Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: GAZ GAZelle NN přichází na český trh. Používá motory Volkswagen

Model GAZelle přichází na trh jako zcela nové vozidlo s novým technickým základem. Nabízí výběr mezi motory Volkswagen a Cummins.
Zpět na článek
Avatar - JFK
3. 6. 2021 12:23
Re: Da zdravstvujet
Já toho Putina vnímám jinak. Vzhledem k jejich nátuře tam nebude platit nic jiného, nebo to dopadne jako za Jelcina. Potřebují mít silného vůdce, který to tam udrží jakž takž. Té opozice mi je líto, ale zbytek země s jejich náturou nic jiného nezaslouží. Navíc putin je ideální nárazník mezi námi a komunistickou čínou, to je teprve peklo. Že je tam korupce, no to tady taky, že tam je oligarchie, tady taky jedou monopolní korporáty likvidující ty drobné, že tam jede propadganda? To tady taky, viz nedávno, jak RFE ukazují karibské Azurové jezero na sibiři jako toxické odkaliště a hrůzu. Lidi v diskusi nadávají, jaký to jsou prasata, ano, ALE že to samé jezero máme třeba tady u Litvínova, už ale neřeknou.. to mi vadí, to zveličování, když sami máme taky máslo na hlavě.
2. 6. 2021 23:36
Re: Da zdravstvujet
Na tom,co říkáš, určitě něco je, ale že je v současnosti v Rusku panující putinovský režim hnus, který se neštítí žádných zločinů, to musí uznat každý slušný človek. A nejhorší je, že jejich propaganda cíleně pracuje s ruským šovinismem a líčí všechny okolní (Ruskem neovládané) země jako zavilé nepřátele, aby odvedli pozornost běžných Rusů od mizérie jejich každodenních životů. :'-(
Avatar - JFK
2. 6. 2021 09:21
Re: Da zdravstvujet
A ty si myslíš, že ruský národ, zvyklý být pod karabáčem, dokáže žít v demokracii evropského stylu? :D to je skvělá utopie, jak dopadly tyto pokusy zavést demokracii třeba v Libyi, Sýrii nebo Iráku (to že tam je ropa je pochopitelně náhoda) i nebo zbídačelé Ukrajině, která hospodářsky zaostává za třeba sousedním Běloruskem o parník. Uřídit takovou zemi bohužel nelze jinak než nějakou formou diktátu. Jak ta demokracie fungovala za Jelcina víme všichni. O tom principu tištění peněz, ovlivňujících kvalitu života, už jsme hovořili.
Avatar - JFK
2. 6. 2021 08:32
Re: Servis, cena
Asi jsi zapomněl, že jsi tu ty sám reagoval na termín rusofobní sankce. Byly zmíněny proto, že po bombardobání srbska, anexi Kosova pod taktovkou Nato a podpory EU, Rusáci žádné sankce neuvalili. Obráceně v případě Krymu, který naopak byl hostoricky Ruský od 17. století, ovšem sankce přišly. Chce to trochu objektivity a zamést si před vlastním prahem a netahat sem Varšavský pakt, to je jiné století a sankcí, o kterých je řeč, se nijak tetýká, Mlho! :-[]
Avatar - Roland Von Wagen
2. 6. 2021 08:14
Re: Da zdravstvujet
Tak ona celkově demokracie v Rusku pokulhává. Já je nehájím. Ale jsem si jistý, že jejich prezident není agent cizí mocnosti.
2. 6. 2021 08:11
Re: Da zdravstvujet
Zásadní rozdíl je v tom, že Němci se za své historické zločiny nesčíselněkrát omluvili a za svoji historii v 30. a 40. letech se stydí!
2. 6. 2021 08:06
Re: Da zdravstvujet
Naopak, ještě pořád jsme na tom politicky i kvalitou života běžných lidí zásadně lépe. Nebo chceš tvrdit, že u nás politické oponenty český stát zavírá do kriminálů a vraždí?
2. 6. 2021 07:59
Re: Servis, cena
To v té první větě jsem nikdy neřekl a to srovnání z historického hlediska jsi tady jako první použil ty. :-)
Avatar - JFK
2. 6. 2021 07:50
Re: Gazelle zde má tradici
Úplně jsi to nepochopil, ale to je normální :-)
Avatar - JFK
2. 6. 2021 07:47
Re: Servis, cena
Jasně, tak to tebou uvedené dnešní Rusko a Bělorusko je ve Varšavském paktu :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]

Nerad ti to říkám, ale ten zanikl nekdy před třiceti lety, s pádem železné opony a Sovětský svaz není Rusko, to je jenom blud skalních bruselofilcek
2. 6. 2021 00:22
Re: Da zdravstvujet
Co se týče tvého názoru na zachování Rakousko-Uherska, něco na tom jistě bude, souhlas. Ale aby bylo jasno - když si budu muset vybrat, radši budu posledním "vazalem" USA, než "přítelem - tj. devótním otrokem" té Říše zla. :-)
Pokud jsi na auto.cz od počátku, nechápu, jak mě můžeš označit "bruselofilním trollem". Na Brusel tady nadávám tařka denně. :-[]
2. 6. 2021 00:15
Re: Da zdravstvujet
Ano, jako zdroj surovin je Rusko Západu prospěšné. Ale tím to taky končí. :-)
2. 6. 2021 00:14
Re: Servis, cena
:D :D :D :D Tak to srovnání NATO s (zřejmě) Varšavskou smlouvou mě fakt pobavilo. Ano, ÚPLNĚ STEJNÉ pakty, ovšem jen v hlavách rusofilcek. :D
Avatar - JFK
1. 6. 2021 19:24
Re: Da zdravstvujet
Můžeš být v klidu, na ACZ jsem od dob jeho počátků, zatímco jsi tahal kačera někde po dvorku. Jinak zapomínáš, jak nás spojenci ze Západní Evropy obětovali, nějdřív Hitlerovi, pak nechali v 68. napospas Sovětům. To se nás Amerika najednou zřekla. Proto jsme pro ně takové Rumunsko s lacinou pracovní silou, které tu zdevastovali jejich skladovacími halami. O pozvánce Sovětů tvými krajany ani nemluvíš, zajímavé, rusofobní bruselofilní trolle. Za mne jsme měli zůstat pod Rakousko Uherskem, mluvili bysme pěkně Německy a měli Alpy i moře, proto vznik československa zrovna nějak nemám potřebu slavit, natož být vděčný americe za podporu separatismu TGM. Ušetřili bysme si pak následně i spoustu problémů pravděpodobně i s komančema a sovětama. Bohužel senilní dědek arcivévoda to celé posraI, ale to je jiný příběh.
Avatar - JFK
1. 6. 2021 19:20
Re: Servis, cena
Z jakého titulu si dovoluješ psát o drzosti, když NATO bombardovalo Srbsko? Že EU uznala anektované Kosovo, které bylo kolébkou Srbů??? To rozesrání Libye, Sýrie? A pak kritizuje Krym, který už od dob Kateřiny Veliké byl Ruska, pouze když se vylitý Chruščov rozhodl ho přiřknout Ukrajině, jen proto, že k němu měla přístup přes Perekopskou šíji a napájela umělým kanálem z Dněpru, kde nikdy ani nebyla většina ukrajinského etnika a i hospodářsky ho totálně dusila? Se prober ty bruselský pokrytče, my máme rusákům, jako vazalove NATO tak co vyčítat, jsme v úplně stejném imperiálním paktu, tak si to laskavě uvědom.
Avatar - JFK
1. 6. 2021 19:16
Re: Prečo
Jasně, proto tvrdím že RF je jenom Moskva a Petrohrad :D :D
Avatar - Roland Von Wagen
1. 6. 2021 18:18
Re: Da zdravstvujet
No, já myslím, že třeba za Gorbačova. Ale toho si politicky odpravili. Je samozřejmě věc druhá, jací lidé Rusko vedou. Ale my na tom nejsme o moc líp (v současnosti o poznání hůř). Každopádně bych nemíchal politiku a vědu (resp. techniku). Já jen mohu předpokládat, že Roman je natolik zásadový, že stejný odpor má k Němcům nebo Švédům. :yes:
1. 6. 2021 17:19
Re: Da zdravstvujet
Tak teď jsi mě fakt pobavil, označit mě za "bruselského trolla", to se fakt "povedlo"! Je vidět, že jsi tady na diskusích auto.cz ještě nováček! :-[] :-[] :-[]
P.S. Nikdy jsem tady netvrdil, že je USA idální země a že nemá spoustu problémů. Ale pokud ti to nedochází, tak ti musím připomenout "drobný" rozdíl - zatímco USA v roce 1918 výrazně přispěly ke vzniku Československa, Rusko nás drželo 42 let pevně pod krkem!
1. 6. 2021 17:16
Re: Da zdravstvujet
Aha, a když mělo Rusko dobrou a osvícenou politickou reprezentaci? Za cara? Nebo za vrahounů Lenina a Stalina? Nebo za Chrusčova, který nařídil převálcovat maďarské povstání a málem vyvolal 3. světovou? Nebo za Brežněva, který k nám v noci poslal statisíce po zuby ozbrojených vojůků? A nebo teď za fašistického Putina, který chce obnovit vliv Ruska na celém území bývalého východního bloku? :-O
1. 6. 2021 17:07
Re: Prečo
Opět se mýlíš, ale konce konců je mi to fuk! :-)
Avatar - JFK
1. 6. 2021 14:44
Re: Da zdravstvujet
Ty už nevíš kudy, viď? :) rozhodně nejsem ruský troll, celou dobu tu tvrdím, že pravda je někde uprostřed a nemám rád tenhle primitivismus co tu předvádíš, že jenom oni ti zlí, bruselský trolle, ty bys mohl v technice trollení skoro i školit i ruské, právě ses vybarvil :D

Amerika je jenom pro představu, a hovořím zde docela zřetelně i o EU, což je taky ten Západ, kde žiješ a z pozice, odkud se vysmíváš stavu ekonomiky bez základních vědomostí, na což jsi dostal odpověď, ke které nemáš vůbec nic co říct, tak taháš zoufalosti o trollech. Ale prosťáček jako ty se zmůže tak na to, co jsi předvedl, ty máš fakt dost :) radši se do těchhle diskusí nepouštěj, nemáš na to ani znalosti, ani intelekt :-!
Avatar - JFK
1. 6. 2021 14:36
Re: Prečo
Leda ve snu, nebo v 90. letech během přestupu na šerementěvu :-[]
1. 6. 2021 14:10
Re: Da zdravstvujet
Ááá, klasická rekace rusáckého trolla - když už jim je z předkládaných faktů o Rusku příliš horko, snaží se přehodit diskusi na USA! ("A u vás zase bijete Černochy!" :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
1. 6. 2021 14:06
Re: Prečo
Jseš úplně vedle. V Rusku jsem byl. :-)
Avatar - JFK
1. 6. 2021 12:04
Re: Prečo
Ne, Soči, Novgorod, Krasnodar, Kazaň a další, prestaň opakovat to klišé o Petrohradu a Moskvě, je to trochu nuda a je vidět, že jsi tam nikdy osobně nebyl, takže hodnota tvých rozumů a osobních zkušeností je N U L A. Plácáš dokola nesmysly, co sis někde přečetl na novinkách v diskusích. ;-)
Avatar - JFK
1. 6. 2021 11:54
Re: Da zdravstvujet
Nepopiratelné haha :D Statní dluh USA je více než 10x větší než RF, takže pokud si rusáci zacnou tiskout peníze tak, jako to dělají rusáci v džínech v FED nebo i jako ECB, bude ta situace velmi opačná:) USA má dluhů k HDP 120%, EU kolem 100, rusáci 15-20%. Ta problematika je trochu složitější, než jak si představuješ, protože vidíš jenom pozlátko a propagandu jedné strany, ale tu propagandu co jede i z druhé strany (píšu i, protože to dělají obě strany), vidět nechceš, nedokážeš, jelikož to je mimo tvé mimořádně omezené schopnosti. Tvoje doměnky a poukazovat na pozlátko jsou irelevantní, adekvátní tvým nulovým znalostem jakékoliv problematiky. Jinak Moskva mi přijde k životu celkem OK jako další města tam, i Soči ani krym není špatný. A ti chudáci v karavenech a dřevěných boudách jsou vidět mimochodem i v té skvělé demokratické a přeúvěrované americe zrovna tak, nedělej si iluze :-!
1. 6. 2021 11:30
Re: Da zdravstvujet
Jen popíráš nepopiratelné (a to dosti zoufalým způsobem), to je celé. :-) Největší legrace je ovšem v tom, že všichni ti čeští obdivovatelé Ruska by se tam nechtěli přestěhovat ani za nic. Zrovna tak i ruské politické špičky a oligarchové z Putinova nejbližšího okolí posílají své děti studovat do prestižních západních škol a univerzit (viz. např. dcerunka M. Zemana :-[] ), jezdí západními auty a používají mraky dalších západních technologií, výrobků, potravin a dalších produktů. Ale navenek "prohnilým Západem" "stráášně" opovrhují! :-[] :-[] :-[]
1. 6. 2021 11:27
Re: Prečo
Ona ale v tom Rusku neexistuje jen Moskva a Petrohrad! :-)
Avatar - JFK
1. 6. 2021 11:21
Re: Prečo
Nikoliv :) jinak je vidět, že se moc nevyznáš, ale nevadí, stačí si přečíst idnes a máš ve všem jasno, to lidi bez rozhledu a vyváženosti a osobních zkušeností z RF tak mají, nedivím se ničemu :-!
Avatar - JFK
1. 6. 2021 11:15
Re: Da zdravstvujet
Omyl, tomu se říká že nejsem ovce ani jedné strany, neidealizuju si ani jednu, narozdíl od tebe, rusofobní primitive, co si myslíš, žese obejdeš bez rusáků :)
Avatar - Barrichello
1. 6. 2021 10:32
Re: Gazelle zde má tradici
BTW byla spuštěna sériová výroba Aurusu Senat a v létě se připojí dodávka Arsenal. Od příštího roku pak i nové SUV Komendant. V nové továrně pro civilní zákazníky, jinak samozřejmě pár civilních zákazníků už má Aurus Senat z produkce NAMI.

Taky ste se tu smáli že to nepůjde a šlo to :-)

https://www.autoforum.cz/…vnal-s-tou-svou/
Avatar - Barrichello
1. 6. 2021 10:20
Re: Re: Prečo
Tak samozřejmě, koupit hotový produkt je lacinější než ho vyvíjet navíc s vědomím, že to bude pro trh kde prodám pár tisíc nebo desítek tisíc kusů :-)

Proč si nestaví třeba Kenworth nebo Mack vlastní motory a kupují od motorářských firem Cummins, Detroit Diesel, Caterpillar atd
Avatar - Barrichello
1. 6. 2021 10:18
Re: Da zdravstvujet
Jasně, jednou sou v Rusku komunisti, podruhý fašisti, potřetí oligarchové a on je tam zatím normální kapitalismus urvi co se dá, akorát s tím že klíčové podniky vlastní stát. Taky proto všechny nezkrachovaly a dodnes vyrábí a když byly prodány, tak povětšinou úspěšně, takže přežily.

Což se nedá říct o těch našich :-)

Druhá věc je, že je tam velká korupce a všechno dýl trvá, ale to každý ví.
Avatar - Barrichello
1. 6. 2021 10:14
Re: Gazelle zde má tradici
Západ nemusel stavět tolik speciálních terénních aut a různých šekových samochodů atd, protože nemá na 30% území permafrost na kterém se asfaltka, aby vydržela aspon 15 let staví velmi obtížně a taky Rusko bylo v roce 1917 zhrubna na úrovni Anglie roku 1840 :-) :-) :-)

Ono se to docela těžko dohánělo....
1. 6. 2021 09:19
Re: Gazelle zde má tradici
Víte, dlouho jsem přemýšlel, zda nenechat Váš boj za pověst GAZu v ČR úplně bez reakce.... ale nakonec jsem si řekl, že třeba na nějakou reakci čekáte. Vezmu to stručně:
- Nechápu, kde se ve Vás bere to zřejmé podráždění pokaždé, kdy někdo projeví nesouhlas s Vaším názorem; reagujete jako býk na kus (rudého) hadru;
- Pro někoho je 1000 ks prodaných od r. 2004 do 2021 opravdu málo (18 let!!), pro někoho je to úměrně postavení značky na trhu. To je přeci jasné. Proč to prostě neakceptujete? Proč dál bojujete předem prohraný boj? Vždyť nejde zase o tak moc...
- Proč se domníváte, že si Gazelle zaslouží Vaší (tak úpornou) podporu v nevýznamné polemice o postavení značky na trhu? Je to snad nějaký technický zázrak? Je něčím pro uživatele zajímavá? Obohacuje trh zajímavým poměrem výkon/kvalita/cena?
- Proč se z Vaší strany takováto diskuze rozproudí vždy, když Auto.cz uveřejní článek o historii nebo současnosti automobilového průmyslku v Sovětském svazu/Rusku? Předem odpovím: chybí Vám nadhled, tzv. pohled z ptačí perspektivy. A tím dráždíte k (pochopitelným) poznámkám a ke zesměšňování.
Můj názor: Vaše skvělé znalosti si zaslouží úctu, ale opravdu není třeba připisovat technice z Ruska větší význam, než jaký ve skutečnosti má. Ruský národ dokázal hodně, a to dokonce v ekonomických a společenských podmínkách, které ve skutečnosti vytvářely překážky technickému vývoji. Ale to platí opravdu jen v relaci ke skutečným podmínkám v Rusku. Ve srovnání s technickým a společenským vývojem ve zbytku světa výrobky mimo vojenství prostě zaostávaly, a to dlouhodbě. Příklad: Rusové zkonstruovali a vyrobili skvělá nákladní auta pro tvrdé provozní podmínky na většině ruského území. Ale západní automobilky je vyrobily také, nicméně nebyly tolik potřeba, protože silnice a servisní síť v daných obnlastech byly nesrovnatelně lepší, než v Rusku ve stejné době. Takže ano, byla to auto se skvělou průchodností a snadno opravitelná, na druhoiu stranu strašně nehospodárná a vyráběná "kladivem". Chlap s nadhledem si to přizná. Chlap bez nadhledu vede sáhodlouhé diskuze na bází "Rusové to dokázali taky, tak se jim nesmějte".
Jdu pracovat....
1. 6. 2021 09:00
Re: Da zdravstvujet
Co má společného? Imperiální myšlení, nekonečnou rozpínavost, agresivní zahraniční politiku, pronásledování politické opozice, vypjatý militarismus, nabubřelost a namyšlenost (nevím tedy na co), naprosté pohrdání lidskou důstojností a právy a dalo by se ještě dlouho pokračovat. Největším neštěstím jakékoliv země je sousedit s Ruskem! Současné Putinovské Rusko do puntíku pasuje do definice fašistického režimu.
1. 6. 2021 08:57
Re: Da zdravstvujet
Tak hlavně, Antonovy sem, konkrétně na ruzyňské letiště, 21. srpna 1969 přivážely tanky a obrněné transportéry, pokud to nevíš! :-[]
1. 6. 2021 08:55
Re: Da zdravstvujet
To je prostě diagnóza, diagnóza s kódem JFK! :-[]
1. 6. 2021 08:53
Re: Servis, cena
Co to meleš, jaké "rusofobní sankce"?! To má jako podle tebe EU na čím dál drzejší ruské a beloruské provokace a zločiny vůbec nereagovat, aby si přístě ty dobytci dovolovali ještě víc?!!
1. 6. 2021 08:52
Re: Gazelle zde má tradici
..na to, že nejsme ve Společenství nezávislých států... Pane bože, jen z té strašlivé představy fakt mrazí! :-O :no: :no: :no:
P.S. Čím to, že tyhle totalitní sakrabonie své výplody vždy nazvou tak lživě? Německá DEMOKRATICKÁ republika, Společenství NEZÁVISLÝCH států... :-[] :-[] :-[]
1. 6. 2021 08:47
Re: Prečo
Což je Rusákům uplně k prdu, vzhledem k jejich platům! :-[]
Avatar - wakantanka
31. 5. 2021 23:01
Re: Re: Prečo
Zabudol si dodať, že hlavne lacnejšie.
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 22:50
Re: Prečo
a proč by vyvíjeli motor, který pro jiné trhy nepotřebují? doma jim stačí Cummins a vlastní benzín, na trhy asie, jižní ameriky, afriky taky......

Vyvíjet tohle jen kvůli Evropě se nikdy nevyplatí, běžte se zeptat jinam proč nemaj jejich stroje vlastní motory, proč měly Avie někdy od roku 2002 do roku 2019 motory Cummins, proč měly Liazy motor Steyer, Man a Detroit Diesel, Pragovky motory Deutz nebo Tatry smotory Paccar, Deutz , Cummins a spousty dalších.

Už v 90. letech měly ruské nákladní Zily motor Caterpillar, později běloruské MMZ (Minský Motorvý závod) nebo ty YMZ z Jaroslavle. Kupuje se všechno možné co je pro daný trh a auto vhodné.
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 22:27
Re: Gazelle zde má tradici
1000 ks je na GAZ velmi pěkné číslo, a číslo které už zavazuje a znamená historii. GAZ nedodává nikomu stovky dodávek do fleetu, jak říkám kupovali to obce, soukromníci, dobrovolní hasiči a malé firmy.....a něco málo i státní podniky
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 22:21
Re: Gazelle zde má tradici
Psal sem , že se tu od roku 1995 prodaly stovky kusů....Kde jsem podle vás lhal? Umíte počítat? V tom mém výčtu je to 683 ks, od toho 95 do 2003 to budou další nejméně 2-3 stovky......nějak mi z toho vychází je to číslo velmi blízko osciluje 1000 ks..... strašně nevýznamná věc, prodat 1 000 aut vidte. To je nulová tradice doslova :-)

Prostě to nikdo nekupuje, ty UAZy, Lady, Kamazy taky ne.

Tohle taky ne
https://www.agroportal24h.cz/…ensich-zemedelcu
http://www.nn-kosatky.cz/…elmash-nova-330/
https://www.agroportal24h.cz/…ti-a-robustnosti
Avatar - JFK
31. 5. 2021 20:38
Re: Gazelle zde má tradici
Tak na to, že nejsme ve společenství nezávislých států, kde je servisní infrastruktura gazu a jejich ceny lepší, tak jsou ty prodeje adekvátní, nebo co tím chtěl autor říct?
31. 5. 2021 20:21
Re: Gazelle zde má tradici
Aby si čtenáři udělali představu:
Období - Celkem - GAZ - Podíl
2004 - 28.935 - 85 - 0,294%
2005 - 39.047 - 75 - 0,192%
2006 - 49.491 - 79 - 0,160%
2007 - 62.038 - 99 - 0,160%
2008 - 59.986 - 60 - 0,100%
2009 - 19.427 - 26 - 0,134%
2010 - 11.576 - 17 - 0,147%
2011 - 13.269 - 5 - 0,038%
2012 - 11.821 - 13 - 0,110%
2013 - 11.669 - ? - -
2014 - 13.165 - 13 - 0,099%
2015 - 17.131 - 45 - 0,263%
2016 - 19.239 - 15 - 0,078%
2017 - 19.398 - 27 - 0,139%
2018 - 20.225 - 40 - 0,198%
2019 - 20.436 - 27 - 0,132%
2020 - 17.141 - 46 - 0,268%
2021 - 5.903 - 11 - 0,186%


Gazelle zde má tradici jako hrom!
Nicméně přeji GAZu, jeho tuzemskému im-portérství a hlavně jejich zákazníkům vše dobré a obchodní úspěch.
31. 5. 2021 20:12
Re: Gazelle zde má tradici
:-) Sedl jsem si z toho na zadek....
Avatar - JFK
31. 5. 2021 19:55
Re: Prečo
A kde si myslíš, že by byly Státy bez tisknutí nekrytých peněz a dluhů u čínských komunistů? :) Tak si jeď to pozlátko dál, nepřekvapují mne lidi bez elementárnách znalostí, já ti to vymlouvat nebudu :-!
Avatar - JFK
31. 5. 2021 19:35
Re: Da zdravstvujet
ok stál 40 minut na křižovatce u hotelu, kam jel jen tak :D :D https://www.irozhlas.cz/…p_2105170500_miz

a tohle to byla taky náhoda, že hlídač dělal pro kontrarozvědku tajné služby, ten byl jako křišťál, žádný spící agent :)
https://ekonomickydenik.cz/…rislusnikem-stb/
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 19:33
Re: Gazelle zde má tradici
Statistiky samozřejmě dostupné jsou, v rámci SDA - letos se zatím dovezlo 11 GAZů za 4 měsíce, loni 46 ks, 2019 - 27 ks ; 2018 - 40 ks ; 2017 - 27 ks ; 2016 - 15 ks ; 2015 - 45 ks ; 2014 - 13 ks ; 2012 - 13 ks ; 2011 - 5 ks ; 2010 - 17 ks ; 2009 - 26 ks ; 2008 - 60 ks ; 2007 - 99 ks ; 2006 - 79 ks ; 2005 - 75 ks ; 2004 - 85....Jestli chcete, můžu dohledat i další.

Velmi nevýznamný prodejce, kalkulačku asi máte, abyste si to spočetl dohromady...
Avatar - JFK
31. 5. 2021 19:31
Re: Prečo
A proč by vyvíjeli agregát pro okrajový trh, když si u nich VW nechává vyrábět v Novgorodu auta a motory? Myslíš, že je pro GAZ trh v EU nějaká priorita? máš dotazy jak malé dítě :D
Avatar - JFK
31. 5. 2021 19:17
Re: Da zdravstvujet
český Imex v tom jel, takže trochu sebereflexe
31. 5. 2021 18:27
Re: Prečo
A čo keď to domáce modely majú? Ja píšem práve o týchto exportných. Asi nie sú schopní vyrobiť motor vyhovujúci európskym normám. Potom s technikou na tom nebudú až tak dobre ako zakaždým píšeš. ;-)
Avatar - wakantanka
31. 5. 2021 18:24
Re: Re: Prečo
A Kamazy či iné dieselové nákladiaky ten problém nemajú? Zaujímavé, že naftové T34 nemali v zime žiaden problém a nemecké benzínové tanky áno.
31. 5. 2021 16:42
Re: Gazelle zde má tradici
Co ve Vašem příspěvku chybí: ROSS neexistuje, jeho nástupce prodává JOHN DEERE VARI. Oficiální stránky GAZ Česká republika mají poslední uveřejněnou zprávu z května 2020 (!). GAZ nemá žádnou oficiální servisní síť. O prodejích GAZ v ČR a SR nejsou k dispozici žádné statistiky. Kdo si koupí takový LUV? No asi ten, co nemá ani Peugeota ani s jejich neobyčejně měkkými podmínkami financování. Přežije import GAZ s motory VW takovou situaci? No to vyžaduje kapitálovou přiměřenost. Je naděje, že v ČR existuje subjekt, který by takovou kapitálovou přiměřenost měl, a věnoval její značnou část na budování prodeje a servisu? Těžko. Bude se této aktivitě v ČR věnovat samotný GAZ (poskytne nějakou smysluplnou podporu)? I to je pořád otázka s velkým otazníkem. Proč se vyjadřujete tak, jako by si GAZ na trhu v ČR zasloužil pozornost?!
Avatar - twistedTSD
31. 5. 2021 16:39
Re: Da zdravstvujet
Ano, Imex v tom jet mohl, ale jádro věci se tím nemění.
31. 5. 2021 16:33
Re: Prečo
Tak určite, bude to tým. Oligarchia a všadeprítomná korupcia za tým určite nebude :) Rusko - zemský ráj to napohled :D
Avatar - JFK
31. 5. 2021 16:33
Re: 2.0 TDI
Je tam špatně obrázek, je to EA189 EU6
31. 5. 2021 16:21
2.0 TDI
Na letáků je vyfocený EA288, ale v popisu píší o EA189. Předpokládám, že jde jen o chybu v tisku.
Avatar - JFK
31. 5. 2021 16:09
Re: Da zdravstvujet
Šofére, netopíš si náhodou v kabině z výfuku? Vypadá to že ses něčeho nadýchal... Hele nebudu ti rozmlouvat, že jako obchoďák s polským zbožím jsi největší odborník na kvalitu ovzduší.

http://www.cistenebe.cz/…usi-na-ostravsku
31. 5. 2021 15:17
Re: Da zdravstvujet
Jak to napsat?! Tedy... jen hloupý a neznalý člověk si může ulevovat tím, že na ostravsku je špinavý vzduch a žít v Praze, nejposranějším a nejšpinavějším městě republiky! Na rozdíl od mohých čecháčků a pražáčku zvláště si to mohu dovolit koentovat, protože jako obchodník jezdím po celé ČR a vnímám, kde je to hezké a kde by ani prase nechtělo žít.
Avatar - JFK
31. 5. 2021 14:53
Re: Prečo
No možná kdyby si tam tiskli nekryté peníze na dluh jako na Západě, FED nebo ECB, bylo by to tam s tím konzumem možná i ještě lepší :-!
Avatar - JFK
31. 5. 2021 14:49
Re: Da zdravstvujet
chtěl jsi říct, na úrovní ovzduší na ostravsku, které tě tak poznamenalo
Avatar - JFK
31. 5. 2021 14:44
Re: Da zdravstvujet
No žije z toho docela dost celá země. Dále tam je třeba rozvinutá jaderná energetika, zbrojařský průmysl, strojírenství, zpracovatelský průmysl, kosmický průmysl, letectví, chemie, zemědělství atd. Podobně jako je u nás Bureš, nebo lichvář Kellner, v DE zase židovská famílie Schwarz, v USA zase Rockefeller, Rotschild..myslíš, že tahle oligarchie existuje jenom u Rusáků?

A to jsi tak naivní, že si myslíš, že v tom ti nájemci Vrbětic, občané EU, kšeftaři se zbraněma, nejeli, když dokázali, že měli signál ve stejném hotelu jako ti dva agenti GRU? strážný, bývalý rozvědčík a evidentně spící agent, též občan EU... chtělo by to i trochu naší sebereflexe v téhle kauze a nedělat primitivní závěry oni zlí mi hodní. Se konečně prober, velmoci si nemají co vyčítat :-!
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 13:51
Re: Da zdravstvujet
A co máš společného sovětské rusko s tím současným a hlavně s technikou?

Proč ste nežaovali ty co za okupaci mohli, tj ty co posílali zvací dopisy a pak sovětské soudruhy Andropova, Ustinova, Gromyka , kteří fakticky řídili zemi místo tou dobou už nemocného Brežněva??
Avatar - KANKUNEN
31. 5. 2021 13:49
Re: Da zdravstvujet
Ruské energie, njn z toho rusáci žijí, pár oligarchů těží matičku rus a z toho bohatnou. Ale mají hodné agenty, na den výbuchu zajistili, aby měli všichni ve Vrběticích volno a ti dva nečetli sms. No kdo si zavolá majitele do hotelu, aby mu to oznámili co bude. :-)
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 13:49
Re: Da zdravstvujet
Koukám že nemáš smysl pro humor no :-)
Avatar - Stejsn
31. 5. 2021 13:48
Re: Da zdravstvujet
A co jako? Němci nás okupovali, povraždili tu tisíce lidí a teď jim patří náš největší průmyslový podnik. Takže si nemáme číst ani o škodovce a VW? Já rusáky v lásce nemám, ale proč by se tu nepsalo o jejich autě, které se tu bude prodávat?
Avatar - KANKUNEN
31. 5. 2021 13:43
Re: Da zdravstvujet
Ta hádka je úplně zbytečná, na úrovni ruského zpracování.
Avatar - JFK
31. 5. 2021 13:26
Re: Da zdravstvujet
Takže až umřeš, uleví se ti od rusofobie, děkujeme za info, netolerantní, hloupý omezený pokrytče, fungující na ruských energiích, tudíž podporovateli RF :-!
Avatar - JFK
31. 5. 2021 13:25
Re: Da zdravstvujet
Ale to těmhle primitivům jako Roman Teplý nevysvětlíš, na ně je to příliš složité pochopit
Avatar - JFK
31. 5. 2021 13:23
Re: Da zdravstvujet
To víš že jo! A taky se těším zase na trachtaci na ambasádě RF, soutěžíme tam s Nejedláčem, kdo sežere víc naběraček kaviáru a šlukne víc stakanů Standardu a do toho nám tancují na stole gogo-šljuchy :-! Miloš už jede jenom v pudinku, to je konečná.

A ty jsi už přestal svítit elektřinou ze sovětských jaderných reaktorů VVER z dukovan a temelína, poháněných ruským palivem? :) Už jsi přestal používat asfalt z Ruské ropy a jezdit autem na ruskou ropu, topit ruským plynem a kupovat zboží, na které toto bylo použito? Ne? Tak to přispíváš Putinovi na boty.. hele buď se zabetonuj ke kolejím u vrat do Dukovan a nebo skoč z mostu... ty Rusáci ti nedají pokoj, ty se musíš hrozivě odkopávat v noci, skoč, uleví se ti :)
Avatar - Roland Von Wagen
31. 5. 2021 13:18
Re: Da zdravstvujet
Třeba jen neodsuzuje národ a jeho schopnosti na základě toho, jakou má zrovna politickou reprezentaci (např. zkorumpovaného prezidenta, aka agenta cizí země).
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 13:07
Re: Da zdravstvujet
Máš zaplacený SČSP na letotošní rok?
Avatar - JFK
31. 5. 2021 13:06
Re: Da zdravstvujet
Omezenost majitele Úlanbátárského dopravního prostředku PAR EXCELLENCE :D :yes:
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 13:05
Re: Da zdravstvujet
Jsi komunista a nebo jen pomalejší?
Avatar - JFK
31. 5. 2021 13:04
Re: Servis, cena
Ale to je pro člověka ze severu Prahy opravdu obtěžující jezdit do někam do Benešova, to je hrubá chyba, že dovozce s takovou sebevědomou cenovkou nemá lepší zázemí, bohužel i jako příznivce bych si to nekoupil.
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 13:03
Re: Da zdravstvujet
To nevíš že Roman stál hrdině na žižkově a když tam dával vrtulník Kamov stožár, tak se připoutal k tubusu řetězem a prostestoval?

To je známý aktivista, když potká na ulici občana bývalého cccp hovořího rusky, přechází hned na druhou stranu. A když sem přivezl zboží ex-sovětský Antonov, vlastním tělem mu bránil v přistání i odletu, opakovně, bo ten Antonov už tu byl asi 15x včetně A-225 Mirja :-) :-) :-)

A uhlí, co těží na mostecku Czech Coal, co vozí obsluhu bagrů Buchankou a má autojeřáby a sklápečky Kamaz taky zásadně nekupuje :-) :-)
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 13:03
Re: Da zdravstvujet
Hele někteří lidé se narodili za komančů, prožili dětství za komančů a dožili se dospělosti pod vedením všemoudrého Svazu sovětských komunistů, naších přátel na věčné časy. A mnoho starších zažilo i bratrskou pomoc sovětských tanků. Takže některým lidem se to může příčit číst o čemkoli ruském. Takže buď jsi příliš mladý, nebo nechci raději ani domyslet další varianty.
31. 5. 2021 12:59
Re: Prečo
tak ono v kontinentalni nebo sibirsky zime by to s naftou byl docela problem
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 12:55
Re: Da zdravstvujet
Ono je tu povoleno psát pouze o Evropské technice?

A sem tam vyjimečně o americké (o té tady taky moc není)?

Pokud sis nevšiml, tak GAZ se tu normálně prodává, má i ofiko dealera, stejně tak UAZ nebo Ural moto nebo Kamaz. Stejně tak zemědělské výrobky jako sklízecí mlátičky Rostelmash nebo traktory Kirovec.

Ofiko delaera tu nemá akorát Lada, ale zas má asi 10 neofiko co to tahaj přes Slovensko či přímo z Ruska.
Avatar - JFK
31. 5. 2021 12:54
Re: Da zdravstvujet
A co má společného sovětský svaz s Gazelle Next? Ruská ropa, na kterou jezdíš s tím tvým mongoslkým národním vozem, nebo plyn a další ti nevadí? Zajímavé :D
31. 5. 2021 12:54
Re: Prečo
A preto majú v neboľševickom Rusku 2-3x väčšiu životnú úroveň a kvalitu života. (Robím si srandu, samozrejme)
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 12:52
Re: Servis, cena
Tak on tu v Praze servis byl, ale Hodík se přestěhoval do Benešova - GAZ AUTO PRAHA, s.r.o.
Mokrá Lhota 5, Bystřice u Benešova, 25751

Ale sou tu i další prodejci a servisy po republice
Avatar - JFK
31. 5. 2021 12:51
Re: Prečo
To je pro voliče rusofobní Adamové nebo prasete Novotného moc složité na pochopení ;-) Dík patří panu prezidentovi (KGB) a Nejedláčovi (GRU), že to tady takto rozesrali.
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 12:50
Da zdravstvujet
sovetskaja technika - kwa můžete se vážená redakce od toho konečně oprostit? Proč jsme cinkali klíčema, nevíte někdo?
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 12:46
Re: Prečo
A další modely jako Sadko či Sobol maj taky domácí motory, konkrétně YMZ - Jaroslavl, UMZ Uljanovsk atd

Stačí umět hledat, ono hlavně v Rusku používaj hodně benzíny víš.....
Avatar - JFK
31. 5. 2021 12:46
Re: Prečo
a protože tady v bolševické EU stojí litr benzínu 2-3x víc, co v bolševické RF :-!
Avatar - JFK
31. 5. 2021 12:44
Servis, cena
Nebude to špatné auto, jenom to nemá i přes sdílení agregátů pořádnou servisní síť, v HK jsou dva servisy, ale Praha ani jeden, o počtu v EU nemluvě. Za stejné peníze je Iveco Daily apod, tudíž viz výše, nemá moc šanci, dovozce by musel jedině dost zlevnit, bohužel. Rusofobií netrpím, ale ten čínskej Cummins ISF 2,8L od Dongfengu by mne teda vyloženě sraI.

JInak mne překvapuje, že i přes ty rusofobní sankce EU na Děripasku, se tady můžou prodávat jeho výrobky z Basic element group.
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 12:39
Re: Prečo
Protože bolševická EU vyžaduje motory plnící nesmyslné normy.

Pro Rusko sou v tom benzínové motory GAZ Evotech, schopné spalovat i CNG a LPG nebo diesly Cummins. V Rusko to žádné motory VW v nabídce nemá...
Avatar - Barrichello
31. 5. 2021 12:34
Gazelle zde má tradici
první kusy sem dovezl ještě ROSS - Roudnické strojírny a slévárny někdy kolem roku 1995. Od té doby se tu Gazell, Valdajů, Sobolů a Nextu prodalo několik set, oblibené byly zejména verze 4x4, jezdily všude možně, u rybářů, hasičů, obcí a měst jako vozy pro údržbu, pár ks má i Diamo, mělo je i Nowaco a další
31. 5. 2021 12:25
Prečo
A prečo v tom nie sú skvelé ruské motory? Veď Rusko je všetkom napred.