Japonská Toyota se v posledních letech sice stala synonymem pro hybridní pohony, nezapomněla ale ani na zábavná auta. Po modelech Supra a GR Yaris přijíždí nová generace GR 86.
Ahoj, to v GTcku to nebolo mozne pre mna nijak, mam 177cm a nesedim nalepeny pred volantom, ale ani nelezim daleko od neho. To je podla mna NO GO.
Yaris GR v pohode, malu mam vzadu aj so sedackou (nie podsedakom) do kriza a za mnou na podsedaku isto OK.
Kazdopadne su to 2 rozdielne auta aj charakterom, tak aj to treba zvazit. GR mam z Nemecka, tu maju kvoty a nechcel som cakat, plus sa myslim naozaj po nejakom mnozstve uz vyrabat asi nebudu. Takze u mna osobne jednoznacne Yaris GR, vsetky tie chvaly naozaj su opodstatnene. 🚀
S tou využiteľnosťou 2+1 je to to pre mňa zaujímavá informácia. Zvažujem totiž športové malé auto, v ktorom budem jazdiť sám, ale bol by som rád, keby som núdzovo mohol zobrať 3 deti. A táto GR86 (prípadne Yaris GR) mi príde asi najvhodnejšia. To zadné sedadlo za vodičom sa nedá využiť ani keď sa vodič uskromní a posunie sa viac vpred? Ja mám 183cm. V Yarise GR som sa viezol a keď som pozrel dozadu, tak s posunutím vodičovho sedadla vpred by to bolo použiteľné. Okrem toho Yaris mi vŕta v hlave, lebo mi predajca pred Veľkou nocou povedal, že ešte 2ks sa dajú objednať a potom nebude.
Yaris gr ,,nadupany pekac za milion,, a ,, precenovana nadopovana supra,, kamarat ty si iny odbornik.... keby sa v jednom z tych aut prevezies tak tu netvrdis take bludy.....a naj perla ,,interier ala porsche,,..... toyobaru je sympaticke kupe ake tu uz nie su a urcite si najde kupcov.... ale tvrdit tu ze supra a yaris gr su precenovane pekace bez toho aby si v nich vobec sedel.....
Vím o čem píšeš, měl jsem Opla Speedstera ;-) . Zrovna do GT 86 nastupování (pro mě) není zrovna pohodlné, ale jízda je OK. Nicméně si stojím za tím, že většina lidí kteří hodlají uvalit skoro meloun za "zábavné" auto, je spíše ve věku 50+ a pokud jejich preference jsou trochu více zaměřené na sport, pak jejich volba většinově je něco "peřinkového" ala SLK nebo spíše SL .
Dole Xylo vypsal ty registrace. Za dekádu 300 ks ...ano, to mluví možná o silné fanouškovske základně, ale ty reálné prodeje v ČR rozhodně nejsou nic zásadního za dobu, co se tu prodalo přes 2M nových aut celkem.
Spolu s Kia Stinger jednoznačný favorit všech BYkupců minulé dekády. A v kontextu prodejních čísel v ČR, kdy počet testu a článku ve všech médiích možná kopíruje ten celkový prodány objem, mi upřímně uniká neustale opakovaný argument, že víc jak čtvrtinu z Final Edition má zrovna Česko kvůli dobrým prodejům.
Protože tohle auto se prodávalo jakž takz dobře pouze v Japonsku, Austrálii, USA a UK. Jinde to byla totální okrajovka, kdy třeba celá Evropa reprezentovala v průměru 40 ks měsíčně.
V dobe 4 rýchlostí nedosahovali zrýchlenie 0-100 km/h okolo 6s ani Ferrari :-!. Kto chce silnejšie auto má na výber. Ak niekto potrebuje zábavné auto aj v legálnych rýchlostiach GT 86 je tu pre neho.
Jo, souhlas... ten předek je lepší, zadek asi kontroverznější, ale celkově ok. Nissaní Zetko vypadá z malůvek líp... právě kvůli tomu zadku. Inu, ono otřepané... méně je někdy více https://www.japan-cars.cz/…z-proto-17-1.jpg
Otazník je cenovka... s končící generací na milionu a Suprou na 1,25... zůstává poměrně úzkej prostor, ve kterým to bude dávat smysl... i když já bych možná radši GT-86, přece jen - manuál a 2+2...
opat to nie je ten dizajn, co by bol cool 🤷♂️ a naozaj by ocaril, avsak oproti GT86 je aspon bez zadneho kridla, ktore som nemal na tom aute rad ked som ho mal. Bolo vsak uasne, verim ze si najde este viac kupcov, po zvyseni vykonu. Este k tomu 4 miestnemu...je to 2+1, mam 177cm a nie je realne mozne aby si za mna bolo sadlo i len dieta.
Aktualne v GRku paradoxne sa to da, 8r dcera v pohode. Kazdopadne, na GT mam len tie najlepsie spomienky 💯
Máš k dispozici jen 6 kvaltů, x koní a x Nm krouťáku. Jestli chceš aby motor zůstával při přeřazení v power band, tak s převodama nic nenačaruješ.... :-(
Podarene ano. V podstate to na europskom trhu nebude mat ziadneho realneho konkurenta. Exterier je otazkou vkusu, neurazi, ale mohlo by to byt aj lepsie. Interier v porovnani s predchodcom sa mi zda dizajnovo lepsi. A hlavne odstranili hlavny nedostatok predchodcu - slabsi motor. Ak to bude jazdit tak, ako predchodca, alebo mierne lepsie - ako pisu v oficialnych spravach - tak pre potencialnych zaujemcov to bude jasna volba. Ja by som rad zakupil sportove a vyborne ovladatelne auto za rozumne peniaze a po Yarise GR, s ktorym som jazdil a ktory sa uz asi nebude dat zohnat, je toto asi najvacsi favorit.
Jen taková drobná poznámka ze života. Tohle není Exige a třídvéřové uspořádání i u relativně hodně nízkých aut často nabízí pohodlnější nastupování a vystupování než konvenční pětidvířko nebo kombi.
Mně to tak nepřipadá. Nevidím tam nějakou dramatickou změnu profilu nebo prosklení, která by ze štíhlého auta najednou udělala tlustou Bertu. Vlastně je to hodně podobné předchozí generaci s tím rozdílem, že předek se mi líbí víc než dřív. Nikdy jsem si úplně nezvykl na tvar předních světel. No a zadek je takovej divočejší (i když zase podle mě hezčí světla než dosud), ale pořád zlatej oproti aeropacku, blahé paměti. https://woody-alien.rajce.idnes.cz/SSS/1482631129
je zajimave jak autonovinari neumej predpovidat budoucnost, nedavno se na autowebech dokonce sirila informace ze nastupce Toyobaru se v Eu nedockame, a hle najednou se ceka na Evropske specifikace :D a normalne to dostane vetsi motor nez ma soucasna generace a porad atmosferu, asi zacnu vsezet primoi proti tomu co pisi autonovinari, zatim se to jevi jako lepsi kauf nez Bitcoin :D
Tož, 2.5 l atmosféra pod 6s asi těžko. To by musela mít "ultra krátké" kvalty, což by potom bylo na "mučení" na dálnici. Jo, kdyby měli nějakou trik 7 kvaltovou převodovku, tak to by potom šlo. Ale nemají a dík této ekofašistické době ani v budoucnosti mít nebudou.... :-(
Původní Toybaru bylo takové na pohled hezké, sportovní auto se štíhlými liniemi. Prostě takové židoFerrari. Ale tohle je takové divně obtloustlé. Vlastně vypadá jako nalíčená tlustá holka. Obličej hezkej, ale okolo něj je metrák špeků.
hlavne tyhle auta jsou realne vemi blizko k variante na tema “ojeta ikona”...
Vem si za kolik koupis neco jako e46 330i poface a co do toho narves behem prvniho roku. Za to realne mas tohle novy..
je to pekne suhlas... mne sa celkovo paci ten plocho kolmo posadeny kokpit ... ma to take minimalisticke crty a la porsche... normalne kebyze dame iny volant.. ale ok jasne... som svina to sa predsa nerobi ... ako fakt pekna kabina ... cele auto na mna posobi velmi sikovne ... presne tento typ kupatka mam rad a nie 500 konove hatche ci 2 tonove AMG kupatka a pod .. takto ma vyzerat normalne pouzitelne a zdrave kupe... GR86 :yes:
skutocne podarene suhlas... jak kasna tak kabina... nema to 1000 koni nevazi to 2 tony ani sa to nehra na nieco co nie je... vidim tu konecne normalne bytelne kupatko ... nevytunene nepreplacane... neznicene prehnanymi upravami... kupatko ktore by snad mohlo byt pouzitelne aj na denno denne vozenie sa :yes:
pekny nepreplacany exterier aj interier.... voci nadopovanej supre ci vytunenom pekaci yarisu gr za melon... konecne normalne a uplne prirodzene elegantne a zdravo sa tvariace kupatko... tak toto uz hej .. GR86 :yes:
Samozřejmě že to nesouvisí. Jsou to dvě separátní sdělení:
A, pán s nickem medvedi má BRZ s automatem a i to komentuje proč (má zřejmě obě nohy)
B, spoťáčky ala BRZ nebo GT 86 si (dnes) zřejmě kupují opravdoví závodníci, kteří to po úpravách honí po okruzích (a těch zase tolik není)
Očekával jsem, že se dostane na / pod 6s, ale i tak dobrý.
Kdybych byl zájemce o takové auto, předchozí 2.0 (205 Nm a to ještě jen úplně nahoře), byť s krátkými převody, by mi nestačil. Ale 2.4 už vypadá docela solidně. Jestli stále půjde o "nerozbitnou" Toyotu, tak to bude kopec zábavy za rozumné peníze :yes:
To je taká hovadina čo si napísal. Toyota určite v tom má jasno že o auto bude záujem inak by neinvestovala do ďalšieho vývoja. A svet áut sa netočí okolo česko-slovenského rybníčka
Sorry, ale meleš naprosté nesmysly, předchozí BRZ naopak mělo v ČR velmi solidní fanouškovskou základu skutečných kupců a majitelů. Však také z přídělu těchto aut z finální omezené edice pro Evropu dostal český trh 3. nejvyšší počet aut - tuším že cca 35 kousků. Na to, jak malá jsme zemička, zde BRZ dosáhlo velmi pěkných prodejů! :-):yes::yes::yes:
Áno máš pravdu, kupéčko sa kupuje hlavne kvôli veľkému kufru a pohodlnému nastupovaniu dozadu.
PS: a ani tie kosti z obeda nie sú zbytočné, tie schrústa ešte pes. :-[]
O.K., jenom moc nechápu, jak souvisí volba automatické převodovky u BRZ s bolavými zády! :-) A blbě se do takového nízounkého sporťáčku leze tak jako tak, ani tomu automatická převodovka nijak nepomůže! :-[]
2012 - Toyota GT 86 20 kusů
2013 - Subaru BRZ 11 kusů a Toyota 17 kusů
2014 - Subaru 15 a Toyota 12
2015 - Subaru 20 a Toyota 4
2016 - Subaru 20 a Toyota 1
2017 - Subaru 47 a Toyota 2
2018 - Subaru 34 a Toyota 8
2019 - Subaru 50 a Toyota 3
2020 - Subaru 43 a Toyota 1
2021 (leden a únor) - Subaru 3 kusy
Tak tak. Měli bychom každé nepraktické kupé ztrhat, je to auto na h0vn0, protože se bude málo prodávat.
A přitom Toyota určitě očekává, že všichni dají rodinná auta do šrotu a místo oktávek budou naše silnice brázdit kupátka.
Ale tak aspoň ses vyblil.
Sa budu z auta vytesovat ako by povedal ex diskuter Fostek.
Ale to je tak vsetko.
Dizajnovo nezaujimave a neprakticke auto.
Petrolheadi vymreli a mladu generaciu zaujimaju nanajvys tak kolko ma obrazoviek v kabine a motor ani nevedia co je.
Auto co si zas vsetci budu kupovat ustami,ale v reale bude jeho predaj slaby v dnesnych casoch.
Zbytocne auto jak kosti z obeda.
Jeden ze dvou Subaru BRZ na mojeauto má automat a pán to tam docela obšírně komentuje (v novinkách). Problém sporťáčků v současnosti je ten, že v tom většinou jezdí chlapci, kteří už mládí mají poněkud v čudu a tak sice přivítají mladistvý a sportovní vzhled svého přibližovadla, ale rozhodně nestojí o to, aby se do toho nedalo vlést nebo po krátké vyjížďce bylo nutné navštívit chiropraktika, aby dal záda zase dohromady :-!
Pokud se nové GR86 dostane do Evropy, místní petrolheadi budou jistě nadšeni. Zato Subaristé asi zamáčknou slzu, ale co, však se stejně jedná o prakticky shodná auta! :-):yes::yes::yes:
P.S. Ta možnost příplatkové automatu je fakt úsměvná. :-) Fakt by mě zajímalo, kolik magorů si ho pořídilo u předchozí generace. Zřejmě verze pro sportovně založené invalidy s nefunkční či chybějící levou nohou, takže vlastně nakonec dobře, že v nabídce zůstává i pro nástupce. :-) Jinak jak už to u Toyota bývá, vnější design rozhodně není žádná hitparáda a zadek je vysloveně podivný. Palubka ale vypadá lépe než u předchůdce. :-)