Známý výrobce SUV a offroadů konečně představil své vlajkové modely, které věrně následují dříve odhalený koncept. Zákazníci se navíc mohou těšit hned na dva motory V8 a exkluzivní přístup u dealerů.
Aviator neni full size suv, takze bych to s tim nesrovnaval. Vsechny americke velke suv vypadaji jako krabice, vcetne treba noveho Tahoe. Vyhodou takoveho designu je hodne mista i ve treti rade pri zachovani solidniho zavazadloveho prostoru. Proti Fordu Expedition/Lincolnu Navigator vypada Wagoneer jeste slusne, hlavne zezadu. Ten Yukon je taky krabice, kazdy ma jiny vkus, ale ten chromovy predek mi teda pripada trochu prehnany.
Jeepy se mi odjakživa velice líbí, ale Wagoneer je opravdový král. Z velkých amerických SUV se mi líbí asi nejvíc! Exteriéru i interiéru dávám velkou 1, teď ještě jak to bude jezdit... :-):yes::yes::yes:
Tyto Jeepy bez označení Jeep se moc nepovedly..možná pro magory v USA dobrý ..
Design podivný , interier samý tablet , ergonomicky k ničemu... :no:
Lincoln vypadá o dost lépe..souhlas.
Neboj to je US. Cena, v EU to bude minimalne o polovinu vic...
Jinak nevim co se ti nezda Touareg zacina na 1.6 mio s 2.0tdi v holobytu. Tady mas o tridu vetsi auto s V8 s mnohem lepsi vybavou.
Wagoneer s chudsi vybavou a stale V8 stoji o pul mega min...
Ale to se porad bavime o US cenach, realne bude stat Wagoneer to co Touareg, coz je porad mnohem lepsi cena/vykon
Aviator (a dokonce ani Navigator) uz atmosfericke V8 nenabizi, ale V6 Ecoboost jsou skvele motory proverene rokama nasazeni v pickupech F-150. Jsou spolehlive a tahnou neuveritelne :-)
Potkat to, tak si myslím, že je to udržovaný veterán z roku 1995. Pokud to byl záměr, pak OK. Ono jedna věc je vypadat retro a druhá věc je vypadat mimo. Tady to vidím na ten druhý případ, ale je to jen můj názor.
Takto si predstavujem rodinny jeep... teda nie zeby sa mi povedzme compass nepacil... ale toto mi pride konecne to prave orechove od jeepu .... takyto reprezentativny model jeepu uz chybal z ako sol