Souhlasim s tebou a v tom pripade zastavme tezbu vsech kovu na vyrobu baterii a elektroaut, neboť kvuli vam trpi zdravotnimi problemy lide a zvirata ktera ziji v oblastech tezby.. Pokud ne, tak jste jen dalsi pokrytec...
Rakusaci jsou divnej narod. Protestovat proti Temelinu a pak z neho tahat elektriku za pulku ti jime nevadi. A ted si zase vybrali dalsi oběť... Tak ja chci aby se zbavili vsech krav co jim smatlou po zemi, protoze smrdi... A chci za to kompenzaci, za kazdou kravu 100€ pro kazdeho obyvatele ČR..
Běžně mi auto stojí týden ale stálo i měsíc nebo 2tydny z rosvícenou lampičkou a hned naskočilo-benzín to má nejspíš jednodušší než tdi.Baterka dostává i bez S/S po městě zabrat bo se nemá kde dobýt.
Masakr, že? A to je prosím v síti Louda Auto. Tam by člověk čekal trocha profesionality. Člověk si koupí auto za ceníkových bezmála 1,6 a chce trochu radosti z nového vozu a místo toho s hořkou pachutí jen platí a sleduje jak na jedné straně má auto mouchy, které servis neumí promptně řešit a na druhé straně jak gangy místních hovad auto zničí, impotentní policie sedí a čumí a servis auto odloží na odstavnou plochu a dělá, že dělá. Auto stojí a baterie umírá. Nakonec to rozvrtají a zflikují, že se to sotva udrží po kupě. Dozajista to i "zvýší" cenu při následném prodeji. Problém je jako vždy v lidech. Těch schopných ubývá a těch všehoschopných přibývá...
No a místo toho jezdím v náhradním Kodiaqu TDI 4x4 140kW a nemůžu věřit, že jde o auto ze stejného koncernu. "Souhra" převodovky a motoru je čirá katastrofa. Nikdy nevíš, co to udělá, Jedeš na 3500 ot. a za chvíli na 1200 a za chvíli zase naopak. Podtáčí, dusí, přetáčí, vibruje, škube a cuká. Přitom v Passatu EVO je to naprosto v pohodě. Žere to o 30-40% víc, moc to nejede, houpe se to a kymácí, posed otřesnej. Lacinej vnitřek vrže. Atd. Nechtěl bych to auto ani zadarmo a jakej to je prodejní trhák. Hlavně, že to líp parkuje u obrubníku.
Pravo na zdravi. Ty delas jako kdyby to zabijelo lidi na pockani. Vubec o nic ve skutecnosti nejde. Co rikas na ten fakt ze i tvoje auto pri seslapnuti plynu zavira EGR tj vypina recirkulaci spalin tj. funguje naprosto stejne a "zabiji" lidi kolem jako tohle VW kterymu by si odebiral homologaci? To ti nevadi ze jezdis po Praze a vrazdis lidi? A tvoje auto to dela bez ohledu na nadmorskou vysku. Delaji to vsechna auta. To si nevedel?
Všichni okolo, kdo si VW nekoupili a mají právo na zdraví prostředí, resp na věci ve svém okolí splňující legislativu, tedy homologaci. A pokud tam mají nějakou SW úpravu, která obchází čištění emisi, je to odporujici homologaci.
Ti co si VW koupili, ať si tráví sami sebe, ne ty okolo.
Nicméně takto bych postupoval proti všem, kteří ty emisni limity obchazeji, bez ohledu na znacku. Prostě odebrat homologaci, vykoupit zpět auta a odškodnit jejich okolí.
Mne odešla baterka po 2 letech, i když nebylo inteligentní dobíjení ani auto nikdy dlouho nestálo. Bohužel vadný kus. Ale abych kvůli tomu neměl auto 6 týdnů wtf? vyměněno na počkání. Prostě IČO, tak se to řeší hned pokud chtějí, abychom tam dávali auta na servis dál.
Tak to gratuluju. Auto asi jezdí denně a nikdy dlouho nestálo, že? Já mám nový a hned první měsíc stálo 14 dní v servisu a chvíli na to už tam stojí 6. týden, přičemž stejnou dobu se hledal vhodný termín, aby tam nestálo a začalo se na něm dělat. Práce na 2-3 dny, ale žijeme v progresivní době, tak kam spěchat, že? Očekávám, že výsledek bude dokonalý a ihned to pojede na reklamaci. Baterie je mezi tím KO. Servis nekomunikuje. IČO má smůlu… IČO čeká.
Nové motory jsou nastaveny v neprospěch pevných částic. O to víc produkují NOx, ktere jsou následně u VW zlikvidovány v dvojitém SCR. Dvojitý systém SCR likviduje jak studené emise, tak po zahřátí motoru. DPF je u aktuálních aut maličký a proto přestal být problémem.
Bude to uplne bezna praxe, protoze o nic nejde. Hlavne se musite hosi smirit s tim ze auta maji vyfuk a kyticky z neho nepadaji. Tak to proste je. Jestli nechcete nic vypoustet a chcete byt zeleni az na pudu, tak chodte pesky a piste si svoje zazitky z prochazek na nejakym jinym webu ne motoristickym ;-)
Ano da se rict ze je to kampan s cilem sedrit z VW zase nejaky prachy. Nejde totiz v realu vubec o nic. Jestli to tak maji z duvodu ochrany motoru nastaveny, tak proc ne? Ty podminky pri kterych nastane utlum funkce recirkulace spalin jsou smesny a v realu ani moc casto nenastanou, takze proc se to vubec resi? To je fakt jen tema pro blbecky.
Hele vedeli jste treba, ze pokazdy kdyz date plny plyn treba pri predjizdeni nebo prudke akceleraci, proste kdyz je pozadavek na vykon motoru, tak se recirkulace spalin uplne zavre a do motoru jde jen cerstvy vzduch? A to i v nadmorskych vyskach pod 1000 metru, takze i kdyz jezdite po Praze kde chodi spousty lidi a dejcha to ne na vrcholcich hor kde to nikomu nevadi. To je taky podvadeni s emisema nebo to podle vas nevadi nebo jak to vidite?
Vůbec nikomu z těch aktivistů nevadí debilní inteligentní dobíjení?!?
Tato fičura, která udržuje baterii ve stavu klinické smrti po většinu času a když auto chvilku stojí, tak díky nadbytku elektroniky spadne baterie do stavu nevratných změn díky sulfataci.
Takže ty tuny jedovatých baterií, které místo 5, 7, nebo i 10 let odchází po 2 letech nikomu nevadí?!?
Kdy tohle skončí u soudu?
A jeste Rakousko, kdyby ta zeme nemela hory nemela by vubec nic. Vzdycky sem si myslel, ze sbirka nejvetsich blbcu jsou Francouzi, posledni dobou uz si tim jistej nejsem. Jedina zeme co buzeruje svy lidi na hranicich nekonecnejma kolonama a o nesmyslny IGL ani nemluve. Delam uz roky vsecko pro to, abych tam neutratil ani euro
Upřímně. Mne by fakt zajímalo, jestli to je problém jen VW, zda jsou takoví diletantnti a mysleli si, ze by jim to mohlo projít v rámci argumentů o životnosti, nebo to je běžná praxe.
Jak je možné, že opět VW obchází emise? To s tím nemá problém nikdo jiný z výrobců? Nebo snad ostatní si to už zásadně nedovolí, případně nejsou schopni udělat motor pořádně a musí to dorovnávat obcházením emisi?
V důsledku má pravdu. Při vypalování jsou emise zvýšený než běžně. A vypalování je nutné z důvodu životnosti. Nebo, že by se zakazalo vypalovat filtry během jízdy a muselo se na vypalování do servisu?
....zelení úředníci se potřebují seberealizovat..... :-!
Edit. Netušil jsem, že sem chodí tolik úředníků-parazitů... :-[]
Edit 2. Asi už je nebaví koukat z okna, tak brouzdají po internetu...parazité.... :-[]
"...soud loni v prosinci rozhodl, že software pro manipulaci s emisemi je nezákonný dokonce i v momentě, kdy přispívá k prevenci proti stárnutí nebo ucpávání motoru."
V tom případě je v principu nezákonné i vypalování filtrů pevných částic.