Podle dřívějších zpráv se nová generace miniauta od Toyoty začne prodávat v roce 2022. Vyrábět se bude nadále v Kolíně, může však použít jiné jméno než Aygo.
Miniauto je ekologičtější pouze v situaci, kdy k němu nepotřebuješ pro jeho nedostatečnost další auto.
Což opět ve své zaslepenosti buď nechápeš, nebo zcela záměrně ignoruješ. První by bylo ještě omluvitelné nižší inteligencí. To druhé je neomluvitelné.
V malých autách je nakbližšia budúcnosť mobility v EÚ...
potvrdzujú to aj predaje podľa modelov.
A za chvíľu tu bude nová Fabia, Punto, Peugeot 1008...
Je to jasné - praktické do auta do mesta, spotreba, emisie, opravy, pneumatiky... poplatky a poistky! ;-)
Segment A je natolik ekonomicky nezajímavý, že jeho opuštění je pro výrobce spíš k dobru, než ke škodě. Později bude spíš cílem pro malá elektrická auta.
Pokud jsou továrny na Aygo a Yaris v Evropě, nevidím v tom velký problém, i díly jsou z velké většiny odebírány od evropských výrobců, i když to jsou třeba taky Japonci (Denso, atd).
Z Japonska se nevozí téměř nic. Když už, tak Landruisery a Hiluxy jsou dováženy z Thajska a Jižní Afriky ... Evropské operace Toyota jsou hodně evropské. :yes:
...v A segmentu evropskými automobilkami rády využije asijská konkurence - Japonci a Korejci. Z pohledu Evropanů opravdu smutný vývoj... :-O:-(:-(:-(:no: Aspoň že se to autíčko bude vyrábět v Kolíně a naši lidé budou mít i nadále v TPCA slušně honorovanou práci! :-):yes:
P.S. Doufejme, že nové Aygo bude podobně designově povedené, jako to současné a mnohem povedenější, než ošklivý nový Yaris! :-O
Nejak mi tu chýba info alebo aspoň špekulácia, či nástupca Ayga nedostane technológiu Suzuki. Myslím, že tak znela dohoda - Toyota pre Suzuki zabezpečí full-hybrid a plug-in hybrid a zase naopak, Suzuki poskytne nový motor a svoju technológiu z malých áut. Len teraz neviem, či sa to týkalo aj Európy alebo len Indie, kde sa Maruti Vitara a Baleno predávajú aj pod značkou Toyota.
V každom prípade na fotkách skeletu nástupcu Ayga vidieť schod pod zadnými sedadlami, ktorý naznačuje, že by sa tam mohli zmestiť batérie hybridu. Miesto v kufri pod podlahou zase vyzerá ako príprava na mild-hybrid, tak teda uvidíme.
edit: Ok, tak pri detailnejšom pohľade na ten schod to na zástavbu full-hybridu nevyzerá, skôr teda keď tak mild-hybrid.