Jo, byla to ta levnější, resp slabší verze. Ale nedostatek dynamiky mě u ní stejně netrápil. Hrozný byl ten samotný pocit z jízdy. Tohle zoufale nudné, motorově téměř bezhlučné, neřadící a zcela nezáživné přesunování z bodu A do bodu B opravdu nemá s automobilismem nic společného. A ano, nic víc jsem od toho nečekal, ale říkal jsem si, že si nějaké EV musím vyzkoušet, abych tu eurohujery nebyl napadán, že kritizuju něco, co jsem si ani prakticky nezkusil. :-)
Ne, samozřejmě, ty jsi ten nejlepší, nejmoudřejší a nejchytřejší. A ty budeš taky nejvíce trpět, až prostě nebude na vybranou. A já se ti pak budu zcela otevřeně smát, jaký jsi blb.
Tvůj popis Leafu tvou hloupost a zaslepenost jen dokazuje. Naštěstí jsou takoví jedinci už vymírající druh.
Žádné řazení, žádný zvuk. Co jsi čekal? :D
Nevím, jak se řídí drezína...
PS Ne všichni jsou jako ty a spousta lidí se chce především dostat spolehlivě v klidu každý den ve městě do práce. A k tomu si myslím, že ten Leaf může výborně posloužit.
Stupeň výbavy si už opravdu nepamatuji. Jel jsem s tím asi 30km okruh, obsahující kus Prahy, okresku i dálnici a jakékoliv řidičské uspokojení tomu bylo na míle daleko. Připadal jsem si, jako bych řídil nějakou drezínu, žádný zvuk motoru, žádné řazení, mrtvé řízení a mizerně dávkovatelné rekuperační brzdy, no fakt děs běs. Ale i tak jsem moc rád, že jsem si vyzkoušel způsob pohonu, který si nikdy nekoupím! :-)
Za pár let si povíme, kdo měl pravdu, jo? Já se tedy nějakými grétistickým úředníky EU, kteří o automotive vědí úplné h. o. v. n. o. znásilňovat nenechám!
P. S. Loni jsem si poctivě vyzkoušel nový Leaf a jen přes mojí mrtvolu!
Mým přístupem?! Snad přístupem EU! A ano, počítám, že tak za cca 5 let už tomu tak bude, takže pak už opravdu budu kupovat jen zachovalé ojetiny. A určitě nebudu sám, takových lidí bude v EU desítky milionů. Důsledky to bude mít 2: výrazné zvyšování průměrného věku vozového parku a miliony zaměstnanců automobilek na dlažbě. Ale když to tak idyotská EU chce, prosím!
Hybrid je asi celkovo lepší do mesta. Minule som kdesi videl test Hondy CR-V... Mimo mesta bola spotreba celkom vysoká 8+ litra. Síce to nie je nízke aerodynamické auto strednej triedy, ale aj tak to nie je málo. Otázka je, akú spotrebu má porovnateľný čisto benzínový motor.
Pred pár dňami bol kdesi test dieslového a hybridného SUV (Kia Sorento). Iba v meste bol hybrid lepší.
No pre mňa je hybrid veľmi dobrá útecha ;-).
Elektro by som dnes nekúpil a neverím tomu, že si pre neho niekedy v živote pôjdem do predajne, navyše s radosťou. Celé elektro sa mi zdá z dnešného pohľadu predajov a záujmu zákazníkov jedno veľké "sci-fi". Nie je možné ľuďom takto niečo prikázať - nie sme Severná Kórea...
Naproti tomu hybrid "by" som kúpil aj dnes. "BY" = momentálne nepotrebujem auto a neuvažujem ani o jeho výmene. Moje súčasné má necelé 4 roky a je v super kondícii.
presne.. Ich cenová politika je nevyhovujúca pre európskeho zákazníka. Keby si pekne postupne nechali zaplatiť za každú hlúposť od možnosti sklopenia sedadiel až po moderných asistentov tak by sa na nich priemerný európsky zákazník s chuťou odbavil a možno by zaplatil aj viac ako by čakali :-) Manažérov z Hondy by som lopatou nahnal na školenie do VAGu a ako skúšku by som im potom dal nakonfigurovať si auto podľa predstáv :-!
Možná kdyby to nesedělo na za každou cenu zvýšeném podvozku, nepůsobilo by to tak strašně. Celkově ty proporce jsou jak klasický hatchback, jen na zbytečných chůdách.
Dost to moze konkurovat povedzme hybridnemu niru velkostne a pohonom ... aj ked popravde uz mensi hybridny jazz stoji tolko co niro... na druhej strane to ale urcite bude stat menej ako keby to malo byt ciste elektro... hondy skratka nie su lacne to je jasne
.. mne sa moc paci mensi jazz ale za cenu nira ( s 2700mm razvorom a priestorovymi pomermi v kabine ako v nizsej strednej triede ) v podstate mi nepride moc vyhodny... ale s tym aj tak nic nespravime.
Nebyly to mé zdroje, ale prostě jsem na to upozornil. OK, konkurence neměla pravdu.
A pokud i ty uznáš, že ta kla jsou uHond (ale ne vždycky myslím) malá a utopená, tak evidentně nejsem ani zaujatý.
Čili pohoda. :-)
Nenrvuj se a neztrácej čas hrabáním s ve starých diskusích - neklikám na to.
Nebuď v křeči.
Take it easy.
Tak Honda nabízí hybridy od r 2000 Tak to bude asi v pohodě pohon. Horší že jen automat. absence 4x4 v Eu. ale todle asi duchodcům a vozicím se děckám vadit nebude ,narozdíl od cenovky :D
Suhlas... dobra sprava... zvlast ked nedavno tu bolo tusim nieco v tom zmysle ze hrv uplne skonci..... je jasne ze ciste spalovaky uz honda do eu nedotiahne... ale na druhej strane su to prave hybridy ktore aj mne pridu uz ako najlepsi kompromis v "boji" proti cistemu elektru ktore tak skoro este vyhodne ani dostupne nadalej nebude...
Je uz verejne zname ze honda v eu s cistymi spalovakmi o rok ci dva uz uplne skonci... da sa teda cakat ze aj hrv po vzore jazzu uz pride len ako hybrid... a ja sa na taketo hybridne hrv od hondy uz teraz tesim :yes:
Tak vybrať práve Hondu City je trochu nefér ;-). Je to najväčší nepodarok Hondy - to auto môže krásou konkurovať Thalii, ktorá je ešte krajšia.
Za mňa - hybrid je lepší ako elektro, takže článok potešil :-)
a nerad bych působil zaujatě...ale vypadá to strašně disproporčně.
Teda hlavně ty malý kolečka jsou v tý mohutný kastli zaražený jako prdy. Hned jsem si vzpomněl na další extrém v této disciplíně (zaraženoprdovost kol) a tím je náhodou další Honda...City kolem roku 2005 byla v tomto bezkonkurenční.
Např. na tomto sranci z áček je to dobře vidět ze zadního poloprofilu, jak malinké je opticky to zadní kolo...a ještě ty jiný puklice. https://www.tipcars.com/…iha-7041835.html