Nevím jak to funguje v autech a Toyotách. Ale to co je popsáno v článku je klasický bloatware, tzn. další forma monetizace nějakého zařízení tím že někdo zaplatí za předinstalaci nebo nadstandardní podporu svého softwaru. Z druhé strany je to forma marketingu. Běžná praxe u počítačů a "smart" zařízení.
V tomto případě si očividně HappyCow udělala analýzu, že hodně jejich zákazníků jezdí Toyotama a domluvili se s US Toyotou, že to nacpou do infotainmentu (za $$ samozřejmě). Čekal bych, že to bude běžná praxe a otázkou kolik takových aplikací už v US Toyotách je.
Nadpis je tedy velmi zavádějící, Toyota nic takového nevyhledá, ale ta předinstalovaná aplikace jo...ale chápu, polarizace diskuze zaručená. :-|
Zajímalo by mě zda a jak se tyto modely díky konektivitě v autech začnou šířit. Apple Carplay / Android Auto hodnotím perspektivněji.
Hrubka hned v perexu (úvodním odstavci), to chce koule.
Když už se zdá, že zdejší redaktůrci našli poslední dno...probořej se o patro níž.
Jako další tipuju, že to opraví a zmizí jako smradi. A já budu za vola.
Takže bylo tam "lidem s oblibou v bezmasích pokrmech", jen pro info.