To je jednoduché - dopad na autá ako spotrebiteľ najviac cítiš - na rozdiel od iných činností dejúcich sa v záujme ekológie.
Rúbanie lesov stále pokračuje. Mierne pomalšie, ale neskončilo a neskončí - niektoré krajiny dokonca považujú výrub pralesov za svoje právo. O masívnom vysádzaní lesov som doteraz nikde nečítal, aspoň nie v globálne nejak významnom objeme. Vieš o nejakýcj konkrétnych plánoch alebo programoch na obnovu odlesnených území napríklad na území Afriky, Južnej Ameriky alebo Ázie? Pokiaľ áno, pozmením názor a budem písať inak.
Kdo by to byl řekl, že národ, který před nějakými 75ti lety vyhladil miliony židů pro neárijský původ dnes vyhladí vlastní árijskou rasu islamizací Německa...
To stejné je EV mobilita. Před 5ti lety podvodníci, dnes papežštější než papež. Příznačné německé mentalitě. Dokonalé, Destruktivní. Pro celou Evropu.
Ekológia potrebuje robiť niečo celkom iné ako naháňať CO2 u áut.
V prvom rade prestať s výrubom a napak zabezpečiť opätovnú výsadbu a ochranu lesov. Celosveteovo.
V druhom rade viac šliapnuť na rykláciu a odpadové hospodárstvo. Zálohovanie PET-fliaš je len kšeft pre pár vyvolených, nič viac.
V treťom rade zmeniť spôsob výroby potravín, prestať tlačiť na znižovanie spotreby mäsa a skončiť s monokultúrnym pestovaním plodín. pestovanie repky do nafty , to je skutočné svinstvo.
Atď., atď. Automobilová doprava je až na chvoste vplyvu na ekológiu.
Bohužel se snaží napravovat. Do teď lhali a podváděli, ničili záměrně zdraví milionům lidi, tak teď má bohužel těžkou pozici, ve které není těžké zvolit špatnou cestu.
Ten co mu vypověděl službu golf7 u Prahy na dalnici byl jistě velice spokojenej, že si tak poskakoval až ho smetl kamion. Už chápu to spokojenost řidičů golfu, jsou rádi když dojedou, co?
Hm, VW není nejlepší IT firma, ale já mam v autě infotainment od Billa Gatese, taky se mi líbí, že když dnes někdo nabourá a je očkovanej, hned to vidim v navigaci, snad taky jednou neuvidím modrou smrt :-[]
K té poslední větě - nikoliv, VW Golf VIII. generace je proti svému předchůdci mnohem horším autem. To už je ale na auto.cz dávno známým faktem, ne? :-)
Jakou spojitost má vláda ČR, která bude muset hasit průser s na dluh rozdanými miliardami své přechůdkyně se šíleným CEO VW, který by nejraději každému nařídiil vlastnictví a provozování elektrozkratů, tedy přibližovadel, která naprostá většina zákazníků nechce? :-)
Toto hovorím od začiatku, teda od doby, keď som tento systém zásobovania výroby zaregistroval. Všetky protiargumenty sa týkali peňazí a veľká zraniteľnosť tohto systému (výpadok jediného dielu ohrozí celú výrobu) proste ako keby neexistovala. Napr. Volkswagen v Bratislave mal koľkokrát problém s výrobou len preto, že auto vezúce nejaké diely cestou dostalo defekt, alebo sa stalo účastníkom autonehody, alebo sa len kvôli nejakej nehode zaseklo v kolóne. Už tieto výpadky rádovo v minútach a niekedy v hodinách mali postaviť zodpovedných do pozoru, že nie je všetko také dokonalé ako to vyzerá.
Ne, je to tak, že díky zezelenání Evropy kvůli pokrokářům ve vedení EU a EK jsme všechny fujky fujky energeticky náročné výroby v Evropě na pokyn pokrokářů utlumili, zavřeli. A tak jsme začali využívat Asii a mysleli si, jací jsem v té Evropě, osvícenci, kingové! No, jak vidět, všeho dočasu ! Trvalo to dvacet let a jsme s prvovýrobou v jedné velké řiti! Jen nechápu, tu píííču Leynovu, jak furt mele, že Green deal je vlastně fajn!
Otázka je, či tie veci vyrábame vďaka globalizácii alebo napriek globalizácii. Či by sme ich nevyrábali aj tak, len suroviny by sme vozili od menších dodávateľov, ktorí dnes kvôli globalizácii neexistujú. ;-) A nakoniec, či tie veci, ktoré vyrábame, naozaj aj potrebujeme.
No jo no., to je tak když nadiktují dodavatelům “just in time” a nevytvoří si zásobu na delší období. Skladování holt něco stojí ;-) … ale rozhodně méně než zastavená výroba …
Tak presne tam mi v roku 2018 zmontovali terajšie auto.V najväčšej automobilovej továrni na svete.A dobre ho zmontovali. :-) O rok to všetko dobehnú.Lebo motto znie jasne.Čím viacej predaných Golfov tým viac spokojných motoristov. :-)
Čína obmedzila výrobu v energeticky náročných fabrikách a tak tu budeme budúci mesiac čítať, že VŠETKY automobilky obmedzujú výrobu kvôli nedostatku horčíka.
A to tu stále čítam reči o tom, ako je zlé, že na batérie sa vozia suroviny cez 1/2 sveta. Chlapci globalizácia nás zvalcovala už dávno, len musíte nabrať odvahu pozrieť sa pravde do očí a zistíte, koľko vecí by sme bez nej vôbec nevyrábali.
Bude tě nazývati TO, protože není známý tvůj gender :-)
Takž to, jsi tady jasně největším fanatikem a nemáš žádné právo křiče chyťte zloděje, když jsi samo zlodějem.
Když VAG zcela ignoruje požadavky trhu a přistoupilo na neudržitenou EV mobilitu v podobě politického experimentu EU na lidech, tak se není čemu divit.
VAG nevyrábí mimo jiné právě proto, že upřednostňuje EV po kterých je marginální poptávka. Tohle by nikdo normální ve výrobě nedopustil.
Opět další záminka. Hyundai/Kia vcelku normálně vyrábí.
VAG sklízí co zaselo jeho vedení a eurohujerská politika EU. Neschopnost přizpůsobit se trhu, neschopnost v zajištění dodávek čipů, které jsou.
Neschopnost v podobě akceptace a podpory plnění politických vizí a utopickýxh snů ekohujerů v čele s Herbertem Diessem.
Dopadne to špatně. VAG bude tahat peníze z vlád vč. té české, a v konečném to stejně nezastaví krach. Je jen otázkou času, než VAG skončí v rukou Čínských vlastníků.
Obráceně. Dodavatelé propouští, protože VW a další od nic neberou očekávané objemy. V určitých segmentech to šlo i na 10% původních objemů. Docela na po.rání, když na tom stojí velká část vašeho byznysu.