V poodhalování nové Fabie jsme zase o kousek dál. Redakce Auto.cz se svezla maskovanými prototypy a dokonce viděla hotové auto. Na základě všech poznatků jsme zhotovili co možná nejpřesnější vizualizaci.
Ti se rodí v severním maďarsku, jak jsi sám názorně předvedl ve tvém ántré zde. Tak doufám, že sis už našel nějaké Auto.hu, když se ti tu na ACZ tak nelíbí.
"Dravý Yaris." Tak tos mě rozesmál (pokud se tedy nebavíme o té nadupané čtyřkolce). Pro mě nový Yaris prostě a jen škaredý, a to z každého úhlu vnějšího pohledu.... :-)
Mě spíš v designu naživo zklamaly nové Hyundaie (i20, facelift i30). Corsa mi přijde celkem OK, taková usedlejší varianta dvěstěosmičky. Jo, a co se mi taky dost rychle okoukalo, je C3. Nejdřív fajn, ale teď nějak... nezájem.
Tak zrovna Polo je designově opravdu přežité, Fiesta se mi nelíbila dlouhodobě. Cliu nová generace pomohla, i když je spíš faceliftového charakteru. Ale za tři, čtyři roky už ten styl může být taky okoukaný, přeci jen tu s námi bude deset let.
Fabia na mě působí nenápaditě už teď. Jestli se nová generace bude držet tohohle stylu, tak zcela zmizí. A naopak vyniknou jiní - dravý Yaris, divoká 208, Corsa, docela dynamická i20. Prostě si myslím, že to může spíš uškodit. Spíš doufám, že v celkovém pojetí ještě překvapí.
Asi jo. Vždyť si vzpomeň jak ukazovali světlo, pak blatník, pak nevím co. Plus samozřejmě mnoho náhodných fotek testovacích aut. Tenhle přístup dává alespoň práci jakémusi grafikovi, který (asi) odvádí práci lépe než Tommy z Maďarska nebo Kutil Tim z USA. Že je to o ničem je jasné, ale okurková sezona se musí něčím vyplnit a retrotesty jsou jen pro víkend 8-s
Článek je omáčka k té malůvce od grafika, o tu tady jde... a malůvka vznikla na základě toho, že někdo viděl nezamaskovaný auto. Za mě v pořádku... událost měsíce to není, ale holt Fabia je aktuálně nejprodávanější auto u nás a její nová generace lidi zajímá.
Ako sorry, máš pocit, že si sa dozvedel viac ako z tohto článku? https://www.auto.cz/…male-auto-138150 Ja nie. A tie výtvory takzvaného grafika už vôbec nejde brať v úvahu. Vždy sú to len viac alebo menej upravené fotky nejakého existujúceho auta, nič iné. Zbytočnosť bez výpovednej hodnoty.
O tom istom, ale máličko počkať a dostať relevantné informácie, nie polovičaté a odhadnuté. Všetko čo v tomto "článku" je, tu už bolo. Boja sa, aby nám Fabia nevypadla z pamäte?
Designový pravěk, hm... podle mě v tom zkoušíš hledat nějaký kvalitativní posun, který tam ale všeobecně napříč značkama není. Když se podíváš na hlavní hráče (Clio, Polo, Fiesta), tak jejich poslední generace je designově spíš větší facelift... a nikdo to za zastaralý design nepovažuje.
Jediný svěží vítr ve třídě je 208, i ta Corsa naživo nutně potřebuje velký kola a dvoubarevný lakování, aby nevypadala úplně tuctově (bohužel, na fotkách se mi líbila).
Design mongolského národního vozu Prius s těmi výmluvami, že za to můžou údajně technologie nebo účel, samozřejmě není absolutně žádný argument, ale pouze smyšlený blábol. Majitel něčeho takového rozhodně nemá moc co poučovat ostatní o tuctových krabicích.
I hybrid dokáže mít design, který by vypadal zajímavěji, jako ta škodovka, která je od toho bezpohlavního designu priusu ideálního pro Ulanbátár, výrazně dál. :-!
Jasně, detaily a některé prvky asi sedí, ale celková silueta mi na proporce maskovaných fotek nesedí, zadní sloupek třeba taky moc ne. Tohle je pořád jen trojková Fabie s pár upravenými detaily, a to by byl fakt designový pravěk.
Jo, však jsem taky pohrdnul nabídkou exkluzivních barev za 65 i individuálních za 165 a sáhl jen po speciální metalíze za 20 :-) . Opel umí kastovat zákazníky solidně :-) . Zajímavý je, že třeba v Německu je ta moje modrostříbrná mezi běžnejma metalízama a naopak ta tmavá modrá je tam dražší :-) .
25 tisíc stojí nejdražší lak třeba na Mustanga, jsem si tak BYkonfiguroval, takováhle cenovka za ty speciální laky mi příjde ještě přijatelná, 50-100 tisíc už je přehnané za barvu
Já myslím, že to bude dost blízko realitě. Redaktoři auto viděli a grafik to podle jejich instrukcí namaloval. Auto bude trošku nižší a širší, se zachováním klasických designových prvků jako linka přes dveře, prolis na kapotě... maska lehce do nové Octavie. Ta maska teda myslím bude trošku jinak.
Ber to tak, že redaktoři už viděli Fabii bez maskování, ale fotku otisknout nemůžou (a asi ani žádnou nemají)... nicméně můžou po paměti instruovat grafika.
No a pak kdo tady nemá smysl pro humor :D Ale myslím, že jestli jsem tě tak rozhořčil, že už se sem chvíli nevrátíš, tak to dost zdejších diskutérů uvítá :D
Abyses nespletl.
Škodovka své modely dlouhodobě předražuje a v některých regionech se jí to pořádně vymstilo.
AQ k tomu ty matloidní displeje, to je to pravé pro penzisty.
za par let budu dceri porizovat nejaky prtavy auticko, tohle by i mohl byt adept.
kdyby jo, tak kazdopadne manual a 1.5.
tedy konfigurace, ktera podle vseho nebude.
v ty dobe to bude jeste horsi ...
Ach jo, ty jsi taky hrozný. Teď si tady budeme 100x tam a zpět dopisovat o tom, kdo začal a kdo ne? Laskavě se prosím podívej na začátek, kdo začal s útokem ad hominem? A nebo víš co, nepiš nic, podařilo se ti *** mě tak moc že se do této diskuse už nepodívám. Podobně to bylo s tvým myšlenkovým soudruhem Karlem. Taky jsem se sem 2 dny nepodíval jak mě otrávil.
A propos. stačilo by to už na BAN od redakce?
A ne revoluce. Fabie v každé generaci vypadala značně odlišně, ale toto mi spíš přijde jako větší facelift, nicméně to není zlé, naopak třetí generace vypadá dobře a toto ji jen pribrousi. Nikdy nebudu cílovka Fabie a ani dálniční dravec 1.0tsi co údajně nahání v kopcich na dálnici silnější auta i s rodinou na palubě mne nepřesvědčí :D Ale takto nakofigurovana i v teto barvě, za tou se otočím rád. Třeba přijde i nějaká zajímavější verze s Areseho manuálem, bylo by to fajn.
A o čem chceš psát na webu pro fanoušky aut? Často píšu o tom, že mimo ten blázinec venku prochází doprava osob technologickou změnou (nebo bude). Největší kolektivní pozorovanou změnou u stávajících automobilek je podezřele početné měnění log, jinak nic nového. Vedle nesmyslně neceněných elektroaut probleskují informace o dalším kroku, tedy zavádění prvků autonomního řízení. To co mi potvrzuje i tento nákres Fábie je, že se všechny automobilky snaží udělat svá stávající auta hezčí z venku, když už mají podivné motory a šmatlací ovládače. Tohle neplatí pro tak zvanou prémii, kteří už asi nejsou schopni nic hezčího (než to co dělali) nabídnout.
ale už je to celkem nuda, neboť ji má skoro každý nový model každé automobilky. Hlasujte, mám si svoji P406 přemalovat raději takto nebo raději White Blizzard Pearl jako mám Prius?
že v detailech a celkové siluetě takhle vypadat nebude (ani podle těch maskovaných fotek to úplně nesedí), protože v tom designu není oproti současnému žádný pokrok. A na tu současnou se opravdu už nedá koukat.
Prius vypada otresne, takze mozna je dobre, ze nova fabka je nuda. 🙂 Jinak souhlas, vypada opravdu tzv. onicem. Ale u skodovkdy je to tak nejak jedno, stejne se to bude prodavat klasicky vyborne.
tak Fábie měla vždy takový nezaměnitelný designový tón. Ten nyní zmizel a máme zde obyčejnou tuctovou krabici v současném stylu Das Skouda. To je jen postřeh, je mi to úplně u pr...le. V životě by mě nenapadlo to chtít. Ledaže by to vypadalo jako Prius, jezdilo jako Prius a mělo to pohon jako Prius :-) Ta poslední věta je pro můj fanklub, abych si připoměl jak jsem hloupý, tupý a aby minusy přibývaly.
Zas jeden "článok" uvarený z vody. Aj tak viete prd ako všetci. Na čo je to dobré? Len bezducho zapĺňať webový priestor a odfajknúť si splnený plán? Tlačíte tým beztak nevysokú úroveň ACZ ešte nižšie.