Pick-upy jsou díky své praktičnosti a odolnosti po dlouhá desetiletí symbolem amerických silnic, některé z nich však umí nabídnout i velice zajímavou dynamiku. A to jak na silnici, tak v terénu.
Ja myslim ze na pul tunu nepotrebujes, ale s Beckem jsi pak omezeny na to kolik muzes tahnout. Me vcera mijel kluk v Tundre co vypadal tak na dvanact :D
No ony se ty pickupy vyrabi s ruznou delkou korby a bezne se nabizi i 8 stop, tedy 243cm dlouha, kam nalozis ty palety dve, nebo treba 8 kol a jeste do kabiny 6 lidi, osobne vyzkouseno...
SUV je jen módní zbytečnost. Pickup je pracovní nástroj. Smysl má samozřejmě pro toho, kdo ho využije, jinak je to podobné, jako když si LGBTQ+ člen nechá narůst dokonale upravený plnovous, vezme vyvoněnou flanelku, drahé jeansky s přesně umístěným odřením a dírami a značková bagančata a hraje si na dřevorubce. Skutečný dřevorubec, správný chlap, chlupatý jak medvěd co smrdí na sto honů má pickup právě proto že ho potřebuje, ne že ho chce na image.
To auto kdyby nebylo rozděleno na kabinu a korbu by bylo ok, vlezly by se tam kola, lyže a i 2m žebřík. Tak se to auto hodí jedině na hnůj a na paletu.
Co je drsného na těch mixerech kromě nepřirozené hmotnosti a adrenalinu, jestli 100km od baráku budeš mít energii na cestu zpět, nebo budeš volat o pomoc skutečný pickup s podvalem nebo centrálou.
Co si stěžujete na moc přísný evropský normy = koukám na seznam nejprodávanější evropských autíček a NENÍ JEJICH 121g CO2/km možná přísnějších než našich 95g?