Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Superluxusní Mercedes-Maybach S 680 4Matic oficiálně. Jeho V12 má 450 kW a v základu čtyřkolku

Nový Mercedes třídy S přece jen pořídíte i s dvanáctiválcovým motorem. Musíte však volit vrcholný Maybach, jehož V12 má 450 kW bez pomoci elektromotoru.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
20. 5. 2021 10:56
Re: Musíme změnit svět
A jednou přijde rozpad EU a brutální občanská válka a to bude teprve sranda. :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
20. 5. 2021 10:54
Re: Musíme změnit svět
Oni v tom ale stále vesele pokračují, tedka s Green dealem a Migranty.

Poučení z historie je NULA, ZERO pro lingvisty :-) :-) :-) :-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2021 07:39
Re: Od počátku
Do loňska prodával Bentley v Číně v řádech stovek ks ročně, design akt. sedanů Bentley určitě není dělán podle vkusu čínského soudruha, nemluvě o tom, že v přepočtu stojí Bentley v Číně dvakrát tolik, co v Evropě, a to už je cena opravdu jen pro úzký okruh soudruhů. V Číně se chytnul Bentley až s Bentaygou, tady souhlasím, že to je přesně typ auta, který se soudruhům líbí. Každopádně elegance a šmrnc designu flying spuru je s maybachem neporovnatelná, na tom autě není kýčovitého nic. ;-)
18. 5. 2021 18:23
Re: Musíme změnit svět
Nemám ty historické znalosti jako ty, ale něco mi říká, ze i kdyby ti tradiční zákazníci trvali na slonovině v interiéru, RR jim tento produkt nedodá.
A prave tak přijde jednou norma EUR7 trvající na nulových emisích - a ledaže by takový tradiční zákazník chtěl brazdit jen polní cesty:)
18. 5. 2021 17:50
Re: Musíme změnit svět
Proboha. Uvazuj už trosku proboha! Jestli tvůj pradeda prznil malé děti, nevyplývá z toho automaticky, ze ty jsi pefodil !!!
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2021 16:22
Re: Od počátku
Kýčovité jsou obě, holt dle vkusu čínského soudruha. Ale třeba to jde při konfiguraci trochu potlačit...
Avatar - ZORG
18. 5. 2021 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 5. 2021 15:41
Re: Od počátku
BMW si koupilo RR, VW Bentley a MB nezbylo nic jiného než předělat S-Klasse na Maybach. Jde jen o ukázku toho, že MB to umí taky. Jen značka a způsob nedosahuje toho co znamenají "britské" značky.
Taková RC Cola vedle Pepsi a Coca-Coly.
18. 5. 2021 15:27
Re: Od počátku
To jsem presne psal vys, ze za cenu Maybachu uz je skoro Flying Spur. Ale videl jsem fakt dobre udelany testy v Britanii a je z toho jasny, ze Maybach je pro jiny typ cloveka - vic pro geeka, co ma rad technologie. Bentley je proti tomu old school. A pro me by presne tohle byl argument pro Bentley... No a souhlasim, ze zvenci ten maybach vypada bezpohlavne... Uvnitr me desi ty budiky pred ridicem, to je fakt slabota za tyhle prachy.

Jako esko dobry, protoze tam je to za polovinu ceny proti Bentley a pritom furt super svezeni.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 14:42
Re: Od počátku
No s tou maskou a celkovou délkou vozu to není o nic méně opulentější jak Bentley, akorát tady je to víc kýčovité mi přijde.
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2021 14:36
Re: Od počátku
U původní reinkarnace bych souhlasil, ale toto imho nemá ambice se stavět proti RR (proti Bentley možná), což ale může řada zákazníků vnímat jako výhodu. Prostě to není tak okázalé a ve vhodné konfiguraci to může být snad i nenápadné...
Avatar - Dinar
18. 5. 2021 13:57
Od počátku
své novodobé reinkarnace je maybach špatně. Snaha udělat z "obyčejné" S-Klasse něco víc z toho auta trčí příliš, ani v této generaci to není jinak, a postaveno vedle RR nebo Bentley vypadá nedomrle, jedno jestli přidají na chromu nebo dvoubarevné kombinaci. Samotná S-Klasse je vedle maybachu králem, tohle auto je prostě mimo.
18. 5. 2021 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 13:03
Re: Musíme změnit svět
Rakousko = light verze Německo. A v Německu je zelených pomatenců, co si říkají liberálové a jsou to ve skutečnosti bolševici hafo.

Ono Německo je takový tragický národ zoufalců, který může za všechny průšvihy Evropy za posledních 300 let, to máme dvě světové války, že, Adolf, přivedení bolševiků v čele s Leninem k moci, rep. jejich zafinancování, protože milý Vladimír Uljanov byl rád, že měl na suchej rohlík, když byl v exilu ve Švajcu natož aby měl prachy na revoluci, žeee a můžu ještě chvíli pokračovat

Chceš? :-)
18. 5. 2021 12:53
Re: Musíme změnit svět
Třeba takové tradičně bolševické Rakousko :yes: :yes:
18. 5. 2021 12:47
Re: Paráda, ale...
Fakt jde jen na mobilu? Tak to je na draka, protože konfigurátor aut je moje nejoblíbenější počítačová hra... :-)
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 12:45
Re: Paráda, ale...
Nejlepší displej má právě Bentley, jak je to z jedné strany LCD a druhé jsou v tom tradiční kulaté budíky :-)
Prostě perfektní.

Dřevo a leštěnou ocel popř hliník nebo chrom ještě nic překonalo. A tady si to jde pořád nakonfigurovat. A za to :yes: :yes: :yes:
18. 5. 2021 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 5. 2021 12:29
Re: Paráda, ale...
Hele, vždyť to píšu. V autech jsou zákazníci RR a Bentley spíš staromódnější než jiní... Vždyť se jen podívejte na palubku Flying Spuru... A mně se to líbí! Viděl jsem mmch. super test myslím od Carfection, tam to řekli dobře - Bentley Flying Spur možná nemá všechny ty nejnovější technologie, ale fakt se v něm odpojíte a odpočinete si... TO je luxus. Kdežto v S-Class si pořád připadáte jako v přetechnizované kanceláři, furt jste k zastižení... tj. pokračování vašeho všedního života jinými prostředky... to by mě lákalo míň.

Inovativní jsou bohatí lidi ve věcech, které jim vydělávají peníze, což většinou nejsou auta...
18. 5. 2021 12:25
Re: Musíme změnit svět
Mozna to tak nemyslis primo ty.
Ale ja mam pocit, ze lidi nelogicky kombinuji ekologii a socialismus.

Ekologie stoji mimo politicke presvedceni.
Ovsem ve chvili, kdy s tim neco chces udelat, musis pres politiku.
Tim se z toho stane politicke tema.

Skoda, ze to tak je.
Protoze pak nam tady EU politika spojuje ekologii se socialistickym pristupem a direktivnimi narizenimi.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 12:16
Re: Paráda, ale...
Pokud byste znali historii, tak třeba Rolls Royce dříve zaváděl všechny novinky až s velkým zpožděním, mělo to dva důvody

1) tradiční zákazníci nechtěli ihned přijímat každou novinku
2) čekalo se až se to osvědči jinde, doladí a dovede k dokonalosti, a pak se to zavádělo i do Rollsu.

Protože už jinde měli vstřikování, 4st. automaty, airbagy, atd ale sem to všechno přišlo se značným zpožděním.

Chce to znát historii a umět vnímat ty tradice, odkaz historie a vnímat souvislosti
18. 5. 2021 12:09
Re: Paráda, ale...
Hele, to musíš řešit s nima, ne se mnou, já nejsem ten, kdo si dvanáctiválce kupuje. :-) Beru to tak, že se s nimi v podstatě v téhle dekádě loučíme, takže jim už teď nostalgicky mávám... Ale ve své době to byly úžasné stroje, symfonický zvuk... ostatně ještě pořád je to paráda, třeba teď ve Ferrari 812 Comp je nově poladěný atmosférický dvanáctiválec, točí 9500 rpm, to je čistá extáze, nejlepší motor značky... ale možná poslední dvanáctiválec ve Ferrari, budoucnost bude asi elektrická. Takhle to beru.

A jinak - čet jsem, že bohatí kupci jsou zároveň inovativnější I staromódnější než mainstream. V něčem jsou staromódní - třeba nejdéle zůstávají u tradičních sedanů, které jsou pro ostatní moc nepraktické. Ale ve věcech, co jim vydělávají peníze, tam jsou inovativní dost. :-) Tam musíš hledat ten rozdíl.
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 12:01
Re: Musíme změnit svět
70% tradičních zkazníků RR žádný elektro nechce. Asi budou muset hledat jiné zákazníky :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 11:59
Re: Musíme změnit svět
EU nemůže nikdy zachranit planetu, když produkUJE POUZE 10% světových emisí. Utopie, šílenství a pomatenost zelených bolševiků, co si falešně říkaj liberálové, ale je to POUZE zelená BOLSEVICKA SVOLOC!!
Avatar - Barrichello
18. 5. 2021 11:57
Re: Paráda, ale...
Tradice, historie.....nevím proč by mělo docházet.
Tito lidé lpí na tradicích a chtěj to nejlepší.

Jinak osobně bych si taky radši vybral Bentley nebo Rolls
18. 5. 2021 11:55
Re: Musíme změnit svět
A jednou to taky vyřeší, ale teď tam ještě nejsme. EQS se bude asi docela prát s eskem, ale taky to ještě není ideál. S maybachem ještě úplně soutěžit nemůže, mj. i prostor vzadu je v tom maybachu mnohem větší (u toho EQS je překvapivě velká daň za aerodynamický profil).

Ale samozřejmě za 5-6 let už to bude jinak, v příští generaci už bude elektrika luxusní segment podle mě válcovat. Až přijde s pořádnou elektrikou Bentley nebo RR, tak souhlasím, že pak ten tichý elektrický pohon bude nejlepším vyjádřením komfortu, co jejich zákazníci hledají.
18. 5. 2021 11:52
Re: Musíme změnit svět
Vždyť za drahá auta se taky platí pokuty za emise nad 95 g... Výjimky mají výrobci do 10 000 ks, ale to třeba zrovna Mercedes není. Hele, já bych fakt nechtěl, aby nějaký pitomý normy EU zabily výrobu exotických aut, sporťáků nebo trošku toho luxusu... Vždyť bychom neměli o čem snít a co obdivovat. :-) Až tak daleko snad ten socialismus nedojde.
18. 5. 2021 11:46
Re: Paráda, ale...
Třeba časem takovým lidem dojde, že trvat na kulečnikovych koulich ze slonoviny není nutne.
Nebo na pravém norkovém kožichu.
18. 5. 2021 11:35
Re: Musíme změnit svět
Řekl bych, že v takovém aute se sedí vzadu, resi se pohodlí a ticho a to vše elektricky pohon může řešit stejně, ne-li lépe.
18. 5. 2021 11:23
Re: Musíme změnit svět
V žádném případě nemám nic proti V12.
Je to skvělá věc a je super ji vlastnit.

Jen to prostě ukazuje nesmyslnost eko norem a to kam to celé směřuje.
Bohatí si prostě budou platit odpustky za marnotratnost a my budeme utahovat opasky, zachraňovat planetu apod.
18. 5. 2021 11:21
Re: Paráda, ale...
Tak někdo má rád věci plnotučné, bere vždy to nejlepší, co je, neřeší parametry jako my... Já to samozřejmě takhle nemám, taky by mi V8 "stačil"... V8 bývá v dynamických ukazatelích skoro vždy nastejno s dvanáctiválci, navíc ten váhový rozdíl... Ale počítám, že ti zákazníci si dvanáctiválce nekupují kvůli tabulkám zrychlení a řezání zatáček...
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2021 11:07
Re: Musíme změnit svět
Tak ono jak jinak regulovat spotřebu, když ne finančně? Jako to rovnou zakázat? To se mi nezdá... A i kdyby, tak co vlastně zakázat?
18. 5. 2021 10:54
Re: Musíme změnit svět
V tomhle bohužel souhlas. Odpustek zaplat a jsi vpoho
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2021 10:53
Re: Musíme změnit svět
Jak píšu výše, všeho s mírou. Tohle auto bude naprosto stejně funkční i s tou V8. V12 znamená prakticky bez užitku propálit o třetinu paliva více. A to už může být bráno jako marnotratnost a vyvolávat negativní konotace stran majitele. Samozřejmě v Rusku a na blízkém východě to tak nevidí, ale v civilizovanějším světě auto.
18. 5. 2021 10:44
budíky
no tie digitálne budíky vyzerajú desne
za tie peniaze a taký des
18. 5. 2021 10:44
Musíme změnit svět
Musíme změnit svět.
Musíme všechno recyklovat, snižovat stopu CO2, musíme se omezit a změnit naše uvažovaní.

Tedy ...

Jenom ti chudí. Ti bohatí nic dělat nemusí.
Tohle auto je toho důkazem.
A eko normy jsou nastaveny tak, že u extrémě drahých aut nějaká ta korunka na pokutě nevadí, ale u levných aut je prodražuje násobně.
Avatar - Barry Lyndon
18. 5. 2021 10:32
Re: Paráda, ale...
No nevím, nepřipadá mi, že by zrovna toto auto mělo být o motoru. Parametry toho V8 jsou naprosto dostatečné a moc nerozumím tomu, co ta V12 přinese pasažérovi sedícímu vpravo vzadu...
18. 5. 2021 10:21
Paráda, ale...
Za ten dvanáctiválec Mercedesu palec nahoru!

I když v téhle cenově kategorii už bych se asi díval spíš na Flying Spur, který má podle mě o hodně zajímavější exteriér a hodnotnější interiér, ale každý jsme holt jiný... Samozřejmě u Bentley by za tu cenu byl spíš V8. Kdo chce jezdit pohodlně a být hodně nenápadný, tomu Maybach poslouží... tak ať se daří, jsem rád za každé auto s pořádným motorem, které se v tomhle bláznivém světě ještě prodá!