako já potvrzuju rozdíl 2-3 litry při běžný jízdě mezi Octavií RS TSI a TDI - řádově 6 a 9, při normálním ježdění o něco míň. ALE - to TSI je prostě výkonnější dynamičtější auto.
Když srovnáš třeba 1.5TSI a 2.0TDI tam podle mě takovej rozdíl nebude.
VOLE = takhle mimo neni nikdo = ty si NEpamatuješ jak ti to tu pár lidí (ne já) vysvětlovalo VČETNĚ toho spritmonitoru? :-O:*):D
Už ti DOŠLO že srovnáváš nižší výkon s vyším = a VO TOM je ta spotřeba? Nebo ani po x opakování FURT NE? :-!
Hele nebyla felicia KOMBI menší než ten auris hatchback? Co ty NEVYMYSLIŠ :yes::-)
Vim že máš hlavu NARUBY ale tim se krutý rozdíl mezi konstrukcí podvozku atd. Aurisu a tvý historický plečky kde se i bojíš jen přiznat rok výroby = NEzmění :-)
Holt to jako všechno vidíš NARUBY přesně OBRÁCENĚ než je. Takže z jakýho roku je ten tvuj veterán?
Asi víš proč se tak bojíš ho porovnat se 160kW 2,5 litrem Camry = co jezdí za 5,5 litru (a to je MOJÍ jízdy = ne když řídí mikesus :-)
Ono by stačilo si projet pár zatáček Aurisem a tvou plečkou TO by tě dostalo do kolen = eště víc než si myslíš v podvědomí se bojíš. Ale ten fór že v hatchbacku je ti objem 1.8 málo navíc podporovanej 80kW elektorem a 1.8 ve (podle některých blbů i vyšší) střední je ok = to SI PROSTĚ TY :*)
Tak nemachruj = a zkus bejt jako ten Dědek. O kolik je starší = nevim. O kolik progresivnější pro budoucnost a ne furt jen TO STARÝ bylo dobrý = to vim
Jasný a on to litr rozdíl bohužel není. Jen ty si to odmítáš připustit. :D:D Ty vole ty si jako myslíš, že mě takový primitiv dokáže rozčílit tím, že napíše o mým autě, že je veterán? Ty jezdíš obyčejným, prachbídným Aurisem velikosti Felicie a děláš jak kdyby si měl prezidentskou A8 :D:D
Jasně zrovna v pondělí jsem se bavili s kamarádem co má novýho O3 Scouta 1,8 TSI. Dlouhodobá spotřeba 9,2. Oni ty motory totiž jsou víceméně furt stejný. Starej Scout O2 s 2,0 TDI 103 kW mu jezdil do 6. Prostě je to pořád stejný. Žádný litr rozdílu benzín nafta neexistuje ***! Ten motor co mám já a ten co se vyrábí teď je konstrukčně stejnej. Kdyby si nebyl kre-tén tak to víš. Je to pořád EA888 měnily se na něm jen detaily (rozvody a přidávalo se nepřímý vstřikování) Děláš jako kdybych měl nějakýho veterána ty šašku :D
Nejen já sem tvrdil = nejlepší tvrdič je Spritmonitor = na něj tě tehdy Karel či kdo (SPRÁVNĚ) odkázal
Kdysi dáávno snad (jakej je tvoje auto ročník?) to bylo víc dneska ten rozdíl bejvá spíš litr = tolik k lhářům. Jestli máš na mysli že tvoje nafta Okta 80kW brala o 3 litry míň než Sup benzín 118kW = tak to možná JO :*)
Už ZASE BLBEČKU? Fakt nebavíš = ty dálší výmysly to už je retardace = tak pro Pitomia se sklerózou = druhej služebák byl do současnejch vozů C5 2.2 HDi
Jj urážet vymýšlet a z toho dělat (chybný) závěry = TOHLE si přesně TY :no::-(
Daří se mi držet dlouhodobou spotřebu lehce přes 9 litrů, ale ačkoliv si mi tvrdil, že rozdíl naftový a benzínový motor není 3 litry ve spotřebě na 100 ale výrazně míň, hádal ses se mnou do krve a označoval mě za lháře ,tak to tak bohužel je. Takže jestli si někde četl na netu od novinářů něco jinýho, tak tomu nevěř. s naftou jezdíš 5-6 litrů a s benzínem 9. Nezapomeň mi ty blbečku tyhle moje empirický zkušenost shodit tvrzením proč si tak strašně vymýšlím. To je tvoje oblíbený. Jezdíš hybridem a nevíš kolik žere nafťák a benzíňák jen si o tom četl z pofidérních zdrojů, ale hádaš s lidma co mají osobní zkušenost. To jsi přesně ty.
Pokud si neLHAL a jezdíš jak ses tu popisoval = přes 200 km/h a BĚŽNĚ předjíždíš 140 km/h = tak už něco co žere aspoň 10 litrů máš = svůj starej Sup 1.8 TSI (když byl novej) 118kW :-)
Vzhledem k tomu jak máš v hlavě všechno NARUBY (a proto ti furt dokola vychází jak sou všichni nad tebou blbí a jak dělaj všechno špatně) je ten póvl v pořádku = a by bylo by VARUJÍCÍ kdyby to bylo obráceně
Ale i tak je to hnus = že si nejvulgárnější diskutér českýho internetu
Tuplovanej že si napsal že si na to že si na to hrdej
Ano prakticky každá automobilka má nějaký EV, takže lze říci, že plní emise, který budou platit za 10 let. Co s tím má tenhle motor? Že ten neplní emise CO2 ani v současný době platný natož ty co budou za 10 let. Nicméně je to dobře a je to krásný, že je neplní. Je to totiž pořádnej motor nebo čemu nerozumíš na větě: "Ten motor je fakt pěknej" :yes: Hele viš, že se mi náhodou auta od Lexus začínají docela líbit. Dělají pořádný motory, kvůli kterým sice tají ledovce, ale vypadá to na fajn auta s motorama. Že bych prodal Superba ;-) Že ropa za 50 let možná dojde mě teď fakt nezajímá.
Jo = je to VZÁCNÁ shoda = když někdo jako TY souhlasí se MNOU
Jj viz odkaz kterej sem tu dal 100x = je to fantastickej motor :yes::yes::-)
Další co si napsal = tam už TVÉMU CHÁPÁNÍ SVĚTA a věcí = fakt nerozumim. Prostě dneska různý automobilky dělaj auta co splňujou emise co budou až za dloooouho 8-sport-engineered-prijizdi-jako-ostry-plug-in-hybrid-s-vykonem-360-koni-136164" rel="nofollow" target="_blank">https://www.auto.cz/…-360-koni-136164 Co s tím v tvý hlavě má starej (měl ho už první Lexus IS-F tj. už hodně let dozadu = aby zvládal současný emise přišel o 10kW a 10Nm ale to neni problém) V8 2UR-GSE extrémně povedenej Vaculíkem včetně převodovky velmi chválenej protože je ve třídě velká anomálie a rarita a JE I VELMI SPOLEHLIVEJ = to fakt nevim
Problematika že to svět přepočítává od Kjótského protokolu (no i dřív) na CO2 = což TEBE z nějakýho důvodu dlouhodobě fascinuje = nemám už jak dál víc komentovat. To tě tak moc štve že POPRVÉ v historii = má Evropa nejpřísnější limity?
No ono to má důvodY = je tu nejvyšší hustota obyvatel. A nejprodávanější auto tu dlouhodobě neni náklaďák Ford F-150 = ale hračka co se mu dá zaparkovat na korbě :D
Lexus https://automix.denik.cz/…xus-ux-300e.html si vyzkouším = záruka 10 let nebo milion km = bude odpírače asi dlouho budit ze snů
Ze snů že pančitelka kecala = že ropa NIKDY NIKDY NIKDY nedojde :*)
Tak první se ozval :D:D A všimni si, že to tvoje tvrzení, že Toyota vyrábí auta, který plní emise i ty co budou platit za 10 let není tak úplně pravda. Má modely, který to zvládnou, ale to má každá automobilka, ale tenhle (beru je to Lexus ne čistá Toyota) nezvládá emise CO2 ani náznakem.
Když se toho auta celosvětově prodá velké množství, je úplně jedno, kolik se ho prodá v Česku.
Ale já jsem narážel na něco jiného - proč by to auto mělo být za pět let neprodejné proboha?
Mám pár osobních zkušeností s prodejem silného benzínu a je úplně jedno, jaký je, ty auta se prodávají hůř bez ohledu na značku...
Mně se nelíbí hlavně ten předek a v kabriu se mi celkově líbí méně, než jako kupé.
Pokud začneš poměřovat s tím o čem píšeš, tak Lexus bude mít cenově (poměr ceny/počet válců a výbava v základu) prostě navrch. Podle prodejů je ale vidět, že na eu trhu mu to stejně není nic moc platné, podobně jako ten "WOW efekt". ;-)
Děkuji, přesně o tom mluvím. :yes: A aby, třeba i ta Carrera vypadala, tak základ je málo. Takže 4+... Aston bude na tom podobně, Maserati GranCabrio taky. Proto si myslím, že kupec Lexu nebude, i díky rozdílnosti designového jazyku, koukat všude, ptže mám v kapse 3,2. Mi se ten Lex na fotkách nelíbí, skutečnost může být jiná... ale ten interier typu hněďačka je zvláštní. Navíc trh pro tenhle povoz není úplně naše kotlina.
Aktuálně (na porsche.cz) začíná Carrera Cabrio na 3.429.000,-. Manuál* můžeš mít až u Carrery S Cabrio za 3.868.000,-.
*7st. manuál je bez příplatku a jako bonus k němu dostaneš (zdarma) Paket Sport Chrono v hodnotě 67.760,- Kč.
Souhlas. Pro mě by byl u tohoto auta, za tuhle cenu, také největší problém design, zejména to, jak vypadá zepředu.
A to, že se někdo za autem otočí, automaticky neznamená, že je krásné, k tomu stačí okázalost, nebo prostě jen vypadat výrazněji "jinak", někdy bohužel i za každou cenu.
Za vyzývavou ženou se také může otáčet víc chlapů, než za "pouze" opravdu hezkou/krásnou.
Hm, koukám, že u Porsche jsem taky koukal na starší ceník, aktuálně Carrera Cabrio začíná 3,2M a manuál už není... a jasně, výkon má menší... na druhou stranu, dynamiku má znatelně lepší (0-100 i VMax). Že to je trošku jinak pojaté auto beru, taky mám 911 mezi těmi ne úplně přímými konkurenty.
právě proto píšu, že to srovnání si zaslouží podrobnější srovnání i s ohledem na subjektivní vkus. Nicméně třeba s tou carr je to holátko vs. plná palba. Ceny nepřibarvuju.... jen se snažím srovnat srovnatelné.... :-) vybav tu carreru stejně/podobně, dej ji výkonově srovnatelný motor, seber střechu.... a furt máš ale 8 proti 6 válcům. A to jsme srovnali jen s tou carr. Podobně by to bylo i s Maserati. ;-)
A ruku na srdce .... základní model na startovací ceně bez jakýchkoliv dovýbav či optik paketů je viditelně znát a i citelně.
Podle mě ty částky trošku přibarvuješ... Euro je 26,34, auto v testu vychází v přepočtu na 134t a ne 120t, naopak Carrera začíná na 120t, resp. na 117 s manuálem (což je k nezaplacení, jak by glosovala reklama na Mastercard :-)).
Viděl jsi to auto naživo? Je to přesně jak to popisoval někdo výše, jedeš a všichni s úžasem čumí, vypadá naprosto dokonale. Ještě se mi líbí hodně podobná osma /a zadní pohled je velmi podobný, tam se bavorští bezesporu inspirovali/, ale Lexus má za mě větší WOW efekt...
No M GC se bavíme o cca. 180tis.E, u carrery cabrio ve srovnatelné výbavě o 150tis E, ... a tenhle je max vybavený, 8mi válec, 464 koní, tohle mi přijde jako hodně dobré v bratru za 120tis. E... hlavně loví úplně v jiných vodách. Myslím, že optika: Mám 3,2 v kapse a jdu si najít hadr místo střechy není v tomto segmentu úplně na místě i s ohledem na to, že u kabria vstupují do hry i emoce ....
Jestli jsem se díval do ceníků, to jsem se nedíval... ale klidně to pojďme jednotlivě probrat
Maserati GranTurismo bývalo 3,5M myslím, Cabrio mi teď gůgl říká 3,7M... ale oproti testovanému kousku za 3,5 to je pořád relevantní.
U Porsche je za 3,18 klasická Carrera Cabrio a za 3,5 je eSko 309kW... je to trošku jinak zaměřené, ale opět, umím si je představit jako konkurenty.
Vantage nevím, tam jsem se po pravdě asi zasekl ještě u minulé generace, která v kabriu byla taky kolem těch 3,5M... a teď rychle neumím najít ceník té nové. No dobře, Vantage beru zpět a musím se dovzdělat.
Základ LC 3mio a 341kw
AMG GT 3,2M a 350kw
911 3M a 283kw
Nesrovnávám vždy stejné kastle, ale proč ne Carreru nebo AMG GT? ;-)
Ty máš vyhraněné preference. Jiný bude vybírat jednoduše dvoudveřové GT kupé s nějakým výkonem a parametry mezi v určitém rozmezí. Portofino nevím kde začíná, ale odhaduji +5mio?
U těch konkurentů jsi koukal i na ceny a výkony? popř. na místa vzadu? Mi tohle třeba k některým úplně jako konkurence - nebudu-li brát v úvahu jen to, že to nemá střechu a výkon - nepřijde. Design je otázka vkusu, ostatní je otázka osobních preferencí, samozřejmě. Ale jen čistě srovnatelné se srovnatelným.... Myslím, že Mas nebo Por nebo AM jsou cenama někde úplně jinde. To už bychom do toho srovnání mohli hodit i Portofino třeba....
U těchto aut je to většinou naopak, jako za nové, za ně utratí peníze málokdo, je to opravdu spíš by-kupecké auto, ale má svoje kvality a je jich (oproti relevantní konkurenci) málo, a tak je po něm docela poptávka coby po ojetině.
Dle Lexusu by se jednalo o velice uzkoprofilovy tovar, ktery by negeneroval velke cisla a tim padem by tam byla otazna rentabilita takoveho produktu. A taky prej do toho hodil vidle COVID.
Ivan chytí na opuštěném ostrově zlatou rybku a ta mu povídá:
"Ivane, když mě pustíš, tak ti splním tři přání"
Ivan: "tak jo, chci lahev vodky"
Ryba: "tady ji máš a stále ještě dvě přání, co bude to další?"
Ivan: "hmmmm, tak já bych chtěěěěl...ještě lahev vodky!"
Ryba: "tady je, Ivane, přemýšlej...máš ještě jedno a poslední přání! Tak copak by jsi chtěl?"
Ivan: "mnooo, hmmm, aaaaa...tak mi dej ještě bednu vodky a běž do prd...le"
Nevím proč neprodejné? Co je na atmo V8 špatného? LFA byla kusovka s motorem na bázi F1. Tohle je sice "jen" V8, ale klenot na pro Lexus v posledních letech výborném podvozku s fajn řízením a zajímavou kastlí.
Co vim, tak LC-F melo dostat bi-turbo V8, ale nedostane ho. Takze LC F jako takove je mrtve a nejspis nebude (melo puvodne prijit s refresh-em modelu a dokonce nahradit atmo V8). Ale s motorem se dal pocita do jinych US modelu Toyoty.
No nevím v jaké díře žiješ, ale u nás na vesnici Ferrari posledních pár let není auto zas tak exotické, skoro denně nějaké projede a v pár zahradách jsou taková auta vidět ( dále pak Porsche, Aston,MB GTR atp..), kdežto toto tama parkuje teprve chvíli a jediné, v zvláštní modré barvě. A ano, zaujme stejně... To neznamená, že je exklizivnejsi a nebo lepší. Zaujme i zlate nabarvena Fabie, prostě vyučuhje z davu..
...ačkoliv si mnozí stěžují na zeštíhlování nabídek jednotlivých výrobců, tak v tomto segmentu to má LC dost těžké:
Silných hráčů je dost: 8er, SL, AMG GT, Carrera, AM Vantage, Maserati, F-Type, NSX, Vette... První čtyři prodávají poměrně hodně. Řešit vše optikou pouze 2+2 nebo domnělé GT je hloupost. Víc bude záležet na reálném "sedne/nesedne" jednotlivých kupců.
P.S.: Nechystá se LC-F?
P.S.2: Koukám, že jsem dostal s Emelem stejný nápad, jen on o dost dříve. ;-)
8C je zcela mimo srovnání. Kusovka za vysokou cenu s motorem z Maserati. Vůbec bych to sem netahal.
Konkurentů má v Evropě dost i tak. Vantage není nijak starý, není snad mladší než LC? ;-)
Samozřejmě, že ne. První důvod je "bych", druhý je "zbytečné". A pokud by ta situace nastala, tak v lepším případě by to byl ten Lexus, jinak klasika evropské auto.
.... o technice není sporu, ta je asi úžasná.... a musím uznat že boční pohled taky stojí za to.... auto je krásně nízké a dlouhé....
ale to jak to vypadá zepředu a zezadu, to je pro mě fakt hrůza..... :-[] a při téhle cenovce prostě nejde odpustit, že mě auto na první dobrou nechytne za srdce.... Takže jen pro jistotu, ať u Lexusu nepočítají že bych se stavil.... ;-)
A když už tady někdo zmínil Alfu 8C, ta je technicky samozřejmě už starý kus, vždyť je to snad 15 let staré auto.... ale troufnu si tvrdit, že zatímco s ní budete ještě za 30 let frajeři a budou vás zvát na "coucours d Elegance", tak tenhle Lexus fakt nikoho zajímat nebude.....
Hele to nevím, 8c byla taková raritka, že neznám nikoho, kdo by v tom jel. Spíš jsem myslel, že to bylo GT s osmiválcem a ne lehkonohej sporťák s 1.8.
LC... jo, není to špatný, ten předek je fajn. Zadek už míň... kupé je trošku lepší, cabrio trošku slabší. Každopádně... k Ferrari nebo i té 8C to má dost daleko.
Osobně mám co do designu slabost pro ty Astony, i když Vantage už má taky svoje roky... a masku si domestikovali u Fordu.
Na margo 8c, Co sa pamatam, tak 8c bolo hrozne auto, kazdy kto v tom jazdil povedal, ze je to pekne auto, ale jazdne katastrofa. K lexusu - Toto auto sa dizajnovo toyote podarilo. Skoda, ze takto nevyzera lfa.
Parádní stroj, designově z mého pohledu absolutní dokonalost, jak zvenčí, tak zevnitř. Do toho atmosferický motor, který jsem měl tu čest krátce poznat v GS-F a je to něco, co popsat nedovedu. Famozní projev a zvuk. Posledním dílkem skládačky pak je neprůstřelná spolehlivost, což je něco, co je u takto výkonných aut raritou. Ve finále nelze, než smeknout a být rád, že tohle auto mohlo vzniknout. :yes:
"No prostě po usednutí do parádních sedadel vám dojde, že jste peníze nevyhodili z okna, ale že jste za ně dostali odpovídající hodnotu."
Sorry, ale hned jsem si vzpomněl na Tesly S,X...
vacsina medvedov dnes uz fakt nema ten smrnc ani ducha predchodcov.. cest vynimkam .. ako napriklad este Gecko je za mna peckove a stoji tie prachy... cize tu je to este ok...
GranCabrio, Vantage, 8er, SL + AMG Roadster...
S trochou fantazie Vette, R8, F-Type nebo 911...
A to jsme jen u kabrioletů, na kterém bych já netrval... nepřijde mi to tak zlý, asi bych si uměl vybrat.
Když pomineme, že 4C potichu skončila... tak je to úplně jiná kategorie auta, motoru... všeho. Tohle je spíš konkurent pro 8C (a to bys naopak dva melounky na benzín ušetřil)... kdybych měl ale plácnout první auto, které mě napadá jako konkurent z Itálie, tak Maserati GranTurismo.
Já bych si to v kupátku jako cesťák představit uměl. Moje první (ani druhá) volba by to nebyla, ale jinak komu čest, tomu čest.
Kdybych měl, jako že nemám a nikdy mít nebudu, zbytečných 3.5 mil, tak bych si raději koupil Alfu Romeo4c a ještě by mi zbylo spoustu peněz na benzín. Ale to jen tak prndám, komu se líbí ať si to koupí, je to dobré auto. ;-)
za mna je to presne ten typ auta ako Z8 supra mustang a pod.. proste dalsie jedinecne neprehliadnutelne auto s vlastnou neskutocnou charizmou a noblesou .... je to kusok uz nieco ine ako A5 kupatko ze jo... toto je uz proste iny level vnimania auta .. vidiet tu este aj take to umenie pri jeho tvorbe... umenie ktore cim dalej tym viac uz bohuzial mizne z automobiloveho priemyslu na ukor nevkusnych bezpohlavnych beztvarych bezmaskovych a bezduchych elektrickych vajec ( cest vynimkam ) ...
za mna tento lexus nema jedinu chybu... a podobne ako Gecko... tu by som si to tiez rad vyplatil do posledneho centu takyto stroj... lebo stoji za tie prachy hoc sa to niekomu moze zdat ako moc ... no nic... ostava uz len vyhrat par melonov a je to .. no problem :-[]
tak tento lexus radim v mojom rebricku presne do tej podmnoziny kde aj legendy ako gecko wrangler mustang alebo byvale bmw Z8 a pod... pretoze je to svojim sposobom za mna dalsie dokonale auto.... :yes:
uprimne... o cosi viac sa mi ale paci kupatko kde jeho strecha aj stlpiky a nakoniec aj materialy a farba ci celkove linie strechy presne ladia so zbytkom vozu https://img2.auto.cz/…ull/5262183_.jpg a urcite bude aj praktickejsie a nakoniec asi aj vahou lahsie ... ale inak kabrio verzii tlieskam ... je neskutocne sik to ano.. suprova masinka ... a nakoniec ved kto ti da dnes nieco podobne smrncovne jedinecne a luxusne a este rovno aj v kabriu... lexus :yes:
no ked tu uz raz kupatko LC 500 dostalo 5 hviezd tak dalo sa cakat ze ani kabrio verzia nebude na tom o nic horsie.... takze asi je to fakt "dobre auto"... a za mna priam dokonale :yes:
Tesim se zda se kucí od Dacie přesunou sem a rozjedou bomby, aby přes převodovku skončili u druhý světový. Pecka! Jinak dekuji za test, v podstate je to tedy opravdu topovka a ano, videl sem to na živo jet. Na fotkach to nevypada ale ve skutečnosti to pritahuje pozornost jako ferárko. Plesk mínus od dětí 😁