Riku,
ak pravíš. Na rozvoz po městě těch ten dojezd stačí - a klidně se to může přes noc nabíjet. Ale na cesty jedním směrem dále, jak 200 km je to pitomost.
Hamůňa je pitchus, ale pokud se někdy někde objeví osobně, lze ho použít na něco smysluplného - třeba ho položit do spodku kompostu... :D
Na ježdění po městě a kolem komína je EV v pohodě. Hamuna se mi pořád snaží sice vysvětlit, že to není pravda a EV je vhodný pomalu i na mezikontinentální přesuny, ale to je debil :D Osobně myslím, že 300 km po městě běžně stačí a jak říkám pokud náhodou ne, tak bude i nadále existovat varianta v podobě nafty. EV není plošná náhrada aut na fosilní paliva. Jen doplněk, tam kde je to vhodný. ;-)
to vozitko bylo ale delany na kolene, tohle je minimalne o level vyse.
podle me takovahle dodavka je logictejsi, nez nejaky pidiato typu citigo.
otazka je, jestli se dodavka zapocitava do flotilovych emisi, aby automobilky mely vetsi motivaci elektrickou dodavku delat.
pochybuju, ze klasicka dodavka, co po meste a okoli rozvazi postu, tak denne tech 150km vubec najede
Dojezdem to bude stačit?
Reál dojezd tohohle v zimě přískokama po městě nebude ani 150km.
To je v některých případech na hraně. i pro rozvážkovou dodávku.
Pamatuju to fiasko elektroaut u Deutsche Post.
Na rozvážku ve městě lepší než naftová dodávka. Dojezdem to pak bude stačit. Ne každá dodávka pendluje po republice a tam kde je potřeba větší dojezd si holt firmy dál budou kupovat naftový.