Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford chce v Evropě přejít výhradně na elektrický pohon. A nečekaně brzo

Další značka oznámila plán přechodu na čistě elektrický pohon. Po Smartu a Jaguaru, který plán oznámil tento týden, něco takového chystá také Ford. Ale jen v Evropě.
Zpět na článek
Avatar - Sumi2000
22. 2. 2021 23:22
Elektromobily nikdo nechce
FORD se zbláznil, podobně jako Jaguar a Land Rover.. To si koupí pár Elektro magorů a jinak nikdo. To budou dotovat donekonečna? S tím legračním odjezdem? Potřebuji jet 1000 km na hory nebo k moři bez tankování.. A určitě ne elektrické autíčko :no: ;-)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2021 23:16
Re: sak jo
Neschopní mantáci který neumí vyrobit jediný pořádný osobák, na kterém by neprodělali gatě a žijou z F řady pikapů a Mustangu, což je sakra málo si nic jinýho než smajlíky nezaslouží.
Avatar - Ozzman
18. 2. 2021 21:14
Re: Príslovie
Myslíš tetičku Hamunu? :D Já vím, že ho to štve, ale to sloučení těch dvou profilů je fakt záhada :D
18. 2. 2021 17:34
Re: sak jo
https://www.tesla.com/cs_CZ/drive

Vzhledem k tomu, ze jsou ve skladovkach predvadecky, tak by to nemel byt problem.
V Cesku.
Avatar - speedfred
18. 2. 2021 16:43
Re: sak jo
Chcel by som si požičať nejakú predvádzačku.U Tesly majú nejaké voľne autá alebo zase dostanem iba odkazy kde si môžem požičať ale za peniaze?
U iných značiek s tým není problém ísť vyskúšať, prip požičať nejaký model.
Avatar - speedfred
18. 2. 2021 16:39
Re: Príslovie
Není dôvod.
Na HL mám iba jednu pani či čo to je🤔
Avatar - Ozzman
18. 2. 2021 14:31
Re: Príslovie
Přeci tě v tom nenechám ;) :D Snad si mě nezablokuješ jako Fostek :D
18. 2. 2021 13:42
Re: sak jo
Zase ten tvuj debilni smajlik.
Pod udalosti na ktere je toho pramalo k smichu.

Jaka ze znacka podle tebe nezkrachuje?
Tesla? ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 12:42
Re: Elektrifikace
V Texasu "za účelem zimy" vyskočily ceny elektřiny o 10.000% - tedy na více, jak STOnásobek, 4 miliony lidí byly bez proudu.

Ještě štěstí, že zdejší orální elektrofilové TAK JISTĚ vědí, že je to fejk a faul a ruská propaganda :D :D :D
Avatar - Barrichello
18. 2. 2021 12:29
Re: sak jo
Ford akorát brzo zkrachuje, zejména jeho evropská divize. A to samé Jaguar :-)
Avatar - Barrichello
18. 2. 2021 12:21
Re: Ford si podřezává větev ...
Švédi chtěj nahodit zpátky reaktor, hehe

https://www.novinky.cz/…reaktor-40351346
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 12:00
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Ano, reaguješ přesně tak, jako dominikán, komsomolec, člen Ádovy mládeže a svazák, když se jim někdo pokoušel vysvětlit, že to, co propagují a prosazují, je čirá zvrácenost.
Včetně těch canců o ultrapravici.

Tak si už konečně KUP ten elektrorobertek, co po něm tak toužíš - a dokaž, že jsi věren svým idejím i v praxi a ne jenom na hubě. Pak budou mít tvé vyprávěnky větší hodnotu, nežli má použitý toaletní papír

Edit:
Jsi sto si uvědomit (ty "ultrapravičáku" ) a pochopit, že režimy, které mají ve XX. století "na kontě" nejvíc mrtvol a násilí (nejen) proti vlastnímu obyvatelstvu, byly prakticky všechny levicové?
SSSR, Třetí říše, Čínská kulturní revoluce, Rudí khmérové - všechno levičáci, brodící se až po kolena v krvi :no: :no: :no:
18. 2. 2021 11:41
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Zajímavý je, že tebou zmiňované praktiky, jsou bližší.. tobě.

Přemýšlej. ;-)

Znovu s úpravou pro tebe:
Srovnávat ideologii čisté rasy, jejíž teorií i praxí bylo vyhlazování všeho neárijského a striktní zákaz mezirasového soužití, inkvizici, nebo komunistické procesy s ekologickým smýšlením, je nechutné a imbecilní zároveň...
:no: :no: :no:

''Společně s antifeminismem se antiekologické myšlení stává jedním z pilířů světové ultrapravice. Bolsonaro dal v Brazílii deštný prales těžařům, Trump odstoupil od Pařížské dohody, ale na popírání klimatické změny sází i třeba ultrapravicová strana Finové v jinak ekologicky naladěném Finsku.''

I v této citaci se píše, že k hnědému smýšlení mají blíže ODPŮRCI ekologie.
:-O

Je mi tě vlastně líto. Ty jsi se mýlil asi ve všem.
A Ford je poslední hřebíček do tvé diskuzní rakve.
:D :D :D

Teď už čekám z tvé strany jen urážky a ideologické nesmysly.
Nehodlám s tebou dál ztrácet čas.
Žij si dál ve svém kognitivně zkresleném světě.
Čau
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 11:29
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Víš, Done,
stvoření jako jako ty (jedinci, kterí jsou nezpochybnitelně přesvědčeni o své vlastní pravdě a o tom, že mají svatou povinnost svou pravdu prosazovat a ostatním vnucovat všem, vždy a všude) jsou součástí lidstva odnepaměti.
Ve středověku bytosti tobě podobné oblékaly kutnu dominikánů a své odpůrce upalovaly, kterýžto zvyk se udržel až hluboko do novověku.
Ve 20. letech jedinci tvého druhu s nadšením budovali "lepší zítřky" v Sovětském svazu, ve 30. letech s písní na rtech budovali třetí říši a v 50. letech budovali pro změnu socialismus nejen u nás. Jedněm, druhým i třetím bylo úplně jedno, jaké škody uskutečnění jejich obskurních idejí přinese. Nejen, že jim to bylo jedno, ale byli na to destrukci "starého světa" dokonce hrdí.
Byli zvrhlí, odporní a zvrácení - tak jako ty
18. 2. 2021 11:26
Re: sak jo
Přesně tak.
Bohužel, zdejším diskutérům se to těžko chápe, vzhledem k jejich diskuzní historii.
Jerry se spletl, no život jde dál. Příště už bude moudřejší.
A pochopí, čí názory mají větší váhu. :-!

Tohle je pro mě zadostiučinění.
:yes: :yes: :yes:

Ford
:yes:

Takže teď už jsou podle nich jen idioti po celym světe, GM, Ford, Jaguar, VW.
:D :D :D

PS Ford vždy uměl podvozky, když to spojí s elektrickým (a zadním) pohonem, bude to paráda.
Elektro jede. Odpůrci jen kopou a prskaj. :D

PPS Jaká že je nejhodnotnější automobilka světa?
18. 2. 2021 11:04
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
http://www.zabanaprameni.cz/…e-nejvetsi-nacek

''...se veřejně vyznal, že mu ekologie, multikulturalismus a rovnost pohlaví připomínají nacismus, tedy ideologii zodpovědnou za největší etnickou čistku v dějinách Evropy. Srovnávat ideologii čisté rasy, jejíž teorií i praxí bylo vyhlazování všeho neárijského a striktní zákaz mezirasového soužití, s multikulturalismem, jehož tezí a praxí je mírové soužití kultur, je nechutné a imbecilní zároveň..''
:no: :no: :no:

''Společně s antifeminismem se antiekologické myšlení stává jedním z pilířů světové ultrapravice. Bolsonaro dal v Brazílii deštný prales těžařům, Trump odstoupil od Pařížské dohody, ale na popírání klimatické změny sází i třeba ultrapravicová strana Finové v jinak ekologicky naladěném Finsku.''
Avatar - Barrichello
18. 2. 2021 11:01
Re: Vypadá to,
tohle sou jiný Blackouty šmudlíku, to je Texas a Rakousko :-) :-) :-) To na hoax nesvedeš, nemáš šanci, je to potvrzené zástupci energetických spoelčností, je to v asi 900 světových médiích typu mainstream, nemáš šanci.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2021 10:59
Re: Vypadá to,
výrobní cena litru nafty je cca 4 kč, a benzínu cca 5,50. Zbytek sou daně.

Co tam máš dál šmudlíku zelenej? :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
18. 2. 2021 10:58
Re: Elektrifikace
Bolševik se nerovná komunista. Bolševik je mnohem horší jak komunista a je jedno zda zelenej nebo rudej. A právě Vy, zelení bolševici máte manýry těch rudých a podporujete pavědu jako Stalinisti podporovali Lysenka a další.

A dopadnete stejně jako oni :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
18. 2. 2021 10:56
Re: Ford si podřezává větev ...
že by to bylo tím, že ty elektromobily nikdo nemá? Dneska sem za 33 km potkal 2 Tesly 3, jinak nic, zato sem potkal jedničkovou Oktávka s SPZ AKI, to už je dobrej veterán :-) Trojkovýho Passata dokonce 4x a bomba na závěr Fiat Tempra :-)
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 10:50
Re: sak jo
Promiň I-paci, ale nemohu souhlasit
Auta se spalovacími motory neubývají proto, že o ně zákazníci nemají zájem, ale proto, že jakésik "regulační komise" vyhlašují stále šílenější "eko-limity" pro výriobu a stále větší pokuty za jejich nedodržení

Kdybych přijal Tvůj příklad VHS a CD - pak by musela koncem 90. let existovat komise, která by všem výrobcům zvukových a filmových nosičů stanovovat limity, kolik plastu se smí spotřebovat na jeden jejich výrobek. Výrobci kazet by byli povinni dodržovat "páskové limity" a výrobci CD by s těmi limity mohli obchodovat...
Avatar - speedfred
18. 2. 2021 10:41
Re: Príslovie
Tak ja už také nejaké auto mám a mal som nutkanie aj ho predať, ale asi nie nič sa predávať nebude.
PS: Forda mám tiež a zatiaľ ma nenehal v štichu (ťuk,ťuk). Čakal som či Ozy priletí.😎
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2021 10:11
Re: Príslovie
Představ si že bys byl teoreticky tak chytrej jako si v reálu žvanil ;-)

Hele co ty a základní škola https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ nic? Už tehdejší učivo nechápeš? :-O

Hele NIKDO NIKDO NIKDO neodpověděl tak třeba to dáš ty (bajkař NEJVĚTŠÍ) Na kolik let odhaduješ přechod na BEZ emisní auta BEZ potřeby ropy? Jedno jestli nakonec bude (nej)víc na elektřinu a kolik jich bude vodík prostě BEZ ropy? U nás v malém relativně vyspělém státě = kolik odhaduješ (desítek) let?
18. 2. 2021 10:05
sak jo
novej elektrickej Mustang se celkem povedl, teda az na tu desnou obri obrazovku na vejsku podle Tesly S, to si mohli odpustit a udelat to mensi a normalne nalezato, celosvetove neni moc dobrej vyhled na to ze by jen ICE nejak uspeli a budou postupne ubejvat v nabidkach vsech automobilek po celem svete, proste podle toho jak o to budou mit nebo nebudou mit zakaznici zajem, takze Ford proste jen reaguje jako kazda jina firma ktera se zodpovida akcionarum

kdyby to Ford nezacal delat timto smerem, tak si mozna na konci tohohle desetileti ani neskrtne a nic neproda, ono to prohlaseni s elektrifikaci do data 202X a BEV do data 203X do 2-3 let prijde i pro USA a Cinu :-!

ICE se proste dostavaj do pozice VHS ve svete digitalnich medii, nase deti to prposte uvidej jen jako nejake retro vhodne pro ojetiny a veterany, ale jako nove auto jim to jiz nebude davat smysl

jen tak pro zajimavost, vyhled energetiku z CEZ, EON a PRE je, ze do roku 2030 bude jen v CR cca 9 tisic verejnych rychlich nabijecich bodu nad 100kW a prez 50 tisic verejnych pomalych nabijecich bodu 7-22kW :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 09:14
Re: Príslovie
V době "předkovidové" jsem se vcelku pravidelně setkával s cca 10 lidmi, kteří byli nuceni v práci používat elektromobil... Spokojen s ním nebyl ani jeden - a to právě z důvodů, které popisuješ :no:
Avatar - Ham.
18. 2. 2021 09:13
Re: Vypadá to,
Rozhled mohou mít jaký chtějí, ale v dnešní nejisté době vsadit budoucnost velké firmy na jednu jedinou kartu je prostě hazard nejhrubšího zrna minimálně s jejich akcionáři a zaměstnanci. A kdo měl jaký rozhled si povíme za 10 let.
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 09:09
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
(1) Nepiš aktivistické k0k0tiny
(2) kup si už konečně (ale za své) ten tvůj vysnívaný elektrovehikl
a nebudeš tady za elektro-positive pitomce

Ale abych ti udělal radost, přiznávám, spletl jsem se. Zpočátku jsem se domníval, že jsi vcelku rozumný člověk.
Za tento NAPROSTO CHYBNÝ předpoklad se ti co nejupřímněji omlouvám
Avatar - Jerry.Gunman
18. 2. 2021 09:05
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
V posledních 100 letech naše země zažila dvě odpudivé totality - socialismus hnědý a socialismus rudý. Proč je tak obtížné pochopit, že nechci, aby moje děcka zažily socialismus zelený, který je neméně odporný?
18. 2. 2021 09:04
Re: Príslovie
Taky nechápu.. většinu aut kupují firmy a měsíčně najezdí tisíce kilometrů..

Fakt reálně začíná hrozit, že lidi v práci vyfasují elektromobil za 2 mil. (protože nic jiného na trhu nebude), který zaparkujou před barákem a půjdou na vlak, protože prostě jejich služebák nebude schopen tu porci kilometrů ujet.

A když náhodou ujede a já večer dojedu domů.. co potom? To budu jako služební auto nabíjet doma přes noc na vlastní náklady? A kdo bydlí v paneláku, tak si vyhodí kabel z okna?

Budoucnost je velice temná.. asi je nejvyšší čas koupit nějaké rozumné auto a to si opečovávat, aby vydrželo alespoň 20 let.
18. 2. 2021 08:44
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Jde mu o to, ze treba tenhle clanek jasne dokazuje, jak moc se pletl v hodnoceni Tesly a elektromobility obecne.
Vlastne vetsina toho, co zde vypotil v diskuzich (temer veskery jeho urazlivy plevel) se ukazala jako velky FAIL.

Tak mu zbyvaji jen urazky a kopani okolo sebe jako male decko.
Na to aby napsal: "Chlapi, meli jste pravdu.", na to Jerry proste nema.
:no:

PS GM konci s ICE 2035 (taky EU???), Audi 2030, Jaguar dokonce 2025.
To je uplna kampan proti Jerrymu.
:D :D :D

PPS Doufam, ze me ma na HL, nejsem na jeho arogantni urazlivy komenty zvedavej.
18. 2. 2021 08:39
Re: Príslovie
A nie je to fuk, kde a prečo ho necháš? Vlakom späť tak či tak. To sa nezmení. ;-)
18. 2. 2021 08:37
Re: Klídek ...
Prečo robiť veci draho a jednoducho, keď to ide aj zložito a ešte drahšie?
18. 2. 2021 08:36
Re: Ford novinky
Hej, nemali by sme ti na oplátku zaspamovať ten tvoj web, čo tu s ním stále smrdíš?
18. 2. 2021 08:33
Re: Vypadá to,
Nemyslíš , že vo Forde vedia viac a majú v obore trochu širší rozhľad ako ty? ;-)
18. 2. 2021 08:30
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
A o čo ide tebe? O ničom inom ako o tom, aká je to ekonomická sebevražda, asni nepíšeš.
18. 2. 2021 08:28
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
A čo ťahá automotive teraz? Iba výroba a predaj áut to tiež niesú.
Avatar - Ozzman
18. 2. 2021 08:25
Re: Príslovie
Nebo budeš muset zpet vlakem, protože necháš Ford na nabíječe...
18. 2. 2021 08:24
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Kto chce psa biť, palicu si nájde. Štát keď príde o nejaký zdroj príjmov, logicky vždy hľadá nejaký ďalší.
18. 2. 2021 08:20
Re: Ford si podřezává větev ...
No herec, nie? Miroslav Donutil. ;-) :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 23:31
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Ale prdlajz.
Spotřební daň na PHM je jeden ze stabilních zdrojů pro státní rozpočet - a stát ji nastavuje v takové výši právě proto, že ví, že PHM jsou pro ekonomiku naprosto nezbytné a tudíž se platbě této daně téměř nelze vyhnout
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 23:23
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Ano, a kdo je mrtvý, již do ovzduší nedodává tolik "škodlivého" CO2
Leč nemohu se zbavit dojmu, že tento způsob "ekologie" je nadprůměrně blbý i na kované greténisty
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 23:21
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
"Známe", "víme"... jedná se u tebe jenom o plurál majestaticus anebo už jde o rozdvojení osobnosti?

Ale neostýchej se a projev názor všech svých osobnstí :D
Proč se domníváš, že zrovna rudo-zeleným socialistům o moc a prachy nejde?
Máš snad pocit, že se nějak výrazně odlišují od jiných totalitních socialistů odlišných barev?
Avatar - speedfred
17. 2. 2021 22:35
Príslovie
Fordom tam a vlakom späť už platiť nebude, pretože na baterie nezájdeš ani tam. :-[]
Avatar - Mikesus
17. 2. 2021 22:33
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Podle sebe soudím tebe. To známe, takže víme o co jde tobě.
Ted by mne zajímalo, podle čeho jsi poznal, že jim všem jde o peníze.
Avatar - Mikesus
17. 2. 2021 22:31
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Tak z tohohle pohledu ekologičtější je . Nikam nedojede, takže nespotrebuje tolik energie na cestování. :D
Avatar - Mikesus
17. 2. 2021 22:26
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Ja bych to neoznacoval jako spotřební daň. Ta byla zavedena z důvodu snížení spotřeby daného výrobku, protoze vysai spotřeba nebyla z nějakého důvodu žádoucí. U alkoholu a cigaret to je vliv na zdraví, u phm to je dopad na prostředí, zdraví a hlavně spotřeba strategické suroviny.
Elektřina se pomalu také stává strategickou, ale vyrobit ji není takový problém jako ropu. Takze zdanena je emisnimi povolenkami ( dopad na prostředí ) a podporou oze. To je jako bys u PHM dal příplatek na podporu vodíku nebo infrastruktury pro EV.
17. 2. 2021 22:22
Re: Klídek ...
S vodíkem nemám problém, Toyota dokázala, že to může fungovat. Za nesmysl považuji "bateriovou" elektromobilitu.

Volil jsem kandidáty ANO, ne pro ty konkrétní lidi, i když Charanzová mi nevadí, Jourová jo, ale už se s tím nedalo nic dělat ... ale proto abych podpořil svým hlasem hnutí ANO a pana premiéra.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 21:55
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Pravil makroekonom = co zamachroval a poplet si i ekonomii s ekonomikou = to ví i středoškolák
Viz já 21:52 a :53 a :54
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 21:54
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Jak by to prospělo diskuzím = vstup do diskuzí na veřejná fóra = IQ test s 3ciferným číslem. Takže sbohem Jerry
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 21:53
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Viz já 21:52 vem si jak by prořídly diskuze. Soukromě si to s někym svý úrovně klidně dál plácej
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 21:52
Re: Vypadá to,
Tebe ty opravy nesmyslů cos tady napsal NĚJAK vzaly = hele řešení je snadný = blb s IQ pod 100 zákaz blekotat veřejně svoje blbosti = tak sbohem Jerry ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 21:25
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
No a Greténští sůdruhovia přišli s genitálním nápadem, že lepší, než tohle je elektrovehikl, který stojí mega a více, který za optimálního počasí ujede i 300 km a musí se nabíjet 8 hodin :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 21:18
Re: Vypadá to,
Diskutovat s mentálně momentálně monumentálně postiženou hamůňou / kylií je ztráta času, to dřív naučíš hada stepovat, nežli ha=muňka=sakra něco pochopí :no: :no: :no:
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 21:16
Re: Evropská budoucnost osobních automobilů?
Elektrok0k0tům nějaké klima a životní prostředí neleží ani u zadku.Jediné, o co jim jde, jsou prachy a moc.
Jako doposud všem socialistům všech barev - černé, hnědé, rudé - no a teď i zelené
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 21:15
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
:yes: :-!

Hele BACHA už zase SOUHLAS ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 21:13
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
2 Arese
To, co popisuješ, to se již začíná dít ...
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2021 21:13
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Že by se spotřební daň na kWh elektřiny konečně snížila? Já jsem pro.
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2021 21:13
Re: Ford si podřezává větev ...
Že by se spotřební daň na kWh elektřiny konečně snížila? Já jsem pro.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 20:59
Re: Klídek ...
Hele ty si byl taky za školou, když se učilo o ropě? Rozvoj něčeho co NENÍ na ropu = je docela nutnost. Tak co jinýho bys místo vodíku a elektřiny využil ty? Kvízová otázka na kterou NIKDO NIKDO NIKDO neodpověděl je: Na jak dlouho odhaduješ přechod na BEZ emisní auta BEZ potřeby ropy u nás, v malý docela vyspělý zemi?

Hele VŮDCOVÉ EU = ty chodíš k volbám? Koho si volil do europarlamentu a koho u nás?
ANO Jourovou protože nezvlád(a)la český ministerstvo poslal premiér (dřív vicepremiér) co nespí https://echo24.cz/…dokaze-spat-mene tak koho si volil = jestli se za to nestydíš
17. 2. 2021 20:55
Klídek ...
Jsem v klidu, tohle prohlášení Ford nestálo nic, současným Vůdcům EU pohladilo ego, už opravdu věří že poroučí větru dešti ... a do roku 2030 se toho ještě stane ... a rozvoj elektromobility to určitě nebude.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 20:53
Re: Vypadá to,
Došlo ti to s tou výší daně? Nafta za (třeba) 60 kč? Až TAK je proti elektřině zvýhodňovaná?

Co dotování nafty vůči benzínu? To někteří dodnes nedali = co ty? ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 20:52
Re: Elektrifikace
Problém je že (pravý myšlením) bolševik komunista JSI TY = možná se zeleným mozkem nevim

Tak už si vyřešil tu ZÁSADNÍ OTÁZKU viz já poslední odstavec 18:19? Až to dáš zkus vedle toho dát SVŮJ odhad jak dlouho vydrží ropa. Až to dáš zkus k tomu přidat fakt (co zná dítě ze ZŠ) že tu ropu POTŘEBUJEME na věci kde jí neumíme nahradit. Nepřál se ti mozek? Tak CO ti VYŠLO?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 20:49
Re: Ford si podřezává větev ...
Přesně = a ať sem kde sem VŠUDE a (skoro) VŽDYCKY je tam místo k nabíjení = ale to víš sám ;-)

Je fakt že tu a tam narazíš na Barika = co stojí na místech pro maminy invalidy nebo dokonce https://www.autorevue.cz/…-stacilo-mu-lano lidí jako ty sou spousta

Hele už si vyřešil rébus JAK DLOUHO BUDE TRVAT PŘECHOD na auta bez emisí BEZ nutnosti ropy = tady u nás v malý relativně vyspělý zemi?
Avatar - Mikesus
17. 2. 2021 20:15
Re: Ford si podřezává větev ...
Jen bude potřeba lidi donutit EV koupit. No a pak ještě zdanit, protoze ti ma mnohem nižší spotřebu než ice.
17. 2. 2021 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2021 19:47
Re: Ford si podřezává větev ...
jo, 2 nabíječky u Globusu kde jinak parkuje 700 aut :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
17. 2. 2021 19:46
Re: Vypadá to,
Těš se na kilowatku za 9 kč, a stavební proud za 22 :-) :-) :-) :-) Brzy realita
Avatar - Barrichello
17. 2. 2021 19:44
Re: Elektrifikace
zalez zelený bolševiku :-) :-) :-)
17. 2. 2021 19:43
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Celý automotive ne, to je jasné.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2021 19:41
Re: Ford si podřezává větev ...
Ford neumí vydělat na ničem jiném než SUV a pikapech, takovej druhej Jaguar. Tak to zkouší na EV způsob, ale zkrachuje taky :-)
17. 2. 2021 19:36
Re: Ford si podřezává větev ...
Jak už jsem psal. Evropské státy nebudou vědět, co s penězma. Čekají nás zářné zítřky.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:32
Re: Vypadá to,
No jestli myslíš v procentech = tak JO :*)

Výsledná cena elektřiny je ca 4násobek výrobní ceny = co totéž udělat totéž s naftou? Cena nafty bez daní je aktuálně asi 16 korun = tak co bys řek ceně na pumpě třeba 60 korun za litr? :-O :D :-!
Avatar - Mikesus
17. 2. 2021 19:29
Re: Ford si podřezává větev ...
A víš o tom, ze na dieselu je nižší daň než na elektřině, kterou používáš nejen na nabíjení EV
17. 2. 2021 19:29
Re: Vypadá to,
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:28
Re: Vypadá to,
To cos napsal NEMÁ moc logiku = JAK jinak bys to chtěl dělat? Viz místní diskuze = spíš VĚTŠÍ ČÁST to (učivo ZŠ) nechápe

Děláme to tak s emisema už 62 let my v Evropě 51 = ale NA JAK DLOUHO ODHADUJEŠ náš český přechod na BEZ emisní auta (jedno na co pojedou) BEZ ropy? Na kolik (desítek) let? Odpovíš???
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:26
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Viz já 19:25 ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:25
Re: To je nápad
No viz učivo už ZŠ = problém by byl spíš VYTVOŘEN :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:24
Re: Ford si podřezává větev ...
Tam to mělo svou logiku = tvoje odmítání učiva ZŠ moc logiku nemá
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:23
Re: Ford si podřezává větev ...
Kdybys furt neplácal = jo protože před 40ti lety nevsadila na diesel do osobních aut ale na hybridy = tak nemusí tak nahonem EV jako VW

A narozdíl od VW už dávno dělá jak na vodíku tak ale i na EV https://autobible.euro.cz/…-se-za-15-minut/ a k skoro kompletnímu portfoliu hybridů přidává po letech kdy je EV C-HR (u nás jen https://automix.denik.cz/…xus-ux-300e.html ) má https://electrek.co/2019/06/07/toyota-electric-car-images-accelerate-plan/
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:20
Re: Ford si podřezává větev ...
Dík jak se mě snažíš cituvat = jen si to pomotal: Dotování NAFTY je nutný ukončit! To byla slepá cesta = to že DOUBLE SLEPÁ protože jízdou na naftu spotřebováváš víc ropy než na benzín = s tím ses už vyrovnal?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:18
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Viz já 19:08 = tu elektřinu CO POUŽÍVÁŠ abys měl v nádrži naftu? :-)

Je to tak = masové rozšíření nafty do osobních aut postavené na DOTOVÁNÍ = byla slepá ulička :-|
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:15
Re: Ford si podřezává větev ...
Viz já 19:08 = a SOUSTŘEĎ SE na ty slova za = ;-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:14
Re: Vypadá to,
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
17. 2. 2021 19:13
Re: Ford si podřezává větev ...
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:12
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:10
Re: To je nápad
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:10
Re: Elektrifikace
Viz já 19:08 :-)

EDIT hele co ty na FAKT že jízdou na benzín máš MENŠÍ spotřebu ropy než na tvou doporučovanou naftu?? Která navíc POTŘEBUJE cenově zvýhodňovat, aby vůbec byla konkurenceschopná vůči benzínu?

Hele tu DRSNOU REALITU že skoro bez nadsázky auto jede na
a) buď na elektřinu
b) nebo na stejnou elektřinu PLUS ROPU (a všechno co znamená jí najít těžit přepravovat zpracovat znovu přepravovat a pak elektřinou tankovat)?

Určitě radši to (daleko DRAŽŠÍ) elektřina PLUS ropa? Téma BEZ emisí vs sakra emisní rej od těžby po to co leze z 2 miliard výfuků (no asi víc spousta aut má víc výfuků :D )
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:09
Re: Elektrifikace
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:08
Re: Ford si podřezává větev ...
Tobě to nikdy moc nemyslelo = myslíš zdanit tu elektřinu kterou UŽ DNES POUŽÍVÁŠ abys měl naftu v nádrži? ;-)

Pro začátek by stačilo to o co se před lety snažily parlamenty evropy = srovnat daňové zatížení benzínu a nafty (a ukončit její ZVÝHODŇOVÁNÍ až 9 kč/litr
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:08
Re: Elektrifikace
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 19:08
Re: Ford si podřezává větev ...
Tak kde parkuješ? Nabíječka je už i u nás (jsme v dobíjecí infrastruktuře na chvostu Evropy) u Lidlu, Globusu prostě všude

MĚ iD.4 fakt nebere = souhlas že VW nešly spalovací motory a zrychleným přechodem a investicí 4 biliony honem honem do EV se to moc nezlepšilo ;-)

Ale jet s dnešním elektromobilem Praha Brno a zpět = už teď NENÍ problém (musíš ho chtít hledat) plus je VELKÁ šance že baterie se budou dál zlepšovat = a je fuk které z projektů se nakonec uplatní https://autobible.euro.cz/…-se-za-15-minut/

Ale to co zmińuješ sou v zásadě nepodstatný detaily = viz poslední odstavec na který sei NEodpověděl = tak NA KOLIK (desítek) LET to odhaduješ??

Bojuješ za to aby tvá vnoučata jednou jezdila JAK TY chceš? ;-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:07
Re: Ford si podřezává větev ...
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:07
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - Ada je zase tady
17. 2. 2021 19:06
Re: Ford si podřezává větev ...
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2021 18:59
Re: Vypadá to,
Kdyby to nešlo, tak to nemusíme vynucovat legislativně.
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2021 18:58
Re: Ford si podřezává větev ...
Blbost, když jsem někde pracovně, tak nestojím u obchoďáku, a ten tvůj id.4 sotva dojede na druhý konec D1. Ne, stát u nabíječky není efektivní.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:56
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Jj aha tak to jo = a teď to vymyslíš JAK SI TO VYMYSLEL = že přechod na auta bez ropy, odsere učitel a doktor?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:55
Re: Ford si podřezává větev ...
No já https://www.tesla.com/cs_cz ale ty https://www.autorevue.cz/…z-skoda-enyaq-iv nabíjí se když stojíš na parkovišti nebo obchodním centru a nejvíc samozřejmě doma případně v práci

Je to celý DRTIVĚ EFEKTIVNĚJŠÍ a LEVNĚJŠÍ = tebe ale žádný širší souvislosti nezajímaj. Jen NA TOHLE SEM ZVYKLEJ. Nezajímá tě ani to školní učivo co ví malý dítě = ropa dojde

Na KOLIK LET ODHADUJEŠ KOMPLETNÍ PŘECHOD ČESKÝHO VOZOVÝHO PARKU na auta BEZ emisí rsp. BEZ ropy?
17. 2. 2021 18:53
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Na automotive je napojeno mraky lidí úplně z jiných oborů. Časem to pozná i učitel nebo zdravotnictví.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:51
Re: Vypadá to,
Jo = vono to totiž (bez ironie) moc jinak NEJDE
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2021 18:49
Re: Vypadá to,
Takže řešení = budeme prodávat auta za 800 místo za 400, ačkoli neexistuje ani infrastruktura pro jejich nabíjení?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:48
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Klídek už sem se přiznal = viz 18:45 ;-)

Ale pro makroekonomický závěry MUSÍŠ mít data = a proto se vymívám protože je NIKDO z těch PLÁCALŮ ŽVANILŮ BAJKAŘŮ co dělá závěry který sou složitý i když ty data máš = nemá :-)
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2021 18:47
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Náhradní díly určitě neutáhnou automotive.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:45
Re: Ford si podřezává větev ...
Přiznejme se = můj obor si URNA zvolila jako pokusný už dávno = a velká část firem má hybridy už v druhé genraci. Arese a spol to prostě prokoukli = není šance je obelstít :-)

Mě zmákli tak že hybridní plánuju i příští auto a to další dost možná už elektrický nebo vodíkový ;-)

Už aby vlítli i na ně = a my tady nemuseli bránit ty ekofašisty levicový fandy ekologie atd :*) :-!
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2021 18:44
Re: Elektrifikace
Ty o ní víš úplné lejno, takže ti i věřím, že v pohodě jsi.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:43
Re: Vypadá to,
Jak NEvychází = za těch 62 let a 51 evropských = se emise (nejen) aut SET SAKRA snížily = takže snad JEDNOZNAČNĚ VYCHÁZÍ = PROČ si napsal opak??

Tobě školní učivo že ropa dojde = přišlo jako šílená sekta?? Fakt? Povídej..

Ty máš znalosti posoudit "budoucí kolaps evropské ekonomiky"? Sám se v tom malinko vyznám a mám v okolí lidí s písmenkama i za jménem = ale tak dobrý jako se popisuješ ty nejsou. Seš fakt tak dobrej makroekonom? Nebo spíš = totální naprostej žvanil = z praxe vím že často i bez maturity

Jj EV způsobily blackout už https://en.wikipedia.org/…blackout_of_1965 :*)

Co myslíš když to teď zvažuješ = jsi Neználek bez znalostí = nebo TAKOVÉ BOREC že ze své výše vidíš kolik (vzdělanějších) lidí na světě je reálně znalostmi chápáním POD ním
Tak co a) nebo b)? :-)
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2021 18:42
Re: Ford si podřezává větev ...
Poraď mi ten elektromobil, se kterým otočím Brno-Prahu 130-150 km/h, aniž bych v pracovní době stál u nabíječky. Cena do milionu.
17. 2. 2021 18:37
Re: Vypadá to,
Jo, na to někteří ekologičtí fanatici sází již od 60. let, ale nějak jim to nevychází. Je to stejné, jako u těch šílených sekt, co furt čekají konec světa a ono zase nic. Tak jejich vůdce stanoví nové budoucí datum a tak pořád dokola... :-[] Jedna jistota tu ale přece jen je - budoucí kolaps evropské ekonomiky a hlavně automotive se již opravdu blíží...
P.S. Pokud se automobilový elektrofašismus EU v Evropě opravdu prosadí, budeš tu mít Hammuno jinou jistotu - že brutálně zdraží elektřina a že při tuhých zimách některé evropské země nemime blackout! Už se těšíš, zelený neomarxistický naivko? :-O :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:36
Re: Elektrifikace
Ano = tohle u (naštěstí nejen) mě OPRAVDU NEHROZÍ ;-)

Bohužel to není chytře ale (viz já 18:19) opravdu jen opakování ruských hoaxů = dokonce ODPORUJÍCÍ běžným znalostem = netřeba nějak speciálně chytrého ale PRŮMĚRNÉHO člověka

Ty snad nevíš že levičák NESNÁŠÍ ekologii atd.? Prostě viz já 18:19? Je to bohužel spíš boj NEznalých proti vyspělému světu. Protože když nechápeš co se děje = je snazší říct že OSTATNÍ jsou mimo (nebo)?
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2021 18:36
Re: Vypadá to,
No, jestli umíš vyvinout kompletní modelovou řadu za rok, divím se, že dávno nejsi šéfem Fordu...
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2021 18:34
Re: Ford si podřezává větev ...
Kdo je donutil?
17. 2. 2021 18:32
Re: Elektrifikace
Ne to je nadšení z normálně chytře uvažujícího člověka. Ale neboj, to u tebe fakt nehrozí! :-[]
Avatar - Mikesus
17. 2. 2021 18:24
Re: Ford si podřezává větev ...
Proč byli nuceni kupovat hybridy?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:23
Re: Elektrifikace
Ten palec je NADŠENÍ z přesné citace ruských HOAXů? :-O ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:19
Re: Elektrifikace
Proč říkáš OPAK? Zrovna levicový politik = na znalosti vzdělání NIKDY NEDAL
A už vůbec ne ekologii = a právě TO všechno, dělá svět kterýmu (protože bez myšlení opakuješ hoax?) říkáš LEVICOVÝ

Nejde o to že motory samozřejmě furt znečišťují (byť po těch 62 letech opravdu o HODNĚ MÍŇ než když se před 51 lety přidala i Evropa) ale jde o to učivo ZŠ co všichni ZNÁME = jen někteří popíráme

Ekofašismus fakt ne = ale tupost na úrovni mentální retardace TO JE problém
Nemám potřebu urážet = proč ses třeba ty rozhod popírat vzdělání a znalosti úrovně základní škola?

Takže zopakuju JAK JINAK (než elektřinou, vodíkem možná trochu plynem i když ten taky dojde) bys to řešil TY?

A na jak dlouho NA KOLIK (desítek) LET odhaduješ u nás v malé docela vyspělé zemi přechod na auta BEZ emisí BEZ potřeby ropy? To že v mnoha zemích to bude trvat dýl = se asi shodnem
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:11
Re: Vypadá to,
Sázka na to že dojde ropa = je jistota už ze základky ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 18:08
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Jo kdybych jí dotoval já (a ne my všichni a sakra hodně) tak já bych s tou sumou fakt asi nevěděl co.. :D
Avatar - Ham.
17. 2. 2021 18:00
Vypadá to,
že zoufalé automobilky dělají zoufalé činy. V situaci, kdy nikdo neví co bude za pár měsíců plánovat za několik let čistě elektrickou budoucnost mi přijde podnikatelský sebevražedné. Podle mě je potřeba být flexibilní a být připravený na jakoukoliv variantu vývoje, sázka na elektřinu nemusí vyjít a co bude Ford dělat pak?
17. 2. 2021 17:44
Evropská budoucnost osobních automobilů?
Tak budou další auta v Evropě, tentokrát od Fordu, co budou mít půltunovou baterii, reálný dojezd kolem 350 km a cenou od milionu výš. Tak to je fakt to co v Evropě ještě chybí. Automobilky na evropském trhu se přísným emisním limitům zavedených vedením EU rozhodly podvolit, asi s vidinou, že budou prodávat auta lidem za milion, spíš však za milion a půl, místo konvenčních spolehlivých aut za 300 až 500 tis. Dokud nebudou automobilky vyrábět EV s dojezdem 800 km, s baterií o váze do 100 Kg slouženou z běžně dostupných prvků a látek, s dořešenou ekologickou likvidací a krátkou dobou nabíjení bez vlivu na životnost baterii se zaručenými 5 tisíci nabíjecími cykly a cenou EV kolem 500 tis Kč (v dnešních cenách), tak nebudou EV evropským trhem bez všemožných pokřivení akceptovatelná. Osobně EV pod uvedenými parametry beru jako velkou neschopnost automobilek a pouze snahu zbylých automobilek v Evropě dobře vydělat....
17. 2. 2021 17:44
Re: Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Na druhou stranu bude stárnout vozový park. A na udržování státnoucího vozového parku budou potřeba díly a mechanici, takže ten pokles pracovníků v automotive asi nebude tak výrazný. Horší by bylo, kdyby zakázali jezdit auty.
17. 2. 2021 17:40
Re: To je nápad
"Je to podle mě dobrá nabídka = ale je to drahý"
Tak to je epic :D :D :D
17. 2. 2021 17:39
Re: Ford si podřezává větev ...
Statistická data máš správná, ale závěry z nich děláš špatné.
Obecně během lockdownu větší pokles postihuje ty značky, které mají větší podíl soukromé klientely, respektive jednotlivců. A z logiky věci tyto značky nenabízejí moc dieselů, protože diesel je spíše volba fleetu.
Například Mitubishi skončilo s diesely v osobních modelech na evropském trhu už v roce 2018. Takže těžko lze meziroční lednový pokles v roce 2021 svádět na absenci dieselu.
Dále je potřeba vzít v úvahu, že statistická data jsou poněkud zkreslena tím, že některá auta bylo výhodné registrovat ještě v prosinci 2020 (elektromobily a paradoxně i auta s velmi vysokou spotřebou), nikoliv až v lednu 2021.
Na druhou stranu, úplné zrušení nabídky aut se spalovaím motorem může některým automobilkám přinést výrazný pokles prodejů. S tím souhlasím.
17. 2. 2021 17:19
Katastrofa Evropy v přímém přenosu
Toto historicky bezprecedentní pokřivení automobilového trhu nemůže skončit jinak než totálním kolapsem prodeje nových vozů a prudkým růstem cen ojetin. Současně v budoucích letech v EU výrazně poroste průměrné stáří vozového parku. Nové, žádané ultranízkoemisní spalovací vozy se na příkaz zločinných grétistů se zřejmě již za pár let přestanou vyrábět, ale drahé a vrcholně nepraktické elektrovehykly drtivá většina Evropanů samozřejmě odmítá. Zahraniční značky proto z Evropy postupně utečou a ty evropské pravděpodobně zkrachují. A statisíce pracovníků automotive skončí na dlažbě... :-O :-( :no:
https://www.autoforum.cz/…n-elektromobily/
Avatar - pradeda777
17. 2. 2021 17:12
Re: Elektrifikace
Kdyby do toho ekofašisté prostřednictvím levicových politiků nedrbali, tak by si to trh už dávno vyřešil sám. A navíc, moderní spalovací motory již ovzduší téměř neznečisťují. Ale s tím samozřejmě nemůžou ekofašisté souhlasit, protože dobře ví, že by to ohrozilo samotnou jejich existencí....jak prosté...
Avatar - WinDiesel
17. 2. 2021 17:10
Re: Ford si podřezává větev ...
Ale oni na tom Titaniku také křepčili do poslední chvíle, hypnotizováni svojí blížící se smrtí ...
Avatar - WinDiesel
17. 2. 2021 17:09
Re: Ford si podřezává větev ...
Toyota si vede dobře, to nerozporuji. Ale taky nenasedla na elektrického oře, vybrala si vlastní cestu.
Avatar - WinDiesel
17. 2. 2021 17:08
Re: Ford si podřezává větev ...
No když jsi v krachu tak je jedno jestli kvůli špatnému portfoliu nebo kvůli pokutám.
17. 2. 2021 17:08
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Až nebudeš dotovat naftu, tak nebudeš vědět z penězma.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 17:02
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Jo využily dotování nafty = i pro osobní auta. Jak dnes ví snad už každý byla to VELKÁ DRAHÁ CHYBA

S bonusem ZAOSTÁNÍ za světem = vývoj hybridů které umí lepší spotřebu (ropy) než diesly a BEZ zvýhodnění ceny paliva = nám utekl. Tak jsme světu dali aspoň https://www.idnes.cz/…018_automoto_fdv a sobě jedno osobní auto co umělo vypouštět z výfuku to samý co 10 autobusů = braVWo :yes:
Avatar - wakantanka
17. 2. 2021 16:59
Re: Re: Ford si podřezává větev ...
Ale trt makový, automobilky prišli na to že europania si radi priplatia za auto, ktorým prefrčia krížom Európou a nebude im to žrať aj trávu okolo cesty. Nižšie CO2 bol len vítaný bonus.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:56
Re: Ford si podřezává větev ...
No to ano = a CO si tím chtěl říct (krom toho že nic jako ZÁKAZ dieslu samozřejmě NENI = tohle je letošní leden https://www.auto.cz/…jak-kamiq-132785

Nicméně CO si tím cos napsal chtěl říct?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:55
Re: To je nápad
No o tom to fakt není = Fiesta je povedená a cena (bohužel) odpovídá. Takhle stouply ceny všeho = Yaris hybrid 85kW stojí 555 tisíc. Je to podle mě dobrá nabídka = ale je to drahý

Ford je v rejži dlouhodobě = poslední dvě generace manažerů = zabavení majetku a řezat a řezat a řezat :*)
17. 2. 2021 16:54
Re: Ford si podřezává větev ...
Od doby zákazů dieslů reálné emise CO2 stoupají.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:48
Re: Ford si podřezává větev ...
V poučení Jerry.Gunmana TÉŽ NEvěřím
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:47
Re: Ford si podřezává větev ...
No lidi jako ty nechápu = CELO světová úvodní dohoda na téma CO2 je z Ria z roku 1992 (stvrzená Kjótským protokolem 1997)

Jo evropská cesta OBEJÍT to dočasně diesly = se ukázala velmi tupá. Vývoj benzín - hybridů začal ještě PŘED tou dohodou!
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2021 16:46
To je nápad
Když neumím prodat Fiestu za 300,tak ji začnu prodávat za 700.
17. 2. 2021 16:41
Re: Ford si podřezává větev ...
Automobilky byly nuceni snižovat emise CO2, tak šly cestou dieslu. Jinde ve světě to dělat nemusely. Co na tom nechápeš?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:39
Re: Elektrifikace
Vzhledem k tomu jak se vyznáš v (makro)ekonomii což je ZNÁMO = lidi buďme V POHODĚ ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:38
Re: Ford si podřezává větev ...
Hele seš schopnej pobrat že na tom co ses učil na základce o ropě = něco bylo?

Hele JAK TO že ti nevadí dodnes NÁSOBNĚ VĚTŠÍ dotování nafty, bez kterého diesel v osobním autě nedává smysl?

Hele už ti došlo = že úplně nejNEefektivnější je jízda na naftu? Že tím spotřebuješ VÍC ropy než jízdou na benzín?

Hele a to že elektromotor je asi 3x efektivnější (komplexně DRTIVĚ LEVNĚJŠÍ) než jízda na naftu = to už ti došlo? Samozřejmě elektromotor je drtivě menší a levnější a míň poruchový = než vznětový motor = to ale VÍŠ nebo?
17. 2. 2021 16:36
Re: Ford si podřezává větev ...
Lidé a hlavně firmy byli nucení si kupovat hybridy. S Toyotou je to celkem logické.
17. 2. 2021 16:34
Re: Ford si podřezává větev ...
Z Evropy vzešly poslední světové války. V poučení lidí nevěřím.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2021 16:28
Re: Elektrifikace
Ano vynucený https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ potvrzený realitou https://www.e15.cz/…di-shell-1377874

Jak jinak bys to řešil? Než elektřinou a vodíkem v malé míře zatím plynem?
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 16:24
Re: Elektrifikace
Stejně jako socialismus - a dopadne to stejně, ekonomickým megaprůserem :-(
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 16:22
Re: Ford si podřezává větev ...
Zajímalo by mne, co je na ekonomické sebevraždě tak lákavého :-( :-( :-(
Vyspělým státům evidentně velí banda k0k0tů
17. 2. 2021 16:18
Re: Ford si podřezává větev ...
A kde máš Toyotu? Omezení nabídky dieselu pro osobní auta je značné a prodejně jim to jde dobře...
17. 2. 2021 16:02
Re: Ford si podřezává větev ...
Nic jiného nemůže dělat. Jinak by platil brutální pokuty.
https://zpravy.aktualne.cz/…226e8236e39aaba/
Avatar - pradeda777
17. 2. 2021 15:53
Elektrifikace
Autor píše.....Elektrifikace je trend, kterému se v následujících letech nevyhneme.....nutno podotknout, že vynucený trend... :-[]
Avatar - WinDiesel
17. 2. 2021 15:52
Ford si podřezává větev ...
... a na lodi se jménem Ford Titanic se do poslední chvíle křepčí rituální tanečky.

Poznámka - značky které nejvíce ořezaly nabídku motorů a vyhlásily válku dieselům:

V lednu 2021:
Mitsubishi - pád o 63% - prodali v celé EU 3400 vozidel - blízký konec v EU, to se nemůže vyplácet
Jaguar - pád o 51,1% - prodal krásných 930 vozidel v celé EU - anoncuje elektrickou revoluci
Honda - pád o 50% prodala v lednu 2500 vozidel v celé EU - blízký konec v EU, to se nemůže vyplácet
Landrover - pád o 34% - prodal 3400 vozidel v EU
Nissan - pád o 38,4%
Mazda - pád o 36% (momentálně si u Mazdy diesel prakticky nekoupíš, a to je výsledek)

oproti VW Group - pád o pěkných 26,8% (Škoda mínus krásných 19%)
(tady je nabídka dieselů akceptovatelná)

Ovšem většina uvedených značek pokračuje v elektrických sebevražených tanečcích
Holt jak jednou sáhneš na elektriku, dostaneš ránu a jsi v křeči a zmítáš se v křeči až do konce .....