A u Tesly ti stejně umístěný display nevadí?já bych bral tu obrazovku ještě posuvnou ať nemusím sundavat loket z loketní opěrky když je veškeré ovládání dotykem prstu.
Bohužel na to je dobré Subaru, které by zase muselo mít ale pohonný řetězec z konkurence, protože s tím co má je to zabité. Respektive nenáročným klidným řidičům to stačit bude, ale těm co chtějí alespoň "průměrnou" dynamiku, mají u Subaru smůlu.
Spíš nechápeš ty.Se podívej na obrázek jak ta přístrojovka vypadá:za 1 bys na display nedosáhl a nebyli by výdechy ventilace kde jsou.Nastesti ve vývoji nejsi ty-to by u MB houby prodali.Duležitá je i funkčnost
Aby na tablet dosáhli i menší s kratšíma rukama a Sko to má stejný a prý je to perfektní.Na světla jsi moc náročný-hlavně že svítí a MB mívá přední top.
alespon podle tohoto clanku: https://www.garaz.cz/…terrain-21006583
to do terenu moc nevypada, navic kdyz to ma rozvor skoro 3 metry
cca takovouhle svetlou vysku mely jeste nedavno normalni auta.
kdyz potrebujes denne projet spatnou cestu, a nechces SUV, tak moc voleb nemas.
trend snizovani svetlych vysek u pseudoterenich aut je videt i u oct.
scout 2 mel 180mm, scout 3 mel 171mm a soucasny scout 4 jen 167mm.
s tim neprojedes ani horsi polnacku, o nejakym terenu nemuze byt ani rec.
pritom obycejna ctyrkolova O2 mela 163mm.
Světla přední i zadní jsou jakési obloukoidy. Proč nemá Mercedes zadní světla 3d odlišující se od ostatních. A proč ty tablety jsou jakési dobaslené a nejsou součástí palubky.