Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Nissan Z oficiálně. Má 400 koní a manuál v základu. V Evropě se však moc netěšte

Nové kupé Nissanu splňuje dřívější očekávání. Pod kapotou trůní dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec, který je možné párovat s manuální převodovkou.
Zpět na článek
Avatar - lamal
23. 8. 2021 11:55
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
S tym mas pravdu, 330i som vytiahol ako prvy. Ze to skoncilo u teba pri narodnych urazkach je uz vec ina.
21. 8. 2021 13:22
Re: Podle toho
hoši držte pohromadě protože v tom je vaše síla! když se deset slepic semkne, uklovou i orla :-) :-) :-)
21. 8. 2021 13:21
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
nejvíc se mi líbí, že jsem napsal prostý fakt, že Nissan sám vyhodnotil, že to auto tady nemá šanci a dočkal jsem se sr.a.ček o tom, jak si obhajuju garáž a podobné čičoviny... pradědek kupuje třetí BMW po sobě ale kupoval by Nissana, kdyby to byl... kašpárci :yes:
21. 8. 2021 13:20
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já jsem celou dobu mluvil o autě, o kterém je tenhle článek, tys tady začal vytahovat, že jezdím 330i a různé pindy o pózérech co si kupují čtyřválec a podobné nesmysly. Mám tu jednu auto, které jsem si koupil po dostavbě domu, protože bylo po ruce a peněz bylo tak akorát na něco podobného. Za dva roky už jsem měl zase jiné - a sorry, vždycky bude asi tak desetkrát dražší, než ty tvoje popelnice. Takže se chytni za nos, jestli ty můžeš někoho kádrovat a zesměšňovat.
Co máme s Pájou je naše věc, jenom slaboch míchá do diskuse další lidi protože si sám nevěří, stejný slaboch se přidává do hejna protože ví, že sám o sobě stojí na psí ***...
A dotyčného Napoleona jsem si dal dávno na hate-list, protože jsem nikoho s těma blábolama nechtěl obtěžovat, že ten dotyčný není sto pochopit, že na to jeho otírání si huby o mě nestojím je jiná věc... až se začnu otírat já o něho, líbít se mi to nebude - přesto si myslím, že tahat sem osobní věc nepatří - a tady konkrétně jsi to udělal první ty...
20. 8. 2021 20:56
Re: Podle toho
Jj přesně tohle jsem čekal :yes:
Avatar - lamal
20. 8. 2021 12:28
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Osobna narazka je pomenovanie tvojej obhajoby D3, ked ich vlastnis ? Ta ekonomicka gramotnost mala svoje opodstatnenie.
Tvoje osobne narazky su uplne inde. Ja si tie tvoje diskusie s Pájou pamatam som tu dost dlho na to, povedomie o tvojej urovni je tu uz davno.
Aj hornouherak je rad, ze sa z neho nestane niekto ako ty ;-)
20. 8. 2021 06:18
Re: Podle toho
Nejsi trochu vztahovačný? :-!
19. 8. 2021 21:10
Podle toho
Co jsi tu teď napsal tě bavi hlavně lhaní a překrucování. Jinak si neumím vysvětlit, že mi vkladas do pusy něco, co jsem ani náznakem nenapsal, protože:
- nehodnotil jsem ani současný, ani předchozí model
- nenapsal jsem ani slovo o tom, že to není žádná škoda
… a hlavně jsem napsal, že komu model skutečně chybí, bez větších obtíží si ho může přivézt.
Takže: proč lžeš?
Avatar - lamal
19. 8. 2021 18:55
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
dobre dobre nechame to tak, pekny vecer :-)
19. 8. 2021 18:36
To mě baví...
...kvůli zcela upřímně ne úplně nejpovedenějším předchůdcům tvrdit, že absence Z400 v EU nebude škoda, je výborný argument. :-)
S takovou by si leckterý prestižní výrobce měl přestat zahrávat se spoustou modelů.

Jestli však dovozci budou umět prodávat a servisovat Z400, třebaže s US specifikací, tak si nebude zase až tak na vše stěžovat ;-)

Za mě V6 + 400HP + manuál + RWD :yes: :yes: :yes:
19. 8. 2021 18:31
Re: Předek
"dá se tam pověsit obraz nebo tv a nepotřebuješ místo v autě." :yes: :-[]
19. 8. 2021 15:57
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
To není moje logika. To je obchodní politika Nissanu. Úspěšný model pokračuje, neúspěšný stáhnou. Plačky pláčou, že si nemůžou koupit, co si koupit nechtějí. A svět se točí dál…
Avatar - lamal
19. 8. 2021 15:45
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ked si Madar tak kludne, ja tvojej logike nerozumiem ani v Cestine :D
19. 8. 2021 15:41
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
To je pr.d.el. Osobní narážky začal mít první on, ale obhájce utlačovaných přispěchá a vidí jenom to, co jsem napsal já. Predtim jsi obhajoval pradědu. Zkrátka se vse.reš všude, kde vycitis, že by ses mohl ves.rat. Starej se o sebe a řeš konflikty, které mas se mnou. Stačí?
PS: dělení na pony a muscle z roku 1960, kdy je tohle auto proste GT, bez ohledu na motorizaci… to je takové hornouherské
PSII: když se hornouherák přesídlí do Prahy, je z něho Čech?:)
Avatar - iudex
19. 8. 2021 15:08
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Prahu považuješ za Horné Uhorsko? on totiž býva v Práglu. ;-)
Neviem či má zmysle debatovať vecne, keď už klasicky skĺzavaš do osobných urážok (tentokrát voči lamalovi). Ale pri aute, ktoré má od 2,3l štvorvalca po fúkaný 5,2 litrový V8 o 760 k (!) musíš práve rozlišovať, o akú verziu ide. Ecoboost asi ťažko označiť za muscle car, naopak GT500vku s výkonom hyperšportu zase ťažko zaradíš medzi pony cars. Takže lamal má úplnú pravdu, v závislosti od motorizácie je Mustang raz pony car, raz muscle car.
19. 8. 2021 14:28
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
GT-R je úspěšný model a prodává se. Takže se snaží. 370Z v Evropě nikdo nechtěl a tak jí zařizli.
Ještě něco potřebuješ vysvětlit? Muzu i maďarsky ;-)
Avatar - lamal
19. 8. 2021 14:14
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ty si fakt troll, alebo velmi nechapavy.. To ze to zaplatia pre jedno auto, znaci ze uz maju na neobmedzeny pocet inych aut ? Mas vobec zakladnu ekonomicku gramotnost ? GTR je posledne roky ich najsilnejsia sucast identity, takze si vybrali.

Si smiesny.
19. 8. 2021 14:09
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
A stejné firmě stoji za to dat do Nissanu GT-R mild hybrid, aby se auto v EU mohlo prodavat i nadále. Zvláštní - najednou to jde :yes:
Přestaň blábolit…
19. 8. 2021 14:06
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Takže Mustang s sestivalcem je pony a Mustang s osmivalcem muscle. V horních Uhrech určitě.
Avatar - lamal
19. 8. 2021 13:45
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ja fandim dobry autam, nie len jednej znacke. Moj osobny pohlad odraza skodu toho, ze tu pre cielovku 400z nebude a som si do velkej miery isty, ze za tym stoja emisie v EU. Ztko nie je jedine auto, ktore tu nie je, to plati pre mnoho inych, pre motory Subaru, Mazdu atd.

A to som za to aby ekologia napredovala, akurat nie takto masivnym focusom na osobnu dopravu, ked je tu a hlavne inde omnoho horsich veci. EU automobilkam to vsak vyhovuje, takze preto je to tak.
Avatar - lamal
19. 8. 2021 13:39
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Aj napriek tomu nepoznas rozdiel medzi pony cars a muscle cars ;-) hňupe
19. 8. 2021 13:36
Re: Myslím, že individuální...
S cenou 1,2M za čistý dovoz si na tom nikdo kapsu nenamastí…
19. 8. 2021 13:35
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Obhajoba vlastní garáže - to tady predvadis jenom ty ale v hodně zvláštní podobě. Vintage produkce a aktuální auta :-)
19. 8. 2021 13:34
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Kdyby ti ho někdo dal, bylo by to nejlepší auto na světě ;-)
19. 8. 2021 13:33
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
LOL homologace stoji velké peníze a účetní z Nissanu vyhodnotili, že se to nevyplatí. Jsou velké automobilky, které mají image maker model, o kterém ví, že se nikdy nevyplatí. Nissan jak se zdá, nic takového neplánuje
19. 8. 2021 12:31
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ty hňupe, po sobě 650i, 335i, 330i, 440i ;-)
Avatar - lamal
19. 8. 2021 09:14
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Mustang muscle car je, pony car su vacsinou auta s V6 do isteho vykonoveho limitu, ale pokial ide o plnotucnu V8 patri do kategorie muscle car... ta je hlavne o motore V8, vidno ze sa neorientujes v pojomoch. Nech mustang a D3 kraluje kdekolvek, tvoja motivacia mi v tejto diskusii nie je znama. Asi to bude tym 330i...
Avatar - lamal
19. 8. 2021 09:09
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
NO migošova obhajoba vlastnej garaze a D3 je podivna...na jednej strane vycita, ze nissan to tu ani neskusi, na druhej vyvestil, ze by to tu nemalo predaje. Pravda bude tam, ze EU odrezala ponuku zaujimavych aut a vytlacila Japonsku konkurenciu.
Avatar - lamal
19. 8. 2021 09:07
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Minimalne by ho sem Nissan doviezol a aspon ti kt. by ho chceli by si ho kupili. Vestit kvality auta a predaje je dost zbytocna zalezitost.
19. 8. 2021 07:49
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Můžeš mít F-type, Supru, Z4, SLC nebo jak se to teď jmenuje - jak nikdo nechtěl ten Nissan nový, tak ani ojetiny moc nejdou.
Celkove me zarazi, jak někdo radí Nissanu co má prodavat a co ne - jako by si to dávno nespocitali… dnes na novinky.CZ spočítali, ze úplný základ dostat do Evropy znamená 1,2 a není v tom marže importera…
Avatar - Ozzman
19. 8. 2021 06:25
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Presne :-[] :yes:
Avatar - twistedTSD
19. 8. 2021 01:15
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Třeba C AMG plug-in hybrid. To bude taková supersportovní záležitost, za kterou rozhodně nemůže EU.
Avatar - twistedTSD
19. 8. 2021 01:13
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nechápu, proč aspoň více nevsadil na e-power, když tu techniku má.
Avatar - twistedTSD
19. 8. 2021 01:11
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
No a? Nissan se prostě zaměřil na SUV a prodává SUV. Sedany sem nemá smysl vozit, i v US upadají. My samozřejmě můžeme pouze spekulovat o tom, proč tady nové Zetko nenabídnou a zda by byl takový problém, že by byly prodeje ve stovkách ročně (vrchol byly dva tisíce), když to není problém třeba pro Cadillac. Nicméně sami zmínili, že v tom emise hrají roli. Každé zboží má svou cenu, u nás je ale více dotvářena daňovým systémem než jinde.

A že by si ho nikdo z nás nekoupil? Ne, v nejbližších letech bych ho nekoupil, ale kdybych si v budoucnu mohl dovolit provozovat auto pro radost, Zetko by ve výběru nechybělo. Že se ten výběr drasticky zužuje na nesmysly typu 508 PSE a Tesla Performance, mi vadí.
19. 8. 2021 00:53
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Takže, nebýt té pokuty, Z400 by se skvěle prodávalo? Dobre, klidně tomu věř, já mám jiný názor, auto by i bez te pokuty bylo dražší než Mustang, nejblíž me napadá F-type a už ani nevím, kdy jsem ho naposled potkal…
19. 8. 2021 00:47
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Jakoze mám koupit celé prase, protože máš chuť na jitrnici?
19. 8. 2021 00:40
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Když se dělají statistiky prodejů, existuje kategorie vozů “sportovní vozy” a tam v prodeji kraluje Mustang. Není žádná kategorie “muscle car” a kdyby něco, Mustang nikdy “muscle car” nebyl. To jen na okraj k rozborum toho osla.
18. 8. 2021 23:42
Myslím, že individuální...
dovozci aut z USA do Evropy si na tomto lahůdkovém kupátku pořádně namastí kapsu! Uvidíme, s jakou finální cenou příjdou... :-|
Ten interiér je boží - ta krátká řadička a za ní ta páka ručky - to je porno!!! :D :D :D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Přesně takhle to měla mít Giulia! :-O :-( :-( :-( :no: Jsem moc zvědavý, jak u nového Zerka bude znít motor! :*)
18. 8. 2021 23:39
Re: Design
Přesně tak, designově perfektní, až na tu šílenou obdélníkovou masku. Snad do té obrovské hranaté díry nějaká tuningová firma brzy nabdne nějakou plastovou vložku, která ji trochu zaoblí a zmenší... :-O
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 21:40
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Každý máme své sny, v mém snu taková garáž je .. a je tam i tvé auto :D
Avatar - lamal
18. 8. 2021 21:34
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
jj bolo by fajn mat plnu garaz nejakych 80-90tkovych masin :-)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 21:15
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já se bojím, že dnes těch fajnšmekrů je málo, kdo to ocení, protože dříve tyhle auta nabízely nevšední jízdní vlastnosti a hlavně rychlosti ,které bohužel dohnala i "obyčejnější auta", ale přeju jí úspěch. Včera jsem v Praze potkal Supru z poloviny 90tek, nádherné auto, u nás nevídané ... to je svátek něco takového potkat v provozu :)
Avatar - lamal
18. 8. 2021 21:08
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Tym netrpi len 400z, ale aj GT86, Supra, NSX a pod. Nova Fairlady 400Z bude moderne auto, takze jej benefity budu pre niekoho kto chce coupe so zadnym nahonom a manualom dostatocne bez toho aby trpela na problemy vyplyvajuce z uz vysluzilej techniky. Akurat na tomto si potrpi uz malo kto, ako sme zhrnuli vyssie.

370z tiez nemohola byt kladivo, ktore bude aktualne a na vyslni 12rokov, konkurencia nespi a za ten cas sa to velmi posunulo. Svojho casu bola 350z nadcasova aj po stranke jazdnych vykonov, 370z bola na nej postavena, takze je jasne ze technicky zaklad uz mal svoje za sebou v roku 2020.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 21:02
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Tvůj poslední odstavec by se dal vzthánout na hrozně moc automobilových tříd a je v tom neskutečně pravdy a vlastně sis odpověděl, proč o Ztko dnes moc nikdo nestál.

Mne se líbí, jak jsem psal výše, nepohrdnl bych ani starou 350tkou, nejdřív se mi nelíbila a pak jsem se svezl... vím, že mému řidičskému umu by stačilo GTčko s V8, ale umím docenit kvality Nissanu.
Avatar - lamal
18. 8. 2021 20:58
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Myslim to tak, ze cielova skupina tychto aut je uplne inde a pokial sa niekto rozhoduje medzi obomi tak nevie co chce. Uvahy teoreticke pochopim, ale potom musi prist jasny konsenzus ci chces cruisera so skvostnym motorom, alebo auto ktore je doma na okruhu a pri jazde na hrane.

370z bola stara a skodili jej emisne normy v EU, takze ano po 12tich rokoch uz nebola nic moc extra, pretoze si to odniesol motor s jeho reakciami

Problem tychto kategoorii je ten, ze za poslednych 15r sa dynamika v kazdej beznej kategorii dostala na taku uroven, ze vacsina na to okreskove a dialnicne pozovanie viac nepotrebuje, rychlosti je pozehnane a zadarmo, tak kto by trpel v sport coupe ?
Avatar - lamal
18. 8. 2021 20:47
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Musim ti pripomenut kedy a s cim som prisiel do diskusie:

´´Model tu nebude, protože by ho nikdo nekupoval. Všichni chtějí SUV a těch má Nissan dost. Ani když tu byl předchozí model, nikdo ho nekupoval. Co to má společného s EU?´´

´´Výrobce nevyrábí auta, které nikdo nekupuje. Nissan vyhodnotil EU jako nezajímavý trh a přestal vyrábět. Prodává nadále GT-R jakožto perspektivní model a emise má nepochybně horší. Takže to asi nebude emisemi.´´

´´Nezalezi na cene produktu ? S Emisnymi pokutami by cena narastla na uroven, ktoru vyrobca z Japonska (dolezite) vidi ako neperspektivnu pre dany trh. Co na tom nechapes ? Nissan nema prachy na dotovanie emisnych pokut ako je tomu u Porsche a spol.´´

Obavam sa, ze si stratil nit a nemozes mat pravdu ani v hodnoteni auta a jeho predajov do predu, pred vyrobou a na kontinente na ktorom sa nebude predavat.
Divim sa, ze sa pustas do takychto diskusii miesto toho aby si hned napisal, ze sa ti 400z nepaci a nebol si ani fanusikom predoslych verzii ikonickej Fairlady. Smutné no.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 20:31
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
No počkej, dieslový kombík bude za chvíli druh na vymření, takže já za ně budu bojovat! :D
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 20:29
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Sežeň mi ho na víkend, díky ;) Dám mu přednost před BMW a rád :)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 20:28
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
A na rozdíl od jiných Muscle car z USA je tady běžně k dostání u každého dealera Fordu, to je taky důležité..
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 20:24
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já vím, že je to jiná kategorie, ale to neznamená, že potencionální kupec se mezi těmi auty nerozhoduje. Já jezdil s 350z, to není zrovna malé lehké auto ve stylu BRZ, nicméně ano, Mustang je GTčko, ale ve výsledku máš za +/- podobné peníze RWD silnější atmobenzinové auto a kupci dají přednost tomu GTčku, takže to asi těžko kupují na vymetání okresek, ale jen protože je to Mustang, vypadá skvěle, zní skvěle a na svou kategorii (na svou, né na kategorii Ztka) jezdí prý dost obstojně, Mustang je na nějaké zatáčky dost veliký.

Nebo o čem nevím, co píšu? Že zákazníci aut, jako jsou Ztka, mainstreamových FWD kupé, kabrioletů, velkých limuzín a všech těchto dnes již mrtvých kategorií přešli do prémie? Nebo kam se poděli ? Nedávno tady psal Dinar, že 370z není nic moc extra... netuším, tím jsem nejezdil.
18. 8. 2021 20:18
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
A tradiční výrobci z D3 budou prodavat i nadále - prozatím - svoje sportovní auta, protože když někdo chce, tak to jde. A Nissan to minulých zkušenostech ani nezkusí. Z čehož někdo vyvodi, že za to může EU:)
18. 8. 2021 20:16
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Kdybych to auto skutečně chtěl, tak ho budu mít. Dá se to řešit, autooutlet vozí auta, které v životě nemají šanci projít emisema. Ale ty ho vůbec nechceš, stejně jako nikdo další v diskusi, nejezdis ani ojetou 370Z, vůbec nepripada v úvahu, ale trvas na tom, aby Nissan takové auto prodával, protože jsi petrolhead ;-)
Avatar - lamal
18. 8. 2021 18:46
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
jop, oboje boli výtečné a nemuseli byt R4 ´´premia´´ ;-)
Avatar - lamal
18. 8. 2021 18:44
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Svoju nepresvedcivu argumentaciu o cenach ´´na cene nezalezi, to auto nikto nechce´´ pretransformujes na osobné - ja ti ho priveziem, zaplatis to ?

Si to zhrnme, diskutovat o cene 400Z ma pravo ten, kto si ho necha doviezt, v inom pripade mas pravdu ty s tym, ze na cene 400Z nezalezi, lebo uz vies ake je to auto na nič a nikto by ho tu nechcel :D

Mozes napisat do ACZ, diskusie nebudu treba, o autach sa budu bavit len ti co si ich kupia lol.
18. 8. 2021 18:25
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ty to musíš vědět. S tvoji Primerou :yes:
18. 8. 2021 18:24
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nene nová osma. Pro znáček na kapotě. Co ty? Klidně ti to zetko nechám přivézt a prihlasim na značky - co ty na to?
18. 8. 2021 18:17
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Všichni zákazníci v EU kupuji od Nissanu SUV, Nissan má i sedany a do EU je vůbec nevozí, protože o ně není zájem. Prodávali kupé, nikdo ho nechtěl. Fascinuje me, jak se někdo dožaduje sportaku, aby si ho nekoupil a argumentem je možnost vyberu. Sice si ho určitě nekoupim, ale trvám na tom, aby ho Nissan homologoval pro EU.
Němci mají na všechno komplikované přísloví, např na proste “nedá se stihnout všechno”něco jako “nemůžeš tancovat na všech tanečních zabavach na všech svatbach najednou” a k tomuhle určitě existuje něco jako “nemůžeš držet smutek za nebožtíka, kterého jsi ani neznal” :-)
Avatar - lamal
18. 8. 2021 17:41
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ze Nissan nema na emisie vidno aj pri Juku, alebo Micre, iny motor ako 1.0 v nich nema, myslim ze to ukazuje priamo na tuto zalezitost. Renault ma v Capture aj v Cliu 1.33. Toyota je hero a obetovala sa pre tych par fanusikov a dala im moznost kupit sport coupatka v EU, kym nebude smitec, ale nikto iny na to nema. Myslim, ze to bude tak aj s new Honda Integra.
Avatar - lamal
18. 8. 2021 17:38
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
priznajme si finaly, to je aj dovod tvojej argumentacie, ty by si to auto nechcel a preto mustang...
Avatar - lamal
18. 8. 2021 17:36
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Asi nevies o com pises to bude tym. Zrovnavat Ztko s Mustangom je mimo a to aj napriek tomu, ze sucasna generacia muftyho je ta co najlepsie jazdi.
Skus si nastudovat rozdiel medzi muscle car a sport coupe.
Avatar - twistedTSD
18. 8. 2021 17:35
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ano, ale znamená to, že musí automobilka investovat do toho Leafu a vyvažovat prodeje tak, aby jí to vyšlo. A ještě je tam nějaká možnost prodávat povolenky, když to vyjde dobře, o kterou by jinak přišla.
Avatar - twistedTSD
18. 8. 2021 17:31
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já už tomu nerozumím. Najednou argumentuješ sporťákem, který se prodává dobře, i když to překvapivě není SUV.
Avatar - lamal
18. 8. 2021 17:30
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Neodpovedal si tym prakticky na nič, modely Infiniti G35/37 poznam a? nevidim tam odpoved na 400z, tym si vyvestil ze 400z je nezaujimave auto ? Pre ludi ktori si kupuju auta pre znacik na kapote je 330i, tak to tu aj vypada v tejto cenovej kategorii, Nissan vie co robi, ze to nedotiahol do EU.
18. 8. 2021 17:17
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Tak si nastuduj modely od Infiniti a pochopíš… ta 370Z se prodávala v jiném kabátě i tam
18. 8. 2021 17:11
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já bych čistě dvoumístné auto nechtěl - aspoň nouzové sedačky vzadu se hodí.
18. 8. 2021 17:10
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já nevím, proč se Zetko neprodavalo - ale neprodavalo. Ve stejné době jako stal Mustang 1,2 se neprodavalo ani s nižší cenovkou. Můžeme to vědecky rozebírat, porovnávat parametry, jedno je jiste - nikdo to nechtěl.
18. 8. 2021 17:08
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
"cenu auta v EU tvoří mj. i emisní pokuta, u výkonnějších (ale lehkých) aut hodně výrazně"

Nemusí. Pokud prodá dostatek nízkoemisních aut (třeba Leafů) a vejde se do svého limitu, tak vysokoemisní auto se na pokutě nemusí projevit ani centem. Jde o celoznačkový průměr, ne o konkrétní model. Vykryjí-li nízkoemisní auta to vysokoemisní, na ceně se to nemusí projevit vůbec.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 16:40
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Je to už len akademická diskusia, ale počkám si, aká bude cena Zetka v USA a porovnanie s cenou Supry a Mustanga.
EDIT: tak som našiel, Zetko má byť vraj od 40t $, Mustang GT začína na 36t a Supra s R6 na 51t $. Takže tam to vidím veľmi konkurencieschopne.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 16:31
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Zase bych ho nepodcenoval, uz to neni jen ta neohrabana krabice z Usa. Ztko to ma tezke jako vsechny drahe mainstreamove srandy, zakazniky prebrala premie
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 16:31
Re: Čistý športiak
Ano, takové malé plus to je.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 16:30
Re: Čistý športiak
Koukám zatím v 15:38 další přehršel vskutku "zajímavých" čísel. Asi tady opravdu nemám být, nechápu, na co je dobrý 5.0 450 koní za 43t EUR. Aby někoho předjel jako že je frajer? No ale musím uznat, že někteří lidé se zabývají i většími a zbytečnějšími nesmysly.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 16:26
Re: Čistý športiak
Hele, ale mame doma Toyotu, to je plus ne ?:D
Avatar - Ji/Ri
18. 8. 2021 16:17
Předek
Mi se ten předek fakt líbí! A hlavně jeho využitelnost... dá se tam pověsit obraz nebo tv a nepotřebuješ místo v autě. Ted vážně, je to krásný kus auta na hraní i na parádní vyjíždky krajinou. :yes:
Avatar - Ji/Ri
18. 8. 2021 16:12
Re: Čistý športiak
Pokud něčemu nerozumíš a z čísel jsi zpocený, tak se raději podívej po googlu a když nezjistíš, tak se normálně zeptej, určitě budeš mít více informací o autech a právě i s ohledem na řidičskou zkušenost. A pokud jsi na sebe chtěl upoutat pozornost, věř mi, jde to i líp. Nicméně asi jde pochopit, že pro tebe to je nicneříkající změt infa právě s ohledem na tvé úplně jiné priority při autech nebo přesněji řečeno dopravních prostředcích.
Avatar - lamal
18. 8. 2021 15:59
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Preco sa drzis len toho mustanga, ktory sa predava, preto ze je to lacna a stylova V8 ? Daj aj iny priklad. 400z nie je lacne a stylove auto...
Avatar - lamal
18. 8. 2021 15:56
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nie, Nissan sa na to vysra1 takze je to easy. Za tie mizerne predaje to tu ani skusat nebude a to iste je so Subaru a ostatnymi. Jedine Toytote zostali prachy na emisne cistky.
Avatar - lamal
18. 8. 2021 15:55
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
370 bola na trhu moc dlho, ku koncu bola zastarana a tunajsi zakaznik chce za danu sumu prestiz a displaye a nie puristicke auto, ktore sa musi naucit soferovat... 400Z je moderne, takze by nemalo problemy 370Z, ale cena by bola vysoka a Nissan nema zvucne meno ako Porsche, Audi a podobne... tym padom nadej toho, ze to tu nasinec uprednostni je miziva, vid Supra

Co ma so 400z Infiniti ? Ako sa predaval Cintroen C5 poslednej generacie ? :D Ideme takto ? A ako sa bude predavat DS9 s 1.6kou ? tvl...

Mustang sa predava za to, ze plni 3 zakladne parametre:
1. ma meno a prestiz, mustang sa ani nevnima ako Ford
2. je lacny a ma V8
3. kvoli 1+2 vyhovuje pozerom
18. 8. 2021 15:54
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Dekuju za vysvětlení. Já bych to zkrátil - Ford to zvládl, Nissan ne. A BMW a Mercedes jsou dražší než oba dva a stejně se prodávají. Takže nějaké vysvětlování je zbytecne…
Avatar - Alf1k
18. 8. 2021 15:45
Re: Čistý športiak
Já si to prostě přečetl a s formou jakou to napsal nemám problém, když mám s někým problém tak ho ignoruju nebo rovnou dám na hatelist a nepíšu mu nic o blití. Z tvé pozice je to o to horší, dám ti příklad. Spokojený majitel Priusu (nic proti tomu) přijede na sraz muscle cars a začne na majitele hellcat dělat ramena, že řeší “marginálie”. O rozdílu 1kw nikde nepsal, to tu podsouváš ty. 🤷🏻‍♂️ To že v jednom odstavci rychle shrnul nějakou konkurenci a výkony je fajn.
18. 8. 2021 15:45
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já nevím - zkusím to zopakovat - předchozí model se neprodaval ani za cenu nižší než konkurence. Infiniti z EU prakticky odešlo. Když se něco neprodavalo bez pokut, s pokutama o to bude zájem? Ford s Mustangem boduje, pokuty má stejné jako Nissan, takže zbytečné okecavani.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 15:38
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Mustang hlavne bol (a stále je) skvelá value for money, proste veľké kupé s 5,0 V8, 450 koní za 43t eur na začiatku, resp. 49t teraz, to je bezkonkurenčná ponuka. Tam zjavne tie emisné pokuty nepremietli v plnej výške, resp. ten základ bol tak lacný, že i s pokutou je cena stále skvelá. V tom je hlavné tajomstvo úspechu Mustangu (a samozrejme, je tam aj to meno a história, ale na tú sa u nás až tak nehrá, skôr tá cena).
Porovnaj so Suprou, menšie kupé s menším a slabším motorom (3,0 R6 340k), ktoré ale stojí 64t. A nikto ho nekupuje (u nás za 1H 2021 sa predalo 17 Mustangov, ale len jediná Supra).
Takže úspech Zetka by determinovala hlavne cena. No a v Nissane zjavne prišli na to, že nebude pre EU trh prijateľná.
Avatar - lamal
18. 8. 2021 15:34
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
U mustangu hra obrovsku rolu cena, co urcuje jeho zakladny parameter V8 za nejaku sumu a dajme tomu zvucne meno... moznost cabria. GT-R je opat pomer cena/vykon a zvucne meno GTR. Keby GTR v reale nedokazalo zatapat zavedenym supersportom, ktore su omnoho drahsie tak sa nepredava.

Takze znovu, pokial bude Z400 nezmyselne draha tak o nu zaujem nebude a este jeden dolezity fakt, skutocne si myslis ze emisne pokuty v dobe prichodu GTR R35, alebo 350Z boli take iste ako dnes ? To by bolo velmi alibisticke tvrdenie.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 15:22
Re: Čistý športiak
OK, pokud je ti sympatické číst nesouvislou řadu hausnumer a přemýšlet nad významem rozdílů v řádech jednotek procent, pak máš pravdu. A pokud je vás takových zde většína, máš pravdu dvojnásob. Víš, opisovat technické prospekty nebo skripta umí každý blbec. Umění je shrnout do srozumitelné přesné zkratky to, co je podstatné. Chápeš, co chci říct, nebo taky ne?
18. 8. 2021 15:17
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Potrebuju. Ford Mustang ?
Edit: já si většinu času kupuji sportovně laděné benzinové auta a chápu, když je někdo nechce živit. Na druhou stranu nechápu, proč někdo jezdí - já nevím dieselovým kombikem a řve, jaká je to nespravedlnost, že si nemůže koupit auto, které nechce :)
18. 8. 2021 15:15
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Tak se podívej na prodeje Mustangu.
Avatar - Alf1k
18. 8. 2021 15:10
Re: Čistý športiak
Romane určitě větší přínos má, když člověk se zkušenostmi a zájmem o sportovní auta napíše do diskuze o sportovním autě informace k věci a info o konkurentech vs TY, kterej sem přijde na takového člověka jen uboze zaútočit a motorsport pro něj začíná a končí Priusem. Takže nula, ubohost, otevřel jsi špatné dveře a zachoval se jako hlupák. :no:
Avatar - twistedTSD
18. 8. 2021 15:06
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Mě zase baví lidé, kteří budou donekonečna okecávat prostý fakt, že cenu auta v EU tvoří mj. i emisní pokuta, u výkonnějších (ale lehkých) aut hodně výrazně. Prostě jsme si tímto trh ohnuli a má to důsledky, my můžeme maximálně diskutovat o tom, zda nám to přijde v pořádku, přičemž mně to v pořádku nepřijde, protože se mi zužují možnosti, a tak na EU nadávám. Potřebuješ podrobnější vysvětlení?
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 14:58
Re: Čistý športiak
To si ale myslíš jen ty a diskutéři na tvé mentální úrovni. Přičemž musím uznat, že patříš k těm nejvíce inteligentním, co se zde vyskytují. Akorát na mě nemáš, nemůžeš mít. Pochop to.
Avatar - twistedTSD
18. 8. 2021 14:58
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Co je to za blbost, že všichni chtějí SUV? To je masovka, naháněč marže, ano, ale jaksi pořád existuje M2, 911 nebo Toyobaru, které fakt nemají cílovku shodnou s SUV. V US jsou SUV populárnější než zde a evidentně to prodeji nebrání. Skutečný důvod je, že by to auto stálo s emisní pokutou nesmysl, což si může dovolit prémie nebo Toyota s nízkým flotilovým průměrem, ale ne Nissan.

Možná spíš naopak, vyčlenit pro něj samostatnou značku a homologovat jej pro pár kusů ročně jako image makera by zas takový problém nebyl, ale oni mají větší ambici .
18. 8. 2021 14:57
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Proč někdo postrádá produkt, o který by ani nezavadil? Protože kdo chce psa bít, hůl si najde. Proste nadávat na EU jak se dá, i když s tím nemá nic společného
18. 8. 2021 14:56
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ano, neprodavalo se to ani, když emisní pokuta nebyla, bylo by blahove doufat, ze s vyšší cenou najde víc zakazniku.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 14:53
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Mne se tedy zalíbila i 370Z, protože vlastně eliminovala ty oblé tvary pro mne dostatečn, ale Dinar tu nedávno psal, že je nemastná neslaná, tu už jsem nejezdil a jako dvacetiletému klukovi mi starší 350Z přišla brutální, jezdíl jsem tehdy Cordobou HTP :D
18. 8. 2021 14:51
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Už v době, kdy bez emisi stalo GT-R 2,5M a Zetko okolo 1,2 se prodávalo GT-R daleko lip. Mustang se prodava jak teple housky emise neemise… jde čistě o to, jestli je o model zájem nebo ne…
Avatar - iudex
18. 8. 2021 14:51
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nápodobne, tiež ma 350ka dizajnovo vôbec neoslovila, moc vajíčkovitá, oblá, možno nie až tak, ako prvé Audi TT (obľúbený to terč ako auto pre 4%), ale podobné.
Toto je úplne iná liga, oveľa krajšie, ostrejšie a proste viac športové.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 14:50
Re: Čistý športiak
Zkus předjet nějakou Škodovku, to pomůže ;)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 14:49
Re: Čistý športiak
No, kdyby to bylo poprvé, ale já a mnoho dalších, tě nachytáváme na tvé nechápavé, či protiřečící se příspěvky celkem často a největší bonus je, když si myslíš, že si dostal ty nás a pak se ukáže, je to naopak :D Sorryjako
Avatar - iudex
18. 8. 2021 14:48
Re: Design
Súhlas, to je dizajnovo asi jediná vec, ktorá mi tam nesedí. Ale inak pekné, základné proporcie, široký postoj, svalnaté boky, línia strechy...
A ako píšeš, každý petrolhead musí plesať, že takéto niečo ešte vzniká, biturbo V6, 405 koní, RWD a manuál... super.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 14:46
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Já jsem nikdy dříve nepochopil tu hysterii kolem 350z, když vyšla, byl to plakátový sen mých tehdy teenagerských vrstevníků, auto bylo i v PC hrách, ale mne se nelíbil jeho vajíčkovitý vzhled. Po pár letech ke konci produkce 350Z už s vyšším výkonem jsem měl tu čest se projet pár kousky a pak jsem mu přišel na chuť a dnes se mi pořád líbí :)
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 14:46
Re: Čistý športiak
Máte s iudexem až dětinskou radost, že jste mě dostali na nechápavost. Já se jen snažil odpovědět ti Ozzmane stejně hloupě, jako je hloupý tvůj příspěvek. Situace se obrací, smějte se sobě.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 14:45
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
:yes:
Je to jednoduché, nechápe len ten, kto nechce.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 14:35
Re: Čistý športiak
Nepochopils....to neva :)


Zatímco on porovnává mnoho aut a jejich aspektů, ty máš jasno, nejlepší auto je jen jedno a jelikož se dělá v jedné verzi (pardon dvěma, jedno HEV a PHEV), tak můžeš řešit maximálně tak barvu...
Avatar - lamal
18. 8. 2021 14:08
Re: Čistý športiak
samozrejme, to je logicke
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 14:05
Re: Čistý športiak
No když myslíš, já bych řekl že spíše nechápavě :-!
Avatar - lamal
18. 8. 2021 14:04
Re: Čistý športiak
Nevadi, k spoluobcanom pristupujeme s pochopenim ;-)
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 14:04
Re: Čistý športiak
Jestli já jsem se účastnil mega dlouhé diskuse o barvě laku tak ty si pořídíš Prius.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 14:03
Re: Čistý športiak
Tady je to samej psychoanalytik. Nejdřív Ozzman, teď ty. Jung by mezi vámi zblednul závistí myslím :-) :-) :-) :-). Chlapi, jste borci, mám z vás teď ještě větší mindrák než předtím. To už kwa ani Prius nepřebije.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2021 13:57
Re: Čistý športiak
Ty to nechápeš? Nemáš řešit, jaké auto pro zábavu by sis koupil a nebo koupíš, ale jestli tvůj nový Prius bude bílý, nebo modrý, nebo červený..
Avatar - lamal
18. 8. 2021 13:57
Re: Design
mam rovnaky pocit, od premiery prototypu som dufal, ze ten ostry vyrez zmenia, pretoze to je päsť na oko celkovo oblejsieho dizajnu
Avatar - lamal
18. 8. 2021 13:43
Re: Čistý športiak
Nie on si sem len zas prisiel vybuchat mindraky aby sa ukludnil a ked pride na to, bude negativne reakcie oznacovat ako nespravodlivost kvoli tomu, ze vlastni Priusa.

To je jeho personalny kolorit.
18. 8. 2021 13:34
Design
Já vím, že líbivost designu je čistě subjektivní věc, ale zrovna v tomhle případě bych si dovolil tvrdit, že ten obdélníkový výřez pro chladič je objektivně hnusný :-)
Jinak jízdně to asi bude super a všeobecně jsem rád, že takováto auta ještě občas vzniknou. :yes:
Avatar - lamal
18. 8. 2021 13:17
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nezalezi na cene produktu ? S Emisnymi pokutami by cena narastla na uroven, ktoru vyrobca z Japonska (dolezite) vidi ako neperspektivnu pre dany trh. Co na tom nechapes ? Nissan nema prachy na dotovanie emisnych pokut ako je tomu u Porsche a spol.
18. 8. 2021 12:48
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Výrobce nevyrábí auta, které nikdo nekupuje. Nissan vyhodnotil EU jako nezajímavý trh a přestal vyrábět. Prodává nadále GT-R jakožto perspektivní model a emise má nepochybně horší. Takže to asi nebude emisemi.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 12:44
Re: Čistý športiak
Tobě zase těžce hrabe dnes . Proč bych měl jít z lepšího do horšího a proč bych si měl připadat méněcenný?
Avatar - iudex
18. 8. 2021 12:26
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Tak je objektívny fakt, že 3dv. autá ustupujú do úzadia, pričom to neplatí len pre 3dv kupé, ale aj pre 3dv hatchbacky. Dakedy úplne bežné 3dv kompakty úplne ustúpili praktickejším 5dv a preto ich výrobcovia prestávajú vyrábať. Obdobne aj kupé. Keď je dnes široká ponuka rôznych "štvordverových kupé", liftbackov a pod., ktoré tiež dobre vyzerajú, majú rovnaké výkony a dynamiku ako tie športiaky, ale naviac ponúknu aj praktickosť a každodennú použiteľnosť, väčšina (vrátane mňa) uprednostní toto pred 3dv kupéčkom so všetkými jeho obmedzeniami, ktoré môže slúžiť iba ako víkendovka či tretie auto v rodine.
Všetko toto chápem, ale i tak by som bol radšej, aby tie kupéčka zostali, aj keď len ako veľmi sporadické osvieženie na cestách.
Avatar - KANKUNEN
18. 8. 2021 12:20
Re: Čistý športiak
Tobě ten srajus hodně zatěžuje hlavu, tak to bývá, když potřebuješ sám sebe přesvědčit, že ten gepl co máš doma si koupil správně. Kup so Corollu s hybridním dvoulitrem a už si nebudeš připadat méněcenný.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 12:19
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Bola to logická reakcia na tvoj útok ad hominem (ako je pre teba typické), že si nekúpil predchodcu, takže nemá právo tvrdiť, že o to auto by záujem bol. Takže vlastne nikto okrem mojita sa nemá právo k Zetku vyjadriť, lebo nevlastnili predchodcu. OK, to je zase Tvoja logika.
Avatar - wakantanka
18. 8. 2021 12:17
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Emisná pokuta a s tým spojené navýšenie ceny je ten posledný klinec do rakvy. Bohužiaľ je to tak ako hovoríš, kým u Porsche sa to stratí v cene a marži, u Nissana by to bilo do očí oveľa viac. A druhá vec je tá, že či sa nám to páči alebo nie, tak záujem o podobné autá je proste malý z rôznych dôvodov a Nissanu sa to očividne neoplatí sem oficiálne voziť a homologovať.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 12:14
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Mne sa napríklad doterajšie Zetká nepáčili, ani 350Z, ani 370Z. Toto naopak vyzerá výborne. Takže ak by som bol záujemca o 3dv kupé, tak Zetko by som do výberu nielenže zahrnul (na rozdiel od preedchodcu), ale (pri dobrej cene) by zrejme aj zvíťazil.
18. 8. 2021 11:47
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ty vole to je logika. Takže moje odpověď: spousta japonských sportaku se porad prodává a tudíž je jeho reakce úplně mimo terč :-) :-) :-) :yes:
Taky jsi mohl napsat: už si koupil několik automobilu ;-)
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 11:46
Re: Čistý športiak
Nechme politiku, ta je špinavá tehdy jako dnes. Začal jsem tím, že řešení některých marginálií, které iudex považuje za podstatné, mi přijde směšné. Proto jsem mu taky nabídnul skvělé téma titěrných veličin v mili-Voltech a mili-Ohmech.
18. 8. 2021 11:45
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Na začátku se prodávala 350Z a docela obstojně, 370ka už hůře a ke konci bylo na mobile.de verze nismo kolem 40 tis EUR a nikdo to nechtěl…
18. 8. 2021 11:38
Re: Čistý športiak
mam 2 ditka skolou povinny, a nevim, ze by se ucily, ze regaly byly vylozene prazdny.
to spis slysej ode me jak to bylo s bananama, pomerancema, parkama jen ve ctvrtek, jak normalni clovek nemel sanci se dostat za hranice, nebo ze jsme si museli davat pozor co rikame v hospode a kdo nas posloucha ..
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 11:25
Re: Čistý športiak
Já vím, jak to bylo v regálech u nás za komančů a taky jsem to viděl v 89 poprvé jak to měli na Západě. Takže o tom snad diskusi nepovedeme. Mladší jsou z propagandy ve škole přesvědčeni, že u nás byly regály prázdné, což taky není pravda. Ale hodně se to dnes nosí tento názor.
18. 8. 2021 11:23
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
dyt se to neprodavalo ani kdyz zadny emisni pokuty nebyly ...
18. 8. 2021 11:22
Re: Čistý športiak
nevim jestli nejlevnejsi, ale proste me ten vyber uplne uzemnil
u nas jsme byli radi za jeden, maximalne dva
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 11:22
Re: Čistý športiak
Opravdu ne? Vždyť je to tak zajímavé téma. Když nevíš, jestli 99 nebo 100 kilowat výkonu.
Neupejpej se, stejně by tady dřív nebo později ten Prius někdo vytáhnul. A já jsem ti nabidnul velmi zajímavé téma. Pak můžeme ještě probrat třeba balancování baterie a její vnitřní rezistence ju?
18. 8. 2021 11:20
Re: Čistý športiak
ja mel podobny dilema s tem jogurtama
jen s tim rozdilem, ze jsem si natvrdo overil, do jaky bidy nas komousi privedli
Avatar - iudex
18. 8. 2021 11:20
Re: Čistý športiak
Prepáč, problematikou Tvojho Priusu (ktorý nezabudneš vytiahnuť v každej diskusii, tentokrát pri diskusii o RWD športiaku :-[] ) sa nemienim zapodievať. ;-)
Avatar - kari.laz
18. 8. 2021 11:19
Re: Čistý športiak
Popravdě cena by mě také zajímala. Už u 370 byla celkem zajímavá. Je to takové to klasické "železo" na kolech, co si na nic nehraje. Vyloženě povedený kus auta. Kompaktní, silné s možností manuálu. Tohle už je dneska ohrožený druh a v Evropě, jak vidno téměř vyhubený, zůstává pár posleních zástupců.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 11:18
Re: Čistý športiak
Ty jsi neměl zamotanou šišku z výběru. Ty jsi na to prostě neměl. Hledal jsi ten nejlevnější.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 11:18
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nikto netvrdí, že trojdverové RWD kupé sa bude predávať ako teplé rožky, tak to v tejto kategórii nikdy nebolo (okrem nemeckej prémie ako je 2er či Cayman, všetci ostatní predávajú v tejto kategórii pomerne malé počty), napriek tomu sa tie autá ponúkali.
Jediným dôvodom sú emisné pokuty, proste pri 405k by tie pokuty boli také, že cenu auta nezmyselne vyženú nahor. A kým pri Porsche a jeho cenách to nemusí byť citeľné, pri lacnejších Japoncoch to bolí viac. Proste ak GT4 zdražie zo 100t eur na 110, zákazník to skúsne skôr, ako keď Japonec zdražie (o rovnakých 10t) z 50 na 60t.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 11:18
Re: Čistý športiak
Jo, ale kurfa kolik teda? 99 nebo 100 to bych si přál rozlousknout, než umřu.
18. 8. 2021 11:18
Re: Čistý športiak
to si nedelam pr*del romiku, ale kdyz jsem byl kratce po 1989 v nemecku olizovat vylohy, protoze na vic jsem jako vetsina z nas nemel, tak jsem nakonec vyrazil koupit si jogurt, a mel jsem z toho vyberu tak zamotanou sisku, ze nakonec zustalo jen u olizovani tech vyloh...
Avatar - kari.laz
18. 8. 2021 11:17
Re: Čistý športiak
Někdo porovnává, zajímá se, zkoumá a někdo bere jen....Prius... s pocitem, že je něco víc než v Superbu :D
Ale tak o tom zajímání se a porovnávání to je, zájem o auta na auto.cz se dá očekávat. Kdyby mu to bylo jedno, mohl by dopadnout třeba tak, že by jezdil v Priusu :D
18. 8. 2021 11:13
Re: Za mě neva
Se 4C bych se dokazal jen tak projizdet klidne celej den, mel sem tu moznost ji mit na vikend a byl sem ztoho hotovej, typicka dokonale nedokanala Alfa. Skvely auto.
Avatar - Roman Horký
18. 8. 2021 11:11
Re: Čistý športiak
Chlape ty tady vždycky vybliješ milion čísel. Podobáš se nepřehledností svých postů tomu EQS jak tady psal 40ti stránková skripta.
Jednou bych fakt chtěl řešit, jestli to má 378kW nebo 379kW. To jsou takové velmi podstatné rozdíly. Chtěl bych tě vidět něco nakupovat, třeba hořčici. Než to všechno porovnáš tak v Kauflandu zhasnou.
Co třeba nesmrtelnost chrousta, taky řešíš?
Ještě bych se chtěl zeptat stran mého Priusu. Někde píšou, že prý má 99kW a někde zase že má 100kW. Často mě to v noci probudí, jsem zpocenej a pochcanej jak nevím, kolik to vlastně má.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 11:10
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Tak pradeda za svoj život vlastnil viac športiakov ako my všetci dohromady, pričom väčšina boli práve Japonci. Takže tu strieľaš úplne mimo terč.
Avatar - wakantanka
18. 8. 2021 11:09
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Aj keď ma neteší, že sa nové Ztko oficiálne do európy nedostane, tak to je proste fakt, že predchádzajúca generácia stála hlavne po showroomoch a aký taký predaj mala, až na konci života keď sa predávala za veľmi zaujímavú cenu. Proste doba podobným autám minimálne v EU nepraje a reálni zákazníci nakupujú inde. Kto by však po Ztku zatúžil, určite mu ho dovezie nejaký šedý import.
18. 8. 2021 11:05
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
z-nisannu se starim do 5 let je na mobile.de na prodej jen 33
porsche 911 nad 400k 1479, BMW M nad 400k 1891 ...
nabidka olitanych nissanu proti vykonnejsim porsche nebo bmw stejneho stari nicotna.
prinejmensim to vypovida o tom, ze se tech nissanu tady moc neprodalo.
nemyslim si, ze by si to moc lidi nechavalo jako klenot, kdyz se jiny znacky prodavaji 50x vic
i audi R8 se starim do 5 let je na prodej 347, tedy 10x vic
Avatar - KANKUNEN
18. 8. 2021 10:56
Za mě neva
Světla to má jak *** co hraje holku. A včera jsem viděl Alfu 4C a to bude jiná zábava.
18. 8. 2021 10:54
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Předchozí generaci tu tedy nikdo nekupoval? Proč se tu tedy nabízela a homologovala?
Avatar - xxc
18. 8. 2021 10:49
Re: Čistý športiak
Podla mna keby sa ludia zorganizovali a poslali tisice objednavok so zalohou, nissan by to homologoval a doniesol. Lenze realne sa nic take nestane a ludia to az tak nebudu kupovat :-)
18. 8. 2021 10:45
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Model tu nebude, protože by ho nikdo nekupoval. Všichni chtějí SUV a těch má Nissan dost. Ani když tu byl předchozí model, nikdo ho nekupoval. Co to má společného s EU?
18. 8. 2021 10:44
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
prodavaj se tady mnohem naslapanejsi auta
mas slovnik jako kovanej komunista a rusak
Avatar - 3_diamanty
18. 8. 2021 10:40
Nadhera
Dokonaly sportiacik.... takto to ma vyzerat... a nie co spravili tej supre od bawa... pardon od toyoty....

Nissan opat jede ( novy paradny kaskaj, juke aj xtrail ) ... len skoda ze europa uz o tak paradny kusok sko Zetko moc nestoji... kazdopadne nove Zetko vyzera famozne.... tak nejak si to od nissana predstavujem ... konecne ma tato znacka opat gule :yes:
Avatar - pradeda777
18. 8. 2021 10:39
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nechápeš nic... :-[]
Avatar - pradeda777
18. 8. 2021 10:38
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Ale o to tu přece nejde. Jde o svobodu výběru. A EU nám to svobodu stále víc omezuje. A to mě se.re :-[]
18. 8. 2021 10:38
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Chápu. Nekoupil, nekoupí, nekoupil by, ale bude postrádat.
Avatar - pradeda777
18. 8. 2021 10:35
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Je to svinstvo...napřed EU nastaví nesmyslné podmínky pro výrobce a pak se ohánějí malým odbytem a následnou neochotou výrobce model homologovat......hajzlové to jsou....FUJ! :-[]
18. 8. 2021 10:31
Re: Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Určitě jsi doma měl předchozí generaci. Nebo sis jako většina koupil něco z D3? A tady je zakopany pes - i kdyby to tu bylo, nikdo by to nekupoval.
Avatar - pradeda777
18. 8. 2021 10:27
Vřelé díky ekofašistům a jimi zmanipulované EU....
Nissan Z se začne prodávat na začátku roku 2022. To však mluvíme o americkém trhu, do Evropy se vůz podle dřívějších zpráv oficiálně nedostane. Důvodem jsou nejen vysoké emise, ale také malý odbyt pro takový automobil, aby se vyplatilo ho homologovat.
Avatar - iudex
18. 8. 2021 10:24
Čistý športiak
Tak Zetko je esencia malého športiaku a ak BY som kupoval športiak/kupé, Zetko by bolo na prvom mieste. I keď neviem cenu, je jasné, že bude o hodne nižšia ako cena porovnateľného šesťvalcového Caymana GTS a zrejme aj nižšia, ako cena štvorvalcového Caymana. Do úvahy prichádza Supra s R6, ale porovnaní so Suprou je Zetko jednak o dosť výkonnejšie (405 vs 340 k) a hlavne krajšie, vizuálne čistejšie. Najbližším konkurentom zrejme bude budúca M2, tiež šesťvalec 3,0 s výkonom cez 400k, ale opäť ako prémia bude mať zrejme o dosť vyššiu cenu. Ostatné malé športiaky ako je Alpine A110 či GR86 nie sú so svojimi o hodne slabšími štvorvalcami v rovnakej lige.
Oproti niektorým konkurentom (Supra, A110) má tiež Zetko konkurenčnú výhodu v manuále, čo je z môjho pohľadu pre malý športiak, auto pre čistú zábavu nevyhnutnosť.
No a tento parádny potenciál Nissan zabije tým, že ho v EU nebude predávať. :-(