Výběr aut cenově odpovídajících zhruba třem průměrným platům v ČR. Lze najít zánovní kusy pro spořivé začátečníky, kteří nemají úspory na velké modely a jejich údržbu.
Mikesus jak ty to se Škodovkama děláš že se ti jenom sraly.Jako v rodině máme ibizu z 99 1.4 44kw(byla kupovaná nová) s metalízou ta pěkná zelená a rez je jen na levém zadním podběhu kde jsem se sťukl před asi 20lety s felckou.Proč jsi nekoupil 1.9tdi s tou by jsi jezdil možná do teď.
Ten Yaris by v cene okolo 100 tisíc bolo tak 10-12 ročné auto, ktoré je aj v tomto veku obvykle oveľa spoľahlivejšie ako väčšina ostatných áut tejto cenovej triedy. Yarisku sme mali v rodine 10 rokov a celý čas okrem garančiek a výmeny spotrebáku nepoznala servis. Toľko k tej domnienke.
Po 10-ročnom jazdení som predával Yarisa s porciou 140 tis. km bez jedinej dovtedajšej závady. Počítam, že rovnako bez závad naďalej slúži ďalšiemu majiteľovi.
Tak ono to má i své výhody. S takovou extrémní spotřebou oleje už ani nemusí olej vyměňovat, protože olejová náplň se postupným doléváním oleje neustále obměňuje... :-[] Jen si dělám legraci... Já měl největší spotřebu 1,5 litru na 10 000 km u 1,8 turbobenzínu po 280 000 km a už mi to přišlo jako velká spotřeba oleje...
Já ho měl v jedničkové. K tomu se vyjádřili tak, že reklamace zamítnuta, že je to v mezích udávaných výrobcem. V manuálu opravdu bylo, že může být spotřeba oleje až 1l na 1500km. Já si taky myslím, že měl výrobní vadu, ale Škoda auto trvdila, že je v pořádku. Tak se to prodalo nějakému nebožákovi, který tvrdil, že mu to opraví každý Pepa v garáži a že mu to nevadí.
Tak u dvojkové Fabie bych doporučil benzín 1.4 16V. Tříválce HTP nebo TDI za moc nestojí. Měl jsi smůlu na kus... Myslím, že motor musel mít výrobní vadu. Olej musel pronikat do spalovacího prostoru, stejně tak chladící kapalina, což by v servisu museli sundat hlavu motoru - podívat se na hlavu, na písty atd. Osobně bych trval na reklamaci a rozebrání motoru, odstoupení od smlouvy a vrácení vozu.
Par kamaradu jeste jednicky provozuje a bezudrzbova auta uz to dnes nejsou. Ale jo, slusna auta, jen nechapu proc zbrojíš zrovna proti yarisovi, ktery plati za nadprumerne spolehlive auto.
Tak nevím, jestli někdo s yarisem najede za 10let 5tis km, aby to bylo stejně poruchove jako ta fabia se kterou jsem jezdil. A to věřím že ani za tech 10 let to nebude takové. Myslím, že ozzman na tom yarisu nic takového řešit nemusí ani po 14 letech a větší porci km
Ne, Fabii nemám a ani jsem nikdy neměl. Nicméně jedničková Fabie s motorem 1.4 MPI OHV nebo 1.9 SDI je synonymum spolehlivosti a nízkých servisních a provozních nákladů.
Měl jsem 1.4tdi 59kw. Kromě toho, ze to zralo olej jak prokopnuty ( mezi vymenami po 15tis dolevano 1-2 5l flašky), cca po měsíci a pul bylo potřeba doplňovat chladici kapalinu. Oboje řešeno s autorizakem a prý to bylo v pořádku a nikde žádný únik nenalezen a vyřešeno dolitim. Dále kolísání napětí v palubní síti, kdy docházelo v určitých intervalech ke zhasinani veškerých přístrojů v palubce a vnějšího osvětlení na několik sekund při zapnutém topeni ( vždy cca kdZ byla vnější teplota pod 10 stupňů), ve třech letech kvetoucí 5.dvere. padání do nouzaku a jako bonus, po každém desti byl u spolujezdce bazén na podlaze. Auto kupované nové a nikdy nebourané ( což se ani tolik nedivím, ldyz snad víc stalo v servisu )
:D:D Jasně, zato ve Fábiích vídám denně manažery, co křižují Evropou... ty si komik :D
Tobě někdo sáhl na garáž, co? Fabie reznou, to je jejich největší průser, jinak jestli chceš zpochybňovat mnoha desetiletí ověřenou a mnoha statistikami dokázanou spolehlivost benzinových Toyot, tak to jdeš hlavou proti zdi.
V Yarisech obvykle jezdí ženské po nákupech nebo v tom jede děda na chatu. Ty auta moc nenajedou, proto se zdají spolehlivé. Taková služební Fabie najede za rok co děda v Yarisu ani za 10 let, tak je logické že potřebuje častěji servisovat...
Tak jsem se seknul jen o rok. Měli jste vzít fabii, abyste to mohli opravovat u každého joudy....každý týden :-[]
Kdyz si vezmu kolikrát jsem musel do servisu s F1, a to byla nová, tak bych se fakt bal u ojetiny.
Radši to projezdim, než proservisuji, takže řešit emise, či spotřebu u ojetiny za sto tisíc? To fakt ne...
My za poslední rok kupovali 2 taková auta. Jedno je hned na úvodním obrázku - Yaris 2, nenáročné auto, teď aktuálně po roce vlastnictví po STK s jedinou lehkou chybou - zašlejší přední světlomety, 1x umřela baterka za 7 stovek.
Druhé je Megan2 kombi s úsporným atmo dvoulitrem a HDM automatem, je vše, jen né úsporný.
Ono totiž vůbec nezáleží, jestli je to malé, velké, novější, starší, ale pokud v první selekci vyškrtáte chronické problémové kousky a půjdete po stavu auta, dá se pořídit ledasco. Nevím, proč by spořivý začátečník musel nutně jezdit jen v B segmentu, v kompaktech je toho taky dost (Fokus, Golf, Auris, Megan, Leon..u většiny aut této cenovky se dá ještě sehnat klasická benzinová atmosféra). Z článku za mne jedině Yaris či Clio 3. Yaris je takový etalon, ale pro 2 lidi bez a nákup z Kaufu, Clio 3 je pak použitelnější a se správnými motory i mnohem zábavnější, ale to už nejsme v cenové 100 tisíc kč :)
Presne toto urobil môj fotrík. Auto (Fabia I) mu síce opraví hocikto, ale opravovať ho treba skoro stále. Keby si kúpil o 400,-€ drahšieho Yarisa, mal by vozítko bez stresu a zbytočných opráv, ktoré mimochodom v priebehu roka vyšli na viac ako tých 400,-€.
Takže to čo píšeš, je kravina, ktorá možno platila za socíku, ale nie dnes.
za mna jednoznacne P107, silny podvozok, toyota motor a pevny skelet. Som rad ze ste nespomuli hnojda a K.orean I.ndustrial A.ccident, to su subpar auta.
Žádné staré auto nebude bezmezně spolehlivé. Opravdu nebude. Proto bych vybíral auto, které když už se pokazí, tak ho opraví každý Pepík na vesnici v garáži, na vrakovištích se válí na něj spousty dílů a spousty dílů se dělají v druhovyrobě za pár korun a mechanici znají takové auto lépe, než svoje boty. Škoda Fabia.
Když někam přivezete Smart ForTwo mechanik bude na něj koukat jako tele na nová vrata...