Já tomu hodnocení také nerozumím. Hodnotit takhle vysoko vůz bez manuální převodovky a ruční brzdy? Navíc vycpaný spoustou zbytečných IT nesmyslů...
Ty světlomety ve tvaru spermie jsou fakt blbý. :no:
By mě zajímalo komu se FL líbí míň než před FL. Podle mne tomu FL hodně pomohl a je daleko hezčí než dřív. Navíc dřív podle výbavy byl značně různý design světel, a ten základní byl fakt děs. Toto je za mne :yes:
No já tomu teda rozumím.Z článku vyplýcá že podvozek je v rámci kategorie špica, ale má malinký neduhy. A proto 4* ne 5. Co je na tom nepochopitelného? Nikde není psáno že to jezdí normálně nebo dokonce nic moc. A to že jsou kola trochu slyšet neznamená že to bouchá jako prase.
Rukavice v mém VW na dotyk radiu tedy nefungují.. :no:;-)
A otočné ovládání hlasitosti je fajn , když máš na volantu jen dotyk tlačítka..ty v rukavicích totiž taky nereagují !
Jinak na 17 kolech mi VW fakt nedrncá..mám raději když auto slušně drží v zatáčce..což u VW s VÍCEPRVKEM je v pohodě , než to francouzské pohupování.. :-)
A STARTSTOP v menu je pakárna !!!! :no::-(
Pokud jezdi ten novej za 8 tak tam neco solidne zprasili. Predeslej jezdil v prumeru za 8 na autobahnu kdyz se autobahncilo (cti kde se dalo se jelo 160-190, v okoli mest, zuzeni atd. samozrejme dle predpisu). Neumim si predstavit jezdit s takovou spotrebou na dalnicich v CR, ne pokud mam vsech 5 pohromade.
Hele tohle jsem zazil taky, a taky od presedajicich z VW :-) , ale jinak by mluvili kdybych je jen nevezl par km na obed a oni v tom museli travit par hodin. Oni nevypadaji spatne a na to prvni posezeni to cloveku hned nedoklapne, kolik maji chyb.
PS: neni nahoda ze BMW zacina svuj novy designovy styl / posun vzdy se 7er (beta verze), pokracuje s 5er (design 1.0, uz to tam je, jen je to takove nedomrle), aby nakonec az na 3er, svym nejprodavanejsim/nejdulezitejsim modelu mela uz vse nalezite vychytane (design 2.0, finalni produkt se vsemi opravnymi balicky). :-[]
E39 mela takovej smutnej / utaplej ksicht, neco co i u E46 resil az FL. Ale ani pomerove mi nesedela tak jak trojka. Pomer plochy / tvaru lamp k ledvinkam a zbytku byl na 3er lepsi. K tomu nudne zadni lampy... nevim, za me E39 je klasicka, ale uz to beru jako lehky eufemizmus k nude. E46 je klasika stejne, jen ma i smrnc. Na G30 mi prave spojeni svetel s ledvinama nevadi, nejak to proste jako celek funguje. Navic jsou lampy tvarove povedenejsi nez ty na F30, kde s tim BMW prislo poprve.
Jinak je to samozrejme otazka nazoru, nevydavam ten svuj za nejakou obecnou pravdu. ;-) A to ani kdyz mam pravdu, jako treba ted. :D:D
Jo, tak nějak si to napsal za mne, facelift, Mpaket, nebo ideálně M5, vždy se za ní otočím, když tu a tam sporadicky projede a nevypadá jako kdyby přežila válku a šrotiště. Mám rád hranatá auta, stejně tak si vždy obhlížím E38, o víkendu jsem jednu viděl po dlouhé době, to byla pro mne top auta od BMW.
Z tohto pohľadu je Passat rozporuplné auto. Vpredu fajn, pohodlné sedadlá, aj podržia v zátačkách. Vzadu plochá pričňa za trest, z ktorej sa po 200-300 km zvihneš dolámaný jak invalid...
Otázka názoru.
Pro mě byla E39 vrcholem té klasické éry... v té faceliftové verzi s angel eyes a eMkovým nárazníkem.
G30 není špatná, ale přece jen... světla propojená s maskou, chromová ploutvička za kolem, obecně takové "plnoštíhlé" křivky... na svou dobu se mi líbila E39 víc.
Nejhezci petka nemuze byt hur vypadajici nez soudoba trojka, a to E39 splnuje (E46 je za me jednoznacne hezci z tech dvou). A i obecne vzato, nevim jestli bych E39 vubec posunul pred E34. celkove je ta debata zbytecna, neb existuje i F10 :-! , kterou zatim stale povazuju za nejhezci 5er. Pisu zatim, protoze pri uvedeni G30 jsem byl silne v proF10 tabore, tak s postupem casu zacinam G30 prichazet na chut a dnes, dnes uz snad pomalu fandim v tabore G30. A jop, jak F10 tak G30 mi prisli hezci nez soudobe trojky a ve sve dobe hezci, nez jak hezka byla ve svem case E39.
Absenci otočného ovladače vítám, alespoň mi spolujezdkyně na to nebude sahat. Ovládání hlasitosti mám na volantu. Absence koleček klimy je průser, další nebezpečné auto z hlediska ovládání. 17" kola nic nevyřeší, stále je to žebřiňák.
Proc si na neco musi hrat? Libi se mi cervena linka + libi se mi karovana sedadla + oboje je k sehnani = proc si to nekoupit? Nedvidim rozdil v tomto a treba v tom si dat na auto hezci kola.
Hrat by si na neco hral prave tim GTI znackem, ale ten tam nikde nevidim. Za me naprosto v poradku.
Smutné je jak se v tom odkazu ohánějí nehodami způsobenými nepřimeřenou rychlostí, ale připravované omezovače tenhle konkrétní problém stejně vůbec neřeší. Ty mají reagovat jen na povolenou rychlost
Třeba jsou to frikulíni, kteří musejí mít fšecko ftopu a dotykový. A nakonec si na to třeba zvyknou.
Já spíš nechápu ty neskutečné připlatky. Displej je přeci levnější než tlačítka.
Tlačítko SaS neni, musis do 3.podmenu v dotykaci.
Otočný ovladac na radio je k čemu? Frekvenci fakt neladím za jizdy, hlasitost a přepínání stanic mam na volantu, pripadne v krajni nouzy hlasově nebo tlačítkem. Ve většině aut mam ten otočný ovladač a nepotrebuju na něj sahat.
Jsi si jist o tech rukavicích? Všude se psalo, že to funguje stejně (ne)spolehlivě jako bez nich.
Z me zkusenosti s různými modely VAG s drncani m nepomůžou ani 17".
Tigi ma tu smulu, ze ma mouchy, ale je to fakt slusny auto. To je pak tezky zhodnotit jednou znamkou "za vsechno". Pokud ti jde o auto, je to v pohode na 4/5, pokud ti jde o pitominy, tak muzes i ubrat.
Ford ma stale lepsi podvozek, jako vzdy. Teda pravda Tigi i Kodiaq jsem jel, ale s novou Kugou ne, tak nemuzu srovnavat. Ale stejne bude Ford jizdne lepsi :-) Ale VW ma zas jiny prednosti
...lze opravdu pochválit asi jen ten nový motor 2.0 TDI. Jinak naprostý souhlas s autorem testu, facelift přídě i úpravy ovládacích prvků jsou jasným krokem k horšímu... :-O:-(:no:
Design narozdíl od Golfu bych ještě viděl docela dobře.
Ale ten vnitřek?
Tlačítka nikde , ergonomie v čudu... :no:
Klima na dotyk? V rukavicích to nefunguje.. Radio bez otočnýho ovladače? Průšvih ! :no:
Start stop jde pořád vypnout tlačítkěm? Nevidím ho !! :-(
Podvozek a komfort lze řešit jen 17' koly..a je po drncání..třeba za příplatek ? :D
Cena naprosto mimo , cca o 250 tisíc .
Bude to fungovat a lidi koupí..? No nevím , myslím že se bude prodávat hůř.
Já už o VW asi uvažovat nebudu..za tyhle peníze je možné mít Mercedes-Benz GLB ! ;-)
A to už je jiná liga..
Klidně se s tebou vsadím, že ten Tiguan si cenovku (1.172 mio czk s tímto dieselem) obhájí daleko jednodušeji než ta RAV4 (1.165 mio. czk s hybridem) a bude se prodávat výrazně lépe. Pro Evropana potažmo pro Čecha je to přijatelnější SUV jak technicky, tak designově.
Tak víš jak, každej má nějakou úchylku. Znáčků vRS se jistě prodá násobně víc než kolik se takových aut vyrobilo. ;-) A už kdysi dávno mě tady v jedné recenzi zaujalo, jak snadno lze přijít ke GTI. :D
A proč si u turka vybírat celodotyk, když není povinný? I když zrovna to je ukázka, že to spoustě lidí nejen nevadí, ale asi i vyhovuje, když si za to dokonce připlatí přes 80t.
No ja viděl noveho Tucsona a nějak nevim zda se mi libi nebo ne, ale oproti nedavno viděnemu Tiguanu a tedy dost jsem ziral, kterej je zde v testu je to mnohem lepši. Tenhle tiguan vypada zastarale a vyloženě jak lacina krabice od bot diky jednoduchym tvarum s ostryma hranama bez napaditosti. Zde naopak zlaty golf, i když žadna slava, kde je alespoň nějaka snaha o tvarovani + posun v dynamičnosti z profilu což je evidentně kladna změna oproti předchozi generaci.
Dám svůj dojem pod tebe:
- největší perverznost jsou dotykový plošky na volantu, to je fakt něco příšernýho
- hned za tím jsou dva nad sebou umístěný displaye ve stylu RR nebo Audi. Protože třeba v hlubších menu klimatizace přeostřovat z jednoho na druhý (audi) je fakt o zabití
- z celodotykovejch ovládání mi nejlepší přišel Touareg, Display jak kráva, otočený na řidiče a já jsem na něj klidně došáhnul. Za mě podstatně lepší řešení než co má Tesla S/X nebo třeba nový Sko.
-nejlepší ovládání infotaimentu má akutálně BMW. Dáš riku k display - máš qwerty, dáš ji dál, točíš idrivem jako už snad před 20 lety. Teplota - tlačítko, výhřev/chlazení - tlačítko, ventilátor - tlačítko. A jako bonus jdou zakázat vyskakovací okna při ovládání. Takže když zrovna v noci ladíš navigaci a spolujezdec si změní výhřev sedačky, tak na rozdíl od koncernu VW ti zůstane navi a ne zamrzlá sedačka.
Asi jsem divnej, ale pětkový bávo E60 jsem po letech docenil, ze začátku to bylo divný, dneska se mi to líbí, dobrá barva, kola a je to hezký auto :-) Tiguan je oproti Golfu ještě designivě zlatej. A dneska jsem v provozu poprvý viděl novýho Tucsona a to je hodně divný, tudy teda ne.
.... jo ale když vidím stránku s testy a u každého auta jsou 4* tak si člověk prostě říká že to je nuda.... ;-) Když by sis vyjel rating hospod na googlu a všechny měly 4* tak tě taky nebude bavit vybírat.... :-)
Prosím tě, mohl bys mi napsat, v kolika těch novejch Tiguanech, v jakých verzích a kolik si s nimi najel? Totéž poprosím u nových RAV4.
Abych si udělal obrázek o relevanci tvého příspěvku.
Díky
Prave proto ze ma vsechno 4* musis cist testy, otazka spis zni, proc se s hvezdama vubec obtezuji, kdyz se z 5 hvezd umej hejbat jen v intervalu jedne a pul.
Ale to je takovej mistni evergreen. Redakce, aby nam dokazala opak, nam do par tydnu uvede test neceho cemu da 3 hvezdy, tim tu hvezdnou stupnici jako validuje a pojede se dal. :-)
Tady přece mají vysoký spotřeby téměř všechna auta.
Naftový Tiguan určitě nejezdí běžně po dálnici za 8. Tenhle motor by měl být lepší, než minulý, vč. spotřeby, a mě ten minulý v Kodiaqu jezdil do Chorvatska s rakví, naložený, při jízdě dle předpisů do 7l.
Ad tvůj předešlý koment - souhlasím, že hvězdičkové hodnocení je tu dlouhodobě bídné, ale snad si testy nečteš kvůli hvězdičkám.
... navíc teda ta spotřeba uvedená v testu mě nijak moc nepřesvědčuje.... na různé hybridy a plug-iny se tady jedou hejty že nafta jezdí za 5 a hle, dvoulitrové střední SUV tam má osmičku..... ;-\
PS: hovínková barva laku a interiéru to vše jen podtrhuje.... ;-)
To je jako bys napsal, že nikdo nemůže na druhou generaci Santa Fé nabastlit baworácký ledvinky. Může, jsem toho svědkem. :D
A to, o čem píše fostek, jsem viděl na fotce z nějakýho parkoviště. Osobně sice ne, ale věřím tomu. Jak jinak přijít k faceliftu prakticky zadarmo ? :-[]
hele největší katastrofa z pohledu hodnocení je nedávný Seat Leon PHEV. Tvrdý podvozek, vysoká cenovka, o infotaimentu netřeba hovořit, nastavení PHEV systému příšerné.... prostě auto úplně o ničem a dostalo taky 4*....
a jako sorry, aby mi testované auto dělalo reálné chyby jako zamrzající infotaiment, to je katastrofa.... to je jak kdyby se mi rozsvěcovala oranžová kontrolka motoru nebo něco takového....
Hodnocení by mělo být takto
4* - splnilo bez výhrad očekávání
5* - výrazně překonalo očekávání
3* - splnilo očekávání s výhradami
2* - nepovedlo se
1* - katastrofa
Ta nedavno testovana plugin ravka mi pri pohlade ne tohto vytuneneho dizloveho tigiho pride razom zaujimavejsia a vlastne aj akasi lacna sranda..... tigimu facelift ako rozhodne prospel... minimalne po vizualnej stranke tu nie je o com ... akurat ze niektore ine neduhy tu ale opat zostali.... akoze tolko by som za tigiho fakt nedal.... zatial co pri ravke mi pride ze svoju sebavedomu cenovku si vie aj obhajit na rozdiel od tigiho....
psal jsem že jsem jezdil před 2 lety s verzí před FL. Co tam bylo za kola už nevím. Komfortem byl na to Karoq podstatně líp. Oproti Tiguanu to byl na horších cestách balzám.
Tak na rozdíl od autora nevidím žádné pozitivum v odděleném panelu klimy. Je potřeba na to čumět, přitom je to ještě níž, než displej, a jako bonus proti displeji utopený. Nastavovat si konkrétní stupeň vyhřívání sedadla musí být za jízdy mňamka. A dotykové pásy na teplotu - zlámat jim hnáty, zmetkům. Mám tuhle stupiditu jménem dotykový pás na volantu na nastavování hlasitosti. Strašná pitchovina. Nastavovat s tím teplotu po půl stupních - to bude ekvilibristika.
Beru, že se mi může nový auto nelíbit, můj problém. Ale dělat takovýhle zkur.enosti, který musí otravovat každýho, a ještě přitom zvedat ceny... dnešní doba člověka akorát nasere.
Sory za výrazivo, ale nemůžu jinak.
:-[] Jo, taky jsem se na koupi MK5 připravoval skoro rok! :D
Ty sedačky se fakt nepovedly, ale už si má páteř zvykla. Horší bylo, kdyz jsem mel MK4 i MK5 3 měsíce a přesedal, to byl propastný rozdíl :D A uplně nejvíc mne dostal kamarád, který pořídil B8 a když si sedl do Mondea tak řekl.. "tyjo to sou parádní sedačky proti mymu Passatu :D:D" nechápu ho :D
Akorát to asi nebylo to nejlepší pro tvou páteř :D Nejnovější to měla snad Laguna 2, pak od Megana 2 už to šlo ve stínu Německé výroby...tam sou docela tvrdé sesle..
Tak sedadla VW mi příjdou slušná, francouzi jak který, ty starší, třeba Renaultí byla skvělá křesla, taková mělo i dvojkové Clio, v tom se dalo válet celej den :D V sedadlech zase kulhá Ford..
No, nedělají no, ale z aktuálních aut bych našel dost takových, kterým nebouchají nápravy a jsou i komfortní, třeba Mazdy, Peugeoti, Opel, Toyoty.... ale třeba takový Passat B8 není zlý.
OK to je fakt. Ještě jsem chtěl dodat, že ty 20 už nejdou bez DCC. Oni to asi ví.
Je o takovej jeden z příkladů negativních dopadů překotného zvětšování kol.
Simply...Hydractiv rulez! :D
Nechci být ošklivý a u VW to není tak hrozné, ale obecně mainstramový koncern (Schade/Seat, některé VW) má tak nějak tupé a bouchající podvozky (ano, jsou i mnohem horší.. eh.. A...S...no víš), poslední komfortní byl pro mne Pašík B 5,5. Od SUV bych místo řezání zatáček čekal spíš ten komfort.
Kdysi nám prodejce Seatu tvrdil, že se tomu říká sportovní podvozek, až mnohem pozdeji jsem zjistil, že je jen tvrdý :D
To bouchání se objevuje stále u většiny aut na MQB, několikrát se dušovali, že je odstraněno a pořád se objevuje. Má to zimáky, to bude uložení nebo tlumiče, pořád ta samá story.
Dělá to Kaďák, u VW bych předpokládal, že tyhle věci odchytají. Ničeho se nechytám, nemám rád rány od podvozku.
Už jsem viděl takové krásy lidové tvořivosti, že si na dvojkových Ofcích po faceliftu lepí mračítka, aby ten "ocásek" (v případě Octy ještě docela decentní) zakryla :D
No, to je druhá věc, někdy dostanou 4 hvezdy auta, co mají jen pihy na kráse a pak ty stejné 4 hvězdy dostanou auta (nejen Tigi), která ty pihy mají dle testu fakt velké.
Moc se toho chytáte. Přečti si o tom podvozku celej ten odstavec. Je to výtka, ale jenom jedna. Obecně je hodnocen jako dobrý. Upřímě - je normální. Navíc mohlo hodně udělat pokud to testovali v zimě na ztvrdlejch letňákách. Ale nezastávám se.
Peklo je, když tam nasypeš ty příplatkový 20ky. :-[]
Souhlas, v autě za +1mio nechci, aby mi na sériovém obutí bouchal podvozek, nefungovalo hlasové ovládání a logika ovládání byla na poznámku.
5* je benchmark, o hvězdu míň by mělo být chvalitebně a tady za tu cenu to vidím spíš na "dobře".
Dost záleží na velikosti kol a obutí.
FAtální problém testovaného kusu je absence DCC...
Chce to 18ky (ale to nejde), takže DCC a Micheliky.
Ale všimni si, že obecně je podvozek chválen. Moc jste se chytli jedný věci.
tak asi se tím budu muset svézt. Podvozek před FL co jsem jel ale rozhodně moc komfortu nepobral. Kdejaký korejec či japonec to umí líp. Každá díra či retardér = rána od podvozku. Tím mě jinak velmi povedené auto velmi zklamalo.
Taky mám pocit, že poslední dobou neexistuje auto, co by mělo pod 4* a dostat 3,5 už je extrém. Nemělo by by být hodnocení 4 jako velice dobré auto a 5 jako zcela výjimečné a 3 taková ta průměrná klasika, kterých by mělo být nejvíce?
Tak si přečti ten článek, neříkám, že je špatné, ale recenze nevyznívá zrovna pozitivně a za takové hodnocení by měl dostat zdejší optikou tak 3 z 5 ti, je tam více nedostatků dle autora. Já to auto nesoudím, nejezdil jsem s ním.
Článek jsem nečetl - auto znám.
Změna k lepšímu to nebude z jednoduchého důvodu - donedávna bylo za tyhle prachy BiTurbo 240PS a fungující infotainment.
Takže, abychom si to shrnuli, motor dobrý, prostornost dobrá, ale podvozek je hlučný a jsou od něj rány, také zlobí infotainment, je fakt drahý a i přesto má 4 hvězdy z 5ti...
Ne, fakt nerozumí, to tu dostávají auta s jednou malou chybkou, ale né takto rozporuplnná.