Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Touareg R – Elán mu rozhodně nechybí

Touareg R se chlubí titulem nejsilnějšího volkswagenu všech dob, svých 462 koní přitom těží „pouze“ ze třílitrové přeplňované V6 s plug-in hybridní asistencí. Elán mu přitom rozhodně nechybí, nic ale není zadarmo.
Zpět na článek
9. 3. 2021 13:32
Re: Konfigurace nic moc
To je terénní auto, kapisch?
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2021 19:32
Re: Iná téma
To ani nemusíš otvírat. Diesel je samozřejmě vždy lepší. :-!
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2021 19:30
Re: Zajímalo by mě,
Jenže ten nemá manuální převodovku... :no:
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2021 19:22
Re: SUV/sport/PHEV
Zábavu ponechme uhrovatým mládencům, kteří si potřebují dokazovat, kdo z nich má většího.... Pro mne je důležitější řidičská pohoda. A k té patří diesel a mechanická převodovka zcela neodmyslitelně.
8. 3. 2021 19:01
Re: Zajímalo by mě,
To se takhle říct nedá, pro mě je třeba suveréně největší sleva na Mercedes...
Avatar - _Karel_
8. 3. 2021 16:21
Re: Zase ta tabulka
Měl jsem Kodiaqa s chipem. Převodovka řadila po úpravě výborně, dokonce i pomáhala při brždění výrazným podřazováním, ale po pravdě už si nepamatuju, jestli i to podřazování bylo až po úpravě, nebo už od výroby.
DSG dřív v Audi ani teď ZF8 ve VW při brždění vůbec nepomáhá.
Avatar - lamal
8. 3. 2021 14:20
Re: Iná téma
tiez mi pride velmi nedostatocne a rozmaznane (benevolenciou) testovat plugin a nevziat ho na nejaky ECOrun pri uspornom uzivani...co to k.va je, ´´spotreba odpovídající onomu písmenku uprostřed pátých dveří´´ ?
8. 3. 2021 13:18
Re: Konfigurace nic moc
Gecko ne... uvnitr ma fakt malo mista (hlavne vzadu), chovani na silnici neni zdaleka tak prijemne, jak by cenovka naznacovala... Gecko je dnes auto hlavne pro pozery... spis na ukazovani, nez ze by to byla alternativa rodinneho drice jako Touareg... A priplatky do nej stojej raketu. Nedelej si zadne iluze... Konkurence pro VW Touareg vypada trosku jinak.
Avatar - Emel
8. 3. 2021 09:04
Re: PHEV
Tak super :yes: , holt tam ta třída proti Kodiaqu je, ve všem.
Avatar - -peterp-
7. 3. 2021 23:28
Re: Zajímalo by mě,
Jo, ale na to BMW dostaneš z ulice discount 20%+, mb dá 5% a nazdar. Schválne si priprav svoje konfigy, čo popisuješ a ozvi sa pár dealerom.
Avatar - speedfred
7. 3. 2021 21:41
Re: Proc PHEV?
To už snáď aj full size pick-up je ľahší a technicky aj jednoduchší. Pohodlie hodne podobné.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2021 20:54
Re: PHEV
Veliká. Doufám, že nebudu pitomec a nechám si ho dýl.
7. 3. 2021 13:07
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
To chápu! :-)
7. 3. 2021 12:10
Re: Iná téma
Jj, auto.cz je pre mňa najlepší server o autách. Ale chýba mi tu napr. prejsť rovnakú štandardizovanú trasu 100 km s každým autom ako na topspeed.
Hlavne ak ide o novinky typu hybrid, tak porovnanie bez baterky.
7. 3. 2021 12:04
Iná téma
Len pre zaujíavmosť. Na topspeed.sk aktuálne testujú X6 30d. Súčasťou testu bude aj potovnanie 195 kW verzie s novou 210 kW hybrid verziou. Som zvedavý na reálne porovnanie váhy, dynamiky a reálnej spotreby na rovnakej trase.
Nejde o PHEV, ale aspoň niečo porovnateľné.
7. 3. 2021 12:02
Ty galerie
Nemuze se uz neco udelat s tou fotogalerii a reklamami okolo, vzdyt je to uplna demence.

Prvni fotka - hotel - svetly
Druha fotka - jaguar - tmavy
Treti fotka - bmw - svetly
Ctvrta fotka - jaguar - tmavy
Pata fotka - bmw - svetly
Pak uz to proste vzdavam, to je na epilepsii.

Prosim udelejte to tak, at se to meni ja nevim jednou po peti fotkach, tohle fakt muze udelat jen debil.
7. 3. 2021 11:57
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
To je dost zajimave sdeleni, ktere muze i nemusi byt pravdive. Budu o tom meditovat :-!
7. 3. 2021 11:50
Re: Slevy...
s 35% na touareg neni co resit. Ted je to spis 15...
7. 3. 2021 11:49
Re: Zajímalo by mě,
zkus konfiguraci gle. 350d na r20, s barvou, burmesterem, strechou, s vetranou vyhrejvanou kuzi s pameti, taznym, airmaticem, matrixama a komplet asistentama je +/- za 2,250... Stejna X5 je za 2,5.
7. 3. 2021 11:44
Slevy...
Add slevy, v roce 2019 to vypadalo nasledovne: GLE 10%, XC90 + X5 20%, VW 35%, nevim jak ted...
7. 3. 2021 11:41
Re: Zajímalo by mě,
Souhlasim, ze X5 je taky dobry auto, ale v realnych cenach drazsi. A GLE je v zakladu zcela nepouzitelny, o dost drazsi a se 4 valcem. XC90 je sice levna, velka, ale taky zastarala, horsi materialy a jenom se 4 valcem.

Vzhledem to u me paradoxne vyhrava GLE, pak XC90, pak X5 a Touareg.
7. 3. 2021 11:34
Re: Zajímalo by mě,
a navic s ni jde dojet za noc 1200km daleko...
7. 3. 2021 11:34
Re: Zajímalo by mě,
ktery ale vybaveny stoji stejne jako x5. Gle je dokonce levnejsi..
7. 3. 2021 11:30
Re: Zajímalo by mě,
V tyhle specifikaci je to blbost. Ale jinak je to supr rodinne auto za rozumny peniz, ktere ve sve tride nema moc konkurenci.
Avatar - speedfred
7. 3. 2021 11:23
Re: Zajímalo by mě,
totok není šporťák ale eko khára vhodná do mesta na kafíčko. :-[]
7. 3. 2021 11:22
Re: Konfigurace nic moc
černá maska OK, modré auto s černou maskou OK, černá kola MOŽNÁ na červeném autě ale jinak nebrat
7. 3. 2021 11:12
Zajímalo by mě,
proč se nedělají dvoupatrové autobusy ve "sportovní" verzi s 2000kW V16. :-)

Tenhle Touareg je auto pro lidi, kteří autům nerozumí.
7. 3. 2021 10:18
Re: Proc PHEV?
Ja zkusil pred nakupem vsechny 3 podvozky a ani bez vzduchu na mensich kolech to neni uplne marny.

Ja chtel puvodne koupit uplnej zaklad s 231k naftou, ale ty priplatky byly postaveny tak fikane, ze ve finale bylo levnejsi koupit elegance s tsi.
7. 3. 2021 10:11
Re: Proc PHEV?
ja s tim jezdil v tdi asi 4 dny pred dvema rokama a krom toho, ze sem dvakrat dolejval olej (testovacka cca 5tkm) to fungovalo fakt paradne. Opravdu uzasna vec posouvajici podvozek daleko jak pro komfortni tak pro sportovni jizdu.
Avatar - white label
7. 3. 2021 10:08
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Neboj, to mi došlo, ale taková nahrávka na "smeč" se přece neodmítá... :-)
7. 3. 2021 10:02
Re: Proc PHEV?
Vzduch, tazny, iq, cocpit a par dalsich veci jsou nutnost, ale jinak holobyt a jsem spokojenej :)

Kdyz jsem pred dvema rokama auto kupoval, tak ty stabilizatory na kratkych trasach vytloukali baterku a padalo to do nouzaku, to uz je ted hadam vyreseny?
Avatar - _Karel_
7. 3. 2021 09:49
Re: PHEV
Jo, rozumnou konfigurací nafty ušetříš statisíce. Volant - za několik měsíců se mi nestalo, že bych při řízení něco omylem aktivoval, ale běžně třeba při vypínání LA nechtě aktivuji vyhřívání, a jak píšeš i ta hlasitost posuvnou "lištou" je k ničemu. Kdybych mohl volit, bral bych starší tlačítkový. Teď v testu (Golfu?) psali, že už nechávají zákazníky vybrat, pokud je to pravda, pak ok.
7. 3. 2021 09:42
Re: PHEV
jenze pak musis po meste jezdit Leafem:/, takhle pokud se to udela poradne mas porad luxusni auto
7. 3. 2021 09:40
Re: SUV/sport/PHEV
tak jestli to nejak ladili to mi uniklo. Ja jezdil nemeckou novinarskou q7 60tfsi a bylo to jedno z prvnich aut. Fakt je, ze u turka menili parametry nekolikrat nez to dali na trh. Pak se omlouvam za mystifikaci. Spalovaci r6 je v x5 45 hodne podladenej a navic oproti 40i snad i naddimenzovanej. Mel by mit nektery dily kovany. Udelali to proto, ze v minuly 40e x5 sly ty dvoulitry s*at snad kazdymu druhymu jeste v vzaruce, tak tady ten prusvih opakovat nechteli. Kazdopadne vratit vykon na uroven 40i a tedy celkovy vykon podobny jako ma Touareg umi kde kdo asi za 15 tis.kc. Ale nemyslim si, ze to ma smysl. To auto je tezky, tichy a pohodlny. K tomu to spojuje dva svety bez kompromisu. Delat z toho sportak mi smysl nedava. Co bych mozna ocenil je silnejsi elektromotor spis nez ten spalovaci. To bude pristi generace ZF zastavby, ma mit az 160kw elektromotor. Coz podle meho v kombinaci s treba 2,9tsi bude znamenat konec V8, coz je mi jako fandovi do aut lito
7. 3. 2021 09:25
Re: SUV/sport/PHEV
Toureg má naladění a dynamiku stejnou jako Cayenne E-Hybrid (462 ps v 5250 ot.), Q7 má naladění trochu jiné (456 ps v 6400 ot., loňská verze, letošní MY má ladění 462 ps, ale také ve vyšších otáčkách), navíc Q7 je o půl třídy větší kisna než Touareg, Cayenne nebo X5. Porovnatelné audi je Q8.
7. 3. 2021 09:15
Re: PHEV
Není náhodou lepší si za podobný prachy koupit Touarega v naftě a k tomu lehce jetý Nissan Leaf....? ;-) skoro mi připadá že to +/- sedí.... a k tomu volantu, viděl jsem testy kde si lidi stěžují že to dotykové nastavování hlasitosti je nepřesné, občas to aktivuješ omylem atd.... pro mě blbost.... banální manuální tlačítko poslouží líp.... prostě snaha za každou cenu vylepšovat i věci, které prověřeně funguují....
7. 3. 2021 09:12
Re: Proc PHEV?
jenze ten ma mrtvou prevodovku...
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2021 09:00
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Dieselu zmar!
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2021 09:00
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Hele, za tvůj euromindrák fakt EU nemůže.
7. 3. 2021 08:43
Re: Proc PHEV?
holobytu...
jenze mit suv bez vzduchu?? a pak co s autem delaji aktivni stabilizatory. Mit to bez akustickych oken nebo nemot webasto. No a zase je to za 2,5...
7. 3. 2021 08:42
Re: PHEV
pro benzin je akustika na palube, kdyz je clovek zvyklej ja naftu, tak mu to pripada tichy. Ale benzin je porad o dost jinde. O tichu kdyz to cely jede na elektrinu ani nemluve. Je to jinej svet, takovyhle extremne slozity suv dokaze byt pohodlny luxusni elektromobil ve meste a pritom dost sviznej dalnicni prepravnik na pul Evropy..
7. 3. 2021 08:39
Re: SUV/sport/PHEV
ja to porovnaval s q7 60tfsie jak jsem psal nahore a tam to bylo totez, merena dynamika zde:

https://www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/

jak to udeali, ze je Touareg rychlejsi nevim. Pohon je stejnej...
Avatar - _Karel_
7. 3. 2021 08:13
Re: Zase ta tabulka
Ti, co dělají chip tuning, přeladí automaticky i převodovku.
7. 3. 2021 08:05
Re: Zase ta tabulka
Covece jel jsem ted novym Kodiakem 2.0 TDI. Po asi 5 kilometrech duneni kdy se elektronika v zachvatu boje za klima snazila drzet i do kopce motor podtoceny jsem si to prepnul na padla. Automat klidne ano ale nechat si nekde preprogramovat RJ aby ten motor tak prasecky nepodtacela. Nevim jestli to nekdo vubec nabizi u koncernovych DSG. Takze ja bych si snad radsi koupil ten manual.
7. 3. 2021 04:52
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Chtěl jsem říct:...bych ABSENCI manuálu opravdu nevyčítal. :-)
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2021 02:40
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Šílené limity EK by šlo snadno obejít sešrotováním benzínových křápů a jejich náhradou za diesely.
Avatar - white label
7. 3. 2021 00:12
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Zrovna ty bys ten manuál nevyčítal ničemu, včetně tohoto Touaregu, což si právě potvrdil... :-[] ;-)
6. 3. 2021 23:36
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Tak do toho "elektra" si hlavně "kopnul" autor testu, pokud sis toho nevšiml. A dobře udělal! Proč by měl hájit takto absurdní techniku, vzniklou jen kvůli papírovému plnění šílených limitů CO2, stanovených ekoteroristickým vedením EU? :-) :yes:
6. 3. 2021 23:29
Proc PHEV?
Touareg ma smysl nejlip v zakladu - max stredne vybavenej, podle toho co kdo potrebuje pro preziti. Mam 3.0tsi v holobytu s par extras, s cenovkou asi o milion nizsi a je to supr auto. Ale 2m nebo nedejboze vic bych za to nedal ani nahodou.

Mimochodem ten benzin v zakladu + vzduch + tazny + par veci je o pul tuny lehci = 2040kg
6. 3. 2021 22:47
Re: SUV/sport/PHEV
Celková dynamika moc podobná není, ve všech režimech je Touareg znatelně rychlejší, na dvoustovce je o dost podstatných 6 s. rychleji, pružné zrychlení také výrazně lepší.
https://zeperfs.com/…uel8233-8931.htm
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2021 22:39
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
A nejsilnější znamená, že je to sportovní? Pořád je to jen dvouapůltunová almara, se sportovností to fakt nemá nic společného. Ale chápu, potřeboval sis zase kopnout do elektra, tak klidně vyplodíš i totální kravinu.
Avatar - _Karel_
6. 3. 2021 22:38
PHEV
Nic moc. Jak jsou mi PHEV sympatický, tak taky nějak nevím. Když bych toužil po benzínu (proč?) tak bych asi zůstal u holého 3,0TFSI, o moc dráž jezdit nebude. U 3,0TDI o naftě uvnitř člověk ani neví a bude proti PHEV při typickém použití toho auta úspornější. Stovka horší o 1sec. Bonusem o minimálně 4 metráky nižší váha a možnost normálního ovládání, tj. krásný mechanický budíky a manuální ovládání topení. Co mě mrzí je volant - stejnej jako v Cady, moc se nepochlapili.

Autore, kde jste přišel na 3 typy příplatkového podvozku? Jsou jen 2.
6. 3. 2021 22:16
Re: Konfigurace nic moc
Černá kola se mi taky nelíbí.
6. 3. 2021 21:58
Re: SUV/sport/PHEV
.... pro mě je jakékoliv PHEV zejména o efektivitě a tam BMW vítězí rozdílem dvou tříd, takže není o čem.... zábavu v takových autech zásadně nečekám, už kvůli hmotnosti.... Pokud X5 dokázala nějakou agilitu a zábavnost při tom všem zachovat, pak klobouk dolů :-)
6. 3. 2021 21:51
Re: SUV/sport/PHEV
Dal jsem srovnání téhle koncepce s X5 fakt dost. Touareg má motor před nápravou a baterie v kufru. X5 má motor na a za nápravou a baterie pod zadníma sedadlama. X5 má motor taky podstatně níže. Pak je tu fakt, že X5 jezdí jak to popsat buďto na elektřinu nebo na benzín. Oboje použije pouze na podlaze nebo při požadavku na vyšší krouťák. Zatímco Audi spotřebovává elektřinu i když jedeš na banzín a když dojde tak ji zas vyrábí. X5 při svižnější jízdě po dálnici spíš elektřinu vyrábí. A pak taky nad 130km/h X5 motor nechcípá. Jo a celkově je podstatně úspornější. Tam kde jede 60TFSIe za 10 jede X5 za 7. Celková dynamika je podobná, ale X5 líp brzdí. No a pak podvozek, X5 je spíš zadokolka a nechá se i vodit bokem. Při vypnutým ESP zasáhne až když se odklon auta od osy předních kol vytočí o víc než 30 až 40 stupňů nebo se to rozvlní kontra - kontra. Ikdyž váží auta stejně, X5 je pocitově lehčí. A pak R6 v BMW je podstatně lepší motor než 3,0 TSI. Je vyváženější, dole žije a nahoře má aspoň náznak špičky.
Kde X5 prohrává je nabíječka a pak si nalejme čistýho vína prostor. Jo a BW audio je sice drahý, ale od dynaudia je úplně někde jinde.. Jo a Touareg má velkou otvíratelnou skleněnou střechu, X5 má takový spiš střešní okno. Sedačky podobný, Touareg dofukuje i boky sedáku. Zase X5 v komfortních sedačkách má lámací sedadlo v lopatkách, což je pecka.
6. 3. 2021 21:42
Re: zkušenost
já touarega fakt chtěl a i dneska se za ním když je pěknej otočím, ale X5 45e je mnohem lepší auto
6. 3. 2021 21:37
SUV/sport/PHEV
.... tohle prostě dohromady nejde splácat tak, aby to smysluplně fungovalo.... tak jak vůbec nefunguje pokus o sportovní Octavii RS iV, nefunguje to ani tady.... slabý elektrický dojezd, vysokánská spotřeba jakmile se baterka vybije, auto těžké jak kráva, k tomu špatná ergonomie dotykového ovládání.... a ve finále se ani nedostavují nějaké emoce z jízdy.... tak k čemu to divadélko s R-verzí?

Prostě PHEV z principu patří do aut se kterýma se jezdí defenzivně, nebo aspoň plynule.... tam to pak má jasné benefity, zejména pokud to denně jezdí většinu času na baterku.... i občasné dlouhé cesty pak dlouhodobou spotřebu nevyšroubují do nesmyslu.....

ale mít jakože sportovně střižené SUV s EL dojezdem kolem 30-40km, takže dokonce ani nedostane "elektrickou" RZ, to je fakt o ničem.... BMW X5 PHEV se myslím povedlo mnohem lépe.... (viz: https://www.auto.cz/…m-pod-pet-137173)
6. 3. 2021 21:36
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Dvoutunovému luxusnímu SUV bych totiž manuál opravdu nevyčítal!
Avatar - Ozzman
6. 3. 2021 21:34
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Já snad psal, že si to psal ty?! Prostě není sportovní, protože nemá manuál, víc sem nepsal.
6. 3. 2021 21:32
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Kde ve svém příspěvku k Touaregu R kritizuju, "že to nemá manuál"?! Proč tady tak nestoudně lžeš?
6. 3. 2021 21:31
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Přečti si laskavě mínusy na konci testu, ty "experte"! Verze R má být dle VW nejsilnější a nejdynamičtějí člen dotyčné modelové řady. Ty to fakt nevíš? :-[]
Avatar - Ozzman
6. 3. 2021 21:05
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Nic, nemá to manuál 😂
6. 3. 2021 21:02
Re: zkušenost
Dik za 2x tolik informaci nez v samotne recenzi :-!
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2021 20:53
Re: Test tohoto podivně motorizovaného...
Co je na Touaregu sportovního? Tvoje komentáře už jsou fakt neskutečně vypatlané.
6. 3. 2021 20:53
Re: Zase ta tabulka
u tak neřidičského auta jako je 2,5t těžké SUV to kvedlání fakt nezachrání.... v tom snad řadit nechce vůbec nikdo ne? připadá mi že ortodoxní příznivci manuálu by jej chtěli i kdyby řídili tramvaj....
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2021 20:51
Re: Zase ta tabulka
Já mám v autě zatím ručně řazenou převodovku, ale automatu se nebráním. Nejsem lentilka, abych tvrdil, že jediné správné řízení je s kvedlačkou.
6. 3. 2021 20:51
Test tohoto podivně motorizovaného...
... produktu krásně dokementuje, jak absurdní je snaha o hybridizovaný sportovní vůz! :-[]
6. 3. 2021 20:50
Re: Zase ta tabulka
...evidentně seš buď řidičské nemehlo, nebo řidičský lenoch. Což není o moc lepší. :-)
6. 3. 2021 19:55
zkušenost
Jezdil jsem jak s SQ7 tak s 60tfsie (tedy tohle) a reálně to jezdí trasy kolem 150km za 10 plus elektřinu svižnější jízdou. Dojezd na elektřinu je tak 40km. Při jízdě na elektřinu se tomu i přes silnější elektromotor nechce tolik jako X5 a dřív se to startuje. V6 3,0 TSI je takovej dieselovej benzín a má silnej střed. K tomu elektromotor a celý to znamená, že z místa to vystřeluje fakt slušně (ve sportovním režimu to nezdechne ani na místě). Ve sportovním režimu to v rychlostech do 100km vystřeluje okamžitě a není tam to čekání na převodovku jako ve V8 TDI. Pocitově to táhne minimálně stejně. Kolem 130km/h ale V8 TDI chytlo saze a táhlo to fakt dost, to se tady neděje. Pružnosti kolem 0-120km/h jsou reálně stejný jako u V8 TDI. SQ7 TDI byla odporně těžká na čumák a poznalo se to v první zatáčce, tohle je podstatně líp vyvážený. Tuhle výhodu ale úplně zabíjí absence aktivních stabilizátorů a natáčení zadních kol. K čemu je R model s základním podvozkem. A pak je tu malá baterka. Oproti X5 45e to bude prodejně hrát druhý housle..
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2021 19:51
Re: Zase ta tabulka
Naštěstí už dnes nemusíme trapně kvedlat klackem... Natož se tím vytahovat jako nějakým uměním, taková podřadnost.
6. 3. 2021 19:51
Re: Zase ta tabulka
ZF 8HP70 ve zkratce spalovací motor - vícelamelová mokrá spojka -tlumič rázů - elektromotor -klasický planetový měnič
Avatar - Mikesus
6. 3. 2021 19:48
Re: Konfigurace nic moc
Souhlasím. Černá a modrá se mi dohromady taky nelíbí.
Avatar - Ada je zase tady
6. 3. 2021 19:33
Re: Zase ta tabulka
Údaje o převodovce se už neuvádí. Je samozřejmě automatická, protože normálni by dnešní uhrovatí mládenci už neuměli obsluhovat... :no:
A spotřeba? Sežere tě to i s botama. To není diesel...
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2021 19:26
Re: Průměrné auto
s 3,0 dizlom za 1,5 mega podla mna este ok... ale tych skoro 3 mega je uz fakt divocina a aj keby to malo 1000 koni dat viac nez dva mega za touareg mi pride ako neadekvatny kauf.... pritom Gecko aj za 3 melony je podla mna ok a cenu si plne obhaji .... lenze Gecko je Gecko .. a tym je to vsetko jasne
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2021 19:24
Takové schizofrenní
Má to veliký a silný motor, to se bude určitým máčům líbit. A je to folkswágen, ach, ta láska nebeská. No ale zase ten plugin hybrid, to je zase dost mínus, protože se to vyzkratuje a změní se těžiště. Jo a zvuk, má to v pořádku zvuk? Hynku, Viléme, Jarmilo...
6. 3. 2021 19:24
Zase ta tabulka
Udaje o prevodovce tradicne chybi...

Ale pro zmenu spotreba jen v g co2, proc?
6. 3. 2021 19:23
Nezatracovat
Ano, hluboko do kapsy, hodne hluboko i za 2. Jenze jak uz dnes vime, pokud nechas ego stranou a opravdu vybereš mimo motor a podvozek i jak se ti treba libi auto uvnitr, jestli se ti z auta dobre kouka atd. A nekoukas jen na znak na kapote, tak proč ne. Samozrejme se nebavime o Tuaregu za 3, to je uz scifi
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2021 19:22
Re: Konfigurace nic moc
mne sa novy touareg paci... fakt pecka kusok... ale dava my zmysel v nejakej beznejsej konfiguraci ( 3,0 dizel ) za 1,5 mega -- maximalne do 2 mega ... v cenovke ale uz okolo 2,9 mega sa da kupit bezkonurencne Gecko ktoremu touareg nesiaha ani po naraznik ... pripadne nejaka Q7 ak mame ostat "doma" v koncerne... ale chapem.. je to proste topka touareg ... cize aj cenovka je kusok nezmyselna a zamerne odvazna ale kto chce stejne si to kupi to hej... skoda len tych tmavych kol aj tmavej masky... lebo farba auta je inak nadherna... technika luxus pohodlie ... skutocne tu asi skoda o niecom spekulovat... za mna top vw sucasnosti... a zaroven aj jeden z najkrajsich vw... snad len arteon sa mi paci viac a to je na taketo velke SUV skvela dizajnova vizitka ... este by ma zaujimalo ako by touareg dopadol povedzme v konfrontacii s telluride ci palisade.... ci skutocne pojde o tzv premianta v ramci inak ponukanej nepremie... podobne ako je tomu aj v pripade stingeru od kie... tka ci onak... dat tam klasicku masku klasicke kola... a nejaky beznejsi motor s cenovkou do 2 mega tak si to auto viem predstavit ako celkom zaujimavy kauf.... lebo touareg sa ako taky fakt podaril bez ohladu na motor ci vybavu :yes:
6. 3. 2021 19:20
Re: Konfigurace nic moc
cierna maska ok, cierna v kombinacii s modrou ok, cierne kola ok.. neviem asi mas len iny vkus, co je v poriadku
Avatar - Ada je zase tady
6. 3. 2021 19:16
Průměrné auto
Ryze průměrné auto. Horší, než to předcházející (V8TDI), lepší, než to následující (e-vehikl). To ať si výrobce nabouchá do.. (přesně tam). Koupí to jen blbec. Lepší auta už byly...
Avatar - Emel
6. 3. 2021 19:06
Konfigurace nic moc
No... netajím se tím, že se mi velká chromovaná maska na novém Touaregovi moc nelíbí... ale ta černá není o moc lepší, černá s modrou k sobě prostě moc nejdou a černá kola jsou klasický hřebíček. Takže asi raději nějak jinak...