Jinými slovy říkáš, že pouze na svůj domácí trh zahléděná asijská značka může Evropanům prezentovat bazmek , který se v této verzi na náročném evropském trhu nechytne. Tak to si rozumíme. Protože tohle když ukážeš řemeslnikovi nebo PPLakovi tak se potrhají smíchy.
Před módou SUV, měla většina aut hlavní světla ve výšce cca 60-70cm a nikoho obzvlášť neoslňovala. Tak jako Staria. Čili to má správně.
Naopak čím výše, tím více oslnění, jinak by dávno byla umisťovaná na střechu.
Mlhovky mají být co nejníže, některá SUV je mají opět naprosto špatně (vysoko).
Kdyby jsi vytáhl paty i mimo Evropu, tak tak jsou dodávky bez přepážky i skleněné dveře naprosto běžné. I dodávky co přišly do ČR tak do roku 1994 měly tak nanejvýš žebřík za sedadlem řidiče.
Každý vidí, že velká MPV mizí z trhu, ale copak ubývají střední dodávky v osobních verzích??? Myslím Transporter, Trafic, Custom, Spacetourer, Proace, a všechny další deriváty. Vždyť Staria není žádný Sharan nebo Galaxy, ale prostě střední dodávka - a ty frčí jako nikdy. Proč to pořád mícháte dohromady?
prezentovat užitkovou verzi na autě bez přepážky a se skleněnými zadními dveřmi - no to snad můžou skutečně jen u hyundaie. Všude jinde by to bylo vývojové stádium prototypu.
nachlívit světla do výšky mlhovek. Je to náchylnější na poškození, špiní se to více a když to nemá sklon, tak stačí malá nerovnost a už to bude oslňovat.