Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia odhaluje konfigurátor. Takto vypadá nejdostupnější verze

Škoda Fabia nové generace je zatím na českém trhu dostupná výhradně s benzinovými tříválci. Čtyřválec 1.5 TSI ve zveřejněném konfigurátoru aktuálně chybí.
Zpět na článek
12. 5. 2021 12:53
Re: adaptivní tempomat, bezdrátový android auto, pádla u DSG
Většina reakci adaptivního tempomatu by měla jít negovat plynem bez jeho vypnuti. Ty extrémnější jsou oser no. Mě se stává že to reaguje u sjezdu s dálnice na auta co už přejela do sjezdoveho pruhu, nejsou ani přímo přede mnou ale těsně vedle a zpomalují aby mohla sjet Tzn. najednou zbytecne vybrzduju lidí za mnou. Nevim jak je to zdravé se prát s tím adaptivním tempomatem, už jednou mi museli měnit v servisu nějakou součástku .. selhalo to celé i s front assistem.
Avatar - caliban
11. 5. 2021 23:51
....
Ten nápis fabia na boku přístrojové desky, je tam proto, aby majitel při nastupování věděl jaké auto vyfasoval? Nebo to má být cool, nebo tak něco?
Vypadá to akorát trapně.
11. 5. 2021 21:39
Re: Balóny
Rozmer 185/65 R15 vychádza na vonkajší priemer 622 mm a obvod 1953 mm, gumy 185/70 R14 by mali mať vonkajší priemer 615 mm a obvod 1931 mm.
To je rozdiel cca 20 mm na otáčku. Rozdiel v rýchlosti,pri 15" a 14" gumách mi vyšiel asi 1,15%, čo je pri 90 km/h, čo je cca 1 km/h.
Rozdiel prejdenej vzdialenosti na 1 km mi vyšiel niečo vyše 11 m.
S tými rozmermi si asi trafil. :yes:
11. 5. 2021 21:09
Re: adaptivní tempomat, bezdrátový android auto, pádla u DSG
To fakt záleží na situaci.. většinu času je relativně hustý provoz, což znamená, že člověk se rozjede na 140 a hned mu tam vlítne kamion, tak brzdí, kamion uhne, zase jedu minutu 140 a zase další kamion.. a tak pořád dokola.. a to je prostě s adaptivním tempomatem vopruz, protože ten tempomat to stejně nedává a když vidím kamion, radši tempomat vypnu a kamion plynule dojedu.. nebo když jedu ráno do Prahy a je sice hustý provoz, ale ne zrovna plynulý, prostě lidi nárazově brzdí jak dementi, pak se zase okamžitě rozjedou a jedou max. aby to zase za chvilku zaflekovali, no hrůza.. tak tam to taky nedává..

Adaptivní tempomat se hodí jen, když je velice hustý provoz, který je zároveň velice plynulý. A to na našich cestách skutečně zažívám málokdy. Nerad se za někoho "věsím", takže tahle výhoda je pro mě irelevantní. A málokdy narazím na někoho, kdo chce cestovat přesně tou samou rychlostí, co já. Teď jsem měl na měsíc půjčené auto s klasickým tempomatem a chrochtal jsem si blahem. Bohužel teď jsem čerstvě zase vyfasoval auto s adaptivním a už zase trpím. S klasickým tempomatem se mi jezdilo líp, často se mi stávalo, že jsem v pravém pruhu dojížděl kamion a předjíždělo mě jiné auto, ale věděl jsem, že mě v pohodě stihne předjet, než se přiblížím ke kamionu, takže jsem ho vůbec nemusel vypínat, jen jsem se včas zařadil (prostě je to o odhadu..). Jenže adaptivní tempomat reaguje na rozdíl rychlostí a když dojíždím kamion, tak (logicky) začne panikařit a příliš brzy brzdit (a to mám nastavenou nejkratší vzdálenost a sportovní mód). Takže já mám přesně opačnou zkušenost - adaptivní tempomat musím vypínat hodně často, na klasický jsem během jízdy tolik nesahal. A u adaptivního tempomatu člověk snadněji ztratí pozornost, U klasického se mi opravdu nestalo, že bych při řízení nedával pozor.
11. 5. 2021 17:17
Re: adaptivní tempomat, bezdrátový android auto, pádla u DSG
No já neznám dálnice co by přes den nebyly plné aut :D navíc adaptivní tempomat umožňuje se za někoho pověsit a jen kroutit volantem. v kombinaci s Lane assist ani to ne .. obyčejný tempomat je nebezpečný když člověk přestane dávat pozor při jeho použití .. při normálním provozu pokud se člověku nebude dařit pořád včas předjíždět nebo nepojede 80 tak stejně bude muset často brzdit a znova ten tempomat zapínat.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 17:17
Re: adaptivní tempomat, bezdrátový android auto, pádla u DSG
Souhlasím, radši klasiku než adaptivní. Resp... když adaptivní, tak s možností vypnutí "adaptivnosti"...
11. 5. 2021 17:04
Re: adaptivní tempomat, bezdrátový android auto, pádla u DSG
Proč nebezpečný? Já to třeba vnímám přesně opačně.. v autě mám jen adaptivní a snad bych byl ochoten si i připlatit za obyčejný.. Adaptivní je dobrý jen v nějakém hodně hustém provozu, jinak je to neskutečně otravné.
11. 5. 2021 14:07
Re: To pak bude ostuda
Když to budeš držet pod krkem, tak to bude žrát jak protržený... :-( :no:
Avatar - iudex
11. 5. 2021 13:36
Re: 6ti kvalt - vyplatí se připlatit si
Stále ale budú tie prevody viac nahusto a teda väčšia pravdepodobnosť vhodnejšieho stupňa pre danú rýchlosť.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 13:34
Re: Balóny
Už som to tu dával, tie gumy budú na 99% zhodné s Polom (rovnaká platforma), takže 15ky budú 185/65 R15 a 14ky potom (pri rovnakom alebo podobnom obvode/priemere) budú 185/70 R14. A profil 70% som tuším od čias Fabie Junior nevidel.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 13:29
Re: Balóny
Pozri si test Pola tu na ACZ, tam sú tie 15ky, profil 65%, celkom des.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 13:22
Re: Ambition
Aha, tak to sorry, beru zpět. Měl jsem pocit, že mě to včera na litá kola nepustilo.
11. 5. 2021 13:14
Re: Balóny
Ak budú na šestnástkach gumy s nejakým normálnym profilovým číslom (napr. 205/55 R16), na pätnástkach, aby sa dodržal priemer kolesa, bude logicky gumy viac. A na štrnástkach ešte viac. Jedine že by to sekali s malými kolesami a spravili úpravu v softvéri, aby to počítalo rýchlosť a ubehnuté kilometre presne. Ale s malými kolesami to musí vyzerať príšerne.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 11:59
Re: Ambition
Jak jako příslušenství? Je to normálně v konfigurátoru... jen musíš kliknout z ocelových kol na kola z lehké slitiny. No, pokud chceš litý kola, jakýkoliv... tak holt brát už Style. Hezký jsou ty Procyone 17"... ale příplatek 24t i pro Style :-O
Mimochodem, antracitový Gemini 18" na Octavii RS byly za příplatek 5100 oproti základním 17", černý byly ještě levnější v black paketu (2014 - časy se mění).
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 11:49
Re: 6ti kvalt - vyplatí se připlatit si
Šestikvalt měl v FIII taky eko převody.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 11:48
Re: Balóny
Já bych byl opatrný s hodnocením podle vizualizace.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 11:47
Re: Kapku moc
Mně přijde, že český importér Seatu prostě Ibizu prodávat nechce. Akorát nabízí holobytní TGI pro fleetové zákazníky.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 11:40
Re: Ambition
Oni je z nějakého důvodu dali jako příslušenství. Jo, je to k naštvání, mohli dát ta základní litá kola do A+ a do S/S+ zase mohli dát šestnáctky.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 11:34
Re: Ambition
No zase si vem, že pokud se nic nezměnilo. tak ta 1.0 v i30 nejede jako koncernová 1.0, a to je tu ještě k tomu ve větším autě. Mnohem větší smysl má 1.5 T a to spíše v Ceedu, kde není mildhybridní. Tam je zase nevýhoda nižší konfigurovatelnosti, ale jo, je to mimořádně dobrá nabídka.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 11:25
Re: Ambition
To nechápu. Bez zadních senzorů se sedanem/liftbackem prostě rozumně nezaparkuji a i s hb mi to zásadně ulehčí život. Předek ale odhadnu sám a možná přesněji než senzory.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 10:26
Re: Kapku moc
Nebo bohudík :-)
Pestrost je fajn... já fandím domácí produkci, ale taky ne za každou cenu.
Fakt je, že ta béčka šla hodně nahoru - třeba Ibiza je brutální, tam je základ snad 375t aktuálně... ale je to nějaký TGI (CNG), prostě je to divný.
11. 5. 2021 10:14
Re: Kapku moc
OK, to beru. Kdybych se rozhodoval jen mezi Cliem a Fabkou, bral bych Fabku. Bohužel situace není takto jednoduchá :-)
11. 5. 2021 10:09
Re: Kapku moc
Ano, i30 vychází hodně dobře, s motorem 1.5 81kW a rozumnou výbavou bych se vlezl do 400 000. Jako druhé auto na ježdění kolem komína v pohodě. I30 jsem v minulosti měl a nebyl s ním žádný problém jak si myslí zarytí hyundaiofobikové. Když bych šel do vyšších výbav a ceny do 500 000, tak mi zajímavý připadá Renault Captur. Navíc u Capturu jde mít tovární LPG, takže bych mohl počítat -100 000 ušetřených za benzín.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 10:07
Re: Kapku moc
To máš rozdíl v ceně 5%... na domácím trhu Škodovky, u úplné novinky... to mi extra napálené nepřijde a naopak bych se bál, že ceny půjdou nahoru.
11. 5. 2021 09:55
Re: Kapku moc
Nemůžu úplně souhlasit, zkusil jsem nakonfigurovat Clio do stejné výbavy s paktem winter, 17" kola, zarmavené zadní skla, oranžová metalíza, 70kW motor, parkovací kamera. Vyhřívané čelní sklo jsem u Fabky odebral, protože to u Clia není (i když u Capturu ano). Připočetl jsem u Škody 6000 za 5 letou záruku a za Fabii mi vyšlo 471 000 a za Clio 447 000. Ale možná se to dá brát jako přepálenou cenu novinky a za půl roku, až přijdou akční ceny se to srovná.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 09:41
Re: Kapku moc
Súhlas, že i30 je lacná a v porovnaní s ňou vychádza zle väčšina menšej konkurencie, nielen Fabia.
Proste ja to vidím tak, že Fabia (nielen ona, ale aj ostatné béčkové kompakty) má cenový zmysel do tých 400t, vyššie už si v revíri kompaktov a tam už sa ťažšie zdôvodňuje, prečo chceš subkompakt. No a do tých 400t je Fabia vždy kompromisom, buď slabší motor s 5kvaltom, alebo silnejší, ale bez výbavy.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 09:36
Re: Ambition
Tak jasné, že dozadu je to vždy horšie, ale pri dnešných vysokých kapotách (lebo NCAP a bezpečnosť chodcov) ani dopredu cez kapotu nič moc nevidíš, pričom ak chceš v meste parkovať na centimetre, tak nejaký odhad a spoliehanie sa na krátky previs ti nepomôže.
V tom Focuse je to tiež blbosť, každopádne tam to je pre technické dôvody iného nárazníka a nie preto, aby sa vytiahli ďalšie prachy zo zákazníka formou príplatku.
11. 5. 2021 09:35
Maximální cena
Jen tak pro zajímavost, zkusil jsem v konfigurátoru naklikat co nejvíc příplatkové výbavy a maximální cena na kterou jsem se dostal byla 677 100 Kč. S motorem 1.5 to bude ještě víc.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 09:26
Re: Ambition
Do sousední vsi se jezdí jedničkovou Fabii.
No dobře, to je trošku klišé... ale co jsem původně chtěl říct je, že pokud jezdíš trasy typu školka - hudebka - obchod 1 - obchod 2 po městě, tak ty senzory využiješ.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 09:23
Re: Kapku moc
Je otázka jestli to je problém... a pro koho.
Myslím, že Fabia je cenově normální (viz Clio, Ibiza, Polo, Fiesta). i30 je prostě levná... i ve srovnání třeba s i20.
Některé příplatky jsou drahé a šestikvalt je až se silnějším litrem... to je protivný.
Avatar - Emel
11. 5. 2021 09:13
Re: Ambition
To bych zas netvrdil... ze spousty aut není dozadu vidět, dopředu to je lepší.
PS: tuším, že třeba Focus ST taky přední senzory mít nemůže ;-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2021 09:06
Re: To pak bude ostuda
Jistěže to tak je, ale pořád je to ten pocit a když se s tím naučíš pracovat, tak se s tím bude dát podle mne jezdit, jako se starým HTP, cliem, a desítkami dalších atmosfér již od, co se tu prodávaly a jezdí jich tady tisíce.

Taky bych to nechtěl nutně, jen na to dojíždění do Kaufu či občas na chatu pár desítek km, to bude uplně v pohodě a nic víc od takové Fabie asi nikdo nečeká.

Ta reakce na plyn s euronormami je krásně vidět třeba na Ecoboostu či 2.0TDI ( na těchto motorech mám totiž srovnání přes více generací) a přiznám se, že oba tyto motory v nejnovějších Euronormách (tedy TDI je po WLTP, ale né EVO), mi občas při rozjezdech zdechnou, jak musíš dávat víc plynu....... a možná je to taky tím, že už sám nemám žádné auto s manuálem a neumim to :D Ale ten rozdíl tam je znatelný.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 09:03
Re: Ambition
Mať zadné a nemať predné senzory, to je najväčšia blbosť, to už radšej nemať žiadne. Takto aby človek rozmýšľal, či pri manévrovaní na parkovisku sa môže spoliehať na senzory, alebo nie, podľa toho, či ideš dopredu, alebo dozadu.
Proste podobné nezmyselné šetrenie, ako mať pravé okno na elektrinu a ľavé na kľučku (to svojho času mal tuším Citroen Xsara).
Avatar - iudex
11. 5. 2021 09:00
Re: To pak bude ostuda
Samozrejme že ten výkon tam je (musí byť), ale jeho dostupnosť a ochota sa k nemu dopracovať výrazne ovplyvnia subjektívne vnímanie dynamiky. Takže máš pocit, že auto strašne trpí a ty ho trápiš, keď od neho ten výkon chceš a dostaneš ho až po tom, čo elektronika dostane písomnú odpoveď z Bruselu, že teda auto môže reagovať na plyn. Prečo by inak Remus a podobné firmy predávali pedal boxy zlepšujúce reakciu na plyn?
Avatar - iudex
11. 5. 2021 08:55
Re: 6ti kvalt - vyplatí se připlatit si
Jj, je sakra škoda, že slabšie TSI nemá 6-kvalt, v dnešnej dobe eko prevodov bude ten 5kvalt úplné trápenie. Pritom 70 kW by pre malé auto inak stačilo, takto musí človek ísť až do 81 kW verzie.
Avatar - Ozzman
11. 5. 2021 08:55
Re: To pak bude ostuda
Ne a už ani pul roku není moje :'-(

Hele, ale reálně, mělo o 150 kg méně, to je 1,5 člověka na palubě, ale ty parametry mimo Euronormy jsou srovnatelné, 43kw a 93NM. I když je Fabie Euro 6d, tak to přeci neznamená, že ten výkon tam není, jen je jinde a jinak dostupný.

Dost se tady čachruje s euronormami, ale pokud má auto nějaké kw, tak je mělo s Euro 1 i s Euro 6. Třeba se jí nebude chtít do otáček, ale když ji pak budeš držet pod krkem, pojede +/- podobně. Ostatně tomu nasvědčuje i srovnatelný údaj 0-100.
11. 5. 2021 08:54
adaptivní tempomat, bezdrátový android auto, pádla u DSG
Můj osobní názor je, že na českých silnicích včetně dálnic je obyčejný tempomat k prdu až nebezpečný. Nebylo by špatné nabídnout adaptivní i v Ambition. U bezdrátového Smartlinku podezřele nic nepíšou o bezdrátovém Android Auto. Já myslel, že už to rozchodili od určité doby i ve Scale a Kamiqu, tak snad s kompatibilním telefonem to půjde i tu.
Koukám že objednáním paketu Asistovaná Jízda 2 člověk ztratí pádla u DSG .. tj taky pěkná kktina :D co když člověk někdy chce řadit "manuálně" a někdy aby to jelo skoro samo ? :D
Avatar - iudex
11. 5. 2021 08:49
Re: Ambition
Inak v Ambition je príplatok za 16ky až 25500, riadna pálka za to, aby auto aspoň trochu vyzeralo (a 16" pre veľké auto ako je F4 sú minimum).
Avatar - iudex
11. 5. 2021 08:46
Re: Balóny
Nie, to sú už väčšie 15ky. :D Balóny, presne ako som tvrdil pri prvom článku o cenách.
P.S. S pupkatým redaktorom-ukazovačom súhlas.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 08:44
Re: Kapku moc
Problémik je, že za cenu tej Tebou nakonfigurovanej Fabie 70 kW s 5st manuálom máš o triedu väčšie auto s vyšším výkonom a 6-kvaltom.
Avatar - iudex
11. 5. 2021 08:43
Re: To pak bude ostuda
A má to Tvoje Clio 95 Nm, 1100 kg, Euro 6d a ekologicky dlhé prevody?
Avatar - iudex
11. 5. 2021 08:41
Re: Ambition
Tak neviem, ale moja konfigurácia (81 kW Ambition s pár príplatkami ako sú metalíza, 16" alu, vyhrievané sedadlá, parkovacie senzory a stredný 8" infotainment) vyšla na 445t Kč. Dal som pre porovnanie podobnú i30, t.j. 88 kW, Family Komfort (tiež 16" alu, metla, 8" infotainment, parkovačky...) a tá vyšla na 397t.
11. 5. 2021 08:01
6ti kvalt - vyplatí se připlatit si
Pro mě by asi byl zásadní ten 6ti kvalt. Bydlím v Brně, takže na dálničním uzlu a často jezdím ve 140 po dálnici s ostatníma, takže na tu rychlost 6ti kvalt.
11. 5. 2021 07:47
Re: To pak bude ostuda
Každý se ohání 59kw, to je sice pěkné, ale je tam opravdu směšných 95 Nm, což samozřejmě není chyba toho motoru - u atmosféry je prostě limit těch 100Nm na litr.

1.2 HTP mělo běžně 108 - 112 Nm.

Prostě 1,0 MPI bude extrémně nepružný motor....
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2021 00:39
Re: Nadupaná kára
Kde jsi přišel na těch 30 tisíc?
10. 5. 2021 23:51
Nadupaná kára
Se sportovním paketem, spláclým volantem, 18"koly, DSG převodovkou, maxi displejem na středovém panelu... a to vše bude pohánět tříválcové litrové prdítko. za cenu téměř půl mega. A i v nejvyšším stupni výbavy je základ klimatizace typu sporák. Za klimatronic se doplácí dalších 30 tis. No, to by mě mohli milovat. :D
Avatar - Ozzman
10. 5. 2021 23:17
Re: To pak bude ostuda
Jezdil sem s 43kw autem jeste na podzim a normalne se s tim dalo, naucis se vyuzivat profil vozovky a predjizdet kdyz ostatni brzdi a hned se dostames dopredu :D
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 23:16
Re: To pak bude ostuda
Zásadní je, jak bude zpřevodovaný. Pokud to bude do dlouha, tak s ním fakt moc zábavy nebude. Ale neodsuzoval bych dopředu, může mít vzhledem k vysoko položenému výkonu celkem unikátní charakteristiku.
10. 5. 2021 23:13
Re: To pak bude ostuda
Jasně, ale to Uno bylo ve srovnání s novou Fabií tak o 300 kg lehčí a jeho motor nebyl udušený současnými šílenými emisními normami! :-O
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 23:13
Re: Ambition
Když nejezdíš jinam než do vedlejší vsi pro rohlíky, tak senzory ani kameru nepotřebuješ. Já po letech podélného parkování došel k závěru, že bych teda zadní senzory uvítal. Kamera by taky neuškodila, ale jak říkáš, ten příplatek si dobře rozmyslíš.
10. 5. 2021 22:11
Re: Klasické škodovácké ALE
Reakce známého zněla i30 1,5DPI je jasná volba, ať si to strčí za klobouk. Nějaká možnost volby tady je, každý to ovšem vidí jinak.
Avatar - Emel
10. 5. 2021 22:06
Re: Ambition
Je to podobný paradox jako s automatem.
U dálniční stíhačky bych ty senzory asi oželel, ale u městského auta je to fajn... často jsou třeba u obchoďáků takový kovový zábrany, který od určitý chvíle nejsou vidět... apod.
Nicméně... dej u auta za 300 dalších 50 za automat a 20 za senzory :-)
Avatar - Emel
10. 5. 2021 22:00
Re: To pak bude ostuda
Ještě když v devadesátkách přišlo Uno 1.5 75 i.e. (tj. 55kW), tak to byla raketa.
Jsou to různé optiky... ale jako základní (česká) motorizace je 59kW pro městské auto naprosto v pohodě.
10. 5. 2021 21:51
Re: Klasické škodovácké ALE
No jo, základní motor Tipa. Jako základ je to opravdu slušná nabídka, tragédie ovšem spočívá v tom, že žádná další silnější a výkonnější benzinová motorizace nad tímto základem neexistuje! To je neuvěřitelné a zcela neomluvitelné, Fiate!!! :-O :-( :-( :no:
10. 5. 2021 21:48
Re: To pak bude ostuda
Sorry, ale co je to za debílní srovnání? Chceš srovnávat hustotu a dynamiku dopravy v v 60. a 70. letech s dneškem?! :-[]
10. 5. 2021 21:43
Re: To pak bude ostuda
Nevím co máš za problém. Podle mně ten 59kW bude v pohodě a někomu prostě stačí, tak co. I s 31kW 1000MB jsme dojeli, kam bylo třeba....
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 21:09
Re: Ambition
Jo, obojí musíš vychytat v paketu, jinak je to mazec. Ale přední senzory tedy nepotřebuji.
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 21:07
Re: Klasické škodovácké ALE
Ne každý chce jezdit Sanderem, které je pravděpodobně méně bezpečné a nelze vybavit tak jako Fabii.
Avatar - Emel
10. 5. 2021 20:28
Re: Ambition
Tak zrovna tempomat je tady v tom paketu za desítku s pár dalšíma věcma, to je asi ok.

Senzory jo, to je pálka... ale tak aspoň to vůbec umí, je dost aut, kam přední senzory vůbec nejdou.
Avatar - rohYpnol
10. 5. 2021 20:26
Re: Klasické škodovácké ALE
Fabia budou firemní prodeje. NeIČAŘI půjdou jinam. Vlastně je to skvělá zpráva pro prodejce neškodovek. Renesance Fiatů, Citroenů či Opelů na našem trhu... Takže vlastně good news for everyone? :D
Avatar - Emel
10. 5. 2021 20:26
Re: Klasické škodovácké ALE
Silnější MPI je u nás v základu, dělená sedačka podle všeho v simply clever není (těžko říct, jestli vůbec někde je nedělená, nebo je to jen vizualizace... ale takhle, u krátké Fabky to zase tak zásadní asi není, tam většinou v rodině bude ještě jedno auto).
Cenovka je víceméně stejná jako byla...
Avatar - AurisHSD
10. 5. 2021 20:22
Re: Klasické škodovácké ALE
Taky to vidím Sandero Comfort je volba z rozumu

Zadní opěradlo to má dělené 60:40 v ceníku standard pro Ambition, chyba konfigurátoru
Avatar - Emel
10. 5. 2021 20:21
Re: Balóny
Pravděpodobně ne... jak jsem psal minule, 14" budou asi jen u Active, tohle je Ambition, zřejmě s 15" ocelí. Ale ono ty vizualizace tomu obecně nelichotí.
10. 5. 2021 20:14
Re: To nechceš
Království šedého plastu...
Avatar - rohYpnol
10. 5. 2021 19:50
Klasické škodovácké ALE
Základ u Škody prostě nechceš. Tak to vždycky bylo. Jenže s tím šla i cenovka... To dnes neplatí, základ je drahý.

Navíc tu máme fakt tragické základní motorizace, které jsou těžce na hranici únosnosti. Jasně, je tu argument, že si člověk může připlatit. Jenže když se u Škody začne skládat mozaika, za co připlatit abych dostal stravitelné minimum a ne jen ohlodanou kost, tak se nám už tak vysoká cena nabalí jak sněhová koule.

Přinejmenším tam budeme v příplatku za silnější MPI, když už ne za TSI, a navíc Ambition Plus a simply clever. Nedělený zadní opěradlo fakt nechceš... Sečteno podtrženo, úlet z cenového revíru malých vozů.

Není co řešit, Sandero je jasnou volbou :-! Nebo pokud přistoupíte na cenovku Fabie, tak v pohodě se vejdete do rozpočtu i s Fiatem Tipo! Navíc tam i základní tříválcový mrzák znamená 0-100 ta 11,8s a topspeed 192 km/h. Ano, kdyby to někdo nepochopil, řeč je skutečně o základním motoru Tipa :D !!!
Avatar - rohYpnol
10. 5. 2021 19:44
Re: To pak bude ostuda
Já fakt nevím kam na tyhle myšlenky chodíte vždycky...

Vždy mám z podobných komentářů pocit, že kupec 1,0 MPI snad ani nebude chtít jezdit!!!
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 19:44
Re: To pak bude ostuda
No a? Je pravda, že konkurenční 1.2 budou lepší, ale Fabia má zase výhodu v těch TSI.
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 19:42
Re: Ambition
No u koncernu byly vždy drahé, a třeba tempomat taky.
Avatar - rohYpnol
10. 5. 2021 19:41
Re: To nechceš
Jo, představ si, že kvůli vysočině musí zvíře jít na porážku. Jestli ti někdo nevysvětlil ve školce tenhle koloběh života a teď z toho máš mindráky, tak je mi tě fakt líto :-!
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2021 19:41
Re: Ambition
Tak ve svém autě loketku nemám a nechybí mi. Výdechy vzadu jsou nadstandard. Ale souhlas, že se A+ vyplatí, stejně jako i S+.
10. 5. 2021 19:18
Balóny
Tak tá modrá Fabia má riadne balóny - to sú tie ohlásení základné 14" disky?
Odkaz redakcii: Ak už robíte článok o najlacnejšej Fabii, prečo ste do galérie nedali len relevantné fotky? Musí byť v galérii opakovane nasypané všetko? Kto sa má zase pozerať na toho pupkatého modela, čo si myslí, že sme retardi a ukazuje, kam sa máme pozerať? Vstúpte už konečne trochu do seba!
10. 5. 2021 19:10
Re: To pak bude ostuda
Anebo tam to MPI původně nebylo? :-)
10. 5. 2021 19:04
Re: To pak bude ostuda
Pardon, přehlídl jsem MPI a myslel jsem na TSI.
Ale zákazník, který si koupí MPI určitě s nikým závodit nechce. Bude to důchodce, který jezdí krátké trasy a nepřímovstřikový MPI pro něj bude lepší než TSI.
Avatar - _Karel_
10. 5. 2021 18:55
Re: Ambition
Nechtělo se mi těm senzorům věřit, říkal jsem si, že v tom bude i zadní kamera, a ono ne. To je fakt zlodějina.
10. 5. 2021 18:50
Re: To pak bude ostuda
Tomu 1,0 MPI ujede i obyčejná Felicie 1,3
10. 5. 2021 18:33
Re: Ambition
Zajímavý postřeh s tou nedělenou sedačkou. To by mně ani nenapadlo, že dělaná nemusí být vždy.
Co mně dostalo u příplatků k ambitionu jsou parkovací senzory za 17200. U Clia je 360° kamerový sytém za 12000. ;-\
10. 5. 2021 18:07
Kapku moc
Řeším obměnu druhého auta v rodině, takže něco menšího. Ale když jsem v konfigurátoru zjistil, že za Fabii ve slušné výbavě (mám požadavek vyhřívané čelní sklo) bych dal asi 500.000Kč, tak Fabka z výběru vypadla i když se mi vzhledově líbí. Za toho půl mega koupím raději u jiné značky vyšší cross-over. :-(
Abych byl fér, když jsem to osekal, na slabší 70kW motor a jen 16" kola, tak jsem se z vyhřívaným čelním sklem a volantem dostal na 440, ale to tam není ani příplatek za 5 letou záruku, což beru také jako základ.
10. 5. 2021 18:01
Re: To pak bude ostuda
No to víš že jo. Měl jsem Felicii 1.6 55kW a měla zrychlení 0-100 za 12s. Co tam máš za další pohádku?
10. 5. 2021 17:53
Re: To nechceš
Ty mas dost ty mrtvy zvire. Snad neni mozny, co za hovada ma pristup na web.
10. 5. 2021 17:18
To pak bude ostuda
Může vypadat sebelíp, ale jak tam bude 1.0 MPI tak vám ujede i 25 let stará rezatá Felicie.
Avatar - AurisHSD
10. 5. 2021 16:40
Re: To nechceš
Viděl jste to v reálu? Osobně raději eko a multifunkci než toto.
https://www.tipcars.com/…ive-3440244.html?…
Avatar - SKAY
10. 5. 2021 16:21
Re: To nechceš
čemu vadí plastový volant ? lepší jak oloupaná eko kuže u III , neb se dotýkat mrtvých zviřat v připadě echt kůže :-!
Avatar - Emel
10. 5. 2021 16:14
Ambition
No, čekal jsem, že v Ambition už třeba ta loketka bude... ono taky žádná loketka = žádné výdechy ventilace vzadu. Ambition+ je must-have... a naštěstí většinu problémů řeší - loketka, tempomat, vyhřívané sedačky - za 10t fajn.
Naopak příplatek 12.500 za kola je celkem vysokej... to už je pak lepší vzít za 30 Style, než za 22.500 Ambition+ a kola. I 7t za obyč bílou je dost.
PS: Nikde nevidím v příplatcích dělenou zadní sedačku... v konfigurátoru je ve vizualizaci nedělená, u toho Simply Clever paketu je na fotce dělená...
Avatar - AurisHSD
10. 5. 2021 16:04
To nechceš
Aspoň, že má v základu mlhovky a nevypadá ten nárazník blbě, jako u O4 bez nich.
Ale ta barva, polyuretan volant ....