Francouzská automobilka Renault má za loňský rok vinou pandemie rekordní ztrátu osm miliard eur (207,2 miliardy Kč). Ve druhém pololetí už se ale situace začala zlepšovat, uvedla firma.
No, a teď odhlédni od českého trhu, kde se Renault dlouhodobě podbízel cenami, a podívej se na západ. A hle, ceny obdobné jako jiná konkurence. Takže zdražení ano, je v ČR. Ale jinde ne, protože tam ty ceny byly na současné úrovni už dávno.
Já měl (dva) Megany III v kombíku, celkem cca 11 let. Spokojenost, opravdu velká - až na 1,2 TCe u druhého (žral olej) ta auta neměla jediný problém.
Ale při koupi nového Renault a.) neměl něco, co by mě zaujalo (GT už nějakou dobu v nabídce není) a za b.) se poslední dobou český importér v rámci cenotvorby zbláznil.
Snad jim dojde, že takto to nepůjde. Ta auta jsou jinak fajn.
Úspory Ti pomaličku, ale furt užírá inflace - a povolácích rozkazů ani netřeba. Stačí, když se i tebou placené daně "správným" způsobem odkloní a rozfofrují, ne?
Neboj :D
Stačí pár zasedání EU-věrchušky, kde se usnesou na nutnosti navýšní minimální daně na PHM - a všichni uvidíme ten fofr... Praktické výsledky neodpovídají teoretickým konstrukcím, které jsem si vymysleli? No, tím hůře pro praxi!
To by tak hrálo, aby si lidi dělali, co oni sami chtějí :D:D:D
K čemu by tu pak byla vrstva "majitelů pravdy", kteří vtloukají lidem do hlav, co si mají myslet, co chtít, za co utrácet a koho volit? :D
Ne kvúli pandemii, ale kvůli pandemiím
Covid v tom jistě hrál roli - a značnou. Možná, že i rozhodující. Ovšem pravdu je, že Covid přišel v době, kdy už automotive ujížděl ze svahu dolů. Příznaky propadu automotive businessu začaly být zřetelné již tak nějak od poloviny roku 2019, kdy se naplno začala rozbíhat pandemie elektri-fuckace automobilové dopravy. No a výsledky spojení těchto dvou pandemií - Covidové nákazy a Elektrické pitomosti - jsou docela zřejmé, což? :D
Dle Tvých příspěvků, dlouhodobě - ty musíš být "dáreček" pro každý showroom.
Klady má a je jich mnoho, ale nemyslím, že zrovna v Tvém případě je nutno je vypisovat.
Ake ma klady? Ja ich idem dnes znova pozriet do servisu, minule opravovali prevodovku a nepodarilo sa, chyba sa prejavuje dalej. Takto v zisku nebudu, ked im ludia budu reklamovat auta.
To máš pravdu, ale...viz. Xylo.
To nic nemění na faktu, že po faceliftu R brutálně zdražil (a ceny jsou přemrštěné i v reálu - nedávná osobní zkušenost). A osekal nabídku, právě o ty zajímavé kousky.
Megane je po tomto zdražení nekoupitelný.
Ono to bude tím, že stránky Renault.cz uvádí pod novým Meganem již od 505 tisíc. Pokud klikneš na ceník, tak pak se uváže akční cena od 435 tisíc. V konfigurátoru je taky jen od 505 tisíc TCE 140, což je neakční cena - akčni je 470, takže ta slabší třináctistovka ještě není ? Je tedy fakt, že Megane v kombíku je opravdu velké auto (alespoň z venku).
No s těma cenama ať se nediví - Renault býval "kus auta za rozumnou cenu", dneska nejlevnější Megane 505 000,- Kč (přitom je to stará herka, facelift typu "jiná forma na přední nárazník" to fakt nespasí).