Smrt neni nic, co by promenilo spatne skutky v dobre. A na jeho "zasluhy" ohledne zachrany Fiatu mame evidentne odlisny nazor. Nehlede na to, ze mam kolem sebe lidi, kteri s nim prisli osobne do styku a mohl jsem si o nem tak udelat o neco lepsi obrazek, nez jen z medii.
Hele, je opravdu nutné se ve tvém nicku navážet do Účetního i po jeho smrti? Je to zbytečné a dost nechutné... :-( Zvláště když si uvědomíš, že nebýt jeho, tak už dnes asi žádný Fiat (vč. Alfy a zbylé Lancie Y)neexistuje, a nebo by ty značky existovaly jen jako nálepka na nějakých čínských srágorách... :-O
Oni uz ani ty motory FireFly nejsou nic, za co bych chtel utratit svoje penize. Posledni maly motor od Fiatu, ktery bych si poridil, byl 1,4 T-Jet. Co se konkretne Lancie tyce, tam bych si predstavoval, ze by nizsi stredni trida mela tvorit zaklad nabidky. Cokoliv mensiho se muze prodavat jako Fiat, prip. ozivit znacku Autobianchi. Ale abych mel duvod poridit si nove auto, to by italove museli postavit nejakou vetsi Lancii s karoserii sedan a technikou idealne sdilenou s Ghibli. Coz se nestane. Uvidime, mozna vezmu za vdek trojzubcem, kdyz uz neni zadna poradna Lancia na trhu...
Viděl jsi nějakou z posledních Lancií? Všechny jsou naprosto ohavné. Treba ta Delta - čumák jako šíp, zadni světla jak od vietnamců. Přitom vychází z nádherného Brava.
Keby si netáral. Zdieľanie platforiem a kľudne motorov je ok. Nikomu to nevadí u vw (vrátane mňa), neviem prečo by to nemohlo fungovať inde. Možno to v škole neučili dostatočne, ale cieľom podnikania je vytváranie zisku. Lancia za posledné desaťročia padala stále viac dôsledkom zlých rozhodnutí. Pokus o oživenie beriem ako pozitívny krok. Ak to nedopadne dobre, čo už, život ide ďalej. Počkajme si najskôr, potom hodnoťme.
Kludne tam predsa mozu dat ten novy 1.3 ff presne... z 500x.... lancia ako prelepena pezotka s motormi pod psa... pardon od psa sorac :D .... bude o com.... ale nakoniec mozno lepsia takato fejkova lancia ako ziadna lancia... no a na alfu by som sa uz davno vys ... vytoto... tam je to uz komplet stratene a perspektiva ziadna... este aj to nove suv tonale na ktore im uz urcite sada prach vo fabrike kym pustia do predaja tak uz to bude opat stare auto .... cele zle... len mi je luto tych skutocnych alfistov.... toto si nezasluzili
Platformy PSA u nových italských modelů trh možná ještě zkousne (konec konců, poslední generace Punta má společnou platformu s minulou generací Corsy), pokud ty modely budou mít tradičně skvostný italský design. Ale taky italské motory! Fiat za obrovské peníze vyvinul a zavedl do výroby novou generaci modulárního tří- a čtyřválce FireFly, a podle prozatimních zkušeností je to v rámci dnešních ubohých legislativních možností prý prvotřídní technika. Tak hlavně ať si Italové dávají i nadále do svých modelů FireFly, a necpou tam tříválce PureTech! :-O:-O:-O:no::no::no: V opačném případě to pro ně bude ponižující konec s nedozírnými následky, protože motor je srdce auta... :-(:no::no::no:
Může napsat jen někdo, kdo v ní nikdy nejel.
I úplně obyčejná Delta 1.3 první generace, s "mizernými" 75 koňmi, byla zajímavým, výborně jezdícím a skvěle zpracovaným autem.
Už jen sedačky byly z jiného světa.
Jako celozivotni lancista rikam, ze bych tu znacku radsi vidal uz pouze na historickych srazech, kde je a vzdy bude velmi vazena, nez prihlizet dalsimu zneuctivani slavneho jmena podradnou technikou. Uz mi to stacilo s preznackovanymi Chryslery nebo prepudrovanou Pandou. Ypsilonka se stejne prodava jen v Italii a pro domaci trh by ji opet mohli prejmenovat na Autobianchi (pro neznale puvodni Lancia Y10 byla nastupcem Autobianchi A112 a na domacim trhu se prodavala jako Autobianchi Y10).
Zrovna francouzi nejsou schopni udelat ani poradnou techniku pro mainstreamove znacky a najednou si mysli, ze dokazou udelat premii. Uz to prirovnani DS k Louis Vuitton ukazuje, ze jsou uplne vedle. Kazdy, kdo jakykoliv DS videl poradne z blizka, musi potvrdit, ze ta znacka pripomina spis "vuittonku" za par stovek z trznice nebo Ebay, nez luxusni original. Koukam, ze vedeni Stellantisu
je takovej Marchionne 2.0 :D
Delta Integrale bola v porovnaní s Deltou asi niečo také ako Fabia WRC voči klasickej Fábii. Podobá sa to, ale nič viac. U Delty sa aspoň vyrábali aj civilné verzie Integrale. Fabia RS mala od Integrale poriadne ďaleko.
Z dnešného pohľadu vyzerá Delta ako Favorit :-!
Dnes už nikto nepozerá na to, či auto bolo, alebo je nejaká legenda. Ľudia si autá vyberajú tak trochu iným spôsobom. Najlepšie relly autá dneška sú autá ako Fabia, Fiesta... A nikto si ich nekupuje práve preto.
Časy, kedy sme mali nad posteľami plagáty Lancie, Subaru, Mitsubishi... sú dávno preč. Autá, ktoré majú čo i len málo spoločné s relly autami (Lancer EVO, Impreza WRX STI...) sa dnes buď nevyrábajú, alebo sa u nás už nepredávajú.
Aj mladí majú dnes úplne iné záujmy.
Určitě ano. Stejná MQB Evo jako u ostatních, stejné motory včetně základního litru. Princip podobný jako u DS4. Jen u VW to nikomu nevadí, zatímco u DS je to strašný problém.
Technika stejná nebude. Podlaha ano ale vše ostatní můžeš úplně jinak naladit. Každá větev koncernu by mohla ponechat své motory. Nevěřím že třeba taková giulietta bude mít vzadu traverzu jako nová ds4
No veď ja proti tom ani nič nemám. Ekonomika nepustí. Len v tých komentároch (a dokonca si to radi neodpustia ani novinári) cítiť taký ľahký ironický podtón. Pritom tá platforma EMP, pokiaľ viem, vôbec nie je zlá.
dá se s tím šachovat (Motory, výbava, naladění) a nakonec prodat každýmu, co chce koupit. (Jenom jako)
Známe to s koncernu VW.
V tomto případě by tu mohla být značka pro "jezdce". To by byla Alfa. Nabrousit proti Cupře. Ale jako vážně, s kupíčkama a kabriema.
Pak značka pro ty, že kupujou něco lepšího (jak bejvalo VW) ale nechtějí VW (protože už není). Pro ty byl Pažout a když chce "německou kvalitu" tak Sopel.
Pro kolenovrty s tabulkama s výbavama a cenama tady bude Citrón a Fiat.
Pro debílky, kterejm nakecáš cokoliv a mají prachy a nerozumí autům je tu DS.
Pro skutečnou prémii Mase.
Pro přírodní typy Jeep.
A Lancka? Mohla by bejt něco jako Volvo. Pro ekomagůrky, progresivisty a pod. Hodně elektra, krásný tvary (oproti Volvu) hodně reklam ze stromama, sejratejma ženskejma (UV faktor 50, pihy, batikovaný trika, v petce vodu, zasněná v paprscích) a černejma faganama v trávě (jsou veselí, chytří a chceme je tady a ano, jsou to děti tý sejratý koc a její starý a víc se neptej). V dálce se točí větrná elektrárna a asi tisíc airbagů. Vše vyrobeno z antialergenních sranců.
Protože Lančka kdysi, před Rally šílenstvím, bývala značkou umělců, vědců a architektů. Něco jako později SAAB. Nechci to tak, ale Lančka by na to byla optimální. Hlavně ať jede dál. Forza Lancia! Amore mio!
První Delta, kdyby jí neproslavila gigantická reklama v podobě sportovních úspěchů, by dneska byla stejně zapomenutý model jako třeba Alfasud nebo Ritmo. Bylo to úplně obyčejné auto, v podstatě ničím zajímavé. Ty dvě další generace, u kterých chtěla Lancia zužitkovat proslavené jméno, jsou dneska zapomenuté taky. A pokud příjde teď nějaká čtvrtá generace, nemyslím si že jméno by bylo to, co by jí prodávalo. Takže je v podstatě jedno jak se bude jmenovat, na druhou stranu tradice jmen v latinské abecedě je asi správné se držet.
Bude to dost velký problém, takže by se měli snažit aspoň tu DS4 a Giuliettu výrazně odlišit. I ten VW má v téhle třídě "jen" čtyři auta na stejném základu.
Tak pokud má být v koncernu 6 stejných, či dost podobných aut, tak je to prostě moc. Téměř žádné odlišení, maximálně designové. technika totožná. C4, DS4, 308, Astra, Delta, Giulietta a dost možná ještě Bravo, tak to už bude opravdu moc na jednu techniku.
byla především relativně obyčejným HB. Všichni si ji spojují s Integrale, ale to byla jen specialitka. Takže proč ne. Pokud bude zájem, tak i ta Integrale se dá z normálního HB postavit.
Delta byla ve své době výjimečná. Hvězda rallye, verze 4x4 HF integrale... Prostě ikona. Pak přišla druhá generace, to byl spíše pokus o záchranu, jak to dopadlo víme.
A teď chtějí postavit Deltu ala 308? Bude to skvost s vrcholným 1,2 R3 a při troše štěstí 1,5 HDI.
Paráda. Pokud by alespoň měli nějakou svou exkluzivitu jako lepší motory, tak koneckonců proč ne.