I kvůli objektivnímu nedostatku Čechoslováci svá auta hýčkali a všelijak si je vylepšovali. Mnoho z chytrých doplňků potkáváme dodnes, ale už jako součást výbavy. Moderně, často i skrytě.
Nechal jsem repráky dělat u A.ifi Brno vč zesilovače a jakej je to rozdíl.Byl tam 2 týdny i subwoofer ale šel pryč to už byl extrém.
Rockford fosgate T1650 vpředu vč výškových a vzadu obyč gladen.
když v tom článku zmiňujete repráky v Oktávce, tak chápu, že tu jsou touhy, to audio vylepšit. To co tam montují ve fabrice je odpad a dle mého názoru je to klamání zákazníka, protože to snad ani repráky nemůžou být, jak to hraje špatně.
... otáčkoměry, ozdobné koncovky výfuku, nalepovací vyhřívání zadního okna a k autorádiím široké spektrum antén. Od teleskopických (někdy i s el. pohonem), přes laminátové pruty až po antény na střechu nebo se zesilovacími elektronickými prvky.
Sady dodatečných el. ostřikovačů čelního skla mnohým přijde asi už jako pravěk. Ale ještě třeba v roce 1970 v prvních Daciích 1300 nebyl elektrický, ale mechanický a aktivoval se levou nohou malým pedálem - knoflíkem, Lada 2101 také - gumové tlačítko "balónku" na přístrojové desce, 21011, první 2103 - také nohou.