Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BSR poladilo 2.0 TSI. Z koncernového čtyřválce doluje přes 500 koní

V sériové podobě sice „umí“ velice slušných 300 koní. Komu by to ale nestačilo, ten může sáhnout po úpravě od BSR a výkon citelně navýšit.
Zpět na článek
20. 1. 2021 05:36
Je to jen reklama, nic vic.
Samozrejme, ze motor to nevydrzi. Jinak mistr Holub uz ten svuj oddelal, ale to se jako nevi. ;-)
20. 1. 2021 00:49
Re: Tak technicky tohle
Manuální převodovky koncernu VW v současnosti používané pro příčnou zástavbu dnes končí tuším někde na 380 Nm. Z benzínů se do tohoto limitu vejde ještě Golf GTI, nebo Golf TCR nebo maximálně Leon Cupra 310 Hp/380Nm. Golf R, který má 420 Nm už by měl problém. Na 600 Nm má manuál z koncernu asi jenom Porsche, ale ten by stejně do příčného uspořádání nešel narvat. Takže ano, žádný z používaných manuálů nemá šanci na dlouhodobou životnost pod náporem 600Nm.
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2021 17:00
Re: Tak technicky tohle
Hladex, to je krásný překlep... ale tak výstižný. :-D
19. 1. 2021 15:59
Re: Tak technicky tohle
Ja mam ten motor 310 konikov FWD s manualom a po takomto navyseni vykonu netuzim.
Maximalne by som siel tak na 370 konikov a vraj uz pri tomto vykone spojka dlho nevydrzi a treba riesit aj ju.
19. 1. 2021 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2021 15:31
Re: Tak technicky tohle
Ja by som tiež povedal, že to DSG prevodovka bez úpravy neznesie. Manuálna neviem ale tipnem si že tiež nie.
19. 1. 2021 14:55
Re: Tak technicky tohle
No vidíš, ty potřebuješ v článku kvanta stránek a všechno polopaticky, mě stačí pár základních informací a pokud mě zaujme, tak si zbytek už aktuálně dohledám a pokud tu nejěkej uštěkanej krysařík naříká, že mu chybí info, tak mu napíšu kde je získat. Ale na druhou stranu chápu, že pro některé z vás je to problém doslova neřešitelný.
19. 1. 2021 14:22
Re: Tak technicky tohle
svezeníčko to nebude jestli nebudou zesíleny i ostatní komponenty jak píše zcela správně fostek.
19. 1. 2021 13:51
Re: Tak technicky tohle
Je to holt strup :-)
19. 1. 2021 13:31
Re: Nesmyslné výkony
A v téhle bundě můžete do hor, na kolo, na brusle, vc létě, v mrazech, do auta, do divadla.... ;-)
19. 1. 2021 13:26
Re: Tak technicky tohle
Co to píšeš? Právě o tom by měl být článek, kvůli tomu sem chodíme.
19. 1. 2021 13:15
Re: Tak technicky tohle
No vidíš, pak je to obtížné, když svoji neschopnost potřebuješ stále na někoho házet a máš nonstop záchvat a nedokážeš přestat vulgárně urážet. Možná kdybys nestartoval na první dobrou text si opravdu pozorně přečetl, nemusíš to nesčíleněkrát posrat a pak se nemusíš ani omlouvat.
19. 1. 2021 13:14
Re: Tak technicky tohle
No stačilo by, kdybys těma urážkama a vulgaritama bezdůvodně nezačal, pak už je obtížné být k tobě neutrální. Ale můžeme minulost vynulovat...
19. 1. 2021 13:14
Re: Tak technicky tohle
Já jsem s tu už omluvil nesčíslněkrát.
O to víc nechápu, proč někteří (ACE) když už pod tíhou argumentů leží na zemi a všichni se jim smějí...vřeští dál.
Jinak o Haldexech zas tolik nevím a na takový detailní otázky nemám odpověď.
"Ale neptej se tu a vygoogli si to, nebo toho nejsi schopen, blboune?"...jak by ti napsal kvičící exkrement ACE. :-!
19. 1. 2021 13:07
Re: Tak technicky tohle
omluva se přijímá /akorát už to není ten Fostek co mám rád:)))
ano, Haldexu je milion variací a jednu z nich má i Aventador - výkon jde primárně dozadu a při prokluzu se připojí. nějaká taková variace se dává i do Seatů, Škodovek apod? pokud je to vlastně jedno, potom nechápu, proč tam dávají jinou verzi...?
19. 1. 2021 12:59
Re: Tak technicky tohle
Ahoj.
1) Já vážně zvažoval nákup Toyoty.
Samotnou Toyotu nějak neřeším.
Ale podle mého soudu je redakcí ACZ velmi nápadně zbožňována a to mi vadí. Zvlášť Mára a Kolman nejsou schopni objektivity. U Kolmana je to ještě Civic.
Že já toho HiLuxe prokaučoval. To by byl argument :-)
2) Jak mám ubrat na hrubosti, když tady na mě vybafne svoje nesmysly takové vřískající hovínko jako ACE
4) Vzpomeň si na svůj projev. Kdy jsi přesně věděl, kdo komu v naší rodině kupuje auta a tak. Tím chci říct, že občast to přijde na každýho :-)
4) Máš pravdu. vygoogli si to sám, když to tam navíc ani není :-) ...je to šašek.
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2021 12:56
Re: Tak technicky tohle
A co tak dát jen nadpis a ostatní si vygoogli sám. Fostek má tentokrát pravdu, kdyby ubral na hrubosti a nenávisti k Toyotě, tak by ty názory šly.
Avatar - Ozzman
19. 1. 2021 12:38
Re: Nesmyslné výkony
Ale tak na co tohle TSI, vedle máte TDI se 400 koníky a ještě fkombíku ! To je přeci lepší :)
Avatar - Ozzman
19. 1. 2021 12:35
Re: Tak technicky tohle
Levnější Audi mají Quattro Ultra a to by měl být stejný Hladex, jako mají aktuální auta zbytku koncernu.
Avatar - Ronault.
19. 1. 2021 12:23
Re: Nesmyslné výkony
"Dobrý den, poprosil bych 4 sady spojek na DSG"
"Bohužel máme vyprodáno od chvíle, kdy BSR poladilo výkon" :D
19. 1. 2021 12:22
Re: Tak technicky tohle
Mě by zajímalo:
1) Jestli je to homologovaná úprava pro silniční provoz kterou lze zapsat do TP
2) Jestli se nabízí nějaká úprava(zesílení) i přenosových částí nebo půjdou hned vlivem krouťáku a výkonu, na který nejsou stavěné do kopru (automat, homokineťáky, diferáky atd)
3) Kolik to stojí a jaká je na to záruka
Tak jak to chápeš? Že ty informace získá tady, nebo proč ta otázka, každej gramotnej si najde stránky a tam informace získá, nebo je to obtížné i pro tebe? A pro případ že to nenajde na první dobrou, zmiňuji i možnost si tam zatelefonovat :D Že je fousek retard, to je dávno zřejmé, ale.............. Prostě záležistost maximálně na pár minut, ale o to vám nejde, že.... :D
19. 1. 2021 12:16
Re: Tak technicky tohle
Navíc ty informace na těch webovkách BSR nejsou. :-)
Díky, ale nematlej se s ním. Je to beznadějnej pitchus, co jede do totálního ztrapnění:-!
A znáš to...Čím víc se s h o v nem mažeš, tím víc...atd. :D
19. 1. 2021 12:13
Re: Tak technicky tohle
Ahoj. Přehlédl jsem to hlavě (nebo spíš nepochopil - myslel jsem, že myslíš ve většině aut mimo audi). nenapsals to 100% srozumitelně ale beru to. Omluva
Ale myslels to stejně divně. viz šimpanz.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2021 12:10
Re: Tak technicky tohle
Já nikde nevidím, "že netuší, jak získat informace". Obávám se, že problém s chápáním psaného slova nemám já.
Já vidím jeho stížnost, že článek říká A a neříká B.
19. 1. 2021 12:03
Re: Tak technicky tohle
Ale kdepak Kájo, fousek píše že netuší jak získat informace a "že by ho zajímaly" no tak když netuší jak je získat, tak jsem mu poradil, přečti si to ještě jednou. Nebo taky nechápeš psané slovo?
Avatar - eLzyx
19. 1. 2021 11:48
Re: Tak technicky tohle
a tobě neřekli, že Haldex má x. generací, y. provedení?
Avatar - _Karel_
19. 1. 2021 11:44
Re: Tak technicky tohle
Já teda vidím, že fostek píše o autě a ty máš blbý hemzy, rozhodně ne naopak.
Avatar - Dinar
19. 1. 2021 11:21
Nesmyslné výkony
"...software je přizpůsoben na všechny možné specifikace – předokolky, čtyřkolky, manuál i automat."
Pět set koní na předku, šest set Nm se sériovou dsg, hmm. Tož hodně štěstí s tem pertinaxem... :D
19. 1. 2021 11:00
Re: Tak technicky tohle
Výkon jde hlavně na přední kola jenom v situacích, kdy se přenáší malý výkon a je dostatečná trakce, všude jinde jde 50 dozadu a 50 dopředu, takže v haldexu problém nebude, když auto hrabe kvůli přemíře výkonu, tak zásadně hrabe všemi čtyřmi. Problém bude v tom co psal fostek, ve schopnosti pohonného řetězce přežít daleko vyšší krouťák než je v sérii na který není dimenzovaný.
https://www.youtube.com/watch?…
19. 1. 2021 10:55
Re: Tak technicky tohle
To je asi jedno co napíšeš, jsme zase u toho, on nechce mluvit o autech, on chce někoho zašlapat a navíc špatně chápe komplikovanej psanej text. :D
19. 1. 2021 10:44
Re: Tak technicky tohle
tobe nerekli, jak funguje haldex? myslel jsem, že když napíšu "hlavně na přední kola" že to každému dojde...
19. 1. 2021 10:40
Re: Tak technicky tohle
Na přední kola? V Golfu R nebo Cupře 4x4 (ve článku je napsáno "4x4")?
Nechceš si vytáhnout hlavu ze zadku? Nebo si alespoň přečíst článek?
19. 1. 2021 10:32
Re: Tak technicky tohle
to všechno je podružné ve srovnání s tím, že ten výkon jde hlavně na přední kola... to musí být svezeníčko:)
trošku lepší to asi bude u Audi, i když upřímně doznávám, že nevím, jakým způsobem funguje nové quattro
19. 1. 2021 10:30
Re: To ACE
Nerozumím co tě tak ničí, kňouráš po informacích a já ti je podal, trvalo to asi 30s než jsem je na stránkách BSR získal. Co je na tom vymezujícího? To mají jako všichni obdivovat jak nedokážeš získat základní informace. A ostatně tady tlacháš o vymezování a v jinde mě naprosto bezdůvodně jmenuješ a v každé debatě se tu věšíš třeba ne desítky lidí se snahou je zašlapat, seš jak známá věčně vožralá firma v hospodě, co poslouchá co se šustne u vedlejších stolů, která hned přijde se svým moudrem, prudí a bez znalosti základů uráží, když není po jeho, tak se vzpamatuj a začni přemýšlet.
19. 1. 2021 10:18
To ACE
Degradoval ses na úroveň ubožáka, kterej reaguje na moje příspěvky, i když je na HL. Nevím, co tam mekotáš ale jedno vím jistě - zkus napsat něco za sebe a neparazituj na mě a mých příspěvcích.
Když jediné, co zvládneš, je vymezovat se proti někomu a jen na něj reagovat, vlastně tím uznáváš toho člověka jako autoritu.
Tak už přestaň, chudáčku. Byl jsi směšná figurka co se mihla v mém životě a teď jsi pryč a už se nikdy nevrátíš. Smiř se s tím a nedolézej. Dej si mě taky na HL a žij v pokoji. :-! Tohle je poslední čas, co jsem ti věnoval až do konce vesmíru.
19. 1. 2021 10:08
Re: Tak technicky tohle
Tak si místo tlachání najdi jejich stránky a nebo jim zavolej, to není vůbec žádný problém a každej neretardovanej zájemce to zvládne....
19. 1. 2021 10:08
Tak výše uvedené věci
nejsou sni na webovkách firmy. Přprogramování DSG...to jí fakt zachrání... :no:
Ale zato tam je, že je to INSPIROVÁNO projektem p.Holuba a ne , že je to to auto. Zajíc..novej Mára?
19. 1. 2021 09:59
Tak technicky tohle
není vůbec žádný problém.
Mě by zajímalo:
1) Jestli je to homologovaná úprava pro silniční provoz kterou lze zapsat do TP
2) Jestli se nabízí nějaká úprava(zesílení) i přenosových částí nebo půjdou hned vlivem krouťáku a výkonu, na který nejsou stavěné do kopru (automat, homokineťáky, diferáky atd)
3) Kolik to stojí a jaká je na to záruka

Protože jinak je to článek o ničem. Tyhle věci by mě zajímaly.

Ještě menší závodní turbomotory mívaly v osmdesátých letech 1300 koní a dnešní mercedesí dvoulitr se tomu docela blíží v sérii a plné záruce, I Mitsu mělo v malé sérii hodně přes 400 koní ze dvoulitru už dávno.