Legendární Žigulík loni oslavil 50. narozeniny. Jeden bulharský úpravce se tuto událost rozhodl glorifikovat stavbou zajímavě modifikovaného exempláře.
My sme mali Škodu 100... Sedadlá ako gauč, vyosený volant + pedále... Vtedy sa o ergonómii toho veľa nevedelo. Navyše tie autá boli značne zastarané.
Ale úprava tohto Žigulíka je skvelá - hlavne interiér... Kolesá mohli dať decentnejšie.
Lada měla a má samozřejmě další modely jako Samara, Kalina, 110/Priora, Granta, vesta, XRay a dvě nivy , klasiku a 2123 ala nová Niva.
Ale jednoduché kupecké počty, těch krabic se prostě vyrobilo nejvíc, dominují v počtu registrací celé rusku vyjma kvakazské části, tam dominuje právě Priora :-)
Ja Ti neviem, pre mňa bolo podobne nepohodlné všetko, ja som jazdil na Moskviči, ten mal mäkké pružinové sedačky, ale o pohodlí sa tiež nejak extra hovoriť nedalo.
ale z jeho kopie se stava kultovka
asi proto, ze fiat nabid dalsi spoustu povedenych aut (dnes to je bida) a F124 skoncil v propadlisti automobilovych dejin, zatimco zigul mel maximalne tak jeste nivu (dnes to je zoufalost) a kopie F124 je tak nejuspesnejsim osobnim autem v cele historii CCCP a ruska
Wau, to vypadá super. :-! Kdyby kastlě byla ještě ohnivě červená, tak by to byla úplně špica. Stejně Lady (upravený Fiat) byly oproti naší Škodě 742 slušnější auta. Dneska už bych to nechtěl, ale rád na ně vzpomínám.
To tak vůbec není. Stovka škodovka, ale i o dvě generace starší oktávka třeba, byly proti žígu superpohodlné. Měl jsem pár aut ze 60. a 70. let a se spoustou dalších jsem jezdil, ale dědův žigul byl fakt hroznej jak na sezení, tak na řízení (volant na místě nešel skoro ukroutit). Musím někdy zkusit originál Fiat 124.
povacsinou taketo kdejake upravy koncia gycovo nevkusne a prehnane popezne a preto na ne pozeram dost s uskrnom .... ale tentokrat mam normalne usmev na tvari.... za mna konecne pekna uprava.... vkusna elegantna... robena s citom a aj esteticky a vizualne vyborne stylizovana... razom je z tej lady docela stylovka... navyse ta kabina posobi okrem stylu hlavne luxusne a kvalitne .... aj farebne zladenie pecka... tu sa opat ukazuje ze nie je uprava ako uprava..... tentokrat toto robili skutocni profici po kazdej stranke ( aj tej hodnotovej a estetickej ) :yes:
Nemôžeš na autá minulej doby pozerať dnešnými očami. Vtedajšie nároky na pohodlie alebo ergonómiu boli úplne inde ako dnes.
Každopádne autor tejto úpravy prejavil veľkú dávku fantázie, rozumu aj dobrého vkusu. Tento interiér má úroveň. Zachováva dobový dizajn, zároveň má svoj štýl, vyzerá hodnotne a je nutné dodať, že aj veľmi pekný. Za mňa :yes: