Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda se v budoucnu zaměří spíše na elektromobily, než plug-in hybridy

Automobilku příjemně překvapil zájem o elektromobily, kterým chce do budoucna věnovat většinu své pozornost.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 14:58
Re: taky názor
Co máš společnýho dopravní značení se zákazem používat věc, kterou si koupil, zaplatil z ní dph , celý život platíš spotřební daně a dph ze servisu, pohonných hmot, ND a spotřebáku a pak ti řeknou že to máš dát do šrotu?

to je demokracie? Fakt?

To je zelený bolševismus stalinistického typu. Ještě běž udat rodiče že topí uhlím a jezdí dehtovou Fabií, budeš hrdina jako Pavlík Morozov :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 14:54
Re: taky názor
Byt ti chtěj zdanit Piráti, 10% daní z tržní ceny.

Takže jo, máš jim dát svůj byt. Na boty ještě dojde :-)
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 14:53
Re: taky názor
Jo kde chybí lidi? V pásových výrobě, ve skladech typu Amazon, kde tě kontroluje algoritmus, máš denní normu balíků co musíš opípa a založit do regálu, jinak letenka.

Nebo joby kde dávaj 90 kč na hodinu, hrubýho. Nebo černoty minimálka + bokem, na důchod ti jde kulový a šetři si na důchod z 22 čistýho:) KOMIKU.
Popř berem jenom když budeš dělat na IČO, nebo věci typu číšník za 15 základ a zbytek z provize, když nechodí lidi, tak si tam za 21 atd
To chce dělat mraky lidí tyhle práce, tam stojí zástupy přímo :)

Už ani ukrajinci to nedělaj. I ti chtěj 140 na hodinu a radši jezdí dodávkou, sou v callcentrech, dělaj prodavačky atd

místo aby makali na stavbách, uklízeli, myli okna, dělaly pokojské nebo někde hlídali za suchý z nosu
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 14:49
Re: taky názor
A proč by měl někdo jezdit nákupní taškou se zdechlým motrem když si může koupit V6? :-)

Kvůli tomu že tobě připadá že je tu špatný vzduch, nám připadá že je to dobrý vduch.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 14:48
Re: taky názor
Jistě, kotel bych schválen podle tehdejší normy a funguje.

Ale ekologické je ho dát do šrotu a vyrobit novej. Stejně jako ukončit těžbu v OKD a vozit do ostravských tepláren uhlí z Austrálie a Ruska :-) :-) :-)

Jak si psal jinde, ta výměna stejně proběhne, protože někdo bude líný topit uhlím, druhý bude chtít modernější kotel s větší efktivitou a lepší obsluhou, třetímu odejde.....přirozená výměna.
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 14:12
Re: taky názor
Nechápu, proč bychom se měli v roce 2021 řídit pravidly z roku 1930. Proč ne z roku 930?
Tuším, že letos nebo napřesrok bude zákaz kotlů na pevná paliva neplnící normu xy. Podle mě je to zcela OK, podle tebe jistě skandál (přece ten kotel byl schválen podle tehdejší normy... že?)
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 14:05
Re: taky názor
Litrová Fabia jezdí za 5,5. Oproti devíti litrům nafty by ještě ušetřil...
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 14:03
Re: taky názor
Možná v nějakém paralelním vesmíru, kde je Česko s patnáctiprocentní nezaměstnaností. Jinak v reálném světě chybí lidi naprosto všude. A opravdu nejezdí do kanclu na Praze 1, protože jim na vesnici zrušili JZD. :D
Prostě jen chtějí pracovat za draho, bydlet za levno a tu relativně pohodlnou nízkonákladovou teleportaci realizují starým dieselovým krumplem. Tím tráví každé ráno a podvečer sebe navzájem a všechny nezúčastněné kolem. :-[] :D ;-)
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 13:55
Re: taky názor
Vy voe, to jsou perly, jako bych slyšel Venezuelu Maláčovou osobně. Takže já se mám odstěhovat z města proto, aby sem mohly za prací jezdit nízkopříjmovky, které si z lenosti přestaly jezdit MHD a místo ní si pořídily levné dieselové krumply, v důsledku čehož jim tu MHD zrušili. Díky za radu. Už se nedivím, že u nás dopadají volby, jak dopadají. Když už mi upírají vzduch, tak co můj byt? Mám jim přenechat i svůj byt? A co boty, nechtěli by i moje boty? :-[] :D ;-)
Avatar - Mikesus
22. 9. 2021 13:55
Re: taky názor
Taky tu je pro tyhle případy "zelená úsporám". Že to lidi nevyužívají....
Avatar - Mikesus
22. 9. 2021 13:52
Re: taky názor
A zákaz vjezdu do jednosmerky je taky omezování svobody?
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 12:54
Re: taky názor
A pokud stát nechce aby lidi jezdili pracovat o měst, neměl nechat rozkrást a zkrachovat bývalé JZD, TOSy a další malé fabriky na vesnicích a malých městech.

Za totáče se půlka národa ráno nestěhovala do prahy a velkých měst, protože to měli 300 metrů do JZD nebo 4 km do TOSu nebo 10 km někam do fabriky, kde se dělaly odlitky, rámy na LIAZky a miliarda dalších věcí.

Dneska tam nic takového není, tak musí jezdti do skladů kolem prahy, do kanceláří, do firem, úřadů atd atd.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 12:41
Re: taky názor
Zajímavý názor, takže jediné veterány co v čr jezdí sou pozinkované diesly, benzín žádný....ŠKoda že všechny , které já znam a maj veterány je maj v benzínu :-) :-) :-)
A že těch lidí znam pomalu už stovky....

Oni krásně hnijou i ty Felicie, jedničkové Fabie, doboví japonci a další a lidi s tím vesele jezdí i když je to shnilý jak brambora....
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 12:36
Re: taky názor
Protože někdo odmítá LPG a jezdit benzínem za 14, na to nemá, ekvivalent s sazometu jezdí za 9.

Všechno je to o penězích :-)

Stejně jako proč všichni nemaj opravený baráky, moderně zateplený fasády, nový střechy, někdo nemá ani ty moderní plastový nebo dřevený okna.
To je zbytečně vyplácaného tepla vid

Co to vzít takhle?

Oni by si to lidi rádi opravili, ale to by nesměli dělat u vydriduchů za almužny, ideálně na DPP, DPČ nebo nejlíp načerno, jak je místní specialita (ofiko za minimálku, neofiko bokem 6-9)
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 12:33
Re: taky názor
A ty máš právo se odstěhovat z města a bydlet na samotě na Šumávce, pokud ti to vadí :-)

Ty lidi z vesnice obvykle pracují ve městě, typicky 60% středočekého kraje dělá v praze, to samé všechny okolní vesnice kolem brna, Ostravy, Opavy atd atd

Ty lidi se potřebují do té práce někam dostat, potřebují cestou vyzvednout děti z kroužků, nakoupit, zajet si k lékaři atd atd

MHD na vesnice nejezdí a kombinace mhd+bus či vlak je při vylukách a nutnosti obstarat toto vše najednou tak akce na 4 hodiny, takže přijede domů v 9 večer. Faaakt špička :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
22. 9. 2021 12:29
Re: taky názor
Auta byla schválena do provozu a musí plnit emisní normu daného roku výroby. Pokud neplní, souhlas, nemaj na silnici co dělat.

POKUD ALE PLNI!!!!! Tak má právo na VJEZD DO MESTA I AUTO Z ROKU 1930!!!

A nevím proč by si ho měl nekdo dávat na vetenoty, když ho má na bílých značkách.

Pokud omezíš takové majitele zakázem vjezdu, je to omezení svobody!
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 12:04
Re: taky názor
Přesně tak.
Mimochodem před příchodem pozinkovaných kastlí se tento problém řešil tak nějak sám, resp. se o likvidaci aut 10-15 let + postarala postupně sama příroda. Ovšem kombinace pozinku a nesmrtelného dieselu je smrtící pro všechny okolo. Takový vrak tu může smrdět klidně 30-40 let.
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 11:35
Re: taky názor
Přesně tak! Jenomže podobní dutohlavové říkají litrové Fabii mrĐka, MHD socka, ale na novou A6 TDI holt nemají...
Avatar - Barry Lyndon
22. 9. 2021 11:25
Re: taky názor
1. celé vlákno je o pražských ulicích, ne o venkově
2. alternativou 25 let starého dieselového krumplu nemusí být hned nové auto
3. na MHD není nic odsouzeníhodného, stačí nebýt líný
4. svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda jiného - ostatní zase mají právo na alespoň trochu přijatelné ovzduší - že je někdo líný (jezdit MHD) a chudý (pořídit si přijatelné auto) neznamená, že má právo ostatním lidem škodit!
22. 9. 2021 10:49
Re: taky názor
Nemyslim, ze je to odsuzovani.
Spis si myslim, ze by socialne slabsi meli jezdit novejsimi (ojetymi samozrejme, na nove ma - i v minulosti mel - malokdo..) benzinovymi fabiemi a ne starymi nevyhovujicimi dieselovymi A6 (napr.)...
22. 9. 2021 09:50
Re: PHEV je slepá větev
Ja PHEV mam a jsem zcela spokojen.... za dva roky 40tkm a celkove za 3,5 litru....
22. 9. 2021 09:48
Re: do kytek
Me Superb iV s vybitou baterkou jezdi za 4-9 litru dle zpusobu vyuziti.... je to z pohledu spotreby naprosto OK.... (9 to zere pri hodne rychke jizde nebo na dalnici s rakvi)
22. 9. 2021 09:46
Re: Univerzální voják
Ano, pojdme vsichni jezdit po meste za 15, to bude lahudka :-!
Avatar - Mikesus
22. 9. 2021 09:25
Re: taky názor
Pokud auto neplní zákonné požadavky, nemá na silnici co dělat, což emise neplní, bez ohledu na finanční stránku majitele. Kdyz budu chudý a budu mít hlad, může tě přijít zastřelit, abys mi nebránil si vzít jídlo z tvé lednice?
Prostě zavést vjezd do měst emisni normě X a níž, protoze v tom městě ničí zdraví dalším lidem, kteří mají právo na zdraví nezávadné prostředí.
Tvoje právo konci tam, kde začíná druhých. Takze si s tou herkou jezdi kde chceš, dokud tím neovlivňuje lidi ve svém okolí.
Avatar - Mikesus
22. 9. 2021 09:21
Re: VWESLA
Co2, resp spotřebu ale Euro norma neresi. Evidetne si pleteš flotilove emise a euro normy.
Avatar - Mikesus
22. 9. 2021 09:16
Re: PHEV je slepá větev
Spojku nemáš? Takže máš CVT?
22. 9. 2021 08:54
Re: Suhlasim
A mozno sa ludia uz nastvu a kopnu do celej tejto elektrickej lobby...
22. 9. 2021 07:49
Re: taky názor
Kde bereš to právo odsoudit někoho, kdo nemá na nový auto, do MHD. Většina starý aut dožívá na venkově, kde hromadná doprava jede 4-6x do dne. Tj lidi se nějak do práce (do města) dostat musí a starý auto za pár korun udělá neocenitelnou službu. Navíc jde o osobní svobodu a vlastní rozhodnutí jak a čím se kam dostanu a nikdo jiný nemá právo o tom rozhodovat… Prober se ;-)
22. 9. 2021 07:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 9. 2021 06:28
Re: Suhlasim
A je rozumné dělat si názor na něco co sám neznáš?
Ani s tou spotřebou na dálnici to není tak hrozné jak se někdy píše.
22. 9. 2021 06:25
Re: VWESLA
Co má euro norma společného se spotřebou?
22. 9. 2021 04:18
Re: VWESLA
Euro7 je už naplánované dávno a teď výrobci a kupující doufají že to sníží bo 1,2l nafty a 1,5l benzínu na km dá jen plugin s velkou baterkou.
Avatar - Barry Lyndon
21. 9. 2021 23:42
Re: taky názor
A to by bylo jedině dobře. Uzurpovat si privilegia proto, že jsem chudý, je cesta do pekel. Navíc nejsou ani tak chudí, jako spíš ignorantští (za stejné peníze lze pořídit emisně přijatelnější auto, případně je tu zcela dostačující MHD).
Avatar - Barry Lyndon
21. 9. 2021 23:39
Re: taky názor
SKUTEČNÉ technické se v Česku nedočkáme zřejmě nikdy, v daném případě by snad ani obnovení Protektorátu Böhmen und Mähren nepomohlo. Češi to vždycky nějak ojebou. Proto jsem pro plošná opatření.
Avatar - Barry Lyndon
21. 9. 2021 23:35
Re: taky názor
Zaprvé by nikdo nikomu nic nebral, jen by se jim zakázal vjezd do určitých oblastí (pokud se někde vyhlásí pěší zóna, tak to taky neznamená odebrání vozidel komukoliv).
A zadruhé říkat těm dieselovým krumplům auta je hodně nadnesené, v podstatě se už jedná o pojízdný odpad. Bavíme se o autech až 25 let starých! Ať si zachovalé kousky naloží do stodoly, případně na veteránské značky, ale do běžného provozu ve městech už prostě nepatří....
21. 9. 2021 23:10
Re: Suhlasim
Naštěstí ještě ne a doufám že pár let ještě mám čas ale vidím jak s tím většina drtí dálnici ve 100ce a když to veme na test někdo kdo má tdi a spěchá to letí spotřeba. Tesla má sedany ale ostatní skoro- suv a tomu typu karoserie prostě dálnice nesvědčí ať to pohání cokoliv.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 23:03
Re: Polibek winchestrovky
Vykořistování lidí a snaha o ožebračení střední a chudé vrstvy obyvatel. To jsou emisní povolenky. A věc co povede k blackoutům :-) :-) :-)
21. 9. 2021 21:55
Re: VWESLA
Ale nevsadil vse na EV a stejne s PHEV konci.

EV je mnohem elegantnejsi, jednodussi a levnejsi nez PHEV. :yes:

Neni divu, ze PHEV pomalu skonci.
I kdyz jako meziclanek prechodu k elektromobilite v soucasnosti jsou ok.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
21. 9. 2021 21:35
do kytek
Velice hodnotná diskuze, nikdo ani slovem nezmínil to, proč škoda přestane dělat plug in, že nemá pro hybrid motor a v hybridu to má vysokou spotřebu, protože technici neumí vyrobit bezturba motor a všichni tady si myslí. že škoda to vyrobila pro blaho lidí .
21. 9. 2021 21:28
Re: Polibek winchestrovky
Tak co jiného jsou pokuty za co2 než tlak na úsporné motory?

Jina věc je, že celý svět už chápe, že nastupuji ev. Kdo ten nástup nezachyti končí.

Proč předtím neustále zavírás oči?
Fakt mě to zajímá.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 20:02
Re: Polibek winchestrovky
Tesat do kamene!Jasné, přehledné a stručné. A nic nechybí! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 19:46
Re: taky názor
I když s tím souhlasím tak je nutné si přiznat, že to by byl pro velkou část aut a lidí problém.
A problém který by nejvíce zasáhl ty nejchudší..
21. 9. 2021 19:37
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Hmm, comming out jsme tady na auto.cz ještě neměli! :-[]
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2021 19:37
Re: VWESLA
Mercedes není mainstreamová automobilka jako VW.
21. 9. 2021 19:20
Re: taky názor
Lepší by bylo emise každý rok a hlídat techniky ať nepodvádí(malá domů)a ať ten meřák do výfuku fakt strčí -pak by se vozový park sám pročistil ;-)
Avatar - wakantanka
21. 9. 2021 19:07
Re: Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Velbloudi :)
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2021 18:14
Re: Polibek winchestrovky
Evropa mohla bez problémů zainvestovat do opravdu masové obnovy vozového parku tak, aby se snížila spotřeba ropy díky novým úspornějším spalovacím motorům pro široký počet lidí. Tím by snížila reálné emise i reálnou spotřebu ropy a prodloužil by se čas pro hledání trvale udržitelného řešení. Místo toho jdeme cestou neekonomických EV pro nejbohatší, zatímco masy budou provozovat starší, starší a nakonec přestárlý vozový park...
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2021 18:07
Polibek winchestrovky
Do vedení VAG a Škody se byli dosazeni zelení patolízalové. Němci opět odvádějí skvělou propagandu, která zničí Evropu. Místo udržitelného rozvoje a udržitelného směřování politik poroučí větru dešti. Člověk se nikdy nepoučí. A Evropa vedena národy jako jsou Němci, Francouzi nebo Britové už vůbec ne.

Veškerá poptávka po EV jde na vrub dotacím a totálnímu pokřivení tržního prostředí. Nejde o nic jiného než o zelený socialismus a experiment na společnosti s předem jasným výsledkem.

Všichni vědí, že jedinou reálnou budoucností bez ropy pro většinu zemí Evropy je CNG. Všichni navíc vědí, že nedostatek ropy není na pořadu dne a ani se nepřiblížil na dohled. Spalovací motor na CNG je velmi čistý, výrobně nejde o žádnou hrůzu a technologie je odzkoušena. Evropa těžce spláče nad výdělkem. Bude to bolet nás všechny. Bohužel. :-!
21. 9. 2021 17:40
Re: taky názor
Plne by stacilo, kdyby ty OI musely projit SKUTECNOU technickou.
21. 9. 2021 17:36
Re: VWESLA
Vazne?
A Mercedes?

https://www.motor1.com/…hev-development/

PS Musk ma cim financovat svy sny i bez PHEV. ;-)
21. 9. 2021 17:34
Re: VWESLA
To není problém jen Vw ale všech výrobců vozidel.Nikdo nedá euro 7 ani yaris hybrid v NEDC normě.Buď plugin nebo elektro.
21. 9. 2021 17:18
Re: Suhlasim
Styl jízdy bude muset řidič přizpůsobit autu :-[] a nabíječce na trase/v cíli.Buď eco do 100km/h nebo normálně jak s tdi a dojezd na baterku je zhruba poloviční než udává wltp.
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 17:05
Re: taky názor
Proč troškařit a brát lidem auta - vezměme jim rovnou silnice.
Hřib sebral Pražanům dobrou třetinu silnic a jak ho za to milují :D :D
Avatar - Barry Lyndon
21. 9. 2021 16:50
taky názor
V první fázi enviromentální ukázněnosti by bylo dobré zbavit alespoň pražské ulice OI 1.9 TDI a teprve pak se pouštět do nějakých větších akcí :-[] :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 16:16
Re: Diskuze?
Ale jděte, pane kolego. Vždyť nebinární Alžbětko tu už leta exhibuje pod značkou Kylie, Ha-muňka-sakra a nyní i jako Amaterasu :D
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 16:13
Re: Diskuze?
chybí nebinární Alžbětko :-) :-)
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 16:05
Re: Diskuze?
Koukám, že si tu dneska dala sraz nejen jelita, ale i hošani, hošové, děvenky a ostatních 586.278 genderů :D :D :D
Avatar - JCVD
21. 9. 2021 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 15:59
Re: Diskuze?
oba?
:D

BTW, hendly to zmiňuje jako "chybu v matrixu", jako že ti zlí zpátečníci, kteří mají oprávněné pochyby o vnucovaném dobru všeobecné elektromobility si ještě vůbec smějí něco koupit
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 15:57
Re: Diskuze?
Western Digital = další falešnej profil?
A možná to bude platit i bez toho otazníku na konci
Avatar - WesternDigital
21. 9. 2021 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 15:54
Re: Diskuze?
Podruhé, mě si neber do huby, mindrák máš ty. Až tady budeš diskutovat víc jak 10 let, jako já, tak potom piš své plky o trollech.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 15:53
Re: Diskuze?
Určitě, a ty jsi jeden člověk pod nicky Hendy a Western Digital a ještě bůhví jaké další....

Já na to abych napsal svůj názor další nicky nepotřebuju.
Avatar - WesternDigital
21. 9. 2021 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 15:47
Re: Diskuze?
V ankterých zemích už si co chceš nekoupíš nebo je to totálně přepálené, typicky Norsko, Holandsko atd atd
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 15:44
Re: Diskuze?
Dneska sem jel E-golfem a někdy předloni Teslou S.

Ani jedno mě neoslovilo k tomu, abych si to pořídil.

Jako trošku pohodlnější náhrada tramvaje je to dobrý, jako náhrada káry s V8 rozhodně nee :-) A jako náhrada veteránu už milionkrát NE :-)
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2021 15:44
Re: Diskuze?
Koupit co chci, hehe. Chci vidět, kolik bude za 5 let na trhu použitelných benzínových hatchů pod 700 tisíc Kč.
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2021 15:42
VWESLA
Koncern nemá na výběr. Na hybridy se vykašlal, nemá je, vše vsadil na EV. Musí tedy přesvědčit zákazníky, že je to jediná správná volba. Což bude problém, protože s euro 7 budou všichni hybridizovaní a prodávat za nižší ceny s delším dojezdem bez zbytečných kabelů. Pokud aspoň neudělají dostupnější PHEV, mohou mít pořádný problém, protože ty Diessovy sny nebudou mít čím financovat a prodeje půjdou ke dnu.
21. 9. 2021 15:37
Diskuze?
Ne, tohle není diskuze, to je bitevní pole kde stále stejné jména chrlí stále stejné strašení.

Článek zajímavý, hlavně množství Enyaqu je překvapení. I když kdo zkusil ev ví proč tomu tak je.
Budoucnost je tady.

A kdo o ev nestojí má stále možnost koupit co chce. Hlavně nepropadejte panice.
Ps: a nekrmte trolly.
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2021 15:34
Re: slušná politická manažerština...
Pouze proto, že Evropa hybridy pohřbila. I tak ale budou extrémně důležité příštích 10 let.
Avatar - WesternDigital
21. 9. 2021 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JCVD
21. 9. 2021 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 15:26
Re: PHEV je slepá větev
Turbo nemam, DPF nemam, spojku nemam. A takové auto jde koupit i rok výroby 2021.

A na druhém autě ani katalyzátor a EGR :-) :-)
Avatar - JirkaVejrazka
21. 9. 2021 15:21
Re: PHEV je slepá větev
Zalezi na tom, jak auto pouzivas a jake trasy jezdis. Ja si treba myslim, ze koupe PHEV bylo velmi dobre rozhodnuti a pro nasi rodinu je to idealni auto.
Avatar - JirkaVejrazka
21. 9. 2021 15:20
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Jo, mel jsem ho tam, ale pak zmenil nick. A ono cist jen ty odpovedi na nej taky neni zadny med :)
21. 9. 2021 15:15
PHEV je slepá větev
spojuje nevýhody spalovacího a elektro vozidla. Stojí to skoro jako elektromobil, aby člověk využíval jeho výhod musel by ho nabíjet každých 50 km, což je neskutečný opruz. Pro mě jedině HEV - není nutné dobíjet anebo plně elektro - není potřeba tahat takové věci jako turbo, katalizátor, EGR ventil, DPF, vstřikovače, svíčky, spojka, převodovka... PHEV je jenom dočasná obezlička na CO2 limity.
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 15:11
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Jirko, jsem dalek toho, dávat Ti jakákoli doporučení, ale umístění všech entit Kylie na shit-list diskusi výrazně zpřehlední, aniž by mělo jakýkoli relevantní vliv na její věcný obsah...
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 15:07
Re: pá pá Škodovko
No hlavně Kalifornie se svojí 100 let starou přenosovou sítí, tam už několikrát bylo k blackoutům hodně blízko a co nebylo, přijde :-)
21. 9. 2021 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 15:04
Re: pá pá Škodovko
Je fakt, že mnohá města v USA, která jsou dlouhodobě ovládána Demokraty, na této trajektorii již jsou :'-(
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 14:54
Re: haha
A komu ty své elektro-tentonocy budu prodávat, když i nyní (kdy je tlak na zavádění elektromobility skutečně enormní) si ji kupují jenom nějaká 4% (nebo kolik) řidičů?
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:53
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
https://www.lidovky.cz/…2_ln_nazory_lros

:-) :-) :-)

Takže zase zbývá to, že to nejde zastavit, je ntuné se tomu přizpůsobit. Na to se ale nevykládá ani EURO :-)
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:52
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Pozdravují Vás odborníci, ale jiní, než ti vaši placení z Green deal peněz

https://www.lidovky.cz/…2_ln_nazory_lros

Čím umejete p**el Nováčkovi? Že nemá základku a je to zahradnice?
Těším se. https://cs.wikipedia.org/…ov%C3%A1%C4%8Dek

To je pitomců co....
Nováček
Huth
Kovanda
Pohlrecih
Turek
a stovky dalších
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 14:49
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Bariku, B je správně :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 14:47
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Právě, že nebere - ani jeden z těch tří.
A měli by.
Všichni ;-) ;-)
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:46
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Že socialismus spasí pavěda, bavlna na stepích Kazachstánu, obrácení toku řek, jahody v Omsku a Kukuřice na Sibiři a rozorání celin a mezí.

A že tý přírodě poručí, aby to bylo tak, jak si přejí.

Bruselštví zelení soudruzi věří tomu samému, ale realita je, že míří k obřímu blackoutu :-) :-)
A k tomu , že řada zemí vystoupí z EU, lidi vyjdou do ulic a celé to krachne a zkoupí to čína, rusko a usa :-)
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 14:46
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Vzhledem k tomu, že letošní zima by podle předpovědí soudruhů klimakteristů měla býti celkem tuhá (ergo lze očekávat vyšší potřebu i spotřebu energie) a v zimě, logicky, bývá více temných a bezvětrných dní, ve stále rychleji zelenavším Německu bude veselo :D :D

Ale Němci už odhalili svůj tajný plán. Po dlouhém a náročném vývoji dotáhli do vítězného konce tzv. k0k0t-transformator, kterej zdejšímu multinicku Kylie / Ha, muňka, sakra / Amaterasu zapojí přímo na hubu...
A zelená budoucnost západní Evropy je zachráněna :D :D :D
Avatar - WesternDigital
21. 9. 2021 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 14:39
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Jak říkával Viktor Černomydrin - my jsme to mysleli TAK dobře, a zase to dopadlo jako vždycky :D
Avatar - Jerry.Gunman
21. 9. 2021 14:38
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Podle Stopařova průvodce je tou univerzální odpovědí číslo 42 :D
Avatar - JirkaVejrazka
21. 9. 2021 14:34
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Ne. Nechce se mi dohledavat, pod kterym clankem to bylo.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 14:28
Re: Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Já na něj vůbec nereaguji, tak co si mě bereš do huby ?
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:19
Re: Univerzální voják
Protože se na všem šetří, je to spotřebka dělaná na 5 let a pak se děj vůle boží (čti když se to rozbije, nás to nezajímá a jedině dobře, budeš si muset koupit další jebku)

Jak vypadá poctivá práce a kvalitní materiály se běž kouknout na starou ameriku nebo nějakou Evropskou top class z 60-80. let.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:17
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Jo reality se děsímě, týhle reality

"Evropa se sama odstřihla od zdrojů elektřiny a plynu. Pokud nebude foukat, přijde tuto zimu obří blackout a nebude čím topit, varuje Bloomberg. Podle ekonoma se připravme na nejhorší"

https://www.mix24.cz/…vme-na-nejhorsi/
Avatar - JirkaVejrazka
21. 9. 2021 14:15
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Ja jsem se s tebou dohadoval jednou, stacilo mi to. Vzdy, kdyz bys mel uznat, ze nemas pravdu, zacal jsi rychle psat o necem jinem. Tim je to pro me uzavrene.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:14
Re: pá pá Škodovko
Za pár let tu budou ulice plné zmrzlých hladových lidí, tisíce blackoutů ročně, nepokoje, rabování a nárůst kriminality v některých oblastech o 5000%

To tady bude za pár let.
21. 9. 2021 14:14
Re: Univerzální voják
Jasny. Mel si nekdy idealni kombinaci silného motoru s jednoduchou koncepci v8 a automatickou prevodovku? Tak bys tak nekricel pro nejakej hybrid. Dneska uz tak vsechno *** vydrzi a jeste k malemu motoru dat baterku, super vec na dalsi vylagrovani.
21. 9. 2021 14:11
Re: Re: Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Začať vyrábať CARE diesel, alebo XTL , nie je taký veľký časový problém. A potom by nenastal ani problém obnovy voz. parku. Stačí len chcieť
21. 9. 2021 14:11
pá pá Škodovko
No pokud má CEO pravdu, tak to za pár let bude Česko zemí korejských a japonských aut, protože ty se evidentně (zatím) ještě nezbláznily...
Uvídíme jak ten "socík" ve N, F, E, IT vydrží s dotacemi, potom bude CEO překvapený proč ty BEVy nikdy nekupuje, když nebudou dotace... Naopak hybridy mají dlouhodobě smysl i bez dotací...
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:11
Re: Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Já sem sem přišel diskutovat před 5 minutama, šašku fejkovej. Nezapomen si přepnout nick na Hendly(ho) :-)
21. 9. 2021 14:10
Budoucnost Škodárny, větší montovna
Prostě příklad el. motorů je jasnou ukázkou budoucnosti.

Kdo vyrábí elektromotory pro Enyaq? Kdo ty elmotory navrhoval? Dnes některé motory dělá Škoda sama. Tedy Škodárna bude moci uzavřít vše, co se týče motorů.

Pohon, infotainement a autopilot u nás stejně tak vznikat nebude.
Jen to tady budeme montovat, stejně jako Foxconn servery.

Kdyby to Škodárna navrhovala, tak by ta auta musela být 2x dražší než u konkurence.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:09
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Přestaneme těžit uhlí abysme ho vozili z Ruska, Polska a Austrálie, protože jinak není v ostravských teplárnách čím topit, když se vypnou umrznou lidi.

Kogenerační jednotky nikdo nechce stavět bez grancí státu, postavit paroplyn do 5 let je utopie, SMR před 2040 je utopie, přejít kompletně na FVE je utopie, v zimě to je k ničemu, vyrábět dost vodíku do 2030 je utopie.

Takže lidem nezbyde než zmrznout vid. Nebo vyhnat ven zeleného bolševika a vystoupit z EU :-) :-) :-)
Avatar - WesternDigital
21. 9. 2021 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:06
Re: haha
Pozdravuje tě Kovanda. Máš se těšit na rabování a blackouty :-) :-) :-) :-)

https://www.mix24.cz/…vme-na-nejhorsi/
21. 9. 2021 14:06
Suhlasim
Velmi dobre zhrnute. Technicky je to dobry koncept. Asi ho kanibalizuje postupne zlacnovanie baterii, resp. postupne sa zvysujuci dojazd. Este to potrva.... jo, a cena. Zakaznik asi bude musiet viac prisposobit auto svojmu stylu jazdenia.

Socialny rozmer tohoto rozhodnutia bude obrovsky. Enviromentalny tiez - nabijat elektrinou z uhlia..ako soory.

Tesim sa na vodik.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:04
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Ono stačilo si přečíst tenhle krásný rozhovor

"A náhradní kapacita pro období sezonních výpadků obnovitelných zdrojů se nějak řeší?

Ne. Mohou to řešit plynové kogenerační jednotky, které by se stavěly v teplárnách. Ale aby se opravdu stavěly, musí se k tomu stát nějak postavit a garantovat investorům výkupní cenu elektřiny. Protože proč by jinak firmy jako Veolia kogenerace stavěly? Pokud jim nevychází návratnost takových investic, tak řeknou: „Jdeme pryč, tady máte klíče od teplárny a dělejte si s tím, co chcete“. V Česku se zatím žádný systém kapacitních rezerv nechystá. Ona by s tím musela souhlasit Evropská unie, jinak by šlo o nedovolenou veřejnou podporu. Ale aby s tím souhlasila, musel by ji o to někdo požádat. Poláci to stihli, Češi ne, ta jednání jsme propásli.
Takže zatím tu není žádné řešení. Všichni strkají hlavu do písku, všichni se tváří, že problém nenastane, všichni říkají: Soláry nás zachrání. Ale nezachrání. Já říkám – jediné, co nás opravdu nakopne, bude první blackout. Pak se to řešit začne.

Do té doby, pokud skončí těžba v OKD napřesrok, se do tepláren v Karviné nebo Ostravě bude dovážet uhlí ze zahraničí?

Ano. Jiná možnost není. Jinak tady lidi zmrznou, bez legrace."


Takže nejdřív musí lidi zmrznout a pochcípat hlady, pak se to začne řešit :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
21. 9. 2021 14:03
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
budou koloběžky :-) :-) :-)

Jo dneska sem jel v E-golfu, jako náhrada tramvaje dobrý. Jako náhrada auta špatný :-) :-)
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2021 14:01
Re: haha
Mohou prohrát,budou sociální bouře. Je možné z budou z Vlkohradu prchat. Jejich cesta znamená masovou imobilitu. Dá to práci lidí *** ale oni na tom tvrdé makají . Tvá ekonomická zvané je správná.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2021 13:57
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Na webu může viset pořád jen ten, kdo má dost času v psychiatrické léčebně. Ona/on Kylie se asi dokáže dostat k PC.
Avatar - JCVD
21. 9. 2021 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2021 13:55
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
My zase zirame na ty vlády co plkas... A tví nablbli soukmenovci.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2021 13:54
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Často používáš slovo "hosanku", jsi buzik?
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2021 13:52
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Jsi buba/buby a to hodne.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:38
Re: Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Problém u teba je, že tu tlacis tému NIE NA ROPU a potom vyzeráš ako nepriateľ spaľovacích motorov a privrzenec el. Ale existujú aj alternatívy. Napr. firma NESTE a jej C.A.R.E. diesel.
21. 9. 2021 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:36
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Je mi jasný že jsem pro mnohé spása nebo alespoň černé svědomí. Mám pocit že mnoho lidí řeší věci o kterých nemají ani šajn, ale to jim nebrání zaujímat ultimativné postoje. Bez nadsázky.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Retrowave
21. 9. 2021 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:30
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Výplod chorého mozku. Jediné číslo, které již miliony let zachraňuje život na zemi je 3,14.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:28
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Ty jsi ale neuvěřitelně nabubřelý, hloupý a ješitný člověk. Přesto ti přeji, abys jednou pochopil, že svými výroky o neochvějných ekopravdách ŠKODÍŠ!!! ostatním lidem, kteří environmentu (a ekologii všeobecně) věnují svůj čas a hledají skutečná řešení.
21. 9. 2021 13:26
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
:-) Votruby jsou ok. :-)

Dnes ale neřeš maso, jsou tu přece ta dvě čísla, co spasí planetu. :D
Avatar - KANKUNEN
21. 9. 2021 13:25
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Styl textu dokonale odpovídá stavu mysli.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:22
Re: Zaměřit se mohou
Nemas pravdu.
Cielom zavadzanych noriem je odstranenie konkurencie. Toyota nevie robit EV. Preto su standardny nastavene vyhradne na EV - ziaden plug in a hybrid uz vobec nie sa cez normu nedostane.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:18
Zaměřit se mohou
Ale naštěstí tu budou i jiné automobilky, např Toyota :yes:
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:18
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Zase vedle... já to dneska nějak nedávám. Za to maso se raději omlouvám a jdu se nažrat votrub.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:16
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
jaká okecávka? Docela obsáhle jsem ti napsal, že ta čísla nemají žádnou hodnotu, pokud ji neprokážeš. Pak nemá smysl nic porovnávat.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:12
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Tak ty opravdu bereš nějaké léky.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JCVD
21. 9. 2021 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:09
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Podle čeho soudíš?
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 13:08
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Odhad? To opravdu neznám.
O jakých pozorováních? O normálních pozorováních, které informaci označí buď jako faktickou nebo neprokázanou. To neznáš?
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:07
Re: slušná politická manažerština...
Tak na výběr stejně nemají. PHEV a HEV jsou jen mezikrokem a u některých z nouze ctností mezi spalováky a elektromobily. Povolenky jsou neúprosné a čínská elektrická konkurence za dveřmi taky. Valit prachy do vývoje hybridních pohonů je cesta do pekel. To už radši část financí na vývoj tlačit třeba i na ten vodík.
Aktuálně na tom VW není s cenou elektromobilů ani trochu dobře...
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WesternDigital
21. 9. 2021 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:04
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
A taky logicky, čím budeme ty elektroauta nebíjet? Kde vezmeme tolik energie ve vhodnou dobu? případně jak budem tu energii v dostatečném množství vyrábět v noci, kdy většina nabíjí?
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 13:02
Re: haha
"VW nemoze v tejto hre prehrat"

To si myslel Hitler v roce 1941 také. :-)
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 12:58
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Kolik zdrojů jsi pro TA čísla přezkoumal? Kolik jsi udělal pozorování, kolik placených studií jsi měl k dispozici, abys mohl ta čísla označit za jednoznačná a hodnotově vypovídající o skutečném stavu věcí? Kdo si tyto (a podobné) studie zaplatil? Toto jsou totiž jedny z mnoha auditních úkonů, načež výsledky takových pozorování je třeba vyhodnotit, a to opět několika nezávislými osobami či institucemi. Máš k dispozici výsledek takového auditu, který potvrzuje správnost těchto čísel? Potvrď mi popsaným pozorováním, že ta čísla jsou definitivní a správná a já se jimi začnu zabývat.
Už by sis měl uvědomit, že ses stal obětí ekologické mafie, která lidi, kterým o to eko doopravdy šlo, dávno odsunula, a z těch současných dělá jen užitečné blbce pro jakési "zdanění" denního světla a miliony let starého vzduchu. PS: a nezapomeň si při dalším příspěvku zvolit ten správnej uživatelskej účet... protože já vidím:)
21. 9. 2021 12:56
ASI MÁ DOHODU ZE STÁTEM
ŽE BY TO KUPOVAL STÁT PRO SVÉ UŘEDNÍKY ??JÁ BYCH SI TO NIKDY NEKOUPIL !!!!
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 12:52
haha
Majitelia skodky stavili vsetko na EV - aby prešťali konkurenciu.

Logicky skodka pojde s nimi na tejto vlne.


Plug in nie su ziadna cesta, je lahke ich vyrobit.

Takze logicke a jasne rozhodnutie.

EV nie su narocne ani na diely ani na ludi ani na nic, co komlikuje vyrobu modernych spalovakov.
Prepusti sa 20% zamestnancov, znizia sa naklady na vyvoj, aut bude menej a budu sa predavat drahsie, teda marza bude vyssia.

Uplne to vidim ako sa vedenie VW tesi z peknych pptx. prezentacii :yes:

Cas ukaze, ci sa VW podarilo zmenit svet, alebo ci si nabiju hubu.

Blbe je to, ze ked sa im to podari - tak nabijeme huby my ako spotrebitelia, ktori to zaplatia a pridu o pracu.
A ked sa im to nepodari, zase to zaplatime my ako spotrebitelia.

VW nemoze v tejto hre prehrat. :yes:
Avatar - JCVD
21. 9. 2021 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2021 12:48
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Ano, tak nějak. Akorát to slovo "maso", není to náhodou už sprosté slovo ? Použití tohoto slova by se mělo zakázat asi jako slovo "černoch" a "barevný".
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lyon667
21. 9. 2021 12:44
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
...a interpunkce...
21. 9. 2021 12:41
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
...a znalost pravidel pro užívání verzálek.....
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 12:40
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Kruci, na to jsem nepomyslel... tak pěšky, ale do kroku si nezpívat, protože to zvyšuje spotřebu energie (čili masa z prdících prasat a skotu). Ideálně nádech až po šestém kroku a výdech jedině do nějakého katalyzátoru. A možná raději rovnou zemřít, aby zbylo dost vzduchu pro lidi, kteří to s námi myslí dobře...
21. 9. 2021 12:36
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Taky špatně, produkují moc CO2...... :-)
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 12:32
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
Celosvětovou se píše dohromady
Čísla nejsou ty čísla, ale TA čísla. Pokud chceš působit jako ekologický intelektuál, laskavě svou komunikaci postav na prazákladu intelektualismu. Tím je sloh a brilantní znalost jazyka.
Avatar - Amaterasu
21. 9. 2021 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 12:28
Re: Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
koně a vodní buvoli...
21. 9. 2021 12:26
Zpátky ke kořenům Laurina & Klementa.
A logicky po elektromobilním mezikroku se zaměří na ještě ekologičtější dopravní prostředek - jízdní kola.
Avatar - Tielman
21. 9. 2021 12:24
slušná politická manažerština...
"Automobilku příjemně překvapil zájem o elektromobily, kterým chce do budoucna věnovat většinu své pozornosti."
Jako začátek vymejvacího meetingu dobré... prostě Škodovka buď bude elektrická... nebo žádná:) Musíme si ty wlkohradí zadky ochránit...
21. 9. 2021 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.