Že nám v redakci Auto.cz dělá dlouhodobou službu hybridní Toyota RAV4, jste určitě už zaregistrovali. A v jednom z dřívějších článků jsme vám slíbili podrobnější představení multimédií. Tak tady je!
Asi uz jsem starej, ale posledni vec, co chci, aby me buzerovalo i auto samotny v tom, kde jsem jak moc slapl na plynovy pedal. Dnesni doba je plna redundantnich duplicit a appka šmírující mou jízdu je jednou z nich. Tablet Toyoty nalepeny na pristrojovce vypada vzhledove vice nez odpudive, ale jeho funkcnost chvalim. I to,ze ma pouhe ctyri barvy v nastavení.
Aha, já na tempomat nejezdím. :-) Teda skoro ne, zapínám ho jen na dlouhé štreky po dálnici a to je v podstatě dvakrát za rok na dovolenou. A vyjímečně, když se pozdě v noci unavený vracím domů.
Je fakt, že první dva týdny jsem byl nadšený (moje první auto s adaptivním tempomatem). Byl jsem schopný ujet 100km po okreskách a prakticky se nedotknout plynu, prostě úžasná nová hračka. :-[]
Pak jsem se pokorně vrátil ke klasickému ovládání auta.
Díky za reakci. U toho tlaku jsem rád, že jsi mi potvrdil, že to neumí. Já už rok přemýšlím, jestli nejsem úplně blbý. ;-)
K tomu oleji: to že u hybridu neovlivníš otáčky není IMHO tak úplně pravda. Záleží jak člověk šlape na plyn. Docela by se mi líbilo vědět, jestli už to můžu ohulit nebo je lepší ještě počkat. Z teploty vody to až tak úplně nevyčtu . . .
No a senzory: to je spíše jen takový detail. Ne že by to vadilo až tak moc, ale občas člověk manévruje v hodně stísněmém prostoru a vědět jestli mám vepředu jen 5cm nebo ještě 25cm by bylo fajn.
Jsou tam drobné rozdily. Ale to je nerelevantni.
Ad.tlak vzduchu:to neumí ani Camry zobrazit. Ale nový yaris ano. Takze předpokládám, že všechny modernizace už to budou mít.
Teplotu oleje bych též ocenil, ovšem třeba u hybridu je to skoro jedno, otáčky stejne často neovlivnis.
Vzdálenost může být pro někoho užitečná, já bych to nepoužíval. Pri parkování koukam kolem sebe a senzory mám jen jako takovou pojistku. Kdyz dojizdim někam na doraz, tak tam couvam. A k tomu mám kameru.
Mi v Toyotím infotainmentu chybí tři věci. Mám Corollu, ale infotainment je IMHO stejný jako u RAVky. Auto má přímé měření tlaku v pneu, ale neumí zobrazit hodnoty tlaku v jednotlivých gumách. Nebo umí a já na to nepřišel? Taky bych ocenil teploměr oleje a u parkovacích senzorů číslenou hodntu vzdálenosti od překážky. Ono totiž i červená barva a nepřerušovaný tón pípáku neznamená, že je člověk "na doraz".
Jinak dost oceňuju, že je to spíše oldschool řešení, ale funkční.
Víš o nějakém aute, kde to je automaticky v barvě? Já ne, a dokonce ani jich noc neznám, kde by si to člověk mohl navolit. Ale upřímně, je to nepodstatná blbost.
Myslis ten bezdrátový carplay, který každou chvíli nefunguje?
A ty jezdíš Dacií? Nebo patříš jako spoustu dalších jen k Bychařům a na své vysněné auto nedosáhneš?
A těch věcí , co mě na RAV4 vadi, je daleko vic a podstatnějších nez nejakej infotainment.