Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Nová Škoda Fabia zachycena v provozu! Vypadá o poznání dospěleji

Po českých dálnicích se prohánějí testovací prototypy nové generace Škody Fabia. Jeden zachytil čtenář Jakub a poslal nám i pár postřehů.
Zpět na článek
Avatar - wakantanka
20. 1. 2021 11:50
Re: Re: nic zvlastne
No ale to je viac menej extrém. Bežný užívateľ/kupec Fabie netočí republiku na otočku. Menšia nádrž bude vadiť obchoďákom, ktorí to auto nafasujú a nebudú mať na výber.
Avatar - Mikesus
18. 1. 2021 19:31
Re: Re: nic zvlastne
Parkrat se mi povedlo 43litrovou nadrz projet za den, ale je pravda ze jsem projel celou republiku, Praha-Ostrava-K.Vary a vyšlo to akorát na tu nadrz ještě s mensi rezervou.
Avatar - wakantanka
15. 1. 2021 11:23
Re: Re: nic zvlastne
Lepšia normovaná spotreba = menšia zásoba nutného paliva. Ktorá iná automobilka okrem MB ti dá na prianie väčšiu nádrž? Však to auto je primárne na mestskú a prímestskú premávku, kde sú benzínky na každom rohu. Dovolím si tvrdiť, že len veľmi malé percento užívateľov dokáže vyjazdiť dennodenne 40 litrovú nádrž.
Avatar - wakantanka
15. 1. 2021 11:19
Re: Re: nic zvlastne
Mno, ale do Fabie sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane ani 1,5 TSI, o dvojlitri nehovoriac.
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 11:43
Re: Pěkné
Swift Sport má mít dynamiku 1.0 TSI, takže to už bude velmi warm. Fiesta je plnohodnotný HH a nevím, kolik stojí, přijde i20, ale P GTI se teď neprodává. Ten výběr je fakt omezený. Scala 1.5 TSI stojí 450-500 tKč, takže Fabia by rozhodně nemusela stát 600. Bylo by to fajn. Ale jasně, člověk už je dnes rád, když sežene něco lepšího než 90k litr.
Avatar - Emel
13. 1. 2021 10:53
Re: nic zvlastne
Bohužel se tou cestou nevydala jedna značka, ale skoro všechny. A určitě radši skousnu menší dojezd (u spalováku, který nemá problém s tankováním) než jiné problémy...
13. 1. 2021 10:42
Re: Pěkné
Není to v případě Romana spíš krmení trolla?
Avatar - Mikesus
13. 1. 2021 09:21
Re: Německá kvalita a elegance
To je dobrej vtip :D :D
Takhle jsem se nezasmal dlouho. Hned na začátku, nemecka kvalita a elegance :-[] :-[]
13. 1. 2021 08:54
Německá kvalita a elegance
Pokud vidím, co na videu vidím, tak si k tomu přidejte linie ala Fiat či Alfa Romeo, ostatní konkurence půjde do kopru, hlavně Toyota a Renault s Peugeotem. Je to jejich konec :no:
13. 1. 2021 08:33
Re: Pěkné
Pokiaľ tam nebude sendvičová podlaha ako PSA platforma CMP, prípadne poriadne bitúmenové flastre, tak bude hlučná.
Teraz našťastie ten zadok u veľa áut odhľuční ,,dvojpodlažný" kufor ;-)
13. 1. 2021 08:23
Re: Cena a technika
Česky až tak dobre neviem, ale slovo "vibrace, vibrovat" poznám. Ale čo je to "vybrující tříbálec"?
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 07:00
Re: Vypadá to slibně!
Nesouhlasím, slyšel si někdy vytočený třeba Ecoboost? Vůbec to nezní špatně... proti TSI to má alespoň zvuk.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 06:55
Re: Pěkné
Poskakovat bude, to je prostě fyzika, krátký rozvor, ale nemusel by být méně komfortní a hůře odhlučněný, ajko taková moderní slušná Bčka, jako Clio či Yaris.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 06:54
Re: Pěkné
Aha, to jsem nevěděl. Ostatně i v Rapidu bylo to TSI jen s DSG, nevím, já si prostě nemyslím, že automobilka je tak hloupá, aby neměla spočítané, že taková auta lidi nechtějí a chtějí se manuálem a oni je nechtějí udělat... to by bylo přeci nelogické. Takže, buď je zájem tak malý, že je to irelevantní, nebo zasahuje vyšší moc (matka VW?)...

Nicméně i kdyby Škodovka takovou Fabii vyrobila, nebude stát méně, než 500-600 tisíc, možná i více s 1.5TSI a kdybych hledal ostřejší Bsegment, určitě bych si nešel pro něco takového. Na tomto poli ještě pořád válčí třeba Ford, nebo sesterské Polo, popřípadě je tu ještě skvělý Swift Sport... je škoda, že to vzdal Renault, protože ten tyhle malá ostrá autíčka uměl jako jeden z nejlepších, viz legendární ostrá Clia.
Avatar - caliban
13. 1. 2021 03:37
Re: Cena a technika
Dotované Audi eTron do každé Norské rodiny!
12. 1. 2021 22:28
Re: Cena a technika
Asi jo, jen si ale zapomněl dodat, že tak 80 000 Kč z této šílené částky bude činit ekovýpalné pro euromarxistickou EU! :-O
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 22:26
Re: nic zvlastne
Ja myslim, ze aut s vetsi nádrží je stále dost. Jen nesmí lpet na značce, kdyz ta se vydala danou cestou. Nebo nebrecet, ze je mala.
12. 1. 2021 22:26
Re: Starej hnusnej Roomster
Ale tak jako zpestření občas nějakou tu automobilovou ošklivku samozřejmě vidět lze. Ale je to podobné jako u holek - stejně podvědomě toužíš po (automobilových) krasavicích. :-)
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2021 21:50
Re: Starej hnusnej Roomster
Nudy na silnicích bylo dost. Jsem občas rád za netradiční zpestření. V práci třeba pravidelně potkávám předFL Multiplu... Nedávno tam někdo měl Subaru Impreza s tím šíleným trojdílným kukučem z roku kolik, 2005, 2006? Tak nějak?
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 21:44
Re: nic zvlastne
Rozhodnutí zákazníka není to, že nákupem nového auta přijde o 5-10 litrů.
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 21:37
Re: nic zvlastne
Ještě jsem neměl auto pod 45 litrů, takže neberu.
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 21:35
Re: Pěkné
Údajně proto, že se tam manuál nevlezl, a koncernoví sourozenci ho při obměně motoru dostali.
12. 1. 2021 21:08
Re: Vypadá to slibně!
No, všechno je relativní. Proti tříválcům zní i přímovstřikové čtyřválce jako rajská hudba, nemluvě o obrovském rozdílu v kultivovanosti!
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 21:08
Re: nic zvlastne
Můžeš si vybrat auto s dojezdem 150 (EV ), pres nejakych 500 ( EV a ICE s malými nadrzemi) až po 1000+km (velke diesely, nektere HEV nebo PHEV ).
To ze si někdo koupí auto s nádrží 40 litrů a spotřebou 7l, je jen rozhodnutí zakaznika to akceptovat.
12. 1. 2021 21:07
Re: Vypadá to slibně!
No vždyť říkám, že v "nejhorším případě". Pořád stokrát lepší, než zkratowůz!!! :-O :-( :no:
12. 1. 2021 21:05
Re: Vypadá to slibně!
Ale cena přece zdaleka není jediným kritériem, podle které zákazník vybírá. Spousta z nich si za cenu takové vrcholné Fabie koupí raději méně vrcholnou Scalu. Takže Škoda by o své zisky rozhodně nepřišla! :-)
12. 1. 2021 21:03
Re: nic zvlastne
Byl jsi na kurzech demagogie? :-[]
12. 1. 2021 21:01
Re: Pěkné
Tvoje radost je předčasná. Zásoba více či méně ojetých aut s TéDéÍčkama je na evropském trhu téměř bezedná a ceny velmi příznivé! :-)
12. 1. 2021 20:46
Re: Pěkné
Kiež by každý základ B také parametre mal.
Buchot tam bude a autá podržia, pokiaľ budú tlmiče a silentbloky čerstvé ;-)
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 19:51
Re: Pěkné
za mně, nebude drncat ( obávám se, že bude, ale naděje umírá poslední), nebude vydávat rány od náprav při přejezdu nerovností, nebude uskakovat v zatáčkách na nerovnostech. To je takový základ od B segmentu.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 19:49
Re: nic zvlastne
to je ovšem vaše dobrovolná volba, že berete klasiku s malou nádrží.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 19:39
Re: Pěkné
Už Fabia 2 s 1.4TSI byla jen s DSG... takže nemyslím si :) Pro taková auta by si musel asi k jiné značce, možná Polo...
12. 1. 2021 19:09
Re: Pěkné
Šuhajkovia to nestrávia nikdy!
Už žiadne 2,0TDI a čiptuning!
Avatar - lamal
12. 1. 2021 19:07
Re: Vypadá to slibně!
hhh dat vysokootackovy motor do plynu ? to by bol koniec otackam nad 5tisic kedy to uz konecne poriadne ide :D
12. 1. 2021 19:04
Re: Pěkné
A terazky mi povedztě, Ozzman, čo vy si predstavujetě pod takým - bude i dobře jezdit? ;-)
Avatar - Ronault.
12. 1. 2021 18:45
Re: Starej hnusnej Roomster
Tak v případě Roomstera se raději budu nudit :-! :D
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 18:39
Re: Cena a technika
Třeba za rozumně vybavený Hyu i20 těch 400 dáš.
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 18:37
Re: nic zvlastne
No ale nemáme všichni HSD. :D
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 18:34
Re: Pěkné
Tak neříkám, že by byla nejprodávanější, ale jako člověk jezdící tuhle třídu bych to měl za ideál. Kdyby nebyla malá auta seškrcená emisemi, určitě by to nabízeli.
12. 1. 2021 18:29
Cena a technika
Tipuji cenu nic moc vybaveného vozu s vybrujícím tříválcem 70 kW a 5-stupňovou převodovkou od kolem 400 tis., s ovládáním všeho přes displej s poloviční funkčností...
No hlavně, že to má pěkný design
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2021 18:19
Re: Starej hnusnej Roomster
Aspoň to nebylo nudné auto.
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2021 18:18
Re: tahnete neco delat
No, kdyby ne, nepsal by je tu. Co už s takovým materyjálem?
12. 1. 2021 18:16
Re: Starej hnusnej Roomster
Přesně! :-(
P.S. Ale že je Roomster hnusná bouda jako svařená ze dvou nesourodých půlek, na tom stále trvám! :D
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 18:16
Re: nic zvlastne
Nevím. Mam 43 a nemam problem v lete dosáhnout 1000km. Teď v zimě spis radši tankuju driv, ale 700-800 je jistota.
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2021 18:15
Re: Vypadá to slibně!
Vycucal si to z palce u nohy. Asi levé, když je to takový nesmysl.
12. 1. 2021 18:12
Re: Vypadá to slibně!
V nejhorším si holt svoje auta necháme předělat na LPG, no. :-(
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2021 18:12
Re: nic zvlastne
Ano, 40 litrů mi přijde hodně málo. Clio III mělo 52 litrů a bylo to tak akorát, hodilo by se i šedesát.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 18:09
Re: Vypadá to slibně!
Nebo nebrat diesel a koncern :)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 18:08
Re: Pěkné
Očividně to lidi nechtějí, neříkej mi, že je automobilka tak hloupá a kdyby po tom byl takový "hlad" od reálných zákazníků a ne bykupců z diskuzí, tak to nevyrobí, když toto vše má k dispozici, motor i převodovku :)
12. 1. 2021 18:08
Re: nic zvlastne
Tak tak, u svých zkratowozů mají energetickou "nádrž" odpovídající zhruba 15-20 l benzínu či nafty! A ještě jim váží cca 300 kg a tankují ji často celé hodiny! :-[] :-[] :-[]
12. 1. 2021 18:07
Re: Re: nic zvlastne
Jediný důvod je minimalizace hmotnosti kvůli debilním limitům CO2. Ale slušná automobilka ti alespoň nabídne nádrž normálních rozměrů na přání a bez příplatku (jako to už po léta dělá MB).
Avatar - lamal
12. 1. 2021 18:07
Re: Vypadá to slibně!
Jasan, nic stare by som miesto Clia nechcel... mozno Megane GT 1.6DCi 118kw, tam uz tusim bola EU6c... ale za cisty diesel by som to nepovazoval :-)
iV O4 uz vobec, zbytocne velke pre mna, extremne tazke pre mna a ... vlastne je toho moc :-)

Vyberat z koncernu, diesel v cene O4 iV tak asi A3 s TDi EVO v socke :D
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 17:55
Re: Vypadá to slibně!
Ja vím. Ale chtel jsi RS se spotřebou do 4 litrů. Určitě ale myslel fabii PD. Ale už ta moje 1.4 TDI PD vyráběla pri zrychlování takových sází, ze by se tím dalo topit v elektrárně.
Avatar - caliban
12. 1. 2021 17:53
Starej hnusnej Roomster
Zlaté časy 1.2 TSI s 55 litrovou nádrží, bez klimatizace na tabletu :'-(
Avatar - lamal
12. 1. 2021 17:45
Re: Vypadá to slibně!
ugh to nikdy.... bavili sme sa o diesloch, iV tym podla mna nemyslel... skorej F RS 1gen 1.9tdi...
12. 1. 2021 17:33
Re: Pěkné
asi tak. Na finalny dizajn si treba este pockat. Ale asi nieco ako Polo. Ak bude jazdit tak ako terajsia tak dobre auto. Ak lepsie tak parada
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 17:09
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Romane když přijdeš do diskuse a začneš buď Priusem nebo tím, že to a to auto je pro průměrné lidi, tak se nediv, že se k tobě ostatní chovají jako hulváti. To neznamená, že nestojí o slušnou diskusi.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 17:04
Re: Vypadá to slibně!
A z jakého výpočtu vycházíš?
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 17:03
Re: Vypadá to slibně!
Vadí. S malým autem se můžeš zabavit i bez 150 kW a samosvoru.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 17:03
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Bacha at ti nepraskne zilka. Čím min dieselů ve městech a okoli, tim lepe
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 17:01
Re: Re: nic zvlastne
Polo má tu 40l nádrž i k dvoulitru, což je totální úlet.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 16:59
Re: Pěkné
Manual do fabie klidne. diesel tam nema smysl. Jen by to zacpavalo filtr.
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 16:59
Re: Pěkné
Ale fuj prosímtě, kdyby měli 1.5 a manuálem, tak už volám Provident. Nevím, co je to za trend, že cokoli výkonnějšího musí mít automat, ideálně průměrnou HDM. Mohli by to klidně pojmout jako warm hatch.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 16:56
Re: Vypadá to slibně!
O4 RS iV. Na papíře. I kdyz ten zatah odspodu nevim nevim.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 16:54
Re: Pěkné
To je poslední věc, co by mne trápilo. Zrovna TDI rozhodne v aute nechci. Potřebuji jezdit po zákaznících, ne do servisu.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 16:52
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Tak win ma styl vyjadřování jako Roman, i chování. Takze se této reakci nedivím. Žádnou hysterii, jako ostatní v tvých příspěvcích nevidíme. Jen Roman a win.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 16:50
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
No jelikož ty píšeš v podobném stylu jako Roman, i tvé reakce jsou v podobném duchu, tak jediný ty s Romanem jste letadla.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 16:48
Re: Pěkné
Jelikož tve příspěvky jsou podobného charakteru jako Romana, tak všichni víme..
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 16:46
Re: Pěkné
Mám tomu rozumět tak, že Prius je pro nadprůměrné lidi?
Avatar - Ada je zase tady
12. 1. 2021 16:17
Re: Vypadá to slibně!
Přitom by stačilo do toho dát namísto zážehového motoru diesel, hned by emise CO2 klesly o třetinu...

To mi připomíná, že největším ekolofickým hříchem a zároveň i obchodním faulem VW bylo, že CiGo se nevyrábělo s dieselem! :no:
12. 1. 2021 15:48
Re: tahnete neco delat
A čo tak zamiesť si pred vlastným prahom? Čo tie tvoje vulgárne výlevy? Príde ti to normálne?
Avatar - kari.laz
12. 1. 2021 15:47
Re: Pěkné
Na tom automatu se asi neshodneme, obzvláště u relativně silného malého auta, které by bylo do jisté míry i zábavné, ale jinak souhlas. Navíc mi přijde že poslední dobou automobilky nabízejí hlavně to co musí, chtějí a rafinovaně to podsouvají a opěvují, než aby vyloženě vyhověli většímu spektru zákazníků, ačkoli často technilogie již mají a nestálo by to nic, nebo alespoň ne moc. Ale to už je můj úhel pohledu.
Avatar - Ronault.
12. 1. 2021 15:38
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Určitě ne jediné, ale Dinar se až tak často neplete ;-)
Koukám, že redukce prodejů dieselů u tebe nějak poslední dobou zvedá hladinu vzteku.
Avatar - Ronault.
12. 1. 2021 15:35
Re: Vypadá to slibně!
Říct o zvuku 1,2 TSI nebo 1,4 TSI, že je to nádhera, to chce hodně zalepené uši. Všechny přímovstřikové motory stojí zvukově za nic, rozdíl mezi čtyřválcem a tříválcem je sotva postřehnutelný. Za 1,5 TSI ve Fabii bych si nepřiplatil proti 1,0 TSI, ten fakt nechybí. Spíše bude mrzet absence verze RS. Totéž jde vidět u Pola, kdy GTI je vyprodáno půl roku dopředu a 1,5 TSI snad už stáhli z prodeje. U malého auta buď řešíš cenu nebo něco extra...
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 15:32
Re: Pěkné
Nevím jaká bude nová fabia. Ale i kdyby byla prumerne auto pro průměrné lidi, neni to žádná urážka.
12. 1. 2021 15:25
tahnete neco delat
Me se libi, jak tu klauni najebou diskuzi hovnama a jeste se u toho tvari jak “jen” diskutuji. Je jedno z jaky strany, jestli to nekdo zacal, ale kazdej kdo je v tom namočenej ma problem. Tvl precti si to vsechno po sobe? Prijde ti to normalni? Jsi marod!
Avatar - Ada je zase tady
12. 1. 2021 15:24
Re: Pěkné
Ano, Fabka je alespoň na první pohled normální. Má ruční brzdu a manuální převodovku. Bohužel nemá diesel a to je velká chyba!

Ovšem zdejší uhrovatí mládenci nemohou Fabku vystát, protože manuální převodovku neumí obsluhovat.
12. 1. 2021 15:22
Re: Vypadá to slibně!
.... za 150 nebyla s klimou a pokud se nepletu, tak ani se servem.... :no:
Avatar - Ada je zase tady
12. 1. 2021 15:20
Re: Pěkné
Bohužel si už nekoupíš SUV s motorem TDI PD :'-(
12. 1. 2021 15:19
Re: nic zvlastne
Co by za dojezd s rychle dočerpatelnou 40ilitrovou nádrží dali všichni majitelé eaut :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 15:19
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Měl by sis přečíst většinu diskuzi, pak uvidíš, kdo první útočí....
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 15:15
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Ty kopes s Romcou za hybrid?
12. 1. 2021 15:14
Re: Hmm
Jinde to nejni jiný, nedávno jsem vyzkoušel Opel Combo R3, na volnoběh to vypadalo fajn, ale při rozjezdu se tam to "zakopávání" tříválce prostě hnusně projeví, pak už to zase jelo příjemně. K tomu ty nesmyslně natažený kvalty taky hrůza. ;-\
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 15:14
Re: Vypadá to slibně!
Otevři svou mysl, vím o jednom RS, co umí jezdit za 4 na sto a táhne vodspodu :D
Avatar - lamal
12. 1. 2021 15:06
Re: Pěkné
No prave, priusom jazdia obyč ludia ;-) ... co povazujem za uspech Toyoty
12. 1. 2021 15:06
Re: Hmm
Tak tady mám opačný názor, zrovna na rozjezdy byl litr pohodlnější. Plynulejší. Ale zase neměl rád pomalé popojíždění, protože si toho plynu dává sám víc. A i přesto, že ho je lepší držet nad 2k otáček, narozdíl od 1,2. Tak měl nižší spotřebu. Víceméně 6ka byla až na dálnice. Ale na tento nový litr jsem ještě žádné recenze nečetl, tak jsem na něj zvědavý.
Avatar - lamal
12. 1. 2021 15:05
Re: Vypadá to slibně!
odpoved na clio rs ? to veru nie :-( ... ak bude raz treba auto na dlhe trate A-B tak v pohode... len dieselgate papa chce za to EVO trochu moc :-|
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 15:00
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
No Tvé příspěwky byly dost hysterické ...
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 14:59
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
A ty jsi kdo? Mentor? Držitel jediné prawdy swěta?
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 14:58
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
No promiň ale většina reakcí na jeho příspěvky byla velice hrubá, dehonastace, nadávky, moc nevyskakuj wole. Nejste lepší než on.
To že někdo něco napíše blbě neznamená že budete hystericky reagovat jako Demokrati na Trumpa. :no:
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 14:54
Re: Pěkné
Hloupá reakce na hloupý příspěvek značí že jsi stejně hloupý. :no:
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 14:53
Re: Pěkné
V USA už ekofanatici dávno nejezdí Priusy, všichni už mají Tesly a teď budou mít Elektohumry. :-!
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 14:52
Re: Vypadá to slibně!
Odpověď je turbodiesel :D :D
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 14:50
Re: Pěkné
A čo ty Klaudie, ty máš svědomí čisté abys mohl hodit kamenem?
Avatar - lamal
12. 1. 2021 14:43
Re: Vypadá to slibně!
podobne je na tom Vitara s 1.6 atmo benzinom, v bazaroch su prakticky na cenach za ktore sa predavali v case ked boli v predaji

ps: tie starsie auta ti budu za par rokov na draka, PHM ako aj emisne restrikcie to rychlo vyriesia... hlavne cena PHM pojde najblizsie roky dramaticky hore ako sucast EU uhlikovej neutrality... tiez som si myslel, ze som si kupil to spravne auto v spravny cas, ale co s tym ked bude stat benál 2-3 nasobok ? moc sa vyvazat nebudem...
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 14:36
Re: Vypadá to slibně!
Větší auto - větší přidaná hodnota, takže si troufnu říct, že to jedno není. Náklady na výrobu budou +/- podobné, ale marže bude větší na "prestižnějším" modelu výše v hierarchii automobilky.
Avatar - lamal
12. 1. 2021 14:26
Re: Hmm
EA211 1.2 81kW + 6kvalt bol do fabie vytecny pohon... presne ako vravis, na papieri rozdiel nenajdes v reale je obrovsky...problem su aj tie dlhe prevodovky, ktore tie neduhy korunuju, s DSG ten problem nemas aspon v pole to funguovalo dobre, len to bolo treba mat v sporte nech to drzi tie otacky trochu vyssie
Avatar - kari.laz
12. 1. 2021 14:25
Re: Vypadá to slibně!
A není to jedno? Víc Fabií - méně Scal...Méně Fabií - Více Scal. Ono by to zase tak velké prolínání nebylo a jestli zaplatím za Fabii, nebo za Scalu je už asi jedno. Nepředpokládám, že Fabia s 1,5 TSI by byla zase tak levná, že by automaticky Scala vypadla z možností.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 14:17
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Jé... to je mi líto, já to takhle nechtěl.. :-! :-[]

No, bojím se, aby to nebyla pravda :D Doufám, že nebude kopat příště za nějakou značku, které fandím, jinak bych snad musel ta auta prodat, abych se nestyděl :D
Avatar - lamal
12. 1. 2021 14:16
Re: Pěkné
no tymto stylom sa budeme prehrabavat masou skrytych prispevkov
12. 1. 2021 14:11
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Tak trochu cítím, že i kvůli tobě ztrácíme hodnotného diskutéra ;-)

Vidím to na nový nick :-)
12. 1. 2021 14:05
Re: Vypadá to slibně!
Pokuty jsou započtené v ceně u dražších aut, u levných subkompaktů by to cenu dostalo do výšin, kde by byly neprodejné, takže se výrobci snaží levná auta škrtit co to jde. Fabia nebo Ibiza nejsou výjimkou.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:57
Re: Pěkné
:-[] Tak a je pryč :D Doufám, že se nesplní to, co píše Dinar a neobjeví se tu za pár dní nový diskutér, který bude vyskakovat, jen když napíšeš, že Prius má ošklivou barvu :D
12. 1. 2021 13:56
Hmm
Jako vizuálně to není zase tak špatné. Očividně širší, což je plus, protože v FIII se prakticky nedá sedět, pokud nejste 50 kilová ženština. FIII na zastaralé platformě je uvnitř už opravdu hodně stísněná, jak se více prostoru věnuje deformačním zónám.
Jako dovedl bych si to představit jako druhé vozidlo do rodiny na pojíždění po městě.
Ale s čím mám u Škody problém jsou ty litrové tříválce. Hnusný zvuk, nechutné vibrace do 2000 otáček, nechutně velká turbo díra doslova jako Grand Canyon ... při jízdě s tím se mi připomněla doba Škody 105, kde bylo taky nutné na křižovatce pár sekund před rozjezdem polechtat plyn a natočit trochu motor, aby se to rozjelo. Tady u toho litru šlápnete na plyn a skoro dvě sekundy nic. Jako pro někoho, kdo měl zkušenost s předchozím čtyřválcem 1,2TSi EA211 je tenhle litrový motor nepoužitelný. Velká škoda, že jej zrušili. Přitom vážil stejně, spotřebu měl v reálu stejnou, ale byl naprosto bez vibrací, ty poslední verze s řemenem nebyly ani slyšet, táhl od 1400 otáček, plus minimální prodleva malého turba. To byl ideální motor, škoda, že jej nevyvíjeli dále. Tříválec je proti tomu opravdu opruz. Silově problém nemá, ten výkon a točivý moment tam je, ale ten chod motoru a jeho chování obecně a projev ... to je hrůza. A je to důvod, proč bych si nakonec takové auto nekoupil. Prostě jak nebude v nabídce čtyřválec, tak do toho nejdu.
12. 1. 2021 13:55
Re: Vypadá to slibně!
Že skončily dobré časy už vím delší dobu, konkrétně pro mě s Euro 3 u nafty, ale jak rychle se ta šikana šíří, jsem fakt nečekal. Pro mě jasná zpráva je, že dobrý auta mám doma a tohoto se účastnit nehodlám a sponzorovat to už vůbec ne. Jak už jsem někde psal, adekvátní odpovídající cena novýho levnýho auta byla Thalia před deseti lety za 150tkč s klimou. Mám několik známých, co s ní jezdí do teď s minimální ztrátou hodnoty.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:55
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Přitom by stačilo, chovat se normálně... ale jak je vidět, všichni jsme blázni, jen ty letadlo.. měj se ;)

P.s. teď ti dám ten tvůj vytoužený lajk, ale kladný ! :yes:
12. 1. 2021 13:54
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Neplač, že nie si u niektorých ľudí v obľube si si spôsobil sám.
Avatar - Dinar
12. 1. 2021 13:52
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Ale nezlob, spíš se tu za pár dní objeví nějaký nový Eman Studený nick, vy, mentální kastráti, bez pravidelné produkce svých slovních průjmů dlouho nevydržíte. ;-)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:51
Re: Vypadá to slibně!
Pak by nebyl důvod kupovat Skálu ;)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:51
Re: Vypadá to slibně!
Jo a cenově by to kanibalizovalo jiné modely automobilky.. asi to budou mít dobře vypočítané :)
Avatar - lamal
12. 1. 2021 13:51
Re: Pěkné
:D zaujimave, ze ten isty pattern nevie aplikovat na svoje tvrdenia o fóbii..
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:50
Re: Pěkné
Silnější motor asi nemá smysl, pokud by to nebyl HH. Jak říkáš, cena by lezla nahoru a když už to někdo koupí v TOP výbavě, asi by stejně bral s automatem (tipuji, že to bude mít automobilka vypozorováno, že pro manuál nejsou kupci).
12. 1. 2021 13:50
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Občas se to fakt nedá číst a vypadá to jako vyřizování účtů několika nejhorších nepřátel. Já se rád něco dozví, myslím že mám i co předat, ale ve vší slušnosti. O tom to je...
12. 1. 2021 13:49
Re: No, takže mám pro vás dobré zprávy
Tož val val, a už sa nevracaj! :D
Avatar - kari.laz
12. 1. 2021 13:48
Re: Vypadá to slibně!
DSG vadí a to už jen z toho důvodu, že prodražuje auto. Pokud by ten motor byl například od střední výbavy a s manuálem, dost by se to projevilo na ceně a i na prodejích, ale to asi zase evidentně úplně nechtějí.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:48
Re: Pěkné
Ano, jakoukoliv i sebemenší narážku na Prius si bere tak, jako by si sprostě urážel jeho matku....
12. 1. 2021 13:47
Re: Vypadá to slibně!
Neuvěřitelná legislativní idiocie EU v praxi... :-O :-( :no:
12. 1. 2021 13:46
Re: Vypadá to slibně!
Vzhledem k neustále rostoucím cenám je zřejmé, že ekopokuty jsou započítány v ceně vozidla. Výrobce to na sobě rozhodně nenechá.
12. 1. 2021 13:45
Re: Vypadá to slibně!
Ale s paketem Monte Carlo, sportovním podvozkem, červenou barvou a 1.5 TSI s manuálem by mohla být parádní warm hatch! :-) :yes:
Avatar - kari.laz
12. 1. 2021 13:44
Re: Pěkné
Na druhou stranu proč jo, když možnosti existují. Boužel by o normální motor byl okrajový zájem. A částečně by tomu pomohla vyšší cena a dost možná spojení jen s automatem, což by cenu ještě zvedlo a tak "každý" sáhne po tříhrnku.
Avatar - lamal
12. 1. 2021 13:44
Re: Pěkné
A teba uraza, ze prius je priemerne auto pre priemernych ludi ?
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:42
No, takže mám pro vás dobré zprávy
Opouštím na vždy tyto diskuse. Toto je můj poslední příspěvek zde. Pište si svá moudra a žijte své životy. Je vás zde příliš mnoho, kteří se chováte jako hulváti. O slušnou diskusi nemáte většínou zájem. Sbohem.
12. 1. 2021 13:41
Re: Pěkné
Roman Horký, definícia priemerného auta pre priemerných ľudí:

"Ty jsi opravdu chudáček. Kup si Fábku, hodíte se k sobě."
"Tady je fábka, služební vůz sexuálních menšin, a vy sem do toho natáhnete Prius."
"Kup si Fábku puso a neotravuj."
12. 1. 2021 13:41
Re: Pěkné
Aha, takže podle svého kolegy/kolegyně dosuzuješ typického zákazníka? Tak pak už to postesknutí nad (ne)inteligencí chápu.

A jen prosím, jak člen sexuální menšiny může být reprezentantem průměrných lidí?
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:40
Re: Pěkné
Čím jsem tě tu já osobně napadl první ? Že si rýpu do Priusu je osobní útok takový, aby si tu lidem nadával sprostě a urážel je ? Jestli tohle nezvládáš, nemáš tu co dělat... a co tady, na celém internetu... a ještě v kontextu toho, že ty tu dost útočíš na jiná auta sám od sebe...
12. 1. 2021 13:38
Re: Pěkné
Můžeš tedy alespoň indikovat na základě čeho jsi usoudil, že nová Fabia bude průměrných autem, pro průměrné lidi (sexuální menšiny vynechám, jelikož nemohou už z principu spadat mezi průměrné lidi)?
12. 1. 2021 13:37
Re: Vypadá to slibně!
Nevydupali. Musíme si zvykat, že silnější motorizace z nabídky různě mizí a zase se objevují podle vývoje prodejů a plnění emisí CO2 automobilky. Škoda Karoq vloni přišla o 2.0 TSI a letos je zase v nabídce. 1.5 TSI v Ibize je stejná story, splnili loňské cíle, takže 1.5 zase chvíli pustí a když nebude něco vycházet, tak ji klidně v druhé půlce roku opět z nabídky vyhodí. Zvláště levnější modely tohle čeká velmi často, protože malá auta mají malé marže a na pokuty si nevydělají.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:37
Re: Pěkné
S tebou nejde udělat slušná dohoda, takže opravdu nebyla. To jen já naivní vůl jsem si myslel, že byla.
Já se za ty reakce, které byly emotivní, můžu omluvit, ale ty budeš zase první, kdo mne napadne.¨Schválně, za jak dlouho?
12. 1. 2021 13:36
Re: Pěkné
Hodnotit ekonomiku skrz poměr inteligentních lidí v populaci? Hmmm, tak to by musela být valná většina obyvatel bohatých arabských států členy Mensy...
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:35
Re: Vypadá to slibně!
Stejně by sis to nekoupil :D Navíc Fabie se 150k v neostré verzi asi nemá ambice být nějakým hothatchem, takže DSG nevadí...
12. 1. 2021 13:34
Re: Pěkné
Kde vidíš hystériu? Naopak, úplne vpohode a v pokoji ťa zotrel jak špinavú tabuľu.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:33
Re: Pěkné
Možná kdyby nějaké (které to bylo?) hovádko nezatáhlo Prius do diskuse o Fábce, nebyla by ta diskuse zaplevelená nesmysly že?
Avatar - wakantanka
12. 1. 2021 13:32
Re: Re: nic zvlastne
Ak to bude jazdiť v priemere za 5 l tak to máš akčný radius cca 750 km plus 100 rezerva. Mne to málo nepripadá a mám nádrž 80 litrovú akurát v ďaleko väčšom a ťažšom aute.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:31
Re: Pěkné
Nebude, je horší a horší... :/
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:31
Re: Pěkné
A víš že jo? Mne hloupí lidé opravdu frustrují. A že třeba nejsme ekonomicky silnější, než Švýcarsko, když je u nás tolik vysoce inteligentních lidí viď?
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:30
Re: Pěkné
Ten, kdo na něj zaútočil si byl ty, ty máš krátkodobé výpadky paměti ?

12:41 Mikesus: "Prius 3.gen výstřední? Čím? Neergonomií?"

12:41 Roman horký: "Pro hlupáka každý hloupý"
12. 1. 2021 13:30
Re: Pěkné
Přišel, zatrolil a na příště bude klidnější. ;-)
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:29
Re: Pěkné
Jestli tě uráží, že Fábka je průměrné auto pro průměrné lidi, tak to si budeš muset vyřešit sám u sebe. Já ti v tom neumím pomoct.
12. 1. 2021 13:29
Re: Vypadá to slibně!
No, tak jsem se podíval a moje radost je ta tam. 1.5 TSI nabízí jen s nejdražší výbavou a co hůř, jen s DSG! :-O :-( :no: Tak to si můžou ten čtyřválec strčit někam! :-( :-( :-(
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:28
Re: Pěkné
A podívej se hlavně taky na tvou další odpověď zde v diskuzi, když jsem se ptal na tu dohodu..."Myslel jsem si to, ale na to ty nemáš" a "Vždyť říkám, nemá na to mentálně"

Opakuji ti to znovu a napsal ti to i Mikesus, žádná dohoda nebyla, to byl tvůj návrh, protože místo omluvy za tvé naprosto hulvátské chování si nabídl nesmyslnou dohodu na kterou já nepřistoupil, vrať se do té diskuze a podívej se tam pořádně.

Zde se chováš jako největší dobytek, co tu za dlouhou dobu byl, opakuji ti po druhé, omluv se tady všem diskutujícím, které tu napadáš od Areseho, Webpaju, Lamala, Mikesuse až po mne a zklidni hormon, pak se vrať a můžeme pokračovat v normální diskuzi o Fabii.

O mínusech jsi mlel ty a mockrát, jen si vzpomeň, pořád si měl za to, že tě mínusuji já a dole na to nepřímo narážíš, tak tě jen iformuji, že já to nedělám, nemám důvod, když se mi nelíbí tvé chování, napíšu ti to a to právě dělám.

Takže jak ?
12. 1. 2021 13:27
Re: Pěkné
Čítam jeho príspevky a je mi jasné, že on ani netuší, čo to inteligencia je.
12. 1. 2021 13:25
Re: Pěkné
Pre hlupáka každý hlúpy - to presne sedí na teba. Kopeš okolo seba nožičkami, boxuješ ručičkami, prskáš, pľuješ a ukazuješ prstom, akí sú všetci hlúpi - a pritom jediný vypatlanec si tu ty. Že už tu pár kdejakých exotov bolo, ale ty si unikát.
Avatar - lamal
12. 1. 2021 13:25
Re: Pěkné
Pretoze hanis, urazas uz do predu auto podla zamerania, ale zameranim je uplne rovnake ako auto, ktorym asi jazdis, alebo ho minimalne obhajujes.

Auta mozu byt uplne odlisne (technika, dizajn, filozofia) a zameranim rovnake...

Preco by priusa niekto hanil len preto, ze je to hlavne prakticke vozitko pre obyc ludi ?
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:25
Re: Pěkné
Tak kolegy si nevybereš a bohužel to šlo na nich snadno poznat.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:23
Re: Pěkné
V tom případě si myslíš prakticky totéž co já. Viz mů úplně prvníj příspěvek. zde Nebere mi hlava proč jsi na mne začal útočit. Myslím, že je to nedorozumění.
12. 1. 2021 13:23
Re: Pěkné
Nevím o odhalování, za to ty jsi se moc hezky odkopal :yes: ;-)

Takový výbuch dlouho potlačované frustrace...
12. 1. 2021 13:22
Re: Pěkné
Vidím, že sa sem zase raz nalogoval jeden riadny mentál. Pozri sa na seba, úbožiak, čo píšeš a ako sa správaš.
12. 1. 2021 13:21
Re: Vypadá to slibně!
Že by si ho Španělé vydupali? Ač jsou ty tříválce spolehlivý, prostě ten hrubší chod je při rozjezdu a v autě znát a vadí mi. Když slyším běžet tu starší řemenovou 1,2, nebo 1,4TSi, je to fakt nádhera. :yes: :yes:
Avatar - lamal
12. 1. 2021 13:21
Re: Pěkné
toto je inteligentny clovek ?

´´fábka, služební vůz sexuálních menšin´´
´´Jste mimo kontext všichni.´´
´´Pro hlupáka každý hloupý.´´
´´Kup si Fábku puso a neotravuj.´´
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:21
Re: Pěkné
Připomínám co jsem napsal jako první post zde.

Porušil jsi naši dohododu, že na mne nebudeš reagovat. I já ji poruším. Ano, je
to průměrné auto pro průměrné lidi. Svoji službu splní a tím to končí.

A propos, co to zde meleš o mínusech? Jaký je kontext? Co je cílem?
Avatar - sorpersa
12. 1. 2021 13:19
Re: Pěkné
Noo. nič sa nemení, stále to isté...na tomto dizajne pôjdu ešte 10 rokov a možno aj viac, ale je to fauvé group, že? Ale zase lepšie ako 208ma s tými malými zadnými dverami... to je fail 10 ročia, darmo má pekný pištek, podľa mňa TOP v tejto triede je i20 nová... ešte som zvedavý, či sa konečne spamätajú u Kie s Riom a aká bude nový B Fiat. Novú Fiestu som nevidel už dlho...aaaaaaaa Rencka celkom fajn s Cliom aby som nezabudol ...
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 13:19
Re: Pěkné
Ja myslim, ze je to úplně normální auto. Designově. Taková seda myš, žádná cingrlatka. Interiér je tedy horší.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:19
Re: Pěkné
Pájo, já nemůžu za to, že ji taky máš. Nemusíš se hned odhalovat.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:18
Re: Pěkné
Prosím odpověz mi na otázku, proč taháš do diskuse o Fabii Prius? Jako že nedokážeš tato dvě auta od sebe rozpoznat?
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 13:17
Re: Pěkné
Takže se budeš dál chovat jako dobytek? Dávám ti poslední šanci, aby si se omluvil a choval normálně, veškeré útoky iniciuješ ty a pak se ještě tváříš, jako by si byl ty ten slušný a chytrý... není ti divné, že se proti tobě všichni spikli? Nebude to tebou ?

p.s. proč bych si měl kupovat Fábku ?

p.p.s. tvá posledost mínusy je zajímavá, ale jak jsem ti už napsal mockrát, já tě nemínusuji.. nedělám to nikomu.
12. 1. 2021 13:17
Re: Pěkné
Takže pozoruješ, pak za řidičem/řidičkou zajdeš a zeptáš se, zda patří do menšiny?

Ty jsi opravdu priusák :-[]
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:16
Re: Pěkné
Myslíš, že ten, kdo v diskusi o Fábce začne najednou o Priusu, je inteligentní člověk?
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:14
Re: Pěkné
Proč jsi se hystericky urval a reaguješ na mne mimo kontext? Tady to není o Priusu, ani o Toyotě. A nikde jsem nenapsal, že Toyota je pro hlupáky, nebo kde to vidíš? Opravdu nerozumím, o co ti jde?
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:11
Re: Pěkné
Ne, v pohodě. Nakonec jsem rád, jak se tady všichni 4 mínusáři demaskují jako magorové. Kdybych napsal, že Prius je normální auto, bude tady milion keců, že ani náhodou. Když napíšu, že je výstřední, tak je najednou úplně normální. Jinak o tobě jsem si dosud myslel, že máš v hlavě mozek a používáš ho. Blbá nálada dnes nebo něco nevyšlo?
12. 1. 2021 13:11
Re: Vypadá to slibně!
Fakt? Tak to je po[ěšující zpráva! To by pak znamenalo, že šanci má i Fabia IV! 😊👍
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:09
Re: Pěkné
Vždyť říkám, nemá na to mentálně.
12. 1. 2021 13:08
Re: Pěkné
Puso Aresemu? Jak je to s tvým vnímáním menšin? Nespletl jsi se? Menšina nejsou heterosexuálové. :-!
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 13:08
Re: Pěkné
Ty jsi opravdu chudáček. Kup si Fábku, hodíte se k sobě.
12. 1. 2021 13:07
Re: Pěkné
Fabia je služební vůz menšin? Dáš sem nějaká statistická data nebo si jen cintáš triko? ;-)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:51
Re: Pěkné
Pro Fabii to stačí, má výkon jako nejsilnější motorizace 1.generace, takže proč ne?
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 12:51
Re: Pěkné
Tak si dam nálepku. "Cítím se byt priusem "
Avatar - SKAY
12. 1. 2021 12:51
Dyzajn...
Kdo bude chtít a bude mít tak 450 500T muze vyčnivat z davu s dyzajnovkama ala MC a scout- snad ho nezprasi obrovskymi stribrnými plasty.
Fabka asi zase slušný standart z venku nic extra a vevnitř levny dotykac misto čudliku... Jeden motor dve převodovky a cng budou asi muset stacit...A snad zustane i bohata nabídka připlatku :yes: Nedávno jsem po kombiku pokukoval ,ale ceny težce mimo :no:
Avatar - lamal
12. 1. 2021 12:51
Re: Pěkné
pozri sa kto s tym jazdi v USA, u nas jazdi vacsina jazdenych... svojim zameranim je to obyc prakticke auto, suhlas s tym ze mu daju prednost ludia co myslia mozno viac ekologicky/ekonomicky...
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:49
Re: Pěkné
Pak dostaneš od Romana taky letáček :D
12. 1. 2021 12:49
Re: Vypadá to slibně!
Ibiza ho zpět v konfigurátoru.
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 12:47
Re: Vypadá to slibně!
Pokud tam bude ten dotykový blázinec, praktické auto přestává být praktickým

Opravdu si myslíš že lidi s brýlemi budou takové auto kupovat? Tyto lidi to bude s.r.á.t.
Avatar - lamal
12. 1. 2021 12:46
Re: Pěkné
ak by sa vsetci majitelia a fanuskovia priusu vyjadrovali ako ty, tak je to auto pre megahlupakov, ak je to auto pre nadpriemernych ludi v tvojom pripade to ocividne nie je intelekt ani vychova... no nevadi, stane sa, kazdopadne tvrdenie ze prius je aj bolo auto pre obyc. ludi ako aj fabia je pravdive a nijak to neubera na jeho kvalite a pozitivnych odlisnostiach, fabii vsak tiez nie...

jo a ten stary prius co mas na profilovke ma od toho noveho 4gen, ktory je skutocne (nepekne) vystredny daleko, tak si trochu mimo ;-)
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 12:45
Re: Pěkné
To nemůžu. Vzdyt hrozí ze to SUV budu muset taky koupit
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 12:45
Re: Pěkné
cokoli nad 3-hrnek zakázáno, příliš vysoké emise, příliš velký "luxus"
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 12:44
Re: Pěkné
Mne zajímalo cim je výstřední. Kdybys to rekl k 4.gen tak neřeknu. Ale 3.gen?
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:44
Re: Pěkné
Ty máš tolik hybridních Toyot a pořád nechápeš, že se máš cítit být lepším člověkem? :D Až přijedš do obchodu, musíš všem říkat, že si přijel hybridem a velkým užraným SUV dávat za stěrač, že ničí planetu... pak se budeš cítit být výstřední... :D
12. 1. 2021 12:44
Re: Pěkné
Než Prius, tak to opravdu tisíckrát raději tu Fabii! :-)
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 12:43
Re: Pěkné
Prius je divný, zvláštní, pro někoho nehezký, pro někoho modla ...
Rozhodně to není průměrné auto pro průměrného občana, na to je i příliš drahý cenovka skoro 2x tolik než průměrná nudná Fabia s dobrou užitnou hodnotou.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 12:43
Re: Pěkné
Fakt. Tak to jsi taky, protože já kupuju a jezdim Toyoty. Takze pokud je pro hlupáky...
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:43
Re: Pěkné
Nemám důvod, kdo útočil a choval se jako lhář a dobytek jsi byl ty, pak si navrhnul, že na sebe nebudeme reagovat, já ti na to nic nenapsal, takže žádná dohoda neexistuje, nebo né z mé strany akceptována, nic jsem neporušil... ostatně jak tak pozoruji, už sis tady mockrát stejným útočným stylem naběhl na vidle... včera s BlueSunem, níže proti Lamalovi a tak dále... pokud se chceš stále takto vymezovat v diskuzích (ostatně i tato tvá následná reakce je dalším polínkem do ohně), musíš počítat, že stejným stylem ti to bude opláceno od většiny diskutérů.

Já měl mnoho snah s tebou diskutovat normálně, asi by si měl začít hledat chybu u sebe... nejsem totiž jediný.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 12:42
Re: Pěkné
Pokud vím, tak to jsi nabizel ty, Ozzman to nechal bez reakce.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 12:41
Re: Pěkné
Pro hlupáka každý hloupý. Co je to s vámi lidi? Tady je fábka, služební vůz sexuálních menšin, a vy sem do toho natáhnete Prius. Jste mimo kontext všichni.
Avatar - Mikesus
12. 1. 2021 12:41
Re: Pěkné
Prius 3.gen výstřední? Čím? Neergonomií?
12. 1. 2021 12:41
Re: nic zvlastne
Ve svém Puntu 1.4 mám 45 l a považuju to za slušný standard. Menší nádrž bych rozhodně nechtěl, i když s ním jezdím hlavně město a okolí.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 12:39
Re: Pěkné
Tak říct o výstředním Priusu, že je to průměrné auto může jen megahlupák. Ne že by mi to vadilo. Spíše je mi to k smíchu.
12. 1. 2021 12:38
Re: Pěkné
Pěkně hnusná mikrovlnka... :-( :no:
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 12:36
Re: Pěkné
Myslel jsem si to, ale na to ty nemáš.
12. 1. 2021 12:36
Vypadá to slibně!
I přes lehkou kamufláž je patrné, že to auto bude velmi líbivé, bez zbytečných designových kontroverzí, což je samozřejmě jen dobře. Skvěle působí i jeho proporce - čtvrtá generace konečně získala velkorysou šířku a výborně působí i relativně krátký přední převis. Obavy mám jen z interiéru - resp. z jeho zprznění samými nebezpečnými dotykovým ovladači jako u nové octávky. Taky umístění středních výdechů pod středovým tabletem je velmi nešťastné. Mluvil jsem už s několika uživateli Octavie IV, kteří si (kromě idiotského poruchového tabletového ovládání) stěžovali na nepříjemný průvan, útočící na pravou ruku řidiče a levou ruku spolujezdce...
Nevelký výběr motorizací není vina Škodovky, ale ekoteroristické legislativy EU. V segmentu B je nicméně silnější verze litrového tříválce ve spojení se 6st. manuálem ještě jakž takž snesitelná. Což je štěstí, protože nasazení čtyřválce 1.5 TSI moc nevěřím. Polo a Ibiza už o něj přišly... Skutečně vynikající zprávou je ovšem příchod (byť opožděný) nové Fabie Combi, která je pro řadu chudších českých rodin i obchodních cestujících ideálním řešením! 👍
Avatar - lamal
12. 1. 2021 12:35
Re: Pěkné
ten Prius co mas na profilofke je tiez z mnoho pohladov len priemerne auto pre priemernych ludi, taka efektivnejsia mikrovlnka....
Avatar - kari.laz
12. 1. 2021 12:34
Re: Pěkné
Se slabší 1.0 TSI dobrý základ, se silnější standard vyhovující většině a s 1,5TSI by to bylo ideální auto, pokud ho dostane.
12. 1. 2021 12:33
Re: Pěkné
Zatímco spousta ostatních výrobců nabízí v dané kategorii a cenových relacích naprostou bombu, že? ;-)
Avatar - wakantanka
12. 1. 2021 12:29
Re: nic zvlastne
40 litrov ti v B segmente príde ako málo? Však s tým bežný človek nemá otočiť republiku na jednu nádrž?!
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:28
Re: Asi bude fajn
O tu snad příjde i Clio, ne? Jinak souhlas, ten motor je ve své kategorii fakt velmi povedený.
12. 1. 2021 12:26
Asi bude fajn
Uvidíme jaká bude nadílka motorů, kdyby tam byla nová 1,33TCe od Renaultu, nemělo by to chybu. :yes: :*)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:19
Re: Pěkné
Já s tebou uzavřel nějakou dohodu ? ? :D
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 12:13
Re: Pěkné
Porušil jsi naši dohododu, že na mne nebudeš reagovat. I já ji poruším. Ano, je to průměrné auto pro průměrné lidi. Svoji službu splní a tím to končí.
12. 1. 2021 12:11
nic zvlastne
dalsi klon Pola, nie je tam co pokazit, drobne odychlky dizajnu, technologie z DE. Klasika.

Ostre rysy, lacne plasty, 1,0 TSI, vela asistentov.

Problemom bude mala nadrz, tipujem 40 litrov ako pri Pole.

V kombi verzii slusna ponuka okolo 15000 € s motorom 81kw.

:yes:
Avatar - Ozzman
12. 1. 2021 12:01
Pěkné
Neurazí, žádné zbytečné výstřelky, snad bude i dobře jezdit... jo, proč ne...