Na zvuk zapomeň, ten odešel s posl. emisní normou. Slyšel jsem teď poprvé naživo 2020 ftype V8, kdybych nevěděl, že je to V8, nevěřil bych, to je proti zvuku ftypu z roku 2015 se stejným motorem úplně jinde, nic, žádné chrochtání, hřmění, tak to tam nějak probublává.
Sleduju YT kanál Harry´s garage, měl tam teď poslední ferrari roma, to auto zní jako čtyřválec, do klasického zvuku V8 ferrari to má tak daleko, prostě bída. :'-(
Přiznávám, že až ho někde uvidím, budu řidiči jen tiše závidět, asi mi ho v BMW na víkend nepůjčí :D
Když si vezmu, že i po skoro roce ježdění s 540i mi umí zrychlení a launch control vykouzlit velký úsměv na tváři, musí být tyto hodnoty ve velkém a relativně komfortním sedanu hodně velká pecka :yes:
Jako... 20kg na brzdách... 50 na zbytku auta... to zas takovej masakr není.
Jo, 1.9t s řidičem není špatná hodnota... pragmaticky mi to ale moc smysl nedává, s tím, jak trojka narostla... pokud chci auto pro zábavu tak půjdu o třídu níž. Tohle je spíš takové umělecké dílo a demonstrace možností. Ale líbí se mi, to ne že ne.
Ano je tam chyba, ta hmotnost je provozní. Pohotovostní je přesně 1900kg, což je podle mě super úspěch. Audi RS6 kombi má cca šílených 2150kg a Mercedes 63 AMG v krátké verzi určitě přes 2000kg. V těchto generacich je ale znát, že si jde každy z této trojice jde svou cestou a to je jediné dobře. Každá automobilka ma svůj přístup. Pamatuju si dobu, kdy tato trojice chtěla být vším bod konkurence a zapomela pro tom na své hodnoty..... každopádně auto je boží jak vizuálně a velké drama to bude i na silnici :-)
navyse interier vyzera skutocne vymakane ... toto auto bude zrejme jedno z tych, ktore si budu velmi dobre drzat hodnotu a neda sa ani vylucit dalsi rast ceny, hlavne vzhladom na politiku CO2 a prechodu na EV. teda este je samozrejme otazka jazdnych vlastnosti a spolahlivosti techniky
Včera zde vyšel článek s pár informacemi včetně hmotnosti, proběhla pod tím i diskuse. Na základě toho jsem se díval na oficiální údaje Competition https://www.bmw.cz/…competition.html a je potřeba říct, že hmotnosti v tomto dnešním článku jsou bez řidiče, tzn. pro EU parametry je potřeba přičíst 75 kg. Tak já jen abychom neporovnávali jablka s hruškami :) Pro příště by bylo zajímavé pokud by článek přinesl porovnání údajů s konkurencí :))
Tohle je paráda. A jestli jsem měl hřejivý pocit, že mám rychlé auto, tak po přečtení údajů v článku jsem dostal jednu pomyslnou v-ý-c-h-o-v-n-o-u za uši :-[]:yes: