Tento návrh loga mi príde neuveriteľne čínsky. Tam majú X značiek o ktorých Európan netuší a len tipuje čo to môže byť za auto. Takže také nejaké noname auto. Škoda má na viac.
Hele já se za mladou generaci považuju(17). A to logo mi přijde vážně docela v pohodě. Sice žádný zázrak ale posle mého názoru je úplně v pohodě. A musím uznat že oproti té barevné obludě co se tam kdysi dávala je tohle pokrok.
Neeee, toto prosím neeeeee! Degradace znaku Škoda! Vždy se říkalo "okřídlený šíp", to jako se změníte na "plachetnici s roztrženou plachtou"? No dnešní doba je divná!
Nové logo se mi sice nijak zvlášť nelíbí, ale je na čase se zbavit té odporné slepice. Člověk na to kouká každý den, na ulici i na silnici. Alespoň už mizí ty zelený a je víc černých, ty jsou trochu míň hnusný.
Tak jako tak by bylo fajn poslat slepici do věčných lovišť
Hnusný to samozřejmě je. To nerozporuju ani milimetr. Hlavně mě míjí ty důvody, proč měnit logo s historií, pokud tedy skutečně takovou věc zvažují.
K0k0ti manažéři se snaží prokázat svou užitečnost, zachrání firmu změnou loga. Musí si zasloužit výplatu.
Je to jen fan-art designéra KVY2021. Podívejte se na jeho stejnojmenný instagramový profil. Je to jen jeho koncept. Není a nebude z toho oficiální logo.
Považovat se ve věku 40+ můžeš za co chceš, ale "dnešní mladá generace" prostě nejseš.
Je to dost podobný tomu, když jsi tu napsal, že se považuješ za velice hodnýho člověka.
je to čisté, symetrické a přeci jen jednodušší, než původní design. Všechny značky dnes zjednodušují svá loga, jak co do barev, tak co do vizuálních prvků. Podle mě by tohle byl krok správným směrem. Nakonec by to byl i krok směrem nahoru, protože až na pár výjimek platí, že čím luxusnější značka, tím jednodušší a čistější logo. A naopak.
Jednoduchost není zase tak jednoduchá. Protože jednoduchá grafika Googlu či Microsoftu je ve skutečnosti dost promyšlená a funkční, zatímco tohle je paskvil.
Jsem asi staromódní ale za ideální logo bych považoval takové, které se líbí. Líbivost na prvním místě. A když se bude krása snoubit s jednoduchostí, tím líp. Ale samotná jednoduchost, nevím no.
Tak... experti se shodují, že ideální logo je jednoduché.
Nejlepší logo v automotive má podle mě Mercedes... dokážou ho nakreslit i malé děti, má tradici, má pozitivní asociace (hvězda)
Naopak třeba Porsche... tam občas ani petrolheadi nevědí, co přesně na tom logu vlastně je.
Ale to ještě neznamená, že by Porsche mělo honem rychle spěchat a něco s tím udělat...
dyť jo, jednoduchým jednoduché
Bože teď se zas někdo urazí. Ale já to nemyslel na majitele Das Skouda.
Já to myslel jako popis uvažování dnešních manažerů velkých korporací (Google třeba, ten má taky takovou grafiku, Microsoft jakbysmet)
Možná že se Škoda rozhodla vyrábět military. Trochu to vypadá jako samohybné elektromagnetické dělo.
Ale na druhou stranu jsem rád, jezdí tady moc slepic.
A pro ty kterým nedojde že je to logo fkodofky, bude fungovat obří nápis na zadku.
Myslím si že řada značek žonglovala s logem ale toto je největší odstřel, nebo někdo víte o něčem ještě razantnějším?
Vždyť to kromě díry uprostřed a tří "třásní" nahoře, nemá s tím logem nic společného. Vidět to samotné, bez toho loga vedle, tak mě snad ani nenapadne si myslet, že by to mělo mít něco společného s Škodou.