Snem každého pravého offroadisty je co nejjednodušší auto s maximální průjezdností pod heslem "co tam není se nerozbije". Tak mi nějaké takové auto v dnešní době ukaž. Po odchodu původního Defenderu už nezůstalo nic.
.... Wranglera můžeš mít s 2.0T, 2.2 TD a teď teda jako PHEV.... stačí si vybrat.... Pokud můžeš denně nabíjet, nejezdíš dlouhé trasy a ta zvýšená hmotnost nějak zásadně neovlivní terénní schopnosti (nebo do většího terénu nejezdíš), tak pro někoho to může být zajímavé....
a kdo PHEV nechce, kupovat si to fakt nemusí.... ;-)
Ver tomu, že +/- 300kg navyše ti terénne schopnosti ovplyvnia, pokiaľ sa teda bavíme o skutočnom teréne a nie o poľnej ceste kde prejde aj obyčajné auto.
.... hmmmm.... "The one glaring issue, however, is weight. Depending on the model, the plug-in hybrid system adds anywhere from 694 to 804 pounds. That extra weight is sure to effect performance, especially in the soft sand." - https://www.cnet.com/…in-hybrid-debut/
fakt je tam těch 300kg navíc, což je brutus.... no záleží, na co to auto chceš.... pozérům to bude jedno, na polňačkách taky.... ale v opravdovém terénu už tohle musí být poznat....
Na svých strankách (jeep.de) Jeep uvádí kombinovaný výkon 280kW (380k).. Už kvůli výkonu a hlavně vzhledu bych toho Wranglera chtěl... ne že bych ho potřeboval :D
Jesteze Chrysler ohlasil i V8 Wrangler, ktery tuhle uchylnost vyvazi... Narozdil od EU kde lidem serviruji podobne potraty, bez adekvatni alternativy...