Ne, opravdu to nemá nic společného s tím, že 1,2 PT je tříválec, hlupáku. No, jsi zkrátka znalec, to se hned vidí... No, aspoň zbytek tvých keců opravdu můžu brát jen jako dětské plácání, protože víc z tebe prostě opravdu dostat nepůjde.
Tak zase iny uhol pohladu. Kamaratovi pri 80k km menili rozvody kvoli tomu remenu na zaruku. Mal ist uz aj na garancnu prehliadku. A teraz si vezmi ze mas pri 80k vymenene rozvody zadarmo a este aj olejovy servis ta vysiel menej. Proste usetril asi 50% za garancku a gratis rozvody. Podla mna vobec nie zla situacia. Inak o detonacnom spalovani by ma zaujimalo z ktoreho roku ten motor je a co presne sa deje. Ako majitel pezota som s pristupom PSA inak spokojny, lebo nerobia zbytocne maniere ked treba nieco riesit.
Jestli jsi opravdu myslel jen tuhle závadu, tak seš neuvěřitelnej osel. Protože s tím, že je to tříválec, to vážně nic společného nemá. Pokud se nemýlím, tvůj Leon je 1,4TSI, a je to čtyřválec. Chceš se bavit o rozvodech, ev. konstrukčních problémech motorů TSI? Jsou to tříválce?
Jasně, ale to nemá nic společného s konkrétní konstrukcí motoru, natož s počtem válců. Ale chápu, že v takové kvalitní mysli se to prostě nějak spojit muselo...
Jedine to, že sa montujú do rovnakého auta. Do áut iných motorizácií možno ide iný posilovač, z toho možno tá informácia, že sa robí zvolávačka na 1.2PT a preto je 1.2PT šrot...
Ne, že by porucha posilovače brzd nebyla potenciálně problémová, ale co to má společného s tříválcovou konstrukcí 1,2 PT? Jako že kdyby to byl čtyřválec, tak by se nic podobného nestalo?
Ale notak, tohle už fakt nemyslíš vážně, že ne?
(1) Kdo o jiném sdělí NEPRAVDIVÝ údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
A k té snaze o spokojeného zákazníka. Z vývoje této kauzy jasně vyplývá, že PSA není žádnou čestnou výjimkou mezi jinými automobilkami, jež se v první řadě snaží chránit si svou pr.del a problém zatloukat (většinou servisní zásah bez vědomí zákazníka např. při pravidelném servisu, v tomto případě kulance na žádost zákazníka), a teprve když to nejde, staví se do role čestných ochránců blaha zákazníků a vyjedou se svolávačkou.
Můžeš prodejče či majiteli Citroenu vysvětlit svá tvrzení o pomlouvačné kampani? Je to shrnutí problému, který přiznalo samo PSA. Měl by jsi se zamyslet, zda vlastnictví nebo zastupování Citroenu je pro tebe. Já myslím, že ani náhodou není.
Takhle trapné zaplakaní nad sebou samým a ještě tu nasazovat na redaktora, to se jen tak nevidí.
Než se rozbrečíš - teda vlastně pozdě, už se stalo - co je na titulku spektakulárního?
Je jich půl milionu - je to tedy ve velkém. Hrozí selhání brzd? Asi jo, že.
O svolávačkách se tu píše běžně: https://www.auto.cz/vyhledavani?…
Tak pofoukej bebí a příště počítej do desíti.
a nebo ani za to ne. Pane Kolmane, to opravdu musíte nad spekulacemi vytvořit tak spektakulární titulek? To nemáte co nabídnout než pomlouvačnou kampaň, které se hned chytnou nejlepší konstruktéři motorů na světě v diskusi, co tomu rozumí ze všech úplně nejvíc? To opravdu potřebuje auto.cz vytvořit kolem snahy výrobce o spokojeného zákazníka v záručním a pozáručním (viz kulance) servisu aféru, namísto pochvaly za otevřený přístup PSA namísto tutlání a vyhnívání, jaké předvádí Koncern? To si opravdu myslíte, že problém s řetězy a řemeny má jenom PSA? Tak to jste blázen. Měl byste se zamyslet, zda tohle řemeslo je pro Vás. Já myslím, že ani náhodou není.
Tak já jsem třeba četl hodněkrát o problémech s rozleptaným řemenem dokud ho nemodifikovali a krom toho často čtu o detonačním spalování. Údajně se prý pro východní trhy dodávají jiné písty, které tak rychle neprasknou. Dokonce mne pobavilo na Peugeot klubu, kdy se nad tím motorem s oběma závadami majitel rozplýval. Že prej to sice po pár tisících km už má detonační spalování potvrzené servisem, ale jinak prej moc fajn a věří, že bude spokojenej. Začínám mít pocit, že vlastnit PSA vůz vyžaduje vstup do nějaké sekty...
...příznivci a notoričtíi omlouvači nesmyslných tříválcových motůrků ztrácejí další modlu! :-O:-[] Poté, co se provalily zásadní technické problémy Fordova 1.0 EcoBoost, se do podobné šlamastyky noří i "neméně vynikající" tříválec PSA 1.2 PureTech. Jestli ono opravdu nebylo lepší si pořídit některými vysmívaný Fiat Tipo s nesmrtelným čtyřválcem Fire 1.4 16V či Fire 1.4 T-Jet? :D:D:D
P.S. Jak že to říkávali naše "nekorektně" pravdomluvné babičky? "Z h.o.v.n.a bič neupleteš, nebo tak nějak..." :*)