Výkon je komfortní položka kterou použiji když je třeba ale jinak 200okreska to jsem taky párkrát jel a to všichni prekazeji.Já jezdím jak důchodce s platem vajíček ale na předjetí kamiónu stačí 2sec něco ca 100metrů a jsi předním.Já mám v Rsu průměr 7l celoročně
Brácha má v Golfu R odbržděných asi 400 koní. A jako jo, nejede to špatně, na upraveném podvozku to docela funguje jako zábavné auto. Ale ten skok z origo 300 není takový, jaký bych čekal. Ve finále je ten rozdíl fakt malý.
Tak asi na co máš ten výkon, abys to šudlil jak z HTP? Turbobenzín jezdí za málo při stylu klobouk, šlápni na to a už to letí nahoru. Proto je na rychlé cestování Audi S6 to nejlepší. Proč si chtěl vědět ten krouťák pod Ducatem, to snad umíš sám do vzorce dopsat dvě hodnoty.
Modla a realita je rozdil. Navíc spousta lidí na to nebude mít to uživit, tak místo 15leté nafty, které by už nefungovalo z emisních systému skoro nic, tu bude nejakej obycejnej benzin
Skutecne hezky provedene upravy. Cupra vzdy byla a je zajimava raketka. A soucasna generace je hezka zive i naramne fotogenicka. Uvedena uprava tomu pridava smrnc.