Manuální převodovky koncernu VW v současnosti používané pro příčnou zástavbu dnes končí tuším někde na 380 Nm. Z benzínů se do tohoto limitu vejde ještě Golf GTI, nebo Golf TCR nebo maximálně Leon Cupra 310 Hp/380Nm. Golf R, který má 420 Nm už by měl problém. Na 600 Nm má manuál z koncernu asi jenom Porsche, ale ten by stejně do příčného uspořádání nešel narvat. Takže ano, žádný z používaných manuálů nemá šanci na dlouhodobou životnost pod náporem 600Nm.
Ja mam ten motor 310 konikov FWD s manualom a po takomto navyseni vykonu netuzim.
Maximalne by som siel tak na 370 konikov a vraj uz pri tomto vykone spojka dlho nevydrzi a treba riesit aj ju.
No vidíš, ty potřebuješ v článku kvanta stránek a všechno polopaticky, mě stačí pár základních informací a pokud mě zaujme, tak si zbytek už aktuálně dohledám a pokud tu nejěkej uštěkanej krysařík naříká, že mu chybí info, tak mu napíšu kde je získat. Ale na druhou stranu chápu, že pro některé z vás je to problém doslova neřešitelný.
No vidíš, pak je to obtížné, když svoji neschopnost potřebuješ stále na někoho házet a máš nonstop záchvat a nedokážeš přestat vulgárně urážet. Možná kdybys nestartoval na první dobrou text si opravdu pozorně přečetl, nemusíš to nesčíleněkrát posrat a pak se nemusíš ani omlouvat.
Já jsem s tu už omluvil nesčíslněkrát.
O to víc nechápu, proč někteří (ACE) když už pod tíhou argumentů leží na zemi a všichni se jim smějí...vřeští dál.
Jinak o Haldexech zas tolik nevím a na takový detailní otázky nemám odpověď.
"Ale neptej se tu a vygoogli si to, nebo toho nejsi schopen, blboune?"...jak by ti napsal kvičící exkrement ACE. :-!
omluva se přijímá /akorát už to není ten Fostek co mám rád:)))
ano, Haldexu je milion variací a jednu z nich má i Aventador - výkon jde primárně dozadu a při prokluzu se připojí. nějaká taková variace se dává i do Seatů, Škodovek apod? pokud je to vlastně jedno, potom nechápu, proč tam dávají jinou verzi...?
Ahoj.
1) Já vážně zvažoval nákup Toyoty.
Samotnou Toyotu nějak neřeším.
Ale podle mého soudu je redakcí ACZ velmi nápadně zbožňována a to mi vadí. Zvlášť Mára a Kolman nejsou schopni objektivity. U Kolmana je to ještě Civic.
Že já toho HiLuxe prokaučoval. To by byl argument :-)
2) Jak mám ubrat na hrubosti, když tady na mě vybafne svoje nesmysly takové vřískající hovínko jako ACE
4) Vzpomeň si na svůj projev. Kdy jsi přesně věděl, kdo komu v naší rodině kupuje auta a tak. Tím chci říct, že občast to přijde na každýho :-)
4) Máš pravdu. vygoogli si to sám, když to tam navíc ani není :-) ...je to šašek.
Mě by zajímalo:
1) Jestli je to homologovaná úprava pro silniční provoz kterou lze zapsat do TP
2) Jestli se nabízí nějaká úprava(zesílení) i přenosových částí nebo půjdou hned vlivem krouťáku a výkonu, na který nejsou stavěné do kopru (automat, homokineťáky, diferáky atd)
3) Kolik to stojí a jaká je na to záruka
Tak jak to chápeš? Že ty informace získá tady, nebo proč ta otázka, každej gramotnej si najde stránky a tam informace získá, nebo je to obtížné i pro tebe? A pro případ že to nenajde na první dobrou, zmiňuji i možnost si tam zatelefonovat :D Že je fousek retard, to je dávno zřejmé, ale.............. Prostě záležistost maximálně na pár minut, ale o to vám nejde, že.... :D
Navíc ty informace na těch webovkách BSR nejsou. :-)
Díky, ale nematlej se s ním. Je to beznadějnej pitchus, co jede do totálního ztrapnění:-!
A znáš to...Čím víc se s h o v nem mažeš, tím víc...atd. :D
Ahoj. Přehlédl jsem to hlavě (nebo spíš nepochopil - myslel jsem, že myslíš ve většině aut mimo audi). nenapsals to 100% srozumitelně ale beru to. Omluva
Ale myslels to stejně divně. viz šimpanz.
Já nikde nevidím, "že netuší, jak získat informace". Obávám se, že problém s chápáním psaného slova nemám já.
Já vidím jeho stížnost, že článek říká A a neříká B.
Ale kdepak Kájo, fousek píše že netuší jak získat informace a "že by ho zajímaly" no tak když netuší jak je získat, tak jsem mu poradil, přečti si to ještě jednou. Nebo taky nechápeš psané slovo?
"...software je přizpůsoben na všechny možné specifikace – předokolky, čtyřkolky, manuál i automat."
Pět set koní na předku, šest set Nm se sériovou dsg, hmm. Tož hodně štěstí s tem pertinaxem... :D
Výkon jde hlavně na přední kola jenom v situacích, kdy se přenáší malý výkon a je dostatečná trakce, všude jinde jde 50 dozadu a 50 dopředu, takže v haldexu problém nebude, když auto hrabe kvůli přemíře výkonu, tak zásadně hrabe všemi čtyřmi. Problém bude v tom co psal fostek, ve schopnosti pohonného řetězce přežít daleko vyšší krouťák než je v sérii na který není dimenzovaný. https://www.youtube.com/watch?…
to všechno je podružné ve srovnání s tím, že ten výkon jde hlavně na přední kola... to musí být svezeníčko:)
trošku lepší to asi bude u Audi, i když upřímně doznávám, že nevím, jakým způsobem funguje nové quattro
Nerozumím co tě tak ničí, kňouráš po informacích a já ti je podal, trvalo to asi 30s než jsem je na stránkách BSR získal. Co je na tom vymezujícího? To mají jako všichni obdivovat jak nedokážeš získat základní informace. A ostatně tady tlacháš o vymezování a v jinde mě naprosto bezdůvodně jmenuješ a v každé debatě se tu věšíš třeba ne desítky lidí se snahou je zašlapat, seš jak známá věčně vožralá firma v hospodě, co poslouchá co se šustne u vedlejších stolů, která hned přijde se svým moudrem, prudí a bez znalosti základů uráží, když není po jeho, tak se vzpamatuj a začni přemýšlet.
Degradoval ses na úroveň ubožáka, kterej reaguje na moje příspěvky, i když je na HL. Nevím, co tam mekotáš ale jedno vím jistě - zkus napsat něco za sebe a neparazituj na mě a mých příspěvcích.
Když jediné, co zvládneš, je vymezovat se proti někomu a jen na něj reagovat, vlastně tím uznáváš toho člověka jako autoritu.
Tak už přestaň, chudáčku. Byl jsi směšná figurka co se mihla v mém životě a teď jsi pryč a už se nikdy nevrátíš. Smiř se s tím a nedolézej. Dej si mě taky na HL a žij v pokoji. :-! Tohle je poslední čas, co jsem ti věnoval až do konce vesmíru.
nejsou sni na webovkách firmy. Přprogramování DSG...to jí fakt zachrání... :no:
Ale zato tam je, že je to INSPIROVÁNO projektem p.Holuba a ne , že je to to auto. Zajíc..novej Mára?
není vůbec žádný problém.
Mě by zajímalo:
1) Jestli je to homologovaná úprava pro silniční provoz kterou lze zapsat do TP
2) Jestli se nabízí nějaká úprava(zesílení) i přenosových částí nebo půjdou hned vlivem krouťáku a výkonu, na který nejsou stavěné do kopru (automat, homokineťáky, diferáky atd)
3) Kolik to stojí a jaká je na to záruka
Protože jinak je to článek o ničem. Tyhle věci by mě zajímaly.
Ještě menší závodní turbomotory mívaly v osmdesátých letech 1300 koní a dnešní mercedesí dvoulitr se tomu docela blíží v sérii a plné záruce, I Mitsu mělo v malé sérii hodně přes 400 koní ze dvoulitru už dávno.