Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai Ioniq 5 se poodhaluje před premiérou. Opravdu vsadí na osobitý design

Hyundai Ioniq 5 je středně velký crossover, který svým designem naváže na koncept 45 z roku 2019. První jeho snímky dokazují, že proti studii se tvary opravdu tolik nezmění.
Zpět na článek
13. 1. 2021 11:15
13. 1. 2021 11:21
13. 1. 2021 11:35
13. 1. 2021 12:00
14. 1. 2021 08:35
13. 1. 2021 16:41
13. 1. 2021 11:34
13. 1. 2021 11:44
13. 1. 2021 12:00
13. 1. 2021 11:44
13. 1. 2021 11:54
14. 1. 2021 08:37
13. 1. 2021 11:46
13. 1. 2021 11:59
13. 1. 2021 12:01
13. 1. 2021 12:03
13. 1. 2021 12:03
13. 1. 2021 12:06
13. 1. 2021 12:08
13. 1. 2021 12:21
13. 1. 2021 12:33
13. 1. 2021 12:54
13. 1. 2021 13:22
13. 1. 2021 22:15
14. 1. 2021 08:42
13. 1. 2021 12:02
13. 1. 2021 12:04
13. 1. 2021 12:10
13. 1. 2021 12:25
13. 1. 2021 12:50
13. 1. 2021 12:57
13. 1. 2021 12:31
13. 1. 2021 13:58
13. 1. 2021 14:06
13. 1. 2021 15:49
13. 1. 2021 20:17
13. 1. 2021 12:30
13. 1. 2021 12:35
13. 1. 2021 16:44
13. 1. 2021 12:56
13. 1. 2021 12:59
13. 1. 2021 13:06
13. 1. 2021 14:40
13. 1. 2021 13:48
13. 1. 2021 17:57
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 11:15
Design
vnějšku zatím za jedna. Interiér by si to z konceptu nemuselo přebírat. Sice to působí obývákovým dojmem, ale praktické to moc není. A představa, že mi vzadu dítě kope do tvrdého rámu sedadla...
Rozbalit vlákno
5
13. 1. 2021 12:00
Re: Design
Tak to je opravdu humus ta realita proti tomu, co je zde prezentováno.
14. 1. 2021 08:35
Re: Design
To jste poznal z těch fotek? To jste fakt superman... :-[]
13. 1. 2021 16:41
Re: Design
za mna velmi podarene
Avatar - SKAY
13. 1. 2021 11:34
Integrale
jak jsem uviděl ty hrany ze předu hned mi naskočila Lancia v hlavě :yes: relly škoda ji...
Jinac křivé H šlape celkem fest :yes: ato jsem spiš jeho odpurce kvuli stupidní kampani co razil.
Ale nebojisetoho není to konzerva a nemá tradici ve tvarech.
Rozbalit vlákno
6
13. 1. 2021 11:44
Re: Integrale
Podoba s Integrale tam urcita moze byt, ale zamer dizajnerov to nebol. Dizajn ma odkazovat na prvy Hyundai Pony z r. 1974.
Avatar - SKAY
13. 1. 2021 12:00
Re: Integrale
Každému se vybaví při pohledu na objekt zájmu něco jiného :-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2021 11:44
Re: Integrale
Souhlasím, taky jsem je neměl rád, ale objektivně se musí uznat, že šlapou dost dobře.

Jinak k designu - nové obrázky se mi líbí, ale když si je dám dohromady se zamaskovaným prototypem, přijde mi, že ta spousta hran bude kombinovaná s příliš oblým designem, neboli kastle mi vzhledem k detailům přijde málo hranatá. Uvidíme.
Avatar - SKAY
13. 1. 2021 11:54
Re: Integrale
Uvidíme snad to bude zajimavé a i líbivé. Nový dyzajn směr hjun se mi líbí je jiný tak jako třeba Lexusy Hjundaj už má normální přistup k propagaci a hodně slušné ceny/ výkon. Asi i dobrou techniku na zkratovozy oto jsem se doposud nezajímal asi něco nastuduji....Zkratovozu H už jezdí dost v mém okolí víc jak tesel :D a možná bude Tuson v rodině.
13. 1. 2021 12:08
Re: Integrale
Spy fotky často zakrývajú a zámerne maskujú niečo dôležité, a vo výsledku to nakoniec vyzerá fajn. ;-)
14. 1. 2021 08:37
Re: Integrale
Tak nevím, ale mi přijde, elektromobily jakoukoliv tradici ve tvarech totálně ničí,
13. 1. 2021 11:46
Opravdu pěkné
Divím se, že si dovolili hranaté motivy na předních a zadních světlech. Interiér vkusný, snad bude i ergonomický.
Edit: bohužel jsem při psaní tohoto ještě nevěděl, že realita vypadá jinak...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2021 14:11
Re: Opravdu pěkné
... při nárazu do chodce to bude skvěle lámat kosti
Avatar - speedfred
13. 1. 2021 14:29
Re: Opravdu pěkné
Teraz som bol na jazde s RAM-om, a keď človek vidí tú výšku kapoty 👀
Ten ťa nepoláme ale celého zvezie na maske.
13. 1. 2021 14:54
Re: Opravdu pěkné
Takže rozhodnuto? ;-)
Avatar - speedfred
13. 1. 2021 14:58
Re: Opravdu pěkné
Hmmmm, ja ti neviem. Som celkom tomu naklonený len doba je aká je.🤷
13. 1. 2021 16:42
Re: Opravdu pěkné
neblazni, vyborne auto do mesta to je :-)
13. 1. 2021 11:59
Směr
Hyundai začíná udávat směr. Myslím, že půjdou ještě hodně nahoru.
Rozbalit vlákno
15
13. 1. 2021 12:03
Re: Směr
Směr ve vývoji a výrobě automobilů.
13. 1. 2021 12:03
Re: Směr
Tak to jistě ne a dlouho ještě ne.
13. 1. 2021 12:06
Re: Směr
Alternativní pohony mají dobře rozjeté. A v designu už jsou dopředu.
13. 1. 2021 12:08
Re: Směr
V hybridních pohonech a ve vodíku tápou 2 kroky za Toyotou, zatímco ostatní o 7 mil. V elektromobilech tápou 2 míle za Teslou. V CNG/LPG tam asi není co řešit. Takže nejsou na tom v pohonech vůbec špatně ale že by udávali směr, to je moc odvážné tvrzení. Designy neurazí, ale trendsetter v nich taky nejsou.
13. 1. 2021 12:21
Re: Re: Směr
Kde vo vodiku tapu 2 kroky za Toyotou? S Nexom, ktore ma realny dojazd cca 500 km alebo s nakladakom Xcient, ktory uz dodavaju do Svajciarska a brazdi tamojsie cesty?
13. 1. 2021 12:31
Re: Re: Směr
Toyota 4 roky tape za Hyundaiem. Oni byli s vodiken první kdo uvedl sériové auto a byla to ix35 fcev 😁 jste další oběť japonského lhaní a fabulací
Avatar - _Karel_
13. 1. 2021 12:33
Re: Směr
V pohonech jsou rozkročeni velice dobře. Ale do "udávání směru" to má hodně daleko.
A v designu - to je hodně subjektivní. Já jsem se docela těšil na nový Tucson, a jsem spíš zklamaný, design by pro mě byl důvodem nekoupit. Mají odvahu, jsou neotřelí, ale udávání směru je nesmysl.
13. 1. 2021 12:54
Re: Re: Směr
Myslim, ze dnes uz smery neudava zrejme nikto. Dizajn je strasne rozmanity a dizajneri (vacsinou) skratka skusaju prist s niecim inym, aby to auto niecim zaujalo a nestratilo sa v dave. Niekedy to funguje lepsie a niekedy horsie.
13. 1. 2021 13:22
Re: Re: Směr
Smer udava jednoznacne Tesla.
https://cleantechnica.com/…g-term-thinking/

Kdo si toho nevsimnul, tak je asi slepy.

Tesla vychazela u karoserie trochu z designu Porsche.
Ale interier ma vlastni a ten je dost kopirovan. Viz eMustang nebo i ID.3.
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2021 14:13
Re: Re: Směr
Směr udává Vitál
13. 1. 2021 17:40
Re: Re: Směr
No tak ty rozhodne nie. :-!
Avatar - speedfred
13. 1. 2021 18:35
Re: Re: Směr
Tesla interiér ja nedávam, aj keď autá celkom ujdú dizajnovo.
Áno viem, Tesla nestojí na mne.
14. 1. 2021 08:42
Re: Směr
Já si prohlížel a projížděl, mi se to líbí, fakt to auto naživo vypadá skvěle, hlavně v červené mu to seklo!
13. 1. 2021 12:02
Sakra
Keď pozerám najnovšie výtvory napríklad elektromobilov od VW alebo BMW... Tak musím konštatovať, že kórejci nás začínajú predbiehať už aj v dizajne. Predstavte si, že túto vetu by som napísal pred 6 rokmi. A teraz?
Rozbalit vlákno
13
13. 1. 2021 12:04
Re: Sakra
Hjondé koncern v designu skutečně už předběhl.
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 12:10
Re: Sakra
Ano, je to neskutečně kreativní a inspirující design. https://www.auto-horejsek.cz/…volkswagen-t-roc
vs. https://t.cncenter.cz/…igin-6523439.jpg?… Jedna k jedné... ;-)
Avatar - Emel
13. 1. 2021 12:25
Re: Sakra
Mně to teda nejvíc připomíná novou Mokku
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/vauxhall-mokka-512764.jpg
Avatar - Emel
13. 1. 2021 12:57
Re: Sakra
XCeed ani ne, ten mi přijde víc kulatej, tohle má víc hran. XCeed mi spíš připomíná GLA, hlavně zezadu.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 12:31
Re: Sakra
Vybral si milosrdné srovnání, ale třeba to, co dělá BMW s těmi "bobřími zby" je zvěrstvo, tak krásná auta...Na druhou stranu ani Hyundai není trendsetter a myslím, že ani jím být nechce, jde jim o to prodávat co nejvíce aut, takže se bude držet při zemi, protože výstřelky nejsou pro každého.
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 13:58
Re: Sakra
Nic proti tomu designu nemám, je to úhledné auto, jen ty výkřiky o předbíhání v designu jsou zrovna u tohohle legrační, připomíná to min. dvě tři dávno jezdící auta.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:06
Re: Sakra
To ano, to koresponduje s tím, co píši, chtějí prodávat, nejde jim o to být trendsetter, proto se snaží přiblížit VW či Toyotě.
13. 1. 2021 15:49
Re: Sakra
Áno. Uznávam, že to nie je úplne fér ako som to napísal, ale skôr mi ide o to, že kórejci sú (budú) schopní udávať trend aj v dizajne. Kdeže sú tie časy, keď Mekka dizajnu bolo Taliansko. No, svet sa mení, možno je to aj dobre. Ja samozrejme držím európskym automobilkám palce. Poviem aj kacírsku myšlienku, čo sa asi tu prítomným nebude páčiť: Možno je aj dobrý tlak Únie na tú elektromobilitu. Dôvod? Pretože, to snáď dotlačí európske automobilky myslieť modernejšie a dopredu. Je dosť možné, že by sme si tú stále pestovali tie naše dízle a svet by bol zrazu úplne inde. (Podotýkam sám som vlastník dízlu - ak by ma niekto upodozrieval z ekofašizmu :) ) Pararela - NOKIA vs APPLE pred cca 15 rokmi.
Avatar - Typhoon
13. 1. 2021 20:17
Re: Sakra
Bobří tlama je fajn. Je to jen otázka času a zvyku a začne se to líbit všeobecně. Alespoň jsou jiní a snadno rozpoznatelní.
Jinak si myslím, že mainstreamoví dizajnéři museli být na jednom, tom samém, kurzu a tam objevili svatý grál a tak jsou si různé značky velmi podobné (Hyundai i30 - Ford Focus - Seat Leon - Mazda3...)
Avatar - Emel
13. 1. 2021 12:30
Re: Sakra
Noo... podle mě to šlo napsat před šesti lety stejně jako dneska. Už minulá generace Ceedu bylo auto s plnohodnotným evropským designem, totéž minulé generace Tucsonu nebo ix55.

Nový Tucson vypadal jako další krok vpřed... ale nakonec si naživo nejsem tak jistý a možná se mi líbila minulá generace víc... i když snaha o inovace se cení.

Pokud najmeš špičkového (evropského) designéra a necháš mu dostatek prostoru... tak to asi není tak velké překvapení.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 12:35
Re: Sakra
Nový Tucson, který nemá rozsvícena jeho zvláštní světla vypadá naprosto tuctově, jezdím denně kolem dealerství Hyundai a chvíli mi trvalo, než mi došlo, že tam už stojí :D

Jak jsem psal výše, snaha K/H nebude šokovat a udávat trend, ale prodávat a proto bude dělat malé krůčky, kterými se trefí do vkusu velké části kupců, navíc co si budeme povídat, když posadíš běžného uživatele auta do i30 a nebo do zavedené evropské konkurence, nebude tam žádný rozdíl (tedy objektivně, že by někdě byly hnusné plasty, vylágrované motory, nebo další a další věci, které pořád dost lidí od korejců tak nějak čeká).
13. 1. 2021 16:44
Re: Sakra
ono je to zrejme preto, ze korejci sa priblizuju europskemu dizajnu ... a bmw tomu azijskemu :-)
13. 1. 2021 12:56
Cena
Jestlize to ma byt od 40.000 liber, tak to bude konkurovat asi hlavne Enyaqu..
Na acz jsem informaci o cene bohuzel nenasel.
Tak jako obcas u jizdnich dojmu...
Proc?

No kazdopadne EV platforma se zadnim pohonem.
:yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
13. 1. 2021 12:59
Re: Cena
No možná tou cenou, ale od pohledu to vypadá jako o kus menší auto.
13. 1. 2021 13:06
Re: Re: Cena
Rozmermi karoserie bude Enyaqu podobny, ale razvor naprav bude mat o priepastnych 23,5 cm vacsi.
Avatar - Emel
13. 1. 2021 14:40
Re: Re: Cena
Aha... hm, to nevypadá :yes:
13. 1. 2021 13:48
Proč mi nejdou
vkládat nové příspěvky ani reakce v některých diskusích?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:07
Re: Proč mi nejdou
Jestli používáš appku pro iOS, tak ta někdy zlobí.
13. 1. 2021 14:13
Furt ho někdo zlobí
Nemluv na něj nebo se zase urazí ...
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:22
Re: Furt ho někdo zlobí
Jo... promiň :-[]
Avatar - chalan66
13. 1. 2021 17:57
HMMM
Neviem aký bude interier, ale mám pocit že v dizajne je až príliš s 80 a 70 rokov. To isté ako NISSAN Z. Ale vec vkusu asi. Ja by som za to nedal ani cent.
Rozbalit vlákno
0