Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízda s Volkswagen ID.4. SUV zaujme více jak hatchback

Volkswagen rychle rozšiřuje svoji elektrickou řadu ID. Po kompaktním hatchbacku ID.3 jsme vyzkoušeli kompaktní SUV ID.4. Při krátké jízdě nás v lecčems potěšil více jak první „ajdýčko“.
Zpět na článek
29. 3. 2021 00:43
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
No a proč ne?? Tuhle se tu porovnávala el. kára od Dacie se Š 120. Takové věci se na trhu s EV bohužel dějí a budou dít. Dříve, když probíhal pokrok nenuceně a v rozumném tempu jak pro společnost tak pro ekonomiku, tak k těmto absurditám nedocházelo. Dnes se diktuje na úkor všeho a všech, racionální rozum jde stranou na všech frontách a podle toho to vypadá.
29. 3. 2021 00:21
Re: Bubnové brzdy
No tyhle elektrokáry taky nejsou můj sen. Ale souhlasím s názorem, že ty bubny tam nejsou z důvodu ušetření nákladů, ale proto, že na el. kárách se většinu času brzdí rekuperací a proto ty zadní kotoučové brzdy reznou a za 2 roky jsou na dopis. Viz. třeba Kona... Což se děje ale i u běžných aut německých značek jako je VW a Opel. Musel jsem kvůli tomu lehce změnit svůj styl jízdy, protože mě nebavilo stále na STK poslouchat kecy, mate to pane rezavý, musíte víc brzdit. Tak víc brzdím a mám klid. Každopádně, ať jsou bubny jakkoliv zpátečnický, tak rozhodně nereznou, když se málo brzdí. :-)
Avatar - kuk
27. 3. 2021 05:32
Re: Nein
Enijak má nenormální exteriér.
Avatar - kuk
27. 3. 2021 05:31
Re: čeština
Novináři už dávno neexistujou, jen neschopní pisálci a špatní opisovači a překladatelé. ;-)
Avatar - kuk
27. 3. 2021 05:22
Re: diky za ochutnávku
Mustang vyhrát titul Gay auto roku 2015. True story. ;-) :-!
Avatar - kuk
27. 3. 2021 05:20
Re: Re: Re: Bubnové brzdy
Tady je to samej expert. :D :-!
Avatar - kuk
27. 3. 2021 05:19
Zvenku rozhodně hezčí než fejkovej spalovák Enijak
Uvnitř je to přesně navopak. :-!
Avatar - kuk
27. 3. 2021 05:18
A recenze Enijaku stále nikde
Asi má problémy se žravostí a dojezdem a proto jich hromada stála celou zimu venku na mrazu a sněhu v trávě na sever od Prahy úplně bez užitku. Že by se to Škode sr@lo stejně jako VW iD3 co si postála rok na letišti? ;-) :-!
27. 3. 2021 01:43
Re: Nein
Kazda Skodovka vybavena stejne jako VW je drazsi nez VW. To plati uz aspon 10 let pro polo/fabia, golf/octavia v kombi, passat/superb a Kodiaq / Tiguan allspace. Proc by to melo byt u EV jinak?
Ale Skodovky umi byt i levnejsi, pokud nejsou vybavene nebo nemaji primeho konkurenta pod znakem VW. Napr. Roomster, Rapid, Scala, Yeti nebo ted i Karoq (protoze je kratsi nez kratky Tiguan).
Avatar - twistedTSD
26. 3. 2021 21:50
Re: Bubnové brzdy
Tuším 30 tkm za 3 roky a kotouče se pomalu začínají loupat, jak korodují.
26. 3. 2021 21:45
Re: Elektro
Naprosto souhlasim, neni za co priplacet. Odjizdis Teslou.
26. 3. 2021 21:43
Re: Co rychlost infotaimentu?
Coze to je fakt otresny. To snad nemuzou myslet vazne.
To jsou fakt idioti v tom VW to svet nevidel.
Avatar - xxc
26. 3. 2021 20:11
Re: Nein
Porovnal som cenniky? Ale nekupujem ani jedno, nemam peniaze :-)
26. 3. 2021 20:07
Re: Re: Bubnové brzdy
Slyšel si někdy o zakousnutých třmenech na kotoučové brzdě ?
26. 3. 2021 20:04
Re: Re: Re: Bubnové brzdy
Rád si vyslechnu jaké komplikace. Kotoučové brzdy jsou plně bezkonfliktní ?
26. 3. 2021 19:22
Re: Tak
To slysim teda poprve ze by ev mely mit nejaky specialni gumy. A kdo me donuti tam takove predrazene gumy montovat? :D
Avatar - Mikesus
26. 3. 2021 19:06
Re: Bubnové brzdy
Zadní kotouče se nedoziji první stk? Kolik máš najezd, ze ti nevydrží zadní kotouče 4 roky? Případně 2?
Avatar - Blue Sun
26. 3. 2021 18:20
Re: Tak
Mají speciální štítek pro EV. :-D To je jak s komponenty pro elektrokola. Nalepí se na ně "made for EB" a rázem stojí o 5 % více.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2021 15:54
Pekne
Za mna posstatne krajsi kusok ako id 3.... :yes:
Avatar - twistedTSD
26. 3. 2021 15:20
Re: Bubnové brzdy
Brzdilo to normálně, pouze se odpojilo ABS.
Avatar - twistedTSD
26. 3. 2021 15:18
Re: Bubnové brzdy
Pak nefunguje asi žádné Škodě s kotoučovými zadními brzdami za posledních 10 let.
26. 3. 2021 14:36
Re: Bubnové brzdy
Kec! Pokud rezaví primárně oba zadní kotouče, tak nefunguje brzdový rozbočovač a zadní kola nebrzdí vůbec!
26. 3. 2021 14:34
Re: Bubnové brzdy
Jako vy jste se rozjel se zamrzlými bubny, jo :-O tak to vám to moc nebrzdilo, protože se zamrzlými čelistmi nehnete!
26. 3. 2021 14:20
Re: Bubnové brzdy
Presne tak.
Budnove brzdy nie su pouzite pre usporu nakladov, ale preto, lebo v EV nie su zadne brzdy zatazovane a preto ak su osadene kotucom, tak tento zhrdzavie..
Avatar - twistedTSD
26. 3. 2021 13:54
Re: Bubnové brzdy
Nesmysl. Zadní kotouče se často nedožijí ani první STK.
Avatar - twistedTSD
26. 3. 2021 13:52
Re: Bubnové brzdy
Ani u jednoho auta jsem neměl zadřené nebo zamrzlé bubny. Resp. zamrzlé ano, ale nejpozději po vyjetí na silnici rozmrzly.
26. 3. 2021 13:51
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Porovnávať obstarožnú Feldu, do ktorej narvali ťažký motor, s ktorým sa nepočítalo, a nové EV, môže fakt len ten, kto o konštrukcii a technológiách nemá šajn.
26. 3. 2021 13:29
Re: Tak
V čem jsou na tom prosím tě speciální gumy?
26. 3. 2021 13:28
Re: Co rychlost infotaimentu?
Přece by si nechtěl za 1,1 milionu nějaký extra buřty. Tam se musí šetřit i na kolech, který ti k tomu dají plechový.
26. 3. 2021 13:26
Re: Bubnové brzdy
Tak není to první krok zpátky, který bych na "moderních" autech viděl.
26. 3. 2021 13:08
Re: Bubnové brzdy
A hele, slyšel jsi někdy zadřené bubny, zamrzlé bubny?
26. 3. 2021 13:06
Re: Bubnové brzdy
No, já bych tu výtku bral, sice z nijak ideologického, ale praktického hlediska. Chápu, že to 90% diskutujících netuší, ale kotoučové brzdy jsou provozně jednodušší a mají delší životnost, než bubny. Navíc bubny jsou větší neodpružená hmota. Při opravě se nikdy tak "nenadupete" s kotouči, jak se sundáváním bubnu, čelistma, klíči, nedej bože se zadřenýní válečky! Pro mne jako technika je návrat k bubnům zpátečnictví bez opodstatnění, navíc nevěřím, že jsou výrobně levnější.
26. 3. 2021 09:36
Interiér
Ten interiér je strašidelný. Fuj. Zlatá klasika....pardon.
Avatar - _Karel_
26. 3. 2021 09:18
Re: Baterie
Díky :yes:
Tak to není tak špatný.
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2021 09:11
Re: Spousta slov
Že jsou lidi co nemají elektro rádi, je jasné.
Nakonec existuje mnoho lidí co nemají rádi diesely.

Co je šílené je fakt, že vyvážené názory, které zastáváš ty a řada podobných, jsou okázale ignorovány a automobilky a EU se ženou někam kam oko nedohlédne.
Viz Škoda Auto jak touží po baterkárně v ČR.

To že továrna bude produkovat jedy a může zamořit široké a daleké území, jest hlavami ze Škodovky okázale ignorováno. Nejsme tak velká země abychom mohli tak riskovat. Nebo to dopadne jako Bečva a hůř.
Avatar - Blue Sun
26. 3. 2021 09:09
Re: Proč jsou EV tak drahé? Proč je Spring v Asii pod 10000?
Ty jsi dobrý schizofrenik. Všude jinde píšeš, jak si EU svými normami zadělává na to, že evropské značky zaniknou, a bude se tu prodávat jen elektro z Číny. A teď najednou čínská auta neprorazí?
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2021 09:06
Re: Proč jsou EV tak drahé? Proč je Spring v Asii pod 10000?
Hlavní rozdíl hledej v byrokratických požadavcích EU. Polovina z toho co EU nařizuje není k ničemu dobrá.
A to čínská auta zdražuje a proto tady žádná čínská auta neprorazí.

Vždyť i evropské značky vyrábí v Číně pro Čínu úplně jiná auta s úplně jinými specifikacemi, aby byla dostupná pro Mandaríny.
26. 3. 2021 09:05
Re: Baterie
Je to skutečně využitelná kapacita. Ta celková je 82 kWh. Jde tedy o stejné baterie jako u Enyaqu iV se stejným základem, který při premiéře uváděl právě celkovou kapacitu, tedy 55 kWh, 62 kWh a 82 kWh, podle sady baterií.
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2021 09:02
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Jojo muselo se s tím jezdit opatrně, a stejně to nevydrželo a proto Feldy 1,9 odešly velmi rychle do věčných lovišť, zkorodované a se zlomenou přední nápravou :-(
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2021 08:57
Re: Co rychlost infotaimentu?
Fór je v tom že oni nakoupili jedno železo pro všechny, a teď to musí vytlačit ven aby mohli nakoupit lepší.
Budou se maximálně snažit optimalizovat SW. Což podle jejich vyjádření dělají už hodně přes rok, ale to povede jen k částečnému zlepšení.
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2021 08:55
Re: Co rychlost infotaimentu?
Poznám to, protože se mi to stalo :-) Můj dodavatel taky šetřil. A náprava trvala 4 roky a celou tu dobu mlžil a hledal problémy jinde ...
A nyní máme ve strojích nové tablety a všechno jede parádně. Najednou je produkt bezchybný.
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2021 08:52
Re: Bubnové brzdy
Tady je to o velmi těžkém autě wole :-[] :-[] :-[]
Avatar - mariov8
26. 3. 2021 08:50
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Vždyť má pravdu. I tak ta Felicie v dieselu měla problémy s přední nápravou. Při vývoji se prostě s tak těžkým motorem nepočítalo, vždyť je to technicky jenom facelift Favoritu!
Avatar - mariov8
26. 3. 2021 08:49
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Počkej, to máš jenom články, ještě k nim potřebuješ pouzdro, ochranný bezpečnostní rám, tepelný management, management pro rovnoměrné nabíjení, tepelné pojistky - hlídání teploty, někdo to musí dát dohromady...
Avatar - _Karel_
26. 3. 2021 08:07
Re: Co rychlost infotaimentu?
Ok.
Ještě mi přijde zvláštní, že to zřejmě dělá na všech možných velikostech displeje, u Škody, VW i Seatu.
Plus -já mám auto z podzimu 2020 (tedy doba, kdy už problém dávno existoval) , a infotainment funguje perfektně, protože do turka nepřišel nový sw. Předpokládám, že "železo" ale nové je.
Kdo ví.
Avatar - Dinar
26. 3. 2021 07:55
Spousta slov
o všem možném, ani slovo o dynamických parametrech, ani slovo o ceně. Až z diskuse pod článkem se dozvídám, že tenhle "krasavec" stojí 1,5 mil. Takže, shrnu-li info z článku a diskuse, vw chce za auto s dojezdem 250 km, naprosto nijakým exteriérem, levně plastovým interiérem a problematickým infotainmentem jeden a půl milionu korun. Hmm, možná v zemích, kde mají dotace na EV 30% a ještě nějakou slevu za výkup starého auta, si tuhle parádu může snad někdo koupit, ale v našich podmínkách? Osobně bych si připadal, že jsem těch 1,5 milionu hodil do kanálu.
26. 3. 2021 07:31
Re: Proč jsou EV tak drahé? Proč je Spring v Asii pod 10000?
Takže ty dokážeš odůvodnit, proč to stojí více než Octavia?
Avatar - Blue Sun
26. 3. 2021 07:24
Re: Proč jsou EV tak drahé? Proč je Spring v Asii pod 10000?
Uvažovat v intencích čínských cen je opravdu zcestné. Podívej se na základní výbavu toho čínského paskvilu v domácích podmínkách, a pak v EU. To auto je pro nás úplně něco jiného, a společná je v podstatě jen pohonná soustava. Všechno ostatní muselo být výrazně upraveno.
Avatar - Blue Sun
26. 3. 2021 07:22
Re: Co rychlost infotaimentu?
Seká se to jak moje stará Mlokije z roku XY, která zkoušela honit moderní operační systém na starém jednojádrovém procesoru se 128 MB RAM.
O hardwaru mluvili na začátku, nejdřív o problémech s e-call, pak s nějakou řídicí jednotkou. Fakt je, že ve všech testech se mluvilo jen o pádech a o tom, jak některé funkce vypovídají službu nebo hází chybové hlášky, tak to vypadalo na software. Ale když vidím tohle video, to je jednoznačně dané příliš slabým železem. Na druhou stranu, je třeba říci, že takový způsob použití, jaký je předváděn v tom testu, normální člověk nezažije, protože nebude zkoušet pořád listovat sem a tam, prohánět všechny animačky, mačkat zběsile jednu ikonku za druhou...
Avatar - SKAY
26. 3. 2021 07:13
Re: Nein
Jak jsem Enyaq nemusel tak z Ev jedno z nejhezčích a normalních aut. Co se nesnaží být Future či retro. Jak kraslicoidní vw.
Avatar - Mikesus
26. 3. 2021 07:02
Re: Co rychlost infotaimentu?
Říkám jen svůj pocit, který z toho mám. Jelikož se v této oblasti IT pohybuju, tak vím jak to vypadá, když je dobrý SW na špatném HW a opačně.
Taky netvrdím, ze to tak musí být.
26. 3. 2021 06:44
Proč jsou EV tak drahé? Proč je Spring v Asii pod 10000?
Dacia Spring stojí v Asii pod 10 000 a v Německu po dotacích 10 920, bez dotací od 20 490. Tedy, po započtení dotací v Německu, je ta cena podobná jako v Asii.

Tedy v Asii se to bude EV od 5 000 do 10 000 jenom hemžit. Tamější velkoměsta zavedou stejná ekologická opatření jako má Čína.
Takže EV mají obrovskou budoucnost.

Z Autobildu k Dacii Spring
Anfangs kursierten Gerüchte über einen Nettopreis unter 10.000 Euro. Jetzt ist klar: Diese Marke wird geknackt. 20.490 Euro verlangt Dacia für den Spring Electric in der Basisversion "Comfort". Nach Abzug der Umweltprämie liegt der Einstiegspreis dann bei 10.920 Euro.
25. 3. 2021 23:41
Re: Bubnové brzdy
Win: hele a slyšel jsi někdy pojem rekuperace ? A gró práce odvádějí podle tebe brzdy zadní nebo přední ?
Avatar - _GTE_
25. 3. 2021 22:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 22:20
Re: Co rychlost infotaimentu?
Nehádám se, že ne.Ale z čeho to poznáte? Víc než rok nejsou schopni dát dohromady sw, na dvoře jim stály tisíce nepojízdných aut. Dodnes jsem nikde nečetl, že by mohlo jít o problém s hw, všude všichni mluví o sw.
Avatar - Mikesus
25. 3. 2021 21:47
Re: Co rychlost infotaimentu?
Mne to přijde, jako když si někdo řekl, kdyz můžeme ušetřit na materiálu a máme presne spočítáno, ze snížení o 30% ještě zvladne záruku, tak vezmeme o 30%pomalejší HW pro elektroniku, to musí taky stačit. K tomu neoptimalizovaný SW a průšvih je na světě.
Avatar - Blue Sun
25. 3. 2021 21:30
Re: Co rychlost infotaimentu?
Já tam tedy vidím stejné sekání jako tady, takže viditelně nefunguje. Ne, VW prostě zase šetřil na hardwaru a to tedy brutálně.
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2021 20:56
Re: Za mě
Souhlas. Akorát baterii 60 kWh bych tam chtěl.
25. 3. 2021 20:44
Za mě
dává trochu smysl elektro auto ve stylu Hyundai Ioniq nízký s malým odporem vzduchu pětidveřový auto s kufrem baterka tak akorát na cca reálných 200 km.
Proč to všechno cpou do obtloustlého SUV kde to zbytečně zvyšuje spotřebu a prostor je to samý. Elektrice se nebráním ale jako rodinné auto na všechno zatím nedává smysl.
25. 3. 2021 20:09
Re: Re: Bubnové brzdy
Rád si vyslechnu, proč by to měl být problém.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 20:04
Re: Co rychlost infotaimentu?
jj, chvíli mu to běhá rychle, dál jsem nekoukal, a pak se mu to úplně seklo.
Avatar - Mikesus
25. 3. 2021 20:00
Re: Co rychlost infotaimentu?
no já nevím, vždyť se mu to tam sekalo a sám byl překvapen. Skončil jsem tedy u přepnutí na AA, ale do té doby se to sekalo prakticky stejně při přesouvání v menu.
Avatar - Mikesus
25. 3. 2021 19:56
Re: Co rychlost infotaimentu?
To je zoufalost, ne infotainment
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 19:55
Re: Co rychlost infotaimentu?
Prd se v tom vyznám, ale pak by asi nefungoval žádný kus, ne? A tenhle https://www.youtube.com/watch?…
cca od 14min. funguje určitě rychleji.
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2021 19:54
Nein
Vůbec by mě nenapadlo o tomhle přemýšlet, když existuje Enyaq s normálnějším interiérem.
Avatar - Mikesus
25. 3. 2021 19:54
čeština
Vždy mne bolí oči z toho, když se dává spojení "více jak" místo spisovného "více než". Bohužel už i u novinářů je toto spojení skoro samozřejmost :-(
Avatar - miromen
25. 3. 2021 19:40
Hm...
Sice krabice, elektro, ale jinak bych dle vzhledu netipoval VW. Předek se mi zrovna nelibi, ale jinak zbytek hm docela odvažne a libive, kež by VW vic popustil uzdu i u jinych zatim běžnych modelu.
Avatar - Blue Sun
25. 3. 2021 19:30
Re: Co rychlost infotaimentu?
Což pouze značí nedostatečný výkon hardwaru pro daný systém.
Avatar - Blue Sun
25. 3. 2021 19:28
Re: Tak
Když už ty odmítneš auto na test, to je co říci. Jaký byl důvod, mohu vědět?
25. 3. 2021 19:19
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Čo nevieš, to si vymyslíš?
25. 3. 2021 19:14
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Marža. Splácajú pôžičku na vývoj.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 18:52
Re: Co rychlost infotaimentu?
Nevím, jestli to má být ironie, nebo to myslíš vážně, doufám, že ne. Na tom videu je evidentně sekající se sw.
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2021 18:28
Re: Co rychlost infotaimentu?
Nee, s předstihem objednali statisíce pomalých tabletů, samo že kvůli snížení ceny. Tak dlouho hledali technický a ekonomický kompromis, až ho našli :-)
To se nedělá tak, že by nedostatečné tablety byly vyměněny, to se dělá tak, že se to nacpe do aut a lepší tablety jsou nakoupeny až ve chvíli kdy jsou slabé a pomalé tablety s autem "prodány".
Lidi budou nadávat, auta půjdou do druhých rukou, a potom se to usadí.

VAG je mistr světa v zahrabávání hlavy do písku, oni takto "vyseděli" mnoho malérů.
A mají dobrý příklad ve vůdkyni Mrkalové. Ta způsobí malér a najednou na pár týdnů zmizí ...
Bravo VAG, bravo Mrhalová.
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2021 18:23
Re: Bubnové brzdy
Bubny a těžké auto? Opravdu bys něco takového chtěl řídit? Slyšel jsi někdy pojem hybnost? ;-)
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2021 18:21
Re: Jedna kWh prý stojí 100 euro,
Hezky´s to trefil.
Elektozkraty, aby se nezkratovaly příliš brzy, vyžadují velice složitý a drahý termální management.
Tam hledej těch několik statisíců korun. Elektromotory jsou z mědi, taky nejsou levné. A kvůli vysoké hmotnosti musí být všechno zpevněno, další nárůst hmotnosti a ceny.

Pamatuji si jak posadili první 1,9 diesel do Felicie a jak všechno vpředu odcházelo. Několikrát museli přední nápravu předělávat, než to sneslo diesel.
Avatar - speedfred
25. 3. 2021 18:17
Re: Elektro
Bočný a zadný pohľad je celkom fajn, ale ten introš no neviem ako to nazvať slušne. No a u auta za jeden a pol to asi nemá cenu ani komentovať.
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2021 18:16
Re: Tak
Mně to přijde proti prvním elektrozkratům jako byl Leaf I ... docela nádherné.
Těžkopádně to asi vypadat musí když na tom klečí stovky kg navíc.

Gumy se budou ojíždět a protože jsou speciální budou dost drahé. Další výhra.
25. 3. 2021 18:15
Jedna kWh prý stojí 100 euro,
tak to máme cca 200k kčs a co stojí ten zbylej MELOUN?
25. 3. 2021 18:12
Re: Baterie
Ano, využitelná energie aku je o cca 10% jeho kapacity menší. Těch 10 % objemu a váhy aku se vozí pořád s sebou.

A k tomu z té udané kapacity vychází spotřeba 14,8 kWh / 100 km (stejná z obou velikostí aku). Reálná spotřeba bude přes 20 kWh / 100 km - už po městě je tady skoro 20 kWh / 100 km, a to je vlastně při tak malých rychlostech skoro bez odporu vzduchu a se zásadním návratem energie rekuperací.
25. 3. 2021 18:11
Re: Tak
Měl jsem to auto mít na test. Už ho nechci. :)
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2021 18:05
Re: Baterie
Každý ví jaká je realita elektrozkratů.

Když ptáčka lapají, hezky mu zpívají.

Neříkám že realizovatelný dojezd by nemohl být 400 km, to by nebylo úplně marné.
Ale za 1,5 mil. Kč?
A opravdu by se dobře situovaným měla dotovat takto drahá auta?
Jistě budou použity "Tesla" triky, aby se vešli do "progresivního" dotačního "přerozdělování"...
Avatar - Blue Sun
25. 3. 2021 17:47
Tak
jestli nedávno testovaná C4 byla na přístrojovém panelu extra úsporná, pak tohle je totální minimalismus.
Jinak se mi vnější design absolutně nelíbí. Disproporční, obtloustlý, vizuálně strašně těžký, s fakt nehezkou přídí.
Avatar - Blue Sun
25. 3. 2021 17:45
Re: Co rychlost infotaimentu?
To pohánějí procesorem z kalkulačky, či co? Strašná "rychlost".
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 17:37
Baterie
Trochu mě mate kapacita - VW píše o kapacitě 77kwh, redakce píše o VYUŽITELNÉ kapacitě 77kwh. Tak jak to je? Pokud je 77kwh celková, pak si o dojezdu 520km člověk může leda nechat snít.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 17:27
Elektro
Zvenku pěkný auto, viděl jsem ho v testované barevné kombinaci a dobrý :yes: . Ovšem to, že i v nejvyšší výbavě za 1,5mil. mám plecháče, to si snad dělají kozy, zmetci. Jinak v podstatě není za co připlácet, zdá se mi (dle povrchního zkouknutí konfigurátoru), že VW přebírá kritizovanou taktiku japonců - vyber výbavu, barvu, a šmitec.
Spotřeba pod 20kwh mi přijde dobrá (kde má EV nejnižší? Ve městě?)
Interiér pořád plastový prázdno, kéž by jim někdo dotykový ovládání všeho zatrhl. Dokonce i u zpětných zrcátek - to jsou fakt ***.
Je to pro mě smutný pokoukání, co dnes člověk dostane za 1,5mil. :-(
Avatar - _Karel_
25. 3. 2021 17:19
Re: Co rychlost infotaimentu?
To je evidentně polámaný, takhle to fungovat nemůže. Ne, že by je to omlouvalo.
25. 3. 2021 17:14
Re: Co rychlost infotaimentu?
.... mazec co??? :-) hele já jsem si jistý že bych to auto buď okamžitě vyměnil za jiné, nebo bych to vzteky po pár dnech rozmlátil..... :-)
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2021 17:12
Re: Co rychlost infotaimentu?
To má být ovládáno za jízdy???????
Jak to že to autority neoznačily za nebezpečné? Asi proto že autority dělají to co potřebuje Tesla a VW, bylo jim to řádně vysvětleno buď výhrůžkou nebo byli motivováni peněžně, zkorumpováni.
25. 3. 2021 16:57
Co rychlost infotaimentu?
na tomto videu https://www.youtube.com/watch?… od 7:40 je z toho týpek docela zoufalý....naprosto neskutečně pomalé.... 8-s
25. 3. 2021 16:56
diky za ochutnávku
Nemam na to penize, ale nebudu to hejtovat. To radsi nez elektro za 1,2 pro rodinu ktera na to ma, zjebu panicku v mustangu s ctyrvalcem 😂
25. 3. 2021 16:55
Bubnové brzdy
Moc jsem nepochopil tu výtku bubnům. Jako že popojíždění v koloně je nad jejich síly ?