No možno by si bol prekvapený, neviem, prečo by si mal mňa podcenovať, moje príspevky riadne odôvodňujem, nechápem čo lamala trápi moje auto, že som napísal, že je imidžové, no tak si aj s ním prečítajte všetky testy a v takmer každom je uvedené, že to auto je zamerané skôr na imidž, ako na užitkové vlastnosti, ako aj celá rada 500. O Tivoli som ani čiarku nenapísal, že je štýlové, alebo imidžové. To že sa mne nepáči subjektívne QQ je môj názor a nepáči sa mi ani nový CEED a páči sa mi nová Astra, čo je na tom??? Je to môj názor, v ktorom som moje auto ani nespomenul, narozdiel od spoludiskutujúceho.
EÚ by sa konečne mala prebrať z letargie a začať svoj trh a priemysel chrániť. Toto je cesta do pekiel. Ale o tom sa tu nesmie písať. Jak niečo spomenieš proti takzvanému trhovému hospodárstvu, podaktorí tu z toho dostávajú kŕče.
Tak možná máš pravdu do tesca nechodím, ale když tu tak milují ceny, tak tam mají vzdycky nějaký v akci v těchhle velkých řetězcích za 50kč je... pokud je nevykoupí vietnamec z večerky, který si jich nabere přetékající koš a rve to pak se zbytekm věcí, co byly v akci, do svojí T5 na parkovišti.
V poho, nazor ti neberiem iba mam ine skusenosti a este som v Prahe nevidel drahsi deodorant, zubnu pastu a pod nez v tescu a spol, zatial co u vietnamcov je cena takmer o 100% nizsia. Myslim, ze im dokaze cenou konkurovat EVA supermarket v Melniku. Min v Prahe blok davaju vsade.
Potom, že kto tu podjebava :-) ,k tomu Tivoli, je to auto ktoré je.malokedy vidieť na ceste, pričom pomer cena vybava kvalita má asi najlepší. Zámerne kvôli Tebe nespomínam značku môjho auta aby si bol sooko. A Ty nie a nie :D:yes: Super
Tak jednak deodorant bude vzdycky levnější v tescu než ve večerce asi tak jako 98% věcí, dále, kdykoliv se u vietnamců kedkoliv zastavím, například pro pepsi nebo zmrzlinu, když jedu v českém ráji na kole například, nedostanu účtenku, už roky. Procenta neřeknu, ale v jejich organizovaném systému, kde toho čistého zase tolik není, tu jede většina. A že u nich jedí psy a podobné věci zabité tímto stylem ve i tak velkém, o tom nepochybuj.
Takže neexistuje jediný důvod, proč jim držet palce s tímto EV, byť s aspoň s designem Pininfarina (=Mahindra).
Spravny nazor je ten, ktory podpori to co je spravne a v minimalnej miere negativne obmedzi niekoho druheho. Velmi vseobecne, ale inac to nejde. Kvalita nazorotvorby a respektovanie vedy a odbornosti je v dobe peaku socialnych sieti a interneru na dne, takze zrhuba aj na to som narazal.
Vzorec je jednoduchý, evropské fabriky jsou šikanovány milionem povinností, proto je lepší vyrábět jinde. Evropský průmysl půjde do kytek a nebudou ani prachy na kupování od Číňanů a znova se začne makat.
Co je správný názor? Pokud chceme existovat ve svobodném světě, žádný názor nemůže být správný... je to blbej paradox a zní to zmateně.
Ale vím, co myslíš. Někdy mám taky chuť křičet, že žijeme v době nadpráv debilů... ale pak jsou oblasti, kdy se jako debil třeba chovám sám, jen to nevím :)
Řekl bych spíš, že by pomohl dostatek sebereflexe.
Asi jo, ale skutocne bojovat by mali verejne politici, sudy, institucie a ludia co su za to plateni z dani. Pokial ich bude dostatok s podporou verejnosti, je to mozne zlepsit.
No mozno, akurat by ta to pak malo vratit uplne na zaciatok v uvahach o pozitivnych dopadoch. Kazdy z nas ma volebne pravo a do istej miery moznost pozitivne ovplyvnit buducnost, na to je potrebne mat spravne nazory.
Zabranit korupcii a fungovaniu organizovanych skupin napojenych na politiku resp. system. Zrovna na SK o tom uz nieco vieme, v EU to asi nie je ine, len je to menej okate a chytrejsie.
Hamižnost... ta je pořád příliš silná... proti té nelze bojovat, protože bychom museli každý nejprve rozbít hubu tomu v zrcadle :) Však víš, jak to myslím.
Já s tebou samozřejmě souhlasím, ale lék na tento problém neznám... a myslím, že nikdo.
Suhlas bol by to nadherny benefit keby sa krajina dostala na vyssiu zivotnu uroven a s tym spojene vzdelanie a pod. Porzi na Cinu, uroven isla hore, ale nie celoplosne a pre velku cast obyvatelstva sa nic nezmenilo, hladuju a chatraju a stat na nich pečie.
Na druhej strane ambicie Ciny ako velmoci narastaju, tak si urobme nazor ako to cele moze dopadnut :-(
Kazdopadne co sa tyka aut nech si to riskne zakaznik, ked uz nema istoty v uradoch.
Chceš prodávat v Číně? Postav tam fabriku, Chceš v Rusku? To samé. Dá se pokračovat a my tu s otevřenou náručí tvořenou obvykle politickým vedením s až absurdní dětinskostí a jejich příznivci zachraňujeme svět a ještě ho na svůj úkor zvelebujeme.
Všeho s rozumem a určitou mírou... Trochu zodpovědnosti vůči sobě samým.
...si drží vlastní ekonomiku tím, že používají všechny možné dovozní restrikce, my evropané jsme jiní. Najde se tu vždy dost hýkalů, kteří naprosto bez rozmyslu adorují první psané informace a otevírají virtuální peněženky s mamonem.
Ten jim vydrží do doby, než je neregulovaný dovoz zničí jako zaměstnance nebo podnikatele.
Jak dlouho trvalo korejským automobilkám dohnat evropské standardy? Jak dlouho asi bude trvat vietnamské automobilce vyrábět auta, která chceme kupovat? A až tomu tak bude, kolik hýkalů si je pořídí?
No, vidím to na Čínský model. Pokud je to ale vytáhne alespoň trochu ze současných životních podmínek (navštívil jsem Vietnam v roce 2018), tak je to stále cesta menšího zla.
Co se týká úřadů EU... renomé nerenomé, přes rozhodnutí těchto úřadů nejede vlak, v tomto případě automobil :)
Pravdepodobne je to tak, myslim ze vo Vietname uz velmi davno vyrabal aj Pioneer a Denon. Moze to pripominat cinsky model, z pohladu konzumenta vsak nikto nema istotu na kolko urady v EU preverili dane otazky a na kolko ich garantuju pre seriovu vyrobu a dovoz do EU.
Myslim, ze EU urady nemaju moc pozitivne renomé... ;-\
Máš řadu ISO otázek, ale to je v pořádku. Takto by se dnes měl ptát každý vzdělaný Evropan. Protože se snaží expandovat do Evropy, jistě jim byly tyto otázky mnohokrát položeny.
Do Vietnamu přesunulo výrobu mnoho světových značek (například MARANTZ), čili přístup a informace k požadavkům tzv. vyspělého světa ve Vietnamu jistě mít budou.
Mně osobně je trochu trnem v oku jejich státní zřízení, ale to není samozřejmě na debatu na autoserveru.
Tomu rozumiem co popisujes, ale nemyslim si ze to robia vsetci a tazko hadat %. Vacsina tovaru - potraviny v ich vecierkach pochadza od ceskych vyrobcov a pri dodavke potravin vidno aj ceskeho dodavatela, takze tu tazko svindluju. Iste % tovaru si riesia cez vlastnu distribucnu siet a ano tam je priestor na danove machinacie, ale otazka je preco by ich danovnici ignorovali ? Veskery nakup sa da preukazat a ked nemaju doklady, budu pokuty a casom im to zavru. A co si budeme hovorit, (nie len) Cesi miluju nizke ceny, takze si nepojdu kupit deodorant do Tesca za 110 kč, ale kupia ten isty vo vecierke za 50 kč. Zakaznici z toho maju obrovsky benefit.
Ak hygiena ako vravis a aj danovnici dovoluju tento system, chybuje stat... smutne ale je to tak.
Ich kulturne nedostatky v domacej krajine riesit asi nechcem, verim ze to nie je nejaka majoritna skupina co sa zivi umlatenymi psami :-)
Mna by viac zaujimali ekologicke standarty pri vyrobe, surovinach a v dodavatelskom retazci ako aj samotna bezpecnost a nezavadnost ich produktov pre zakaznika. Ekologia od vyroby az po likvidaciu, na kolko je mozne ekologicky likvidovat vyrobok (odraza vyrobne postupy, dizajn). Zaruky, servis a podobne.
Já poposuju fakt, jak tu funguje jejich organizovaná komunita obecně, tudíž procento bude ohromné. Vietnam mne zajímá jen a pouze jako odbytiště, kde prodat alespoň takový objem legálně, který tu dělají nelegalně oni. Jejich tamní kultura psa z klece umláceného polenem na tržišti před zakaznikem a pak za polomrtva hozeného do vařicího hrnce vedle netopýra, mne opravdu neoslovuje.
A co se týče té hygieny, nebuď naivní, ta šikanuje hlavně čechy, tyhle organizované večerky kde se pochlastává lahváč venku nikdo nebuzeruje, za to na takové místní vinotéce si smlsne. A píšu, že maso se vozí ke zpracování fastfoodů, ne do večerek.
Ja si tiez nemyslim, ze je tu treba uplne vsetko tj. ani Vinfast, ale tie tvoje tvrdenia su platne pre 100% Vietnamcov v Cechach ? Alebo o akom % hovoris ?
BTW kto si kupuje maso vo vecierke sam riskuje, ale na to je tu hygiena, zrovna si nemyslim ze šikana od hygieny by sa zrovna Vietnamcom vyhybala a podporovala ich. Hygiena nici na zakazku aj Ceske prevadzky ked sa im to ´´oplati´´.
Já jim nedržím palce a zůstávám verný výrobcům ze zdejšího kontinentu, který je pro nás důležitý z toho mála, co tu v tom našem skanzenu zbylo. Stačí, že tu větve dealují drogy, neplatí daně, perou peníze ve večerkách s otroky kam skupují ve velkém věci v akci z maloobchodů a dováží a distribuují po svých fastfoodech zkažené maso v kontejnerech kdoví odkud.
Taktiež držím palce, rozprával som sa s jedným Vietnamcom od nás, majiteľ je vo Vietname veľmi známy a bohatý podnikateľ, za tento projekt utratil neskutočné peniaze, pri ich húževnatej povahe verím v úspech tohto projektu, pretože je krytý solventným majiteľom, ktorý má elán chuť sa pustiť do toho. Pri rozumnej cene by som sa nebál isť do toho. Veľmi som uvažoval o SY Tivoli, avšak predajca, aj keď veľmi sympatický ma od tohto modelu odhovoril, stačilo málo a má ma na lopatkách :-) to je aj o predajcom v šourumoch v súčasnosti. Ten, kto mne auto predával by mi ho nepredal, keby som ho ja výslovne nechcel, btw.. moja polovička kňučala ako šteniatko... :-)Ale predajcovi bolo úplne jedno či mi auto predá, to isté v KII, v Toyote sa bloncka ani nepohla od telefónu, len popod nádhernú peru si mrnkla že v pohode si máme autá pozrieť :-), naopak v Opli... prístup za 1, ale v Astre mi bolo nízko, Cross nevyhovoval a Grand super, ale vyššia cenovka, teda sa rozmýšľalo...dlhšie, až sa nekúpilo :-) Sorry odbehol som... takže back, VinFast :yes: držím palce