Ve spoustě věcí. Jinak konstatuji, že neumíš česky. A dokonce se za to ani nestydíš. Umět dokonale rodný jazyk je základní atribut chytrých lidí. Jinak nevím, koho oslovuješ. Nejsem ani hloupý, ani Adolf. A to, že je diesel nejlepší motor pro osobní vozy je nabíledni. Stačí se podívat na průměrnou životnost a průměrné emise CO2 na každých 100 tis km... Jenže to hloupému sluníčkáři normální člověk nevysvětlí.
Kombík byl od počátku designově navržen spolu s hatchbackem, ale technicky byl poté vyvíjen jen hatchback. Když teprve loni na podzim kombík dodatečně dostal zelenou (jako pofoukání bebíčka Čechům a škodováckým odborům za přesunutí výroby budoucího Superbu do Bratislavy), začal technický vývoj jeho karoserie (a speciálního ladění jeho zadní nápravy).
nie kazdemu to sedi na predok ci zadok na kamiqu to chapem ... ale mne to fakt pasuje .. ono vlastne aj scalu som relativne chvalil ked si spominas ... pisal som ze mi sedi jej face aj celkove tvary len proste ma nechava uz akymsi chladnym... zatial co kamiq ma skutocne zaujima a viem si ho predstavit aj ako sukromne auto ... scala je kusok uz proste za mna nuda... nie sice az taka ako nejaka octavka ale voci kamiqu je to pre mna vlastne uplne nazaujimave a nemastne neslane auto ... navyse s nejasnou buducnostou.... jedine co sa mi na scale fakt paci su snad tie zadne svetla... aj to ako je rieseny C stlpik ... ale inak vlastne je to docela podivny kombikohatch ... ktory akosi uz za mna rychlo aj vizualne zostarol a skutocne... nijako nelaka ma ...
Tak to já to mám obráceně. Scala ještě jakž takž, ale Kamiq mi nesedí vůbec. Řešením předních dělených světel a tím podivně uřizlým krátkým zadkem... :-O:-(:no:
mam to podobne... scala ma vobec netankuje pritom kamiq sa mi normalne paci.... a ano octavka je na predok hnusna suhlas ... uvidime co s tym spravi facelift ... nakoniec zlata 4 ocka predchodca.. kto by to povedal ze bude stale dodnes tou naj octavkou
postaci uplne zaklad dvojliter s manualom v dvojkolke... len tie nove efektne 18tky by som poprosil priplatit z eclipsu... plus este tu novu bordovu metlu "red diamond" a bude to uplna dokonalost.... dik :*)
Mohl bys mít stokrát pravdu, ale tím ustavičným omíláním dokola lidi jen popudíš proti. No jo, tohle se na základní škole neučí, na to bys musel dostudovat i dál.
Neboj, auta se netestujou. Popisujou se jejich vlastnosti, a to v lepsim pripade. V nasem pripade je to popisovani vzhledu a pocit z jizdy nejakeho cloveka. Auta otestovali uz ve fabrice, tisice hodin jizdy.
Postupný náběh karosářských variant je celkem běžný, a souvisí jednak s objemy objednávek, a jednak s tím, jak rychle je výrobce schopen přizpůsobit linky na výrobu nových modelů. Zjevně si spočítali, že dva roky jsou přijatelné...
Koukám že tě to hodně štve že se nedozvíš tu tajnou informaci ode mne, kterou jsem zmínil u Aurisu HSD :-)
Ale můžeme udělat obchod. Až v redakci zařídíš zveřejňování minusářů tak ti to za odměnu prozradím. To je fér nabídka a nebude se opakovat.
A co má být? To má v dnešní době hodně lidí. Akorát je divné, že ze dvou lidí majících to stejně je jeden na základě toho pracovitý a ten druhý parazit.
Přijde mi trochu nelogické a drahé udržovat ještě další dva roky ve výrobě spolu s Fabií combi starou platformu. Už teď je Fabia poslední auto, které se na ní dělá a dál pokračovat už jen se zlomkem vyrobených kusů mi přijde dost nevýhodné. Myslím si tedy, že kombi zaříznou nejpozději do konce roku a rok se bude čekat na nové, nebo nové přijde mnohem dříve, než říkají.
Je to tak. On s auty jezdit neumi. Vzdy kdyz mu pujcim corollu, ma o 2-3 litry vyssi spotřebu než kdokoliv jiný. A couvani na rychlost, tam vládnul Auris, zvládal 49, corolla uz to ma omezené na nějakých 35.
nafta je v malych autach uz mrtva... a coskoro bude aj v nizsej strednej .... automobilky sa tu uz prisposobuju viac na benziny pripadne benzinove hybridy.... a za mna je to tak aj uplne ok
inak jesli se nepletu tak uz aj renault konci s dizlami do buducna a aj hyundai a kia... a tieto ich dizle co teraz maju v ponuke povedzme pre ceed ci povedzme megane su generacne posledne.....
no vidis...ja som vedel ze ak ma tu moznost tak je to realne... ved to pisem vyssie.... inak konecne normalna odpoved od normalneho cloveka dik Xylo :yes:
To je tou Prahou, tam je daleko víc příležitostí. Ozzy není první, kdo začal spolupracovat s redakcí auto.cz . Před ním už testoval i Švihák. Taky organizoval sraz a tam si taky s pár autama sjel. Když mě to ještě bavilo a nudil jsem se, tak jsem vyrazil po autosalonech a prolézal/projížděl auta. Hodně jsem si toho napůjčoval z půjčoven, když jsem makal venku.
Z webu Volkswagenu:
MOTORY pro POLO
Budete mít dvojí užitek
Benzínové TSI motory a naftové TDI motory jsou optimalizovány na vysoký kroutící moment při nízké spotřebě paliva a jízda s nimi vyvolá nadšení
Koukám že Polo má co Fabia nemá ...
Rapidu taky vzali diesel a potom ho rychle vraceli do Scaly ... no further comment
neries ho... ved vidis ze to nema zmysel.. neviem odkial prisiel a o co mu ide ... ale hned uz ho davam do hate listu nech mam od neho klud .. lebo o takyto sposob komunikacie fakt nestojim ....
no ja tiez pracujem... ved inak ked si vsimnes tak sam pisem ze ak ma tu moznost tak ok... ja napriklaad nemam tu moznost kazdy tyzden testovat nejake nove auto a to mam relativne flexibilnu pracovnu dobu... a inak ked len o to ide tak len s kolegom Romanom normalne diskutujeme .... nikto tu nikoho neparazituje ani neuraza ani nic podobne ... takze klidek ...
Ty musíš mít ubohý život, takový bych řekl parazitní.
Budeš asi veliký myslitel, protože když Ozzman píše celý den do diskuse tak je pracovitý a my dva co mu odpovídáme jsme paraziti. To dává smysl.
Na rozdiel od vás dvoch to bude pracovitý chalan. Podľa počtu príspevkov vidno, že vy dvaja presedíte na ACZ celé dni, takže evidentne robíte veľké lajno. A takíto dvaja paraziti sa idú do niekoho navážať. :no:
aj ja mam auta rad ale fakt nemam tu moznost testovat kazdy vikend nejake nove bmw ci audinu alebo skodu... neviem jak to robi .... bud ma pracu ktora uzko suvisi s autami alebo ci to stiha po praci po vikendoch vo volnom case a skusa na predajnach kdejake predvadzacky alebo.. ja fakt neviem.. ale ani to neriesim ... ja som rad ked vyskusam nejake dva kusky rocne aspon staticky na predajni pripadne nieco ked mi kolega ukaze ked ma nejake nove auto ( naposledy som takto skusal kusok jednu vitaru asi pred mesiacom) ... ale inak fakt nemam sancu sediet a nie to este aj jazdit kazdy den v nejakom novom aute na trhu ... ale ako vravim... ak jeho praca suvisi s autami a ma tu moznost tak potom mi to pride aj realne...
no ja si to vsimam uz dlhsie len som tu o tom nikdy nepisal... aj ked si vsimnes akonahle sa tu zjavi aj nejaky test... a je jedno ci ide o maly yaris alebo drahe X5.... tak vzdy uz s danym autom jazdil a ma tu z neho kopec skusenosti a ma aj pod kazdym testom kopec prispevkov ohladom jazdy a skusenosti s danym autom ... takze podla mna to bude proste nejaky tester ( mozno kludne aj od konkurencie ) ... len proste sa neprizna... ale chapem... a ani sa mu nedivim zase... je to nakoniec jeho vec...
pritom keby urobili z octavky aj hatch tak im netreba mat 2 rozne modely v jednom segmente suhlas... scala za mna je do buducna stejne ekonomicky nerentabilna a mrtva.. a este ked pride nejaky ten dalsi mensi cross na baze novej fabie tak o scalu uz nikto nezavadi... jedine firmy.... aj u nas scalu vidim relativne malo... skoro vobec... to este skor kamiq pripadne karoq kodiaq co sa skody tyka .... ale scala fakt akosi nic moc pritom som cakal ze bude pod kazdou lampou na parkovisku.. houby... to skor tam dnes vidis uz corollu pripadne clio ci vitaru sportage a pod....
Na to narážím, že to ani nejde v normálním životě zaměstnaného člověka s rodinou stihnout. I kdyby mu ta auta vozili přímo domů. Já jsem pravděpodobně ve svých 50 letech neviděl tolik modelů aut ani v prospektu, natož naživo. Ale Ozzman je všechny zná ze sedadla řidiče, v nejhorším případě pak spolujezdce.
mna by zaujimalo co on pracovne robi... lebo aj ked sa pokrajam tak nemam tu moznost skusat a testovat kazdy tyzden nejake nove auto na trhu tak ako on ( a to mam pritom hodne flexibilnu pracovnu dobu ) .... lebo on zda sa uz sedel a jazdil vo vsetkych autach na trhu... kedy to vsetko stihol netusim ( ved mozno je to nejaky tester a novinar len sa neprizna ) ale zavidim mu to v dobrom ... to ano
K čemu vlastně bude model Scala, když nástupce Fabie bude ve všech parametrech větší? Navíc jak dorazí kombi, tak už to vůbec bude postrádat smysl. Je to vidět i na prodejích.
za mna su scala alebo kamiq este maskou ok ale uz napriklad octavka je maskou nekukatelna suhlas... tam jej to proporcne vobec nesedi..... fabia ale bude uzsia mensia baculatejsia tak snad ta maska tu bude lepsie stvarnena ako ten splosteny nekukatelny face na octavke....
a zrejme tiez mozeme cakat zdrazenie fabie suhlas... co nove auto v poslednej dobre to uz neraz aj o par tisic eur drahsie jak predchodca ( vid napr mazda 3 civic jazz golf leon octavka a pod ) ... sila... a aj tu uz cakam aspon o tisic eur drahsi zaklad ako predchodca.. ved uvidime...
Jedno vím určitě, bude dražší než současný model. Taky asi bude mít širokohubou masku, která se mi nelíbí na současné faceliftované Fabii III, nebo Octavii a Scale.
Opravdu se tak stydíte to auto ukázat? Tak asi máte proč. (mluvím ke Škodovce, nikoli k redakci)
Edit: Vsadím se, že Ozzman už v tom jel... ne tak ještě ne, ještě je na obědě