sice není mou silnou stránkou, ale opravdu může křídlo nezvyšovat odpor vzduchu? Nebude to myšleno jen vůči stávající generaci? Tedy - přítlak se zvýšil, odpor vzduchu ne?
Mluví o "nové konstrukci křídla", takže je to podle mě myšleno ve vztahu ke stávající generaci, která má také křídlo. Jinak samozřejmě každé křídlo má nějaký nenulový odpor vzduchu.
To je asi poslední Evropský Mohykán. Marně přymýšlím, jestli je v Evropě ještě nějaký podobný automobil a jediné, co mě napadlo je Gordon Murray T.50.
Porsche je aktuálně v nabídce normálních aut naprosto nepřekonatelné. :yes::yes::yes:
s parametry T.50 jsme seznámen, navíc ty brutální otáčky, alespoň to někde slyšet, když už ne se tím svést. Ale bylo to jediné, co mě napadlo, že je alespoň podobné, byť limitka a cenově úplně jinde. Celkově už pak je jen pár jedinců ,ajko některé modely BMW, kterým ještě dopřáli manuál.
No pokud do toho zahrneš i přeplňované motory (BMW atmosféry už dlouho nedělá), tak manuál mají třeba všechny Lotusy a najdou se i další, třeba Aston Vantage AMR https://www.motortrend.com/…st-drive-review/
No vidíš, na Lotus jsem zapomněl. Přeplňování mi nevadí. Sice pěkný, povedený točivý atmo s nástupem výkonu je asi TOP, ale spíše taková třešnička na dortu. Nicméně i tak sám vidíš že toho je čím dál tím méně. Pokud tedy do výběru nebudu zahrnovat dostupné modely jako MX5, Toyobaru, které zatím není u nás jisté a případné další za které se můžeme modlit, aby dostávali nástupce a to i v automobilově a zdegenerované Evropě, která se snaží svůj automobilový průmysl zničit.
Samozřejmě to nechci vydávat za ostrý lehký sporťák, ale zatím se v Evropě naštěstí ještě pořád prodává i Mustang, tedy vč. manuálu + 5.0 V8! :-):yes::yes::yes:
Dalo by se na to jít i od lesa...Kdyby si to nikdo nekoupil, muselo by se jednat jinak a třeba by palice vymleté jak břeh dospěli k závěru, že tudy cesta nevede.
Bohužel jso natolik vydlabaní, že by jim to ani pak nedošlo. Ale ona nás sežere čína levným elektrošrotem, na kterém vyděljí dost, aby skoupili evropský automobilový průmysl a pak se ukáže, jak fatální toto celé jednání bylo.
No, tady už jsou vidět výsledky té masáže posledních dekád. Tzn., mám děkovat nějakým byrokratům bez odpovědnosti a technického vzdělání, kteří se trumfují čísílky při schvalování emisních norem, že tu zbylo ještě Porsche, které má prostředky na to, aby alespoň jeden klasický motor dokázalo udržet při životě? Vždyť to říká ten inženýr sám, většinu času nevěnovali tomu, aby měl motor co nejlepší vlastnosti, ale tomu, aby ho dokázali přizpůsobit normám. Pro masovější výrobce, konfekci, resp. někoho, kdo nemá na autě marži jako porsche, je to nerealizovatelné.
A ti, co si ty els-račky vyráběné porschem z donucení, ne díky poptávce, kupují, žádné poděkování nezaslouží, kupují si jen svou preferenci, a naopak dávají celé té šaškárně zdání přirozeného vývoje. (lidi to tak chtějí, podívejte, kolik taycanů se prodává)
Schválně si přečti návrhy na limity NOx pro Euro 7, to už není jen blbý progresivismus, to je jasný plán likvidace spalovacích motorů. Klidně mohli říct, jak to nebude jezdit na vodu, nesmí to na silnici.
Tak si sa tu teraz vyplakal a posťažoval... A čo s tým teraz? Ako majiteľ akejkoľvek automobilky, ako by si naložil s tými limitmi? Postavil by si sa v Bruseli pred parlament s transparentom v ruke, alebo by si sa snažil nájsť riešenie pre prežitie tvojej automobilky? Pre tvrdohlavosť nemusíš prežiť a keď sa príde na to, aký fail bola elektrifikácia, z mŕtvych nevstaneš. Jediné na čom záleží, je prežiť a byť na žive čo najdlhšie a dožiť sa toho, že montovať do áut 5l atmosféru bude “legálne”.
Takže áno, ďakujme tým, ktorí držia v týchto časoch automobilky ako Porsche, pri živote.
...v té černé navíc vypadá jako auto připravené na LeMans bez reklam. Opravdu nádhera. Přední nárazník je možná až příliš race (dokonalost je daná 991.2 GT3), ale celkově naprostá špička.
Manuál a řvoucí B6 musí každému fandovi utrhnout koule. Tohle je zhmotnělý sen a dokonalost inženýrů Porsche. :yes: