A6 - to je přesně ono. Kromě případných sympatií k značce mě nenapadá moc důvodů proč vzít fwd 120kw A6 místo ES. Leda tak kvůli kombíku…nebo specifické individiualizaci.
Ta udávaná dynamika mě právě v praxi překvapuje, protože pocitově to jede cca jako to 20d, ale bez chrochtání a s nižší spotřebou. Škoda že jsem to tehdy neměřil, porovnával jsem stejné trasy a mimo jiné jsem tehdy přesedal z Passatu 110kw do ES. Obojí má na stovku stejně, ale v praxi bylo ES jednoznačně rychlejší a silnější.
Problém totiž podle mě je v tom, že Toyotí hybridy umí pružné zrychlení (tzn podat plný výkon) jen na pár vteřin a pak se snižuje podíl elektromotoru na pohonu, takže ty dlouhé sprinty neodpovídají udávanému výkonu. V praxi pro předjíždění apod to stačí.
Že dojde ropa to už tu bylo tolikrát, že už je to docela trapné. Já o tom slyšel poprvé v roce 1958 a pořád je ropy dost. Dokonce i víc než tenkrát.... :D
S Renocar i3 jsem jel minulé pondělí, když jsem měl u nich "opravdové auto" v servise. Dojem? Ok. Na popojíždění po blízkém okolí ok. To je pro EV ta správná parketa, jak už jsem mnohokrát psal. Ale EV jako only car v rodině nedává smysl. (Hybrid nebo PHEV je ok) A k tomu jak se poslední dobou pohybuje cena elektřiny....a bude hůř, tak těm, co nemají na střeše fotovoltaické panely bude muset stačit pár adidasek.... :-!
Je to stejná platforma a stejná motorizace. Jasně, Avalon a ES jsou větší...
Audi a VW - jak kde. Pokud se bavíme o střední třídě, tak je Audi MLB a Passat MQB, tam to stejná platforma zrovna není.
Viděl jsem srovnávák Insi, Mazdy 6 a Camry a Insi ho vyhrála primárně kvůli kvalitě jízdy (v testu byla 1.5, takže dynamicky to bylo srovnatelný). Nevím, o kolik je ES lepší...
To asi záleží na prioritách. Pokud je priorita plout si v klidu krajinou, nebo toužíš po hybridu, tak asi jo. Jinak mi sedan se stovkou za 9 a vmax 180 již od 1,25 moc neimponuje, to už bych si radši nakonfiguroval Insignii nebo Mazdu 6 a rozdíl projezdil v benzínu.
Aha, tak to nic moc. Myslel jsem "bodovalo" ve smyslu, že v ČR po faceliftu mělo dost rozumný ceník a v Praze jich jezdí poměrně velké množství. Nebo jakože subjektivně to není okrajovka. Tak mě překvapuje, že to statisticky okrajovka je...
Zrovna tento týden jsem jel po víc než roce Lexusem ES jako pasažér a za ty peníze si stojím za svým názorem, že raději Lexus ES než 520d. A to 5er jezdím, byť právě mnohem silnější :)
Cenově to bude spíš X1 než X3, takže to vědí. S technikou prémiových evropských středních SUV to nemůže soupeřit, ale obstojí proti X1, GLA nebo Q3 slušně.
mezi skutečnou prémii by neměl být problém pokud cena bude významně nižší než u té prémie. Technicky to na prémii nemá ani omylem, motory napříč, pohon zadku jenom elektrikou, absence vzduchu, přední náprava McP to všechno nese jasné znaky mainstreamové platformy (navoněná RAV4) a pokud chtějí něco prodat musí tomu odpovídat i cena.
Predok= nič moc / vyzerá to ako radlica na sneh /,bočný profil = super,zadok=super,interiér=fajn /konečne nemá vo vnútri na dverách ten červený kolískový prepínač na centrálne uzamknutie dverí /a pohon=bez turbobenzínu pezpredmetné.Ale celkovo fajn. :yes: