Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tokio živě: Rolls-Royce rozšiřuje továrnu v Goodwoodu

…a bude tam vyrábět dosud nejmenší vůz značky. Jeho cena by neměla překročit dva miliony korun. Plány na rozšiřování domovské továrny v Goodwoodu potvrdilo vedení automobilky na tokijském autosalonu.
Zpět na článek
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 20:54
Re: Musime si zvyknout.
:yes: ;-)
Avatar - QuinGaller
27. 10. 2007 14:21
Re: Musime si zvyknout.
Ajo, akoraat trochu nechaapu jak auto, ktery vyraby nemeckej koncern a vyraabii ho v anglii ovlivnii klesajiicii dolar.... ;-)
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 11:33
Re: Musime si zvyknout.
Pochopil jsem co to tu rikas. Ale o tom zeby se koruna posilnila o tolik aby ze 15 000 000 sli na 2 000 000 jsem neslisel. :-O
anonym
27. 10. 2007 10:55
Re: Musime si zvyknout.
To jsem nerekl, ale ber to tak ze koruna neskutecne posilila - a tohle jen dokazuje, ze posiluje jen a jen na papire. Tudiz nesmite brat ohled na cenu v korunach,ale v dolarech. Kolik bylo pro nas pred tema 10 lety 100 000 dolaru? neskutecne mnoho a nyni? Je to s prominutim prd, ovsem ve statech se tento kurs nikdy naplno neprojevil tudiz co bylo 100 000 pred deseti lety je vice ci mene i ted a z toho odvozuj cenu.
anonym
27. 10. 2007 09:04
Re: Musime si zvyknout.
Chcete mi snad rici ze pokud jde o exkluzivitu nezalezi na cene? OPRAVDU? :-O :-O :-O
anonym
26. 10. 2007 21:53
Re: Musime si zvyknout.
Panove musite si uvedomit zasadni vec a to ze cena automobilu zavisi na tom za kolik se prodava a nakupuje mena - tudiz dolary.A ty jsou asi na 50% toho co byli pred deseti lety z toho jasne plyne to, ze RR neni levny za dva milony, ale naopak to, ze BMW je drahe...preberte si to jak chcete, ale prvni hodiny matematiky v pate tuýride vam to objasni.
neregistrovaný "MAXO"
26. 10. 2007 16:28
Musime si zvyknout.
Svet se zblaznil. :-( Rolls-Royce za 2000000? Proc neudelaji rovno konkurenci pro GOLF?
neregistrovaný ".QuinGaller"
26. 10. 2007 11:56
R&R
RollsRoyce nemaa byyt auto za 1.800.000kč, nemaa staat jak BMW7 nebo audi A8. Jedna z vecii, co ho delaa tak vzneseny je to, ze je tak drahy a ze ho skoro nepotkaate. Je to muuj naazor, ale nelibi se mi to. Taky proto, ze R&R je pro me automobilovou ikonou nejvetsiho luxusu, maximalni propracovanosti a naproste vzaacnosti. A ani jedno me k autu za 1.800.000 nejde.