Nový elektromobil Fordu má řadu zajímavých řešení, kterými chce dorovnat krok s moderní elektrickou konkurencí. Některá z nich vám představíme v našem videu.
aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Příklad diverzních akcí v praxi, těšte se, bude jich přibývat :-):-):-) http://cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949
Ne tohle není Mustang, je to plastová jebka na baterky od Fordu, kterej v oblasti kvality zrovna moc nevyniká, viz hulící TDCi, slavé litrové ecoboosty a miliony reklamací a žalob atd atd.
asi dobre na rovnem povrchu, horsi to bude nekde v poli kde bude treba sutr nebo neco do ceho budou dvere treba kousnute, a ac budou pootevrene, nepujdou dat pric od auta
mam dojem ze pri nejake nehode Lamba v CR takto uhorela spolujezdkyne, z prevraceneho Lamba proste neslo diky terenu odstranit dvere
Já bych si to potřeboval mixnout.
Mustang má lepší dynamiku ve všech parametrech, v té ER má i větší baterku (ale je s ní dražší).
Enyaq má hlavně lepší interiér - jednak tam nemá tu televizi na výšku, dvak má víc variant (osobně bych bral Sportline s alcantarou, ale těch variant je asi pět nebo kolik, zatímco Mach má jen černou kůži).
Karoserie mi víc sedí klasika v podobě Enyaqu než CrossLift u Mustangu (nebo Enyaqu GT, to je asi nejhorší varianta)... ale zase se mi moc nelíbí ta plastová maska u Enyaqu... a ta svítící je zase trošku kolotoč.
Ikdyz to Sandy okukoval, prohlasil, ze to kvalitou neni moc Ford, ze se ani nedivi, ze tomu nechteli dat znacku Ford.
A jako spravny amik jen prohlasil, ze kdyz uz se to teda musi jmenovat Mustang, nastesti to taky tak zrychluje... :-!
Když už se povede rozbít to okno, tak otevřít dveře vnitřní klikou také snad nebude, tuším, až takový velký problém, ne ? :-)
No a když první přijede znalec - tedy pozorný čtenář auto.cz - vyndá krytku v předním nárazníku, připojí kabely, zmáčkne knoflík a voilà...... :-):-):-)
Souhlasím. Není nic jednoduššího než zatáhnout za kliku. Obzvlast v tom stresu u nehody. Tohle může být dobre, kdyz by se nehody nestavaly. Ale bohužel k tomu máme ještě hodně daleko.
Ano, může se doopravdy stát, že první u nehody otevře havarované vozidlo pomocí kliky.
Většinou však dveře otevřít zpravidla nejdou z důvodu, že je kastle poškozená a zkřížená, jsou zamknuté, auto na nich třeba leží, je ve škarpě, je dveřmi omotané kolem stromu nebo............je x variant, kde ani klika nepomůže.
vypadá legračně a dost nešikovně, místo jednoduchého zatažení za kliku mačkání samostatného pidi tlačítka a tahání za pahýlek to je klasický "pokrok" za každou cenu. A ty živé neizolované konce baterky za jednoduchou plastovou krytkou mi přijdou vyloženě nebezpečné, při menším nárazu může dojít ke zkratu a požáru nehledě na možnost zneužité různými šprýmaři, kteří vyzkratují baterku a řidiče pobíhajícího nešťastně kolem auta následně okradou. Možná by udělali lépe kdyby nevynalézali kolo a auto spíše vybavili tepelným čerpadlem a postavili konkurenceschopné nabíjení, v testu nabíjení dopadl Mustang jako nejhorší, přes počáteční velký výkon nabíjení postupně zpomaluje a nakonec je nejpomalejší. https://www.youtube.com/watch?…
Že jim hapruje sw je známá věc, to nezpochybňuji. To ale určitě vyřeší, mě by spíš zajímalo jak to celé jezdí, dojezd a tak. A v tom je ford úplně čistá voda.
O tom těžko hodnotit u obou dvou zmíněných. Na to tu jsou příliš krátce. Ale infotainment a obecně elektronickou vybavh už mají obě automobilky ve všech svých modelech. Takze o jejich SW fungovani si clovek obrázek udělá snadno.
Jak to víš, když ford zatím žádný takový EV nemá? A u Eniaqu je jistá možnost srovnání s e-tronem, co se týče toho, jak bude fungovat. Osobně bych nechtěl ani jedno.