Daimler jednu fabriku zavrel, druhú plánuje. BMW jednu plánuje. Ale vám to asi nepasuje do svetonázoru.
"Mimochodem PSA je v mnohem větších problémech, než BMW a Daimler." - a ktorý PSA výrobný závod zatvorili? Alebo kde im pochodujú odborári pred fabrikou? - to som sa pýtal tri dni dozadu, a doteraz som sa nedozvedel odpoveď. Ja sa rád dozviem, ak teda máte nejaké utajené interné info z PSA. Lebo na nete o tom akosi nič nie je.
Ne, opravdu se nemusíte namáhat. Když to shrnu, tak BMW ani Daimler žádné továrny nezavírají, přestože celou dobu tvrdíte opak. Obě automobilky se rozhodly zavést úsporná opatření, což je za současné situace logický krok, a činí tak i ty ostatní.
jaaj a ešte to BMW som zabudol. BMW má úsporný program, chcú vraj ušetriť 2 milardy eur, a zatiaľ tlačia na dodávateľov, aby im znížili ceny. Ale to stačiť nebude, v lete rozprávali o úspore 6000 pracovných miest, teraz odborári hovoria o 16.000. Uvidíme ktorú fabriku to postihne najviac, vraj Dingolfing by to mal pocítiť..
Inak, prečo ja mám vlastne suplovať robotu novinárov? nenapíšeš redakcii auto.cz, aby o tom spravili článok radšej sami?
Ano, takže Daimler žádnou továrnu nezavřel. Oznámil, že chce zahájit jednání o prodeji svého výrobního závodu ve francouzském Hambachu, aby mohl přizpůsobit kapacitu své výrobní sítě očekávanému vývoji trhu. A teď teda ještě zbývá, abyste sdělil, kterou továrnu zavírá BMW.
ved som to pisal vyssie: Mercedes zatvoril a následne predal fabriku Hambach, kde sa vyrábali elektrické Smarty, a kam nalial 500 mil. eur, leo tam planoval vyrabat elektricke mercedesy EQ. namiesto toho sa dohodol s cinskym Geely, ze sa to bude vyrabat v Cine. https://www.auto-motor-und-sport.de/…-werk-loswerden/
Ne, očekávám od Vás informaci, které tedy továrny Daimler a BMW zavírají. Zatím jste sem jako argument dal odkaz na článek, kde se o ničem takovém nepíše a jako argument ke stávkám odborářů dvě propagandistická videa z demonstrací IG Metall, kde nějaká lůza vyřvává, že jim nemají brát jejich spalovací motory, apod. …
Nikde, ale není, že by obě automobilky měly zavírat továrny, přerušovat výrobu kvůli stávkám, ani nic podobného.
A kde v tom článku píšou, že BMW nebo Daimler zavírají továrny? Nic takového tam nikde není. Ani u Audi se o ničem takovém nepíše.
U BMW čtu, že nebudou dávat výpovědi, ale že pracovníci, kteří odejdou do předčasného důchodu a Ti, kteří odejdou dobrovolně, dostanou odstupné. Podle závodní rady je také velmi atraktivní nabídkou možnost odchodu do částečného důchodu. A dále, že mladé zaměstnance, kteří chtějí studovat, automobilka finančně podpoří a po ukončení studia jim bude garantovat přijetí zpět do pracovního poměru.
To moc nevypadá na nabídku zaměstnavatele v existenčních problémech a stávkující odboráře ...
Také marně hledám tu unikátní techniku... Vypadá to, že je hlavně unikátní pro DS... Ale na druhou stranu, snaží se být opravdu trochu unikátní svým designem v detailech, ale jde o to, jak moc se jim to vede :-) Navázat na legendární DS je nyní holt dost velký oříšek. Tehdejší odpružení a natáčecí světla, to byly opravdu na svojí dobu unikátní řešení...
Na tvoju otázku: áno. Doporučujem odborársku stránku IG Metall. Alebo stačí sledovať správy v tlači.
"Jednoznačné škrty v automobilovom priemysle: BMW, Audi a spol. - V Nemecku je stratené každé desiate miesto" - https://www.merkur.de/…zr-90060779.html
A BMW nebo Daimler zavírají továrny a odboráři jim před nimi stávkují? Ohledně situace PSA doporučuji přečíst třeba zprávy z Automobilwoche. Například ještě nyní vyrábějí a dodávají dealerům auta, která nepůjde od 1.1.2021 přihlásit jako nová do provozu. Jejich dealeři ruší závazné objednávky vozidel zákazníků, protože jimi nakonfigurované specifikace vozů přestali vyrábět v důsledku úspor ve výrobě, apod. Když k tomu připočítám Opel a nově uvázanou kouli na noze v podobě FCA, tak bych řekl, že management BMW i Daimleru může být mnohem mnohem klidnější, než vedení PSA.
"Mimochodem PSA je v mnohem větších problémech, než BMW a Daimler." - a ktorý PSA výrobný závod zatvorili? Alebo kde im pochodujú odborári pred fabrikou?
A co to má společného s tím, že PSA chystá jakousi parodii na prémiový vůz, kterým údajně dle článku budou konkurovat Mercedes A-Class a BMW 1er?
Mimochodem PSA je v mnohem větších problémech, než BMW a Daimler. Krize v automobilovém průmyslu nepochybně je, ale jsem si naprosto jistý, že současná situace daleko více ohrožuje mainstreamové, než prémiové výrobce. A mezi prémii skutečně "naleštěnou bídu" jako DS nikdo soudný nepočítá.
stačí sledovať ekonomické správy z Nemecka.
"Daimler ruší 30 000 pracovných miest, Volkswagen 20 000, dcérska spoločnosť VW Audi 10 000, BMW 16 000, Opel niekoľko tisíc. Najväčší dodávateľ automobilového priemyslu, ZF Friedrichshagen, ruší 15 000 pracovných miest, spoločnosti Bosch a Schaeffler minimálne po 2 000. Stovky menších dodávateľov rušia desaťtisíce pracovných miest."
Tak zrovna pod tím losím testem je to v kontextu. Mluvilo se tam o Toyotě RAV4, Prius je taky Toyota a chtěl jsem upozornit na to, že SUV mají i některé nevýhody. Proč bych tam nedal zrovna Prius, když si myslím, že to je jedno z nejlepších aut všech dob? Všimni si, že jsem zde slovo Prius vůbec nepoužil, v tom jsi zde první ty. Stejně tak jako v dalších diskusích, nebyl jsem já první. Tak se nerozčiluj, zkracuje to život.
Opravdu bych ten jeden metrák hmotnosti moc neprožíval. Daleko víc mě trápí, že hybridy dělají automobilky jako PSA nebo VW, které mají 20 let zpoždění za mistrem.
Jj,to je jako když Borhyová oznamuje EXKLUZIVNÍ reportáž a Kořalteng vážně pokyvuje hlavou. Pak se dozvíme, že napadl cv prosinci na horách sníh nebo tak něco.