Skupina Renault má ve svém portfoliu dvě podobně koncipované značky, Dacii a Ladu. V rámci úspor je čeká užší spolupráce. Obě navíc chystají nová SUV, včetně nové Nivy!
Možná máš víc rozumu než většina ostatních.
Pokud jde o přepravu z bodu A do bodu B, jsou dostačující.
Problém tdy máme jinej - fandové, co vykřikujou, že underwageny jsou topovka.
nebude SUV, ale pořád offroad.
Bigster vypadá v konceptu moc dobře.
Ale jak zase čtu - 4.6m sedmimísto? Hm...ledviny a páteře dětí jako deformační zóna pro náraz zezadu. No hlavně že NCAP bude v poho ptz asistenti a normovanej náraz (na kterej to už konstruujou podobně jako byl soft na emide - je to stejný. Když víš, podle čeho se hodnotí, nachystáš se na to).
To máš ale u takovýho Citigo to samý. To je nebezpečný jako ***. Vzadu bych v tom děti nevozil. Hlavně že se NCAP testy nafixlujou správně, takže se to tváří být bezpečný moderní auto. Opak je pravdou.
rusové vyvinuli obě Nivy, tu klasickou i tu 2123, později Chevrolet a dnes Lada Niva travel. Takže zkušeností mají dost. Motory dodá Renault Nissan takže nevidím problém.
To je samozřejmě pravda, ale dnešní elektronika dokáže udělat divy a lacněji, než mechanika.
Třeba proč vyrábět samosvorný diferák, když stejnou práci odvede ABS.
Pretože ten ťažký mechanický diferák bude možno o polovicu lacnejší, blbuvzornejší a tým pádom do ruského auta vhodnejší? Mimochodom, ABS dokáže plne nahradiť samosvor? To som nevedel.
Ty si začal o samosvore. Ja som zas tak do hĺbky nešiel. Vpodstate mi to môže byť ukradnuté, lebo si to asi nikdy nekúpim, ale je fajn, ak máš možnosť voliť medzi moderným elektronickým riešením a starším jednoduchším železom. ;-)
"...s SUV vozy Renault obrátit na zkušenosti Rusů místo osvědčeného Nissanu?" To si kde prosím ťa čítal? Veď Niva dostane platformu Renaulltu. A ešte si pripomeňme, že Nissan Terrano predávaný v Rusku je starý Duster.