Pokud toužíte po novém automobilu značky Lada, máte několik možností, jak si své přání splnit. S nejsportovnějším modelem ruské automobilky je to ale - zdá se - výrazně jinak.
Odpornej pekac jak ze zacatku 90 let.
Interier je naprostej humus a zcela koresponduje se zbytkem tohodle odpornyho pekace, ty vstriku s lankovou ruckou.
Říkáš ekomu, ze pise bludy bez argumentu, ale ke svému názoru jediný argument nepridas. Zatím topten dal vic argumentů než ty, takže spíše zatím tvůj názor vypadá na bludy.
Ja jsem trochu mladsi r.v. , tak escorta jizdne moc neznam, ridil jsem akorat pickup 1.8d :D a myslim, ze povestne fordi podvozky nasledovaly az od Fokusu :D
Ale mne nevadí, že to bude slepenec, když to bude levné a slušné, jenže tady je místními diskutéry Lada podávána jako svébytná značka (a s tím i velká část techniky, co v Rusku vzniká), co má západu co nabídnout a ne, není to tak, je to recyklátem starých technologií západních značek, jediné, co ujde je u Vesty vzhled exteriéru, jinak je to staršná bída a na zdejším trhu by to mělo šanci tak za 150-200 tisíc (měl jsem osobně tu čest), proto ty prodeje jsou tak zoufalé. Rusko je země, která umí jen válčit a nebo chlastat, nechápu ten obdiv k jejich zastaralé automobilové technice a vůbec k někomu, kdo nás tady vraždil a vysával 40 let před revolucí a činí tomu tak i 30 let po revoluci, jen né tak okatě..... a v té válečné technice už to v Rusku taky není žádná sláva.
Kdyby tohle vyrobili francouzi, italové, či jiný národ, bude to tady vysmíváno, ale že je to Ruské, tak je to v pořádku...
Postavit svoje auto 100% ze svých komponent dokáže jen pár zemí a o těch co to nedokážou se nedá říci, že jsou kvůli tomu ubohé. Kdybys měl o autech méně povrchní znalosti a nekoukal jen na volant a panel klimy, tak bys to věděl.
Člověk co i v roce 2021 bezrozmyslu věří tajným službám a to i když sami nechtějí dodat důkazy (nemají je a i Belingcat to přiznal - že mají jen hodně nepřímé), je naivní idiot (bez prominutí), co nezná dějiny.
Zjisti si ekonomické škody za Jelcina, kdy Rusové žrali trávu a na Západě si mastili kapsu - psal o tom The Economist (to fakt není proputinovský plátek:). Asi jako dvě druhé světové války dohromady.
Tvoje bludy nemá smysl vyvracet.
Koukam na dorky té vesty.... zda se mi to, nebo to ma fakt volant ze starsi Fiesty a stejne tak panel klimy ?! :D Ti rusove jaou fakt ubozi, ze nedokazou postavit svoje auto ;)
cena ropy za jelzina v posledni dekade 20. stoleti cca $20 za barel, s prelomem milenia kdy nastoupil putin cena ropy zacala rust az pres $100 za barel.
pri tezbe 10mil barelu denne a vyvozu dejme tomu poloviny, to pri $20 vs $100 znamena rozdil cca $150bln rocne a to je sakra znat.
putin to ale misto do zlepseni zivotnich podminek lidi zijicich v bide vrazil do zbrojeni vysledkem cehoz je okupace gruzie a ukrajiny.
a misto spoluprace se Zapadem se rusko stava vazalem ciny.
ale hlavne, za jelzina nikdo nesedel kvuli svymu nazoru, pravda se netrestala roky vezeni, agenti gru nezabijeli lidi novicokem a nevyhazovali sklady vybusnin do vzduchu jako u nas, v bulharsku a na ukrajine, jako dnes za putina
...nevypadá vůbec zle a točivá atmosféra s nepřímým vstřikem může mít pro některé zákazníky nemalé kouzlo. Škoda chybějící normální prodejní a servisní sítě. :-(:no:
rusko - nekdejsi svetova velmoc na hlinenejch nohach a chlubi se, ze vyrabi auto, ktery bylo beznadejne zastaraly i pro rumuny pred x lety.
smutny, kam to rusaci pod putinem dotahli
Největším problémem nebude, jak auto z Ruska pořídit, ale jak ho zaregistrovat. Pokud vím, tak tato auta nevyhovují současným ekoteroristickým předpisům EU, což je Rusům u zadku.
Jinak by se nám vyplatilo dojet si do Ruska hlavně pro Lada Largus, což je starší typ Renault/Dacia Logan, ideální rodinné auto, jenže právě to se nedá v EU přihlásit.